Yleistä
Heti tiimin eroamisen jälkeen, tapahtui JoMon faceturn, joka oli useiden mielestä vähän kiistanalainen ja selittämätön. Tässähän ei siis tapahtunut muuta kuin Mizin hyökkääminen Morrisonin kimppuun, joka teki Johnista lähes samantien tweenerin. Sitten myöhemmin SD!:ssa mies teki paljon naamamaisia tekoja esim. hyökkäämällä Jerichon kimppuun tämän soittaessaan suuta. Sitten hänestä pikku hiljaa alkoi tulemaan todellinen face, ja alkoi saamaan jopa poppeja yleisöltäkin. The Miz taas siirtyi entistä heelimpänä Rawiin, ja aloitti feudinsa Cenan kanssa. Siitä lisää myöhemmin.
Push
THE MIZ
Miesten välillä on käytetty kahta erilaista pushaus taktiikkaa. Morrisonille on annettu voittoja voittojen perään, ja Miziä on yritetty pushata promottamalla. Ensin Mizin promottelu oikeasti toi miehelle näkyvyyttä, mutta tietäähän sen, että nykyään noinkin vihreä mies kuin Miz, ei vaan voi voittaa Cenan kaltaista supermiestä puhtaasti ja tässähän sitä ollaan: Miz hävisi Cenalle pariin otteeseen ja voisin sanoa, että push kustiin.
Viime viikolla mies otteli Primon kanssa, ja voitti sen sekaantumisen ansiosta. Ei hyvä. Ensinnäkään hänellä ei ollut mitään järkevää virkaa koko matsissa. Kuten taisin jo sanoa tuolla yleisessä Raw keskustelussa, niin TBK olisi ollut paljon parempi vaihtoehto Primoa vastaa.
Mutta mutta, ehkäpä Miz älytään nyt siirtää sinne USA mestaruuden perään, ja sieltä samantyylistä pushia Main eventtiin kuin mitä Morrisonille annetaan.
JOHN MORRISON
Morrisonia on buukattu viime aikoina todella hyvin. Ensin oli pienimuotoinen feudi Shelton Benjaminin kanssa, jonka John tietenkin voitti. Siitä edespäin hän on otellut loistavia (kyllä, tarkoitan sitä) televisio matseja mm. Chris Jerichon ja Edgen kanssa. Jopa voittanut kaksi kertaa nykyisen maailmanmestarin, CM Punkin. Tämä jos mikä on onnistunut push. Uskon todella, että Morrison tulee vielä jonain päivänä olemaan se uusi Shawn Michaels tai Chris Jericho.
Painitaidot
THE MIZ
Tästä ei voi nyt hirveästi sanoa. Mielestäni mies ei ole painitaidoiltaan normaalia brawleria kummempi. Viihdyttävä toki on, mutta ei vedä vertoja esim. Austinille, joka on ehkä maailman paras brawlaaja. Miz kuitenkin sai Cenaakin vastaan vedettyä tuommoisen 4 tähden ottelun(katso Bashin jälkeinen Raw), joten kyllä miehessä sitä jotain on. Mizin ja Morrisonin painityyli on kuitenkin niin erilaista, että niitä on vaikea lähteä vertaamaan.
JOHN MORRISON
Tästä minä tykkään. On kehittynyt kehässä huimasti Smackdowniin tulonsa jälkeen. Osaa nykyään ajoittaa spottinsa hyvin, ja muutenki tämä on tyyli, josta minä tykkään. John on ehtinyt sinibrändissä vetää jo useita 4 tähden televisio matseja, ja kyllähän se jo kertoo jotain miehen painitaidoista. Muistan vieläkin tämän huiman ottelun Edgen kanssa, ja se oli oikeasti jo PPV tason matsi. Saattaa tietenkin olla, että markitukseni Morrisonia kohtaan saattaa vähän sokaista minua tässä näkemyksessä, mutta eipä se mitään. Jos joku näkee asian erilla tavalla, niin suostun toki väittelemaan asiasta.
Mikkitaidot
THE MIZ
Tästä tuskin on kahta sanaa, kumpi on parempi promottamaan. Pelkästään näiden Cena-promojen perusteella voin sanoa vilpittömästi että, The Miz on reilusti parempi tällä osa-alueella. Itse asiassa mies oli mielestäni Raw'n paras promottaja, kun hän feudasi Cenaa vastaan.
Se oli ehkä suurin mark out moment ikinä, kun Miz otti mikin käteen Suomen kiertueella, vaikka promot olivatkin ennemmin kuultuja, niin silti tykkäsin, ja paljon tykkäsinkin.
Jo Dirt Sheetissä Miz osoitti, että on sujuvampi mikissä kuin Morrison, vaikka ei John kauas jäänytkään silloin.
JOHN MORRISON
En voi tästä vielä sanoa sen enempää mitä näin Dirt Sheetissä, sillä Smackdown!'ssa ei Morrisonia ole hirveästi mikissä nähty. Satunnaisia haastatteluja sekä tietenkin Teddy Longin kanssa käytyjä keskusteluja. Tähän asti kuitenki olen tykännyt, mitä olen nähnyt.
Eiköhän sitä mikkiaikaa ala Morrisonillekkin tippumaan, kun(huom. kun) nousee ylemmäs cardissa ja feudaamaan CM Punkin kanssa ainakin näillä näkymin.
Tässä on siis Zigglerin ohella ehkä kaksi lupaavinta tulevaisuuden main eventteriä. Toivottavasti viesti miellytti ja saa aikaan keskustelua:) Laitanpas vielä pienen yhteenvedon loppuun:
Yhteenveto
THE MIZ:
+Promot
+Osaa ottaa yleisön haltuun
+Look
+Hattu<33
+Karisma
-Push kustiin (ei toki Mizzin vika)
-Painitaidot ehkä vielä lievästi tällä puolella.
JOHN MORRISON
+Painitaidot
+Look
+Buukkaus
+Karisma
-Mikkiaikaa liian vähän.
-Entrance musiikki (ei tarpeeksi... karismaattinen?)