Videopelit
- Bushmeister
Tehdään nelosluokkalaisten kanssa teknisessä työssä parhaillaan tuota Avengeria, vitosten kanssa taas projektina on M-98 Widow Anti-Material Rifle.Velocity kirjoitti:http://volpinprops.blogspot.com/2010/08 ... rifle.html
Reachiin on muuten enää vähän päälle pari hassua viikkoa.. eli sitten ei muuta kuin WA:n oma firefight-posse vaan pystyyn!
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- Bushmeister
http://www.peliplaneetta.net/tietokonep ... erkkopeli/
löyty vihdoinkin Wankiellekkin sopivaa pelattavaa!
löyty vihdoinkin Wankiellekkin sopivaa pelattavaa!
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.
Nyt lähtee kyllä naurettavan halvalla Xbox 360-pelejä, mm. Mass Effect 2 14.90£, Dragon Age 14.90£, COD 4 9.90£ jne.
Amazon
Amazon
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- MR.Off Topic
Täytyy se vissiin taas ostaa Goldia, kun kerta uusi Halo tulee. Loistavan näkönen muuten ollut videoissa tuo moninpeli, mutta harmikseni beta testaus meni ohi suun. Onhan tuota Goldia pitänyt ostaa jo kaksi kuukautta sitten, että olisi saanut ruosteet pois Halon pelaamisessa, mutta eipä vain ole tullut tehtyä. Nyt vain v***ttaa, että pitää olla veljen kanssa yhteinen 'boksi, joten ei pääse hakkaamaan Reachiä kuin viikonloppuisin ellei jostain tipahda käteeni rahanippua. BTW Assassin's Creed Brotherhood pitäisi ilmeisesti tulla ensi kuussa? Olisiko ollut neljäs päivä kenties? Lompakko alkaa näyttää aina vain tyhjemmältä ja nuudelit paremmalta ja paremmalta vaihtoehdoltaSmark kirjoitti:Reachiin on muuten enää vähän päälle pari hassua viikkoa.. eli sitten ei muuta kuin WA:n oma firefight-posse vaan pystyyn!
aLoe kirjoitti:v***n runkkari, sulla on heti alussa maailman paskin peli, mikset polta sitä.Velocity kirjoitti:
v***n runkkari, kaltaisesi persreiät pilaavat pelin idean.
Sinulla on heti alussa pelin paras ase, mikset käytä sitä.
Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi nauranut ääneen tätä lautaa lukiessani!
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

- Bushmeister
0/10, troll isnt succesfull. Ei mutta ihan oikeasti, itse en pidä MW2 minään. Ratsasti Cod 4 varjolla ja sama jatkuu activisionin leirissä edelleen. Cod sarja on aina ollut ja tulee aina olemaan täyttä paskaa, ainut valonpilkahdus oli Cod 4. Lähettiin koittamaan jotain uutta, mitä ei oltu rahastus sarjassa ennen kokeiltu ja se toimi sen _kerran_. Black Opsissa on sama engine, samat paskat killstreakit ja muu p**ka. Jos haluaa HYVÄN ja HIENOLTA näyttävän fps pelin niin kannattaa ostaa BC2 tai odottaa sitä Battlefield 3, joka ei ole mikään sysipaska konsolikäännös.Velocity kirjoitti:Bushmeister kirjoitti:tää on kuin kattois kahta epileptikkoa tappelemassa diskossa![]()
Sitten tähän käytettyjen pelien ja warettamis -asiaan kantaanottaen, voisin sanoa, että ei ole ihme kun tollasta paskaa viedään eteenpäin, sama pätee suomen uusiin typeriin lakeihin. Kukaan ei nouse noita asioita julkisesti vastaan, massa boikotti kyseiselle pelille, anyone? Jos Kari Tapio saadaan spotifyn maailman hittilistalle sijalle 1, pitäis jonkun EAn boikotointi helppoajärjestää, jos siis samanmielisiä ihmisiä löytyy.
Sitten on se kolmas vaihtoehto, tue indie taloja ja isoja taloja jotka eivät pyydä mitään ylimäärästä peleistään. Esimerkkinä: Valve ja S2 Games.
En olisi pari vuotta sitten voinut ikinä uskoa, että EA olisi vähemmän ahneempi pelitalo kuin Activision, nooh ajat muuttuu.
Red snow, how convenient.
- Bushmeister
-
FlameSnoopy
aLoe kirjoitti:0/10, troll isnt succesfull. Ei mutta ihan oikeasti, itse en pidä MW2 minään. Ratsasti Cod 4 varjolla ja sama jatkuu activisionin leirissä edelleen. Cod sarja on aina ollut ja tulee aina olemaan täyttä paskaa, ainut valonpilkahdus oli Cod 4. Lähettiin koittamaan jotain uutta, mitä ei oltu rahastus sarjassa ennen kokeiltu ja se toimi sen _kerran_. Black Opsissa on sama engine, samat paskat killstreakit ja muu p**ka. Jos haluaa HYVÄN ja HIENOLTA näyttävän fps pelin niin kannattaa ostaa BC2 tai odottaa sitä Battlefield 3, joka ei ole mikään sysipaska konsolikäännös.Velocity kirjoitti:Bushmeister kirjoitti:tää on kuin kattois kahta epileptikkoa tappelemassa diskossa![]()
Sitten tähän käytettyjen pelien ja warettamis -asiaan kantaanottaen, voisin sanoa, että ei ole ihme kun tollasta paskaa viedään eteenpäin, sama pätee suomen uusiin typeriin lakeihin. Kukaan ei nouse noita asioita julkisesti vastaan, massa boikotti kyseiselle pelille, anyone? Jos Kari Tapio saadaan spotifyn maailman hittilistalle sijalle 1, pitäis jonkun EAn boikotointi helppoajärjestää, jos siis samanmielisiä ihmisiä löytyy.
Sitten on se kolmas vaihtoehto, tue indie taloja ja isoja taloja jotka eivät pyydä mitään ylimäärästä peleistään. Esimerkkinä: Valve ja S2 Games.
En olisi pari vuotta sitten voinut ikinä uskoa, että EA olisi vähemmän ahneempi pelitalo kuin Activision, nooh ajat muuttuu.
Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa.
- MR.Off Topic
Itse pelasin betaa, mutta ei sytyttänyt ollenkaan. Halo 3:ssa matseja on takana parisen tuhatta, mutta ei kyllä jaksa enää sytyttää. Black Ops näyttää kyllä loistavalta. Ja Nadirillekin tiedoksi, että siinä on Dedicated Serverit, joilla voit ihan vapaasti jolkuttaa laskemattomia kulkusiasi.MR.Off Topic kirjoitti:Harmi, että FPS-pelien kuninkuuden varastaa tältäkin vuodelta Halo Reach. Ei mulla muuta.
Ja P.S, Tushgeister, minusta se epileptikkojuttu oli oikeasti hauska, ja naurahdin ääneen
{
- Spoiler: näytä
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- MR.Off Topic
Mua ei kiinnosta onko siinä dedicatedit vai ei, samaa paskaa se silti on. Jos haluaa kunnon fpsän niin täytyy kääntyä PC:lle ja tällä hetkellä ostaa BF2 tai BC2, vaikka tuo jälkimmäinen onkin surkea konsolikäännös.Velocity kirjoitti:
Itse pelasin betaa, mutta ei sytyttänyt ollenkaan. Halo 3:ssa matseja on takana parisen tuhatta, mutta ei kyllä jaksa enää sytyttää. Black Ops näyttää kyllä loistavalta. Ja Nadirillekin tiedoksi, että siinä on Dedicated Serverit, joilla voit ihan vapaasti jolkuttaa laskemattomia kulkusiasi.
Ja P.S, Tushgeister, minusta se epileptikkojuttu oli oikeasti hauska, ja naurahdin ääneen
{}
- Spoiler: näytä
PS. Jos et käyttäis sitä mun oikeata nimeä täällä, kuuluu hyviin tapoihin.
Red snow, how convenient.
Mutta sehän oli beta.. ihan Halo kolmoselta näytti ja tuntui, jos ei lasketa uusia pyssyjä ja hahmoluokkia. Olihan tuon äsken mainitun Halo kolmosenkin beta aikanaan aika rupuinen, mutta kova peli sieltä tuli ulos silti. Omaa Legendary Editionia odotellessa..Velocity kirjoitti:Itse pelasin betaa, mutta ei sytyttänyt ollenkaan. Halo 3:ssa matseja on takana parisen tuhatta, mutta ei kyllä jaksa enää sytyttää. Black Ops näyttää kyllä loistavalta.
Black Ops tulee varmaan hommattua myös, mutta se ei ole odotuslistalla ollenkaan niin korkealla kuin Reach. Varmaankin tulee olemaan sama juttu kuin MW2:n kanssa, jonka tosiaan hankin vasta suhteellisen myöhään, mutta onneksi netissä riittää todella paljon pelaajia edelleen. USP ja taktinen puukko viuhumaan vaan!

- MR.Off Topic
Se on muuten Spider-man ja siitä puheen ollen, uusi Spidey peli näyttää melko hyvältä. Tuossa hiukan gameplaytä kyseisestä pelistä ja itse olen ainakin erittäin tyytyväinen pelin grafiikkoihin, koska se näyttää paljolti Spider-man sarjakuvalta. Muutenkin pelaaminen näyttää suhtkoht hyvältä ja en kai voi pettyä, kun olen pelannut viimeksi Spider-man kakkosta näistä kaikista Spidey peleistäViiZei kirjoitti:Tilasin tuossa pari peliä niin otin ihan vain kokeilumielessä Spiderman -Web of Shadowssin. On muuten oikeasti hyvä peli näin muutaman tunnin pelailun jälkeen. Ja tuo sätkynukke juttu on kanssa mukavaa katseltavaa.
Ajoituksesta kolme pistettä ja papukaijamerkki!MR.Off Topic kirjoitti:Se on muuten Spider-man ja siitä puheen ollen, uusi Spidey peli näyttää melko hyvältä. Tuossa hiukan gameplaytä kyseisestä pelistä ja itse olen ainakin erittäin tyytyväinen pelin grafiikkoihin, koska se näyttää paljolti Spider-man sarjakuvalta. Muutenkin pelaaminen näyttää suhtkoht hyvältä ja en kai voi pettyä, kun olen pelannut viimeksi Spider-man kakkosta näistä kaikista Spidey peleistäViiZei kirjoitti:Tilasin tuossa pari peliä niin otin ihan vain kokeilumielessä Spiderman -Web of Shadowssin. On muuten oikeasti hyvä peli näin muutaman tunnin pelailun jälkeen. Ja tuo sätkynukke juttu on kanssa mukavaa katseltavaa.![]()
. Pleikkari ykösellä oli joskus aivan loistava Spider-man peli ja sitä kyllä haluttaisi päästä taas joskus tahkomaan.
Tänään kaivoin mopopleikkarin kaapista ja pienen putsailun jälkeen se jopa toimii. Darrapäivä kulunut leppoisasti rasvasen pitsan, Bugs Bunny Lost in Timen ja tuon mainitun Spidermanin parissa. Illalla sitten Bombermania, CTRää, sitä Crashia jossa oli pogohyppelyt sunmuut, sekä Tekken kolmosta mallaspirtelön, Sorbuksen ( pitihän sitä varastoida
\____0___/
- MR.Off Topic
Jos muistan oikein oliko tämä Spiderman -peli nimeltään Enter Electro tai vastaava? Crash Bash on tuo mainio Crash peli, jossa on kaikenmaailman eri lajeja, hieno peli sekin. CTR onkin sitten aikalailla legenda ja Tekken 3 voi sanoa aikalailla samaa. Itse voisin alkaa pelailemaan TWC4: Fight eli real world patchiä Wrestling Mpire 2008 career modesta.
PeeÄssän Spider-man on tuon hyvän pelin nimi. Sen sijaan Spider-man 2:Enter Electro oli umpisurkea jatko-osa tuolle erinomaiselle ykkösosalle, joka oli itselläni yksi ensimmäisistä itse ostetuista peleistä. Koko peli on erittäin tunnelmallinen ja kaikki "pääkit" ovat erinomaisia. Ja ai että kun on legendaarinen se viimeinen pääkki. Muistan hyvin kun tuolin reunalla naama mutrussä jännittäen piti juosta ja kiivetä ja flengata pakoon punaista superörkkiä. Ja Crash Bash, Crash Team Racing ja Tekken 3 ovat myös varmasti itselläni Top10 pelatuimpien listalla.MR.Off Topic kirjoitti:Jos muistan oikein oliko tämä Spiderman -peli nimeltään Enter Electro tai vastaava? Crash Bash on tuo mainio Crash peli, jossa on kaikenmaailman eri lajeja, hieno peli sekin. CTR onkin sitten aikalailla legenda ja Tekken 3 voi sanoa aikalailla samaa. Itse voisin alkaa pelailemaan TWC4: Fight eli real world patchiä Wrestling Mpire 2008 career modesta.
Itsellä on pelaaminen jäänyt viimeisen 1½ vuoden aikana lähes kokonaan pois ajankäytöstä, mutta Reach kyllä herättelee taas pelihimoja. Eikä minun ole tarvinnut edes katsella mitään videoita tai tietää mitään itse pelistä, jos se vain on yhtä hauskaa hakattavaa kuin Halo 3 niin voisi jopa mennä kohtuullisen pian hankintaan live goldin kanssa.Smark kirjoitti:Reachiin on muuten enää vähän päälle pari hassua viikkoa.. eli sitten ei muuta kuin WA:n oma firefight-posse vaan pystyyn!
Tällä hetkellä keskenhän on joulukuussa ostamani Dead Space, jota peräti yhdellä inttilomalla pelasin niin reippaasti että olisin viimeisessä chapterissa. Nyt taas monen kuukauden tauon jälkeen meinaa vain aloittaminen olla nihkeää, etenkin kun peli olisi noin loppusuoralla ja pitäisi siis omien taitojen olla skarppina, mutta enköhän minä tuon vielä joskus läpäise...
Yksi este tuon Reachin kohdalla on juurikin se, että alkaa miettimään onko mitään järkeä ostaa uutuuspeliä, kun pelaamatta on kaikki viime vuosien "must play" -tittelit Assassin's Creedeistä Alan Wakeen. No, onneksi on tuo käytettyjen pelien myyminenkin toivottavasti pian laitonta niin pääsee tällaisista pohdinnoista.
Halo Reachin julkaisuun pari viikkoa, saman verran siihen että avopuoliso lähtee puoleksi kuukaudeksi takaisin Pohjanmaalle... Hmm, mitähän sitä tuon pari viikkoa tekisi?