Videopelit

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 18.11.2010 00:52

aLoe kirjoitti:Koska se yksinkertaisesti pitää paikkansa. Kuinka monta ihmistä tiedät, jotka tienaavat konsoli pelejä pelaamalla rahaa? Kuinka monta pelaaja tiedät, jotka kiertävät maailmaa pelaten konsolipelejä ja tekemällä sillä rahaa?
Pelaajien tasoa ei voi määritellä sillä kuinka paljon he tekevät rahaa. Elantonsa ansaitseminen pelaamalla on ammattimaista pelaamista ja niillä tyypeillä on varmasti varaa kaikkiin "parhaimpiin" varusteisiin. Joten ero amatööri ja ammattilaispelaajilla on aika suuri. Esim. minun 15 euron hiiri on huomattavasti paskempi väline CS:n pelaamiseen kuin kaverini tajuttoman kallis hiiri. Tosin en ole pelannutkaan CS:ää kuin kerran. Pärjäsin ihan hyvin, itseasiassa.
Se vaan nyt valitettavasti sattuu olemaan niin, että jos laitettaisiin vaikka paras konsolipelaaja autoaimilla vaikka codissa pc:llä pelaavaa tyyppiä vastaan, se konsolipelaaja häviäsi varmasti. Tämä on esim. todistettavissa vaikkapa MW2 pelatessa: Kuinka monta nukea nähdään keskimäärin sadassa peissä pc:llä ja kuinka monta konsoli puolella? En tiedä tarkkaa lukemaa, mutta sen tiedänm, että konsoli alustalla tulisi enemmän nukeja. Miksi? Koska taso on paljon huonompi, pc:llä se on vaikeampaa, koska sillä alustalla on kovempi taso.
Mitä väliä sillä on, että kun pistetään paras pc-pelaaja ja paras konsolipelaaja vastakkain pelaamaan erilaisten lähtökohtien perusteella. Sama peli, mutta eri tyylit pelata tekee asetelmasta epätasaisen. Hiiri+näppis yhdistelmä on selvästi tarkempi kuin padi, joka oikeastaan varmistaisi jo pc-pelaajan voiton. Kyse onkin siitä kummat ovat taidokkaampia pelaamaan samoista lähtökohdista vastaan tulevia pelaajia vastaan. Ehkäpä noiden nukejen enempi käyttäminen johtuukin siitä, että PC:llä kaikki on tasasesti paskoja, kun taas konsoleilta löytyy myös niitä hyviä pelaajia? Täytyy muuten myöntää, että piti googlettaa, mitä nuket ovat.

Mainitaan nyt tähän loppuun vielä, että en juurikaan ole jaksanut CODeihin tutustua hirveästi. MW:tä tullut pelattua jonkin verran, sekä WAWia ja MW2:sta. Hyviä pelejä, mutta jotenkin ei vain ole jaksanut pelata. Jokseenkin johtuu siitä, että tykkään hieman hitaamman tyylisestä gameplaystä, jossa ei nojata niin paljon reflekseihin 1v1 tilanteissa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » To 18.11.2010 01:11

aLoe kirjoitti:Kuinka monta ihmistä tiedät, jotka tienaavat konsoli pelejä pelaamalla rahaa?
Useat kansainväliset Tekken 6 turnaukset sanoo moi.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » To 18.11.2010 01:34

Wormmaster kirjoitti:
aLoe kirjoitti:Kuinka monta ihmistä tiedät, jotka tienaavat konsoli pelejä pelaamalla rahaa?
Useat kansainväliset Tekken 6 turnaukset sanoo moi.
Ja kyllä ne PESsiä ja Forzaa ainakin ihan turnauksissa mättävät tasaisesti :o
\____0___/

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 18.11.2010 02:07

aLoe kirjoitti: Loppuun vielä tällänen kysymys: Jos warettaminen xboxille ja pleikkalirre olisi yhtä helppoa kuin pclle, warettaisitteko? Jep, ei ne tietokoneella pelaavat ihmiset ole sen moraliittomimpia...
En. Käyn töissä ja tykkään ostella levyjä, Blu-rayita ja pelejä. Musiikin ja leffat voi tietenkin ladata, ja 360:nkin pelit voisi warettaa, jopa vielä helpostikin. Itse pidän kuitenkin kokelman pitämisestä ja pelinkehittäjien/artistien tukemisesta. Juuri nyt Bizarre Creations, yksi legendaarinen autopelistudio, on vaakalaudalla, ja suorastaan v***ttaa potkaisevat tyhjää, sillä ovat tehneet loistavia pelejä.

Mutta itse tosiaan tykkään tukea pelinkehittäjiä. En kaltaiseltasi warecorpsilta, joka on käytännössä tuhonnut oman alustansa(The Self Destruction Of aLoe Warrior Warrior Warrior 8)) sitä odottaisikaan.

EDIT: Halo 3:sta ja MW2:sta on 360:llä ollut useita turnauksia. Oletko koskaan sattunut kuulemaan MLG:stä?
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 18.11.2010 02:31

Velocity kirjoitti:EDIT: Halo 3:sta ja MW2:sta on 360:llä ollut useita turnauksia. Oletko koskaan sattunut kuulemaan MLG:stä?
Halo 3:ssa käytiin se joku turnaus silloin netissä, vai olenko aivan väärässä? Palkintona oli joku taulutv tai vastaavaa. Itse olin harmikseni juuri silloin jossain lomalla, mutta kaveri oli pärjännyt siinä ihan hyvin, mutta kyseinen tyyppi pelaakin päivässä noin 5 tuntia tai enemmän.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 18.11.2010 07:21

Velocity kirjoitti:
En. Käyn töissä ja tykkään ostella levyjä, Blu-rayita ja pelejä. Musiikin ja leffat voi tietenkin ladata, ja 360:nkin pelit voisi warettaa, jopa vielä helpostikin. Itse pidän kuitenkin kokelman pitämisestä ja pelinkehittäjien/artistien tukemisesta. Juuri nyt Bizarre Creations, yksi legendaarinen autopelistudio, on vaakalaudalla, ja suorastaan v***ttaa potkaisevat tyhjää, sillä ovat tehneet loistavia pelejä.

Mutta itse tosiaan tykkään tukea pelinkehittäjiä. En kaltaiseltasi warecorpsilta, joka on käytännössä tuhonnut oman alustansa(The Self Destruction Of aLoe Warrior Warrior Warrior 8)) sitä odottaisikaan.

EDIT: Halo 3:sta ja MW2:sta on 360:llä ollut useita turnauksia. Oletko koskaan sattunut kuulemaan MLG:stä?
'

Katsos meillä on kahdella on sellane ero, että mä en maksa mistä tahansa sitä 40-60e. Mä haluan rahalleni vastinetta, esim. mun paras peli mitä olen ikinä ostanut on Heroes of Newerth, jonka on kehittänyt S2 Games. Sellanen ei niin iso jenkkipelifirma, ei tuu mitään dlc paketteja joista pitäis maksaa, pelaajia kuunnellaan foorumeilla/ircissä ja otetaan heroja jotka on jonkun pelaajansa itse suunnittelemia ja ihmiset äänestävät niistä parhaat. Mulle se on aivan sama, onko kys. studio tehnyt pelin joka on myynyt 10 milj. jos seuraava on p**ka.

EDIT: Troll is succesfull, tää viesti on sentään kirjoitettu tosissaan.
Red snow, how convenient.

Bushmeister

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » To 18.11.2010 09:36

aLoe kirjoitti:EDIT: Troll is succesfull, tää viesti on sentään kirjoitettu tosissaan.
hahahahaha sori jos sun mielipitees on läpimätiä paskoja ja ne ammutaan täyteen reikiä sä et pääse siitä irti vaan toteamalla "rofl se oli trolli trollasin teitä jätkät hei te lankesitte trolliin XD"

on myös kuvaavaa että pidät heros of newerthiä jonkinlaisena "indie"pelin prototyyppinä.
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 18.11.2010 10:56

Bushmeister kirjoitti:
aLoe kirjoitti:EDIT: Troll is succesfull, tää viesti on sentään kirjoitettu tosissaan.
hahahahaha sori jos sun mielipitees on läpimätiä paskoja ja ne ammutaan täyteen reikiä sä et pääse siitä irti vaan toteamalla "rofl se oli trolli trollasin teitä jätkät hei te lankesitte trolliin XD"

on myös kuvaavaa että pidät heros of newerthiä jonkinlaisena "indie"pelin prototyyppinä.
Viesteissä oli puolet totta ja loput flamebaitteja, sain aiheutettetua keskustelua, eli onnistuin. Honi on vaan hyvä esimerkki hyvistä pelin kehittäjistä.

Bushmeister

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » To 18.11.2010 11:32

aLoe kirjoitti:
Bushmeister kirjoitti:

Viesteissä oli puolet totta ja loput flamebaitteja, sain aiheutettetua keskustelua, eli onnistuin. Honi on vaan hyvä esimerkki hyvistä pelin kehittäjistä.
mene nyt jo pois "flamebaitteinesi" ja hyväksy se tosiasia että mielipiteesi ovat vääriä ja kannanottosi huonoja

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 18.11.2010 11:50

Miten mielipiteet voivat olla vääriä? Sinä siis määrittelet kenen mielipiteet ovat vääriä ja kenen oikeita? :roll: Ja jatka yvllä jos sinulla on vielä lisää trollailtavaa.

EDIT: Sekään ei myöskään auta, että poimit viesteistäni epätärkeät yksityiskohdat.

Bushmeister

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » To 18.11.2010 12:57

aLoe kirjoitti:EDIT: Sekään ei myöskään auta, että poimit viesteistäni epätärkeät yksityiskohdat.
*ohittaa muut puolen tusinaa viestiä jotka käyvät läpi kaikki muut epätärkeät yksityiskohdat*

*kärsii vaikeuksista hahmottaa mitä on kirjoittamassa nyt vs mitä on kirjoittanut aikaisemmin ja ihmettelee kun ristiriidoille nauraa rastaatkin*

*on aLoe*

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 18.11.2010 14:49

Jahas, Black Opsiin on tullut pätsi ja enää ei pätki pelatessa. Tosin fps edelleenkin pyörii siinä 40-60 paikkeilla. Mikäköhän tässä koodissa oikein mättää... :E

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » To 18.11.2010 14:54

Nörtti velipoika sai sitten kaikkien aikojen ragekohtauksen kun AC Brotherhood ei ollut vielä postilaatikossa vaikka eilen Gigantilta tuli viesti että lähetetty keskusvarastolta. Piti j******ta kaverille selittää että peli julkaistaan vasta huomenna. :mrgreen:
..Stranger.

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » To 18.11.2010 15:15

aLoe kirjoitti:Jahas, Black Opsiin on tullut pätsi ja enää ei pätki pelatessa. Tosin fps edelleenkin pyörii siinä 40-60 paikkeilla. Mikäköhän tässä koodissa oikein mättää... :E
Minulla ei esiintynyt mitään ongelmia pelin kanssa, vaikka en yhtään patchia koskaan asentanut :)
We need CM Punk!

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 18.11.2010 15:18

Jers1 kirjoitti:
aLoe kirjoitti:Jahas, Black Opsiin on tullut pätsi ja enää ei pätki pelatessa. Tosin fps edelleenkin pyörii siinä 40-60 paikkeilla. Mikäköhän tässä koodissa oikein mättää... :E
Minulla ei esiintynyt mitään ongelmia pelin kanssa, vaikka en yhtään patchia koskaan asentanut :)
Joo, joillakin on ongelmia ja toisilla taas ei. Kaverilla on paljon huonompi kone kuin minulla ja peri pyörii paremmin. Ovat tosin luvanneet korjata kyseiset ongelmat.

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » To 18.11.2010 16:11

Pelasitko ikinä itse WC3 DotAa vai hyppäsitkö vain "ah niin coolien eliittien" HoN bandwagoniin?

Jos et ole koskaan pelannut WC3 DotAa, et tiedä paskaakaan videopeleistä. 8)
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 18.11.2010 17:20

Viimeiset kaksi sivua tässä topicissa on ollut niin mitäänsanomatonta ja turhaa paskaa että huhhuh. aLoen rageeminen on samalla päivän piristys typerällä kitinällään "YHYY KONSOLIPELAAJAT ON SAATANASTA JA OOTTE IHAN v***n PASKOJA MÄ TUUN TIENAAMAN MILJOONIA VIELÄ JOSKUS KU OON IHAN v***n YKS-KOLME-KOLME-SEITTEMÄ!"

Ihan tosissaan, nyt se elämän hankkiminen olis ihan kohdallaan. Toki mäkin videopelejä pelaan mutta mä sentään pidän hauskaa kun mä pelaan, mä en kitise jossain v***n WrestlingAlertin foorumilla siitä että konsolipelaajat voisi painua vittuun.

Kaiken tämän typerän jälkeen omia pelipäivityksiä:

Halo Reach on vedetty nyt läpi ja pakko myöntää että kyseessä oli todella mielenkiintoinen peli. Samalla kyseessä oli myös ensimmäinen Halo mitä olen pelannut. Erinomainen pakko myöntää.

Edellispäivänä kaveri lainasi mulle Metro 2033:n joka on ollut suhteellisen mielenkiintoinen.

Itse en COD keskusteluun osallistu, itse ainakin MW2:sta aika paskana, ei kolahtanut minuun juuri lainkaan. Black-Ops saattaisi olla ihan toinen juttu.

Memory

Viesti Kirjoittaja Memory » To 18.11.2010 18:41

Stefa kirjoitti:Itse en COD keskusteluun osallistu, itse ainakin MW2:sta aika paskana, ei kolahtanut minuun juuri lainkaan. Black-Ops saattaisi olla ihan toinen juttu.
Eroavaisuus näissä peleissä on kuin eroavaisuus SvR 08'n ja 09'n välillä. Aikamoista paskaa tuo Black Ops ainakin minusta oli, samaa vanhaa MW2'sta muutamalla uudistuksella. Voisi toki tuntua erillaiselta jos ei olisi koskaan MW2'sta pelannut. Campaign nyt tietenkin on iha eri asia, mutta ei ainakaan itseä jaksa ne neljän tunnin läpijuoksut paljoa kiinnostaa, vaikkakin MW2'ssa oli kyllä ihan runsaasti niitä hienojakin hetkiä.

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 18.11.2010 19:12

Hitto, miksei kukaan kertonut mulle, että uusi Need for Speed on Burnoutin tekijöiden käsialaa. Hienoa, jos tuohon kuluneeseen sarjaan saadaan jotain kunnon virinää jälleen. Need for Speed III: Hot Pursuit oli muuten sarjan paras peli. No pitää kai tuo uusin sitten jostain halpahallista käydä aikoinaan nappaamassa. Ensi viikosta lähtien kun kaikki aika menee GT FUCKING 5:n kanssa.
WE BACK YA'LL?!

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 18.11.2010 19:31

Wormmaster kirjoitti:Pelasitko ikinä itse WC3 DotAa vai hyppäsitkö vain "ah niin coolien eliittien" HoN bandwagoniin?

Jos et ole koskaan pelannut WC3 DotAa, et tiedä paskaakaan videopeleistä. 8)
Pelasin enimmäkseen WC3 kun pelailin itse peliä, DotAa tuli pelattua about 20-30 matsia koulussa tai laneilla, Honia aloin jo pelaamaan viime vuoden joulukuussa tai tämän vuoden tammikuussa. Itseasiassa ne DotAa pelaavat paskapäät (en tarkoita todellakaan kaikkia) on juuri niitä egoisteja. Icefrogin fanipoikia jotka tulevat egoamaan honin foorumeille, kuinka paljon parempi peli DotA on ja kuinka paljon huonompi honi on. Icefrogille annan itse propsit siitä, että jatkoi pelin ideaa eteenpäin ja teki siitä suositumman, mitä se häntä ennen oli, mutta hänen palvomisensa menee vähän yli. Hän ei ole esim. tehnyt DotAn mappia ja balanssi kusee pelissä enemmän kuin honissa. Icefrog vähän menettänyt kunnioitusta kohdallani koska, jätkä on kusettanut sekä Riottia, S2 Gamesia ja Valvea.

TOSIN, minä odotan Dota 2 mielenkiinnolla, honia en silti tule kokonaan hylkämään ikinä (s2 tekemät omat herot ja mukavat työntekijät ovat yksi syy tähän) Jos Dota 2 onnistuu ja _jos_ siinä on Valven hattuja, voin hyvinkin nähdä itseni pelaamassa sitä peliä tulevaisuudessa, mutta aika näyttää.

Stefalle: Sitä nyt vaan ihminen sattuu turhautumaan, kun tehdään noin amatöörimaisia virheitä (testataan peliä vain sisäisessä verkossa) ja ei korjata niitä siedettävissä ajoissa. Tosin, kuulin juuri että prossujen ja näyttisten ongelman ratkaisu -patchi olisi vihdoikin tulossa, joten ei se nyt aivan hirveän hidasta ollut. Tuo "kaikki konsolipelaajat ovat paskoja" heitto, oli aika typerä. Se ensimmäinen osa tekstistä tosin oli tosissaan kirjotettu, sillä konsolipelaajat ovat suurimmalta osin casual pelaajia kun taas peeceen puolella on enemmistö hc-pelaajia. Enkä ole koskaan väittänyt olevani mikän leet-haxor, mä vaan satun pelaamaan melkein kaikki pelini pääsäännölisesti pcllä. Ei mua sinänsä haittaa että pelejä tehdään pääosin konsolipuolta silmälläpitäen, kunhan se pc alusta oikeesti otettaisiin huomioon eikä tehtäisi sitä koodausta / porttaamista päin v**tua. GTA IV on hyvä esimerkki siitä huonosta portista tai Assasins Creed II "kopiosuojauksen" kanssa, joka muuten kierrettiin alle kahdessa päivässä. Kaikista parasta tässäkin pelissä oli se, että waretettu versio toimi paremmin kuin kaupasta ostettu...

Nyt on sitten kirjoitettu asiallisesti se mun mielipiteeni, toivottavasti kaikki muutkin jotka eivät ole samaa mieltä kanssani eivät rupea samantien trollamaan

Anteeksi sekavasta ja pitkästä viestistä. :E

Marshallsaaret

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » To 18.11.2010 20:40

Jack DiBiase kirjoitti:Ensi viikosta lähtien kun kaikki aika menee GT FUCKING 5:n kanssa.
Tämä ja niin v***n lujaa! En edes omista telkkaria saati pleikkaria mut onhan tää syksyn kuumin uutinen ja vois nuo sotapelienkin sokeat fanipojat ottaa tän käsittelyyn ja unohtaa ammuskeluleikit. Pitänee muuttaa naapuriin kaverin luo hakkaamaan peli läpi ja toki ottamaan matsia.
永源 遥~!

Bushmeister

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » To 18.11.2010 22:32

aLoe kirjoitti:Se ensimmäinen osa tekstistä tosin oli tosissaan kirjotettu, sillä konsolipelaajat ovat suurimmalta osin casual pelaajia kun taas peeceen puolella on enemmistö hc-pelaajia,
*laita tähän mikä tahansa mätkintäpeliliiga*

*laita tähän PopCap Gamesin myyntiluvut PC:lle*

eikö sua vituta koskaan olla noin väärässä?

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » To 18.11.2010 22:53

Bushmeister kirjoitti:
aLoe kirjoitti:Se ensimmäinen osa tekstistä tosin oli tosissaan kirjotettu, sillä konsolipelaajat ovat suurimmalta osin casual pelaajia kun taas peeceen puolella on enemmistö hc-pelaajia,
*laita tähän mikä tahansa mätkintäpeliliiga*

*laita tähän PopCap Gamesin myyntiluvut PC:lle*

eikö sua vituta koskaan olla noin väärässä?
Hei, noi tähdet on niin ysäriä. Voisitko nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lopettaa ton jatkuvan trollaillun. Jos ei susta ole järkevään keskusteluun, niin sitten voit olla hiljaa. Minä tiedän, että konsoleillakin on "competive" skeneä, mutta ei todellakaan niin laajassa mittakaavassa kuin pcllä. Koreassa Starcraftin peluun voisi rinnastaa Suomessa jääkiekkoon, niin suosittua se siellä on. Sä olet kumminkin mua vanhempi kaveri, niin voisit edes jotenkin koittaa vastata asiallisiin teksteihin asiallisesti.

Ja jos et tiennyt, mulla on Xbox 360 mutta se on pölyttynyt tossa hyllyllä jo vuoden, koska nykyajan konsolit, ei ole mun juttu. FPS pelit kuuluu PC:lle ja lätkä, futis myös tekkeni kuuluvat konsoleille. Mä koitin lopettaa tän "feudin" jo pari viestä taakseppäin, mutta sun on vaan jotenkin hirveä pakkomielle jatkaa sitä, sillä mä en halua pilata muiden hyvää keskustelua sillä, että me kaksi riidellään jostain epätärkeästä seikasta.

Bushmeister

Viesti Kirjoittaja Bushmeister » To 18.11.2010 23:10

aLoe kirjoitti:yhdentekevää sontaa
miten sä voit puhua "muiden hyvästä keskustelusta" kun sä olet vastannut n. kahdesta sivullisesta paskaa itse? oon pahoillani että sun sieluus käy se että joku näpäyttää sun typeriä tekstejäs mutta pitkällä tähtäimellä se on parasta.

sä oot väittäny että konsoleilla ei ole competitive-skeneä, mikä on väärin.

sä oot väittäny että konsolit tasapäistää markkinat ja tappaa indie-kehittäjät, mikä on väärin.

sä oot väittäny että HC-pelaajat keskittyy PC:lle, mikä on väärin.

lähtökohtaisesti melkein kaikki mitä sä oot tähän threadiin kirjoittanu on ollu päin helvettiä tavalla tai toisella, ja kun joku on siitä sulle sanonu on sun vastaukset ollu "lol trollasin/flamebaittasin/MÄ HALUSIN JO LOPETTAA TÄN MIKSI SÄ VIELÄ VAINOAT MUA"

mene ny jo pois, tia

aLoe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja aLoe » Pe 19.11.2010 00:20

Bushmeister kirjoitti:
miten sä voit puhua "muiden hyvästä keskustelusta" kun sä olet vastannut n. kahdesta sivullisesta paskaa itse? oon pahoillani että sun sieluus käy se että joku näpäyttää sun typeriä tekstejäs mutta pitkällä tähtäimellä se on parasta.

sä oot väittäny että konsoleilla ei ole competitive-skeneä, mikä on väärin.

sä oot väittäny että konsolit tasapäistää markkinat ja tappaa indie-kehittäjät, mikä on väärin.

lähtökohtaisesti melkein kaikki mitä sä oot tähän threadiin kirjoittanu on ollu päin h****ttiä tavalla tai toisella, ja kun joku on siitä sulle sanonu on sun vastaukset ollu "lol trollasin/flamebaittasin/MÄ HALUSIN JO LOPETTAA TÄN MIKSI SÄ VIELÄ VAINOAT MUA"

mene ny jo pois, tia
Sori mein, konsoleilla ei ole tällä hetkellä competive skeneä.

Toiseksi, konsolipeliteollisuus tappaa pikku hiljaa indie kehittäjät.

Ja kolmanneksi, tuokin väittämä on täysin oikein.

Umad, because urbad bro?

HC-pelaajat keskittyy PC:lle, mikä on väärin.
[quote]HC-pelaajat keskittyy PC:lle[/quote]

Mind = blown

See what I did thar?

Vastaa Viestiin