Videopelit
Aijaa..Jers1 kirjoitti:Pelailin peliä PC:llä offlinessävendicta kirjoitti:Jers1, jos viitsit niin voisit nakata mulle privaan xbox live tunnuksen niin vois aikoja vertailla
- TupsuVeitikka
Looks like you know how to handle a virginTupsuVeitikka kirjoitti:Alotin Careerin alusta ja vaihdoin umpipaskan Lotuksen kehittyvään Virginiin. Tuloksena ensimmäiset MM-pisteet ja 6. sija. Nyt tämä alkaa sujumaan, Lotus ei sopinut mun kätösiin ollenkaan mutta Virgin sopii täydellisesti.
We need CM Punk!
- TupsuVeitikka
HahaaJers1 kirjoitti:Looks like you know how to handle a virginTupsuVeitikka kirjoitti:Alotin Careerin alusta ja vaihdoin umpipaskan Lotuksen kehittyvään Virginiin. Tuloksena ensimmäiset MM-pisteet ja 6. sija. Nyt tämä alkaa sujumaan, Lotus ei sopinut mun kätösiin ollenkaan mutta Virgin sopii täydellisesti.
E: Heittäkääpä niitä PSN accoja kellä on.
..Stranger.
- The Rocker
Tämä NHL Slapshot on kyllä oikeasti hauska peli. Hieman epärealistinen mutta nimenomaan hauska. Kontrollit ovat yllättävänkin toimivat ja pelikokemus on kaiken kaikkiaan hauska.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Sain tossa jouluna Heavy Rainin (tilasin itse VPD:n Ahvenanmaan varastosta..) ja tossa eilen illalla sain pelin päätökseen. Oli kyllä kaikkien ennakko hypetysten väärtti. Aivan loistava peli etten sanoisi. Juoni piti otteessaan aivan loppuun asti ja oli muutenkin hyvä. Tapahtumat riippuivat kokoajan omista päätöksistä ja onnistumisista. Tossa kun samaan aikaan veli veti peliä läpi niin aika mukavasti meni tarinat erilailla. Tuo nappien painaminen pienella reaktioajalla sai kokoajan naaman pysymään ruudulla, eikä tullut katseltua sivusilmällä mitään.
Kolme neljästä selvisi hengissä lopputeksteihin asti. FBI agentti oli ainoa, joka ei selvinnyt. Vähän jäi kyllä kaivelemaan, että mikä miehen olisi pelastanut. Ehdottomasti parhaita pelejä joita olen pelannut.
Kolme neljästä selvisi hengissä lopputeksteihin asti. FBI agentti oli ainoa, joka ei selvinnyt. Vähän jäi kyllä kaivelemaan, että mikä miehen olisi pelastanut. Ehdottomasti parhaita pelejä joita olen pelannut.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- TupsuVeitikka
- Darien Fawks
Onko tuo New Vegas mistään kotoisin? Olen kuullut juttuja ettei peli olisi kaikkia miellyttänyt niin kuin olisi pitänyt, mutta itse en ole aikaisempia osia pelannut. Miten on, kannattaako hankkia?
Olen tässä muutenkin ajatellut hankkia vähän uudenlaisia pelejä. Nyt on tulossa Dead Rising 2. Kommentin tynkää? Kannattaisiko pelata ykkös osa ensin läpi?
Tammikuussa aion hommata uuden Need for Speedin. Vaikutti tosi mielenkiintoiselta kaikkine vapaa-ajoineen ja poliisina toimimisineen. Odotan tältä siis vähän Most Wanted tyylistä pläjäystä. Petynkö?
Olen tässä muutenkin ajatellut hankkia vähän uudenlaisia pelejä. Nyt on tulossa Dead Rising 2. Kommentin tynkää? Kannattaisiko pelata ykkös osa ensin läpi?
Tammikuussa aion hommata uuden Need for Speedin. Vaikutti tosi mielenkiintoiselta kaikkine vapaa-ajoineen ja poliisina toimimisineen. Odotan tältä siis vähän Most Wanted tyylistä pläjäystä. Petynkö?
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
- Darien Fawks
New Vegas on kotoisin vaikka ja mistä. Upea peli, joka on tainnut saada kritiikkiä lähinnä pikku bugeista, joista suurin osa on jo korjattu, sekä siitä, että peli ei ole aivan täysiverinen jatko-osa, jos vertaa esimerkiksi Fallout 2:ta ja Fallout 3:a toisiinsa. Jos kolmonen tuli kuitenkin missattua, niin en näe syytä, mikset Fallout New Vegasista pitäisi. Peliin ei välttämättä pääse sisään hirveän nopeasti, mutta ulos vielä runsaasti hitaammin.ViiZei kirjoitti:Onko tuo New Vegas mistään kotoisin? Olen kuullut juttuja ettei peli olisi kaikkia miellyttänyt niin kuin olisi pitänyt, mutta itse en ole aikaisempia osia pelannut. Miten on, kannattaako hankkia?
Need for Speedeistä en ole koskaan pahemmin perustanut. En tosin ole erityisemmin syventynytkään niiden maailmaan.
Dead Risingin (ykkösen) demoa pelanneena täytyy sanoa, että liian arcademaista ja tylsää minun makuuni.
Fallout fanin kannattaa ehdottomasti. Tämähän on se oikea fallout 3. Ei Fallout-fanille kyseessä on, vaikkakin kokopitkä peli, niin sisällöltään muuten täysin sama kuin F3. Peliin ei käytännössä ole tehty mitään muutoksia. Eli jos se F3 löytyy niin sinänsä peli ei oikeasti tarjoa yhtään mitään uutta.ViiZei kirjoitti:Onko tuo New Vegas mistään kotoisin? Olen kuullut juttuja ettei peli olisi kaikkia miellyttänyt niin kuin olisi pitänyt, mutta itse en ole aikaisempia osia pelannut. Miten on, kannattaako hankkia?
Kumpikin peli on varsin huono. Toki jos tykkää tiukasta aikatalun mukana juoksemisesta niin sitten, mutta omasta mielestäni tämä rajoittaa liikaa sitä vapautta jota tällaisessa pelissa voisi muuten käyttää. DR2:ssa on vaikka mitä vänkää tehtävää, mutta siihen ei yksinkertaisesti riitä aikaa koska kokoajan joku aikaraja on menossa umpeen. Ja mitään sandbox-moodiakaan ei pelistä löydy.Olen tässä muutenkin ajatellut hankkia vähän uudenlaisia pelejä. Nyt on tulossa Dead Rising 2. Kommentin tynkää? Kannattaisiko pelata ykkös osa ensin läpi?
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- Darien Fawks
Riveni kirjoitti:Fallout fanin kannattaa ehdottomasti. Tämähän on se oikea fallout 3. Ei Fallout-fanille kyseessä on, vaikkakin kokopitkä peli, niin sisällöltään muuten täysin sama kuin F3. Peliin ei käytännössä ole tehty mitään muutoksia. Eli jos se F3 löytyy niin sinänsä peli ei oikeasti tarjoa yhtään mitään uutta.ViiZei kirjoitti:Onko tuo New Vegas mistään kotoisin? Olen kuullut juttuja ettei peli olisi kaikkia miellyttänyt niin kuin olisi pitänyt, mutta itse en ole aikaisempia osia pelannut. Miten on, kannattaako hankkia?
- Bushmeister
En kutsuisi DR2:sen aikarajaa mitenkään erityisen tiukaksi, ellei heti ensimmäisellä läpipeluukerralla aio yrittää tehdä aivan kaikkea mahdollista (vinkki: homma tulee kusemaan lähes sadan prosentin varmuudella). Aikaa valuu hukkaan sitä vähemmän mitä enemmän kokemustasoa kerkeää pukkaamaan persauksiinsa, ja kerta tällä kertaa ei ensimmäisestä osasta poiketenRiveni kirjoitti:Kumpikin peli on varsin huono. Toki jos tykkää tiukasta aikatalun mukana juoksemisesta niin sitten, mutta omasta mielestäni tämä rajoittaa liikaa sitä vapautta jota tällaisessa pelissa voisi muuten käyttää. DR2:ssa on vaikka mitä vänkää tehtävää, mutta siihen ei yksinkertaisesti riitä aikaa koska kokoajan joku aikaraja on menossa umpeen. Ja mitään sandbox-moodiakaan ei pelistä löydy.Olen tässä muutenkin ajatellut hankkia vähän uudenlaisia pelejä. Nyt on tulossa Dead Rising 2. Kommentin tynkää? Kannattaisiko pelata ykkös osa ensin läpi?
- Spoiler: näytä

Ainoa mitä itsellä on pelistä paskaa sanottavaa on sen täysin idioottimaisesti (lue: japanilaisesti) suunnitellut kontrollit sekä co-op-osio, jonka pelin etsintä- ja tallennusoptiot on suunniteltu vain ja ainoastaan opettamaan vihaa.
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.
- TupsuVeitikka
Enemmänkin lähellä juuri näitä GT pelejä. Suosittelen ehdottamasti.Ihmine kirjoitti:Minkälainen ajotuntuma tuossa F1 2010:ssä on? Onko lähempänä jotain Burnouttia vai konsolisimuja (GT, Forza)? Sinänsä ideana ensimmäinen F1-peli sitten Grand Prix 2:sen kiinnostaisi paljonkin, mutta mietityttää vain että onko sitä edes kiva ajaa.
..Stranger.
- MR.Off Topic
Itse olen jonkun muutaman kierroksen harjoituksissa käynyt ajamassa ja oli kyllä hauskaa ajaa. Tosiaan lähempänä jotain GT-pelejä ja olosuhteiden muutos todella tuntui autossa. AI-tuntui olevan hieman typerä (menivät varikolle viimeiselle kierroksella, kun alkoi tihkuttamaan vähitellen.) ja pelissä ei pystynyt samalta koneelta ajamaan kaksi tyyppiä. Muuten varmaan paras F1-peli, joka on tullut.TupsuVeitikka kirjoitti:Enemmänkin lähellä juuri näitä GT pelejä. Suosittelen ehdottamasti.Ihmine kirjoitti:Minkälainen ajotuntuma tuossa F1 2010:ssä on? Onko lähempänä jotain Burnouttia vai konsolisimuja (GT, Forza)? Sinänsä ideana ensimmäinen F1-peli sitten Grand Prix 2:sen kiinnostaisi paljonkin, mutta mietityttää vain että onko sitä edes kiva ajaa.
Tuli taas katsottua Bioshock Infiniten taannoinen gameplay-pätkä uudestaan.
http://www.gametrailers.com/video/ten-m ... 2?type=flv
Jos tuo tulee oikeasti olemaan edes etäisesti noin hyvää settiä....
...niin huhhuh, sanonpa vaan.
P.S Missä menee HC:uden raja?
http://www.gigantti.fi/product/pelit-ja ... dition-ps3
http://spawnkill.com/wp-content/uploads ... one3le.jpg
http://www.gametrailers.com/video/ten-m ... 2?type=flv
Jos tuo tulee oikeasti olemaan edes etäisesti noin hyvää settiä....
...niin huhhuh, sanonpa vaan.
P.S Missä menee HC:uden raja?
http://www.gigantti.fi/product/pelit-ja ... dition-ps3
http://spawnkill.com/wp-content/uploads ... one3le.jpg
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Vapaapainipeleilläkin on ollut joskus sielua.
http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... t=featured
http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... t=featured
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Amnesia: The Dark Descent
Yksi kauneimpia pelejä mitä olen pelannut. Harvinaista sinänsä, että jonkun nykypelin jaksaa vielä läpi vetää, mutta tämä oli ainutlaatuinen. Tunnelma oli kohdallaan, vaikka ne pahimmat säikäytykset tulivat melkeinpä bugeista. Esim. piileskelen jossain kulmassa ja laitan nostamani kiven vain takaisin paikoilleen - örkki kuullee, ryntää salamana kohti ja silpaisee naaman auki miekkakädellään.
Näytön asetukset kohdilleen, kuulokkeet päähän ja yksin pimeässä pelaamaan. 10/10.
http://www.youtube.com/watch?v=loSzpvq73FY
Yksi kauneimpia pelejä mitä olen pelannut. Harvinaista sinänsä, että jonkun nykypelin jaksaa vielä läpi vetää, mutta tämä oli ainutlaatuinen. Tunnelma oli kohdallaan, vaikka ne pahimmat säikäytykset tulivat melkeinpä bugeista. Esim. piileskelen jossain kulmassa ja laitan nostamani kiven vain takaisin paikoilleen - örkki kuullee, ryntää salamana kohti ja silpaisee naaman auki miekkakädellään.
Näytön asetukset kohdilleen, kuulokkeet päähän ja yksin pimeässä pelaamaan. 10/10.
http://www.youtube.com/watch?v=loSzpvq73FY
- MR.Off Topic
Assassin's Creed Brotherhood ei pettänyt, voin sen sanoa, vaikka olen vasta ihan alussa pelissä. Toki ei siitä ihan samalaista fiilistä tule, mitä hypyssä AC:sta AC2:seen, vaan tämä tuntuu enemmän AC2.5:ltä kuin AC3:lta. Taas tuntuu olevan erilaista näperreltävää pelissä mielin määrin pääjuonen lisäksi ja myös tuon full synchoroläpälään (jota en selvästikkään osaa kirjoittaa) saamisen yrittäminen. Tällä hetkellä ollut suhtkoht helppoa, mutta Romuluksen seuraajien luolista en ole sitä vielä saanut. Pitäisi pelata ne toisen kerran, jos sitten tulisi. Virtual trainer on myös hyvä lisä peliin ja siinä myös kullan jahtaus tulee olemaan tiukkaa. Höyhenten keräys on palannut, niinkuin myös lippujen ja se on hyvä asia. Myös nämä arvoitukset, miksi niitä haluaa kutsua, ovat taas kerran matkassa, vaikka en olekkaan vielä päässyt yhtäkään kokeilemaan. Moninpeliäkään en ole vielä testannut.