Juuri tuota meinasinkin. Liian paljon keskityttiin Ra's al Ghuliin ja jätettiin Scarecrow varjoon.MR.Off Topic kirjoitti:^ Allekirjoitan kaksi ylempää postia. Dark Knight on hieno leffa tosin, kun myöhemmin katsoin sen koneelta, niin ei se yhtä hyvä ollut kuin leffateatterissa, jossa tuli hyvä fiiliskin, kun puoli yleisöä hätkähti siihen yhteen kohtaan. Batman Begins on kuitenki parempi leffa, jossa pidin todella paljon Scarecrowsta, joka toki tekee esiintymisensä myös DK:ssa. Jotenki mukavan seko hahmo.
EDIT: Pöh, Nickeldeon kerkes väliin. Meinasin, että allekirjoitan Kenityksen ja Velocityn viestit ja voitte päätellä ylemmästä tekstistä, mitä mieltä olen Nickeldeonin viestistä. Tosin, jos meinasit että variksenpelätin jäi liian pieneen osaan, niin olen samaa mieltä.
Leffat
- Nickeldeon
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA
On jännää kuinka paljon ihmiset sanovat, että Ledgeriä arvostetaan pelkästään sen kuoleman takia. Koska itse kun aikoinaan kävin katsomassa DK:n, en edes tiennyt kuka v***u on Ledger tai oliko se kuollut. Tiesin vain että siinä on Batman ja Jokeri. Olin siihen aikaan ihan pihalla elokuvista, ja menin kavereiden mukana leffaan. Kaikesta huolimatta rakastan DK:ta koska se tuli minulle juuri niin puun takaa koko leffa, ja rakastan Ledgerin roolityötä. Ei tässä muuta.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Elätkö jossain tynnyrissä valtameren pohjassa?Stefa kirjoitti:Koska itse kun aikoinaan kävin katsomassa DK:n, en edes tiennyt kuka v***u on Ledger tai oliko se kuollut.
Niin, enhän minäkään missään vaiheessa Dark Knightia ole huonoksi väittänyt, päinvastoin. Eikä siinäkään ole mitään pahaa, että elokuvan keskeinen hahmo sattuu olemaan se kumipuvussa loikkiva mies. Hyvä elokuva, mutta olisiko se kuitenkaan saanut aivan yhtä suurta hehkutusta ilman Ledgerin kuolemaa? Tuskin, mutta sitähän me emme koskaan voi tietää.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Elokuvien puolesta tuohon aikaan kyllä. Olin täysin ulkona elokuvamaailmasta kyseiseen aikaan, ja alun perin Dark Knightin lähdin katsomaan koska kaverit pyysi mukaan, mikäs siinä, ainakin toi positiivisen kokemuksen. Kunnolla vasta viimevuoden alussa aloin innostumaan elokuvista.DeadManWalking kirjoitti:Elätkö jossain tynnyrissä valtameren pohjassa?Stefa kirjoitti:Koska itse kun aikoinaan kävin katsomassa DK:n, en edes tiennyt kuka v***u on Ledger tai oliko se kuollut.
- Genghis Khan
House of the Dead, Alone in the Dark, BloodRayne, Postal, Far Cry, mikälie Dungeon Siege -elokuva jne. ovat aivan loistavia kaveriporukasssa kaljan kera. Viime viikolla päätimme katsoa Rampagen ja pettymys oli suurin pitkään aikaan. Uwe oli oikeasti tehnyt hyvän elokuvan. Whattafaak? Meni hyvä läppä hukkaan.
http://www.imdb.com/title/tt1337057/
http://www.imdb.com/title/tt1337057/
Pyh, elokuvan aikana ollaan tasaisessa nousussa. Lopputekstien kohdalla olisi kiva olla tukevassa humalassa, mutta harvemmin toivottua humalatilaa saavuttaa 1½ tunnissa. Sitä paitsi tietyt luontaistuotteet toimivat paskojen leffojen kanssa huomattavasti paremmin kuin alkoholi.Hyrkanos kirjoitti:Mikäpä elokuva olisi huono kun on kännissä, eikä missään määrin keskity itse elokuvaan?
Oli miten oli, Rampage on keskitason äksönleffa. Toisinaan jopa ihan toimiva sellainen.
- The Rocker
Ajattelin puhua hyvän elokuvasarjan raiskauksesta mutta sitten muistin trilogian kaksi jälkimmäistä osaa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Bushmeister
- The Blasterpiece
-
FlameSnoopy
Itse juuri tarkastin Derailedin (2005), oikean mainion leffan, jossa on mm. Clive Owen, Jennifer Aniston ja pienemmässä roolissa kaikkien lempinäyttelijä herra Xzibit. Suosittelisin kyllä kaikille, jota ei hieman suurempi määrä väkivalta haittaa, vaikkakin elokuva kärsiikin ennalta-arvattavuudesta ja tyypillisestä "hollywoodmaisuudesta".
- Nickeldeon
This is an -81 Honda! How dare you!
Employee Of The Month katsottu ja kyllä nauroin ainakin tuolle lausahdukselle. Dax Shepard oli elokuvan valopilkku eikä oikeastaan Dane Cook huonoa suoritusta vetänyt. Jessica Simpson oli pelkkä silmäruoka ja ehkä jopa hieman turha, olisin mielelläni nähnyt Danen ja Daxin välistä sotaa ilman Jessicaa ketkuttelemassa välissä. No onpahan kuitenkin kuuma nainen jos ei muuta.
Employee Of The Month katsottu ja kyllä nauroin ainakin tuolle lausahdukselle. Dax Shepard oli elokuvan valopilkku eikä oikeastaan Dane Cook huonoa suoritusta vetänyt. Jessica Simpson oli pelkkä silmäruoka ja ehkä jopa hieman turha, olisin mielelläni nähnyt Danen ja Daxin välistä sotaa ilman Jessicaa ketkuttelemassa välissä. No onpahan kuitenkin kuuma nainen jos ei muuta.
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA
- SkullCrushingFinale
Cop Out <- itse pidin, vaikka joku voisi pitää tuota kliseisenä tusinapaskana, mitä se tietyssä mielessä kyllä on, mutta ainakin h**vetin toimivaa sellaista. Suosittelen, ei ole Bruce Willis muuten montaa komediaa tainnut tehdä?Inkfish kirjoitti:Suositelkaas jotain hyviä komedia- ja action -leffoja.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
CRANK.Inkfish kirjoitti:Suositelkaas jotain hyviä komedia- ja action -leffoja.
Actionia ja komediaa ei ole koskaan sulautettu paremmin yhteen. Lisäksi leffan kuvakulmat ja ohjaus ovat jotain aivan uniikkia. Taideteos.
Lisäksi leffa kestää vain 1h 28 min, joten on kivuttomasti ohi.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-En ole aikoihin revennyt millekkään muulle niin pahasti kuin Bruce Williksen (kayfabeakin rikkovan) jippkaijei Die Hard -vitsille elokuvan alussa.Button kirjoitti:Cop Out <- itse pidin, vaikka joku voisi pitää tuota kliseisenä tusinapaskana, mitä se tietyssä mielessä kyllä on, mutta ainakin h**vetin toimivaa sellaista. Suosittelen, ei ole Bruce Willis muuten montaa komediaa tainnut tehdä?Inkfish kirjoitti:Suositelkaas jotain hyviä komedia- ja action -leffoja.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Make wrestlingalert rage again
- Genghis Khan
Meilläpäin tuota kutsutaan intertekstuaalisuudeksi.ViiZei kirjoitti: En ole aikoihin revennyt millekkään muulle niin pahasti kuin Bruce Williksen (kayfabeakin rikkovan) jippkaijei Die Hard -vitsille elokuvan alussa.
500 Days of Summer katsottu. Hauska ja samaan aikaan surumielinen kuvaus rakkauden vaikeudesta. Kolmas kivi -hyypiö oli mainio ja Zooey oli söpö.
Looking California, feeling Minnesota.