Yleiset kysymykset
- SkullCrushingFinale
Selailin huvikseni vanhoja topiceja ja tuolla tuli vastaan järkyttävimmän painitapaturman äänestys. Viitsisikö joku valaista mitä sisältää Bret Hartin ja Goldbergin välinen matsi, joka tuolla siis on ehdokkaana? Ihan vaan kun uteliaisuus heräsi
Wikipediaa koitin katella, mutta eipä mitään ihmeitä löytynyt, mitä nyt se, että Hart oli toinen, joka virallisesti voitti Goldbergin WCW'ssa.
- SkullCrushingFinale
- SkullCrushingFinale
Ei ainakaan tunnu siltä, koska Raw oli tuolloin ihan tajuttoman pieni (olen viimeaikoina katsellut 93-vuoden Raweja) ja kesti sen max 40minuuttia.SkullCrushingFinale kirjoitti:Eiköhän tuo '93 jo debytoidessaan aikalailla pääohjelma ollut. Viisaammat korjatkoon.Stefa kirjoitti:Lisää kyselyä: Koska Rawista tuli WWE:n pääohjelma?
Tässä on aika kattavat historiat WWE:n ohjelmistosta. Lukemalla selviää aika paljon missä vaiheessa Raw on selvästi noussut ykkösohjelmaksi.
Vanha ohjelmisto.
Nykyiset ohjelmat. Löytyy myös linkit mm. Raw'n historiaan.
Vanha ohjelmisto.
Nykyiset ohjelmat. Löytyy myös linkit mm. Raw'n historiaan.
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Claudion oma huuto jota käytti ennen ja nyt sitten hirveenä heelinä ei tästä enää pidä. Käyttänyt tätä "Hey:tä" jo vuosia. Esim jos lataat tuolta mun uppimis topicista Claudion ja Bryanin matsin vuodelta 2008, ni siellä Claudio sitä käyttää useaan otteeseen. Taitaa olla tuolta ihan viime vuoden lopulta, kun kaveri rupes yht äkkiä vaan raivoomaan niille. 9th Anniversary showssa Chicagolais yleisön edessä kyllä kaveri menetti malttinsa pahiten, kun ei tota chanttiä ennen olla käytetty koko ottelun ajan. Siitä propsit yleisölle.
Ok. Enpä tuota röhiä koskaan ole erityisen tarkasti seurannut, joten ohi on mennyt. Ja juuri tuon 9th anniversary show'n katsoin, oli kyllä kiva lisämauste otteluun. Toivottavasti yleisö jaksaa jatkossakin kiusata Tupla Ceetä tuolla hulvattomalla huudollaan.Koshceck kirjoitti:Claudion oma huuto jota käytti ennen ja nyt sitten hirveenä heelinä ei tästä enää pidä. Käyttänyt tätä "Hey:tä" jo vuosia. Esim jos lataat tuolta mun uppimis topicista Claudion ja Bryanin matsin vuodelta 2008, ni siellä Claudio sitä käyttää useaan otteeseen. Taitaa olla tuolta ihan viime vuoden lopulta, kun kaveri rupes yht äkkiä vaan raivoomaan niille. 9th Anniversary showssa Chicagolais yleisön edessä kyllä kaveri menetti malttinsa pahiten, kun ei tota chanttiä ennen olla käytetty koko ottelun ajan. Siitä propsit yleisölle.
Itse olen mieltänyt että legendana sitä oltaisiin alettu pitämään vasta ihan viime vuosina. Mainittu siitä on ainakin jo silloin kun painia aloin seuraamaan, (2002?) eiköhän aikaisemminkin.Dorian kirjoitti:Milloin Undertakerin streak otettii ensimmäisen kerran esille? Entä milloin siitä tuli se legenda, josta kaikki puhuvat ennen 'Maniaa? Jälkimmäisessä on tietysti tulkinnan varaa, mutta noin suurin piirtein.
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Ainakin vuonna 2005 Randy Orton veti tällä Legend-killer gimmickillään ja uhosi tuhoavansa Takerin legendaarisen putken, joten kyllä se ainakin jo vuonna 2005 oli jo legendan asemassa. Tuolloin siis ennen 'Maniaa putki oli 12-0, ja Manian jälkeen luonnollisesti 13-0.ViiZei kirjoitti:Itse olen mieltänyt että legendana sitä oltaisiin alettu pitämään vasta ihan viime vuosina. Mainittu siitä on ainakin jo silloin kun painia aloin seuraamaan, (2002?) eiköhän aikaisemminkin.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- The Blasterpiece
Tota kysymystä oon itekin miettinyt, koska prätkäjätkä-aikoina ei sitä mun mielestä mitenkään mainostettu. Esimerkiksi vuonna 2002:han Ric Flair ei antanut Undertakerille edes mitään WrestleMania -matsia, joten Flair päätti pahoinpidellä Arn Andersonin sekä kaikkien aikojen vapaapainijan David Flairin.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
Vasta Wrestlemania 17 aikoihin, eli Tripsua vastaan käydyn matsin tienoilla fanit ja selostajat alkoivat huomioimaan Streakkia. Tällöin putki ei kuitenkaan ollut mitenkään erityisen ihmeellinen asia, lähinnä pikainen maininta voiton jälkeen "Undertaker, 9 and 0 at Wrestlemania". Seuraavana vuonna sitten Flairin voittamisen jälkeen putkesta tuli enemmän osa 'Takerin gimmickiä, ja selätyksen jälkeen tämä kohottikin nyrkkinsä ilmaan ja nosti sormet yksi kerrallaan kuvaamaan 10-0 tilannetta. Varsinaiseksi legendaksi voittoputki taisi muodostua viimeistään sen jälkeen kun 'Taker kohtasi A-Trainin ja Big Show'n handicap-ottelussa ja selviytyi voittajaksi. Itse pidän streak-hypen varsinaisena alkuna Flair-matsia, vaikka mainintoja ja sen huomioimista olikin tapahtunut jo ennen tätä.
Tällaiseen huhuun muuten törmäsin vähän aikaa sitten Streakiin liittyen.
http://www.examiner.com/wwe-in-national ... eak-to-end
Tällaiseen huhuun muuten törmäsin vähän aikaa sitten Streakiin liittyen.
http://www.examiner.com/wwe-in-national ... eak-to-end
Tämä on häirinnyt kauan mutta en ikinä ole muistanut kysyä.
Viime Summerslamissa, ennen WWE vs. Nexus -ottelua Cena sanoo jotain tämän tyylistä:
"In fact the seventh member of Team WWE is someone who hates the Nexus as much as we do... The seventh member of Team WWE is Daniel Bryan"
Minkä takia Bryan muka vihasi Nexusta?
Viime Summerslamissa, ennen WWE vs. Nexus -ottelua Cena sanoo jotain tämän tyylistä:
"In fact the seventh member of Team WWE is someone who hates the Nexus as much as we do... The seventh member of Team WWE is Daniel Bryan"
- SkullCrushingFinale
Koska herra potkittiin Nexusista storylinessa miehen saatua potkut yhtiöstä kravattiepisodin jälkeen.Japeet kirjoitti:Tämä on häirinnyt kauan mutta en ikinä ole muistanut kysyä.
Subjektiivinen juttu, mutta omasta mielestäni hirveintä shittiä nähtiin vuosien 2006 ja 2007 aikana. Cena hallitsi RAW'ta diktaattorin lailla, eikä Smäkkärissäkään mennyt yhtään sen paremmin. Sinibrändin ykköskuvioissa pyöri nimittäin muun muassa King Bookerin ja The Great Khalin kaltaisia nimiä, joiden ainoana vastustajana toimi PPV:stä toiseen Batistan Taavetti. Niin, ja kaiken kruunasi se, että WWE pelotteli meitä Mark Henryn maailmanmestaruuskaudella.BustUout kirjoitti:Kun puhutaan että Attitude era oli WWE(WWF):n kulta-aikaa, niin mitkä vuodet tällä vuosituhannella ovat olleet WWE:n huonointa aikaa?
- Koopatroopa
Kyllä nykyinen taso on korkeammalla kuin vuosiin. Varsinki Raw ja PPV:t (okei en muita edes katso) ovat olleet todella laadukkaita nyt viime aikoina. Muistatko vielä aikoja, kun ennen tuoliniskua kuva pysäytettiin ja skipattiin eteenpäin tai kuvattiin katsojaa X? Tai kun ottelu melkein keskeytettiin veren vuodon vuoksi? Nimenomaan.Koopatroopa kirjoitti:2006 ja 2007 tuntuvat Attitude Eralta jos verrataan tuohon nykyiseen tasoon.
Big Show ja Kane
Oliko tuo jokin pseudosarkastinen letkautus, vai mistä ihmeestä on kyse? Ainakin minä olen nimittäin sillä kannalla, ettei WWE ole tarjonnut pitkään aikaan yhtä hyvää settiä kuin tällä hetkellä. Ja 2006- ja 2007-vuodet olivat tosiaan aivan kamalia tapauksia; jotain kertonnee sekin, että vuoden 2006 parhaimmassa matsissa otteli muuan McMahonin Vince ja että vuoden 2007 paras matsi lähetettiin maksu-tv:n sijaan ilmaisessa RAW-jaksossa.Koopatroopa kirjoitti:2006 ja 2007 tuntuvat Attitude Eralta jos verrataan tuohon nykyiseen tasoon.