Yleiset kysymykset

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
takaovi

Re: Yleiset kysymykset

Viesti Kirjoittaja takaovi » To 05.01.2012 17:28

Goblet kirjoitti:
takaovi kirjoitti:
Juge kirjoitti:RAW-topicia lukiessani huomasin, että monet eivät olleet tyytyväisiä Jerichon paluuseen ja/tai tapaan jolla paluu tapahtui.

Kysynkin nyt teiltä, WrestlingAlert Universe, millä tavalla te olisitte Jerichon paluun toteuttaneet, jos sen oli pakko tapahtua tässä kyseisessä RAW-jaksossa? Millainen olisi ollut TEIDÄN mielestänne Täydellinen Chris Jerichon Paluu?
Rumbleen mukaan out of nowhere, voitto kotiin ja Mania liput taskuun. Seuraavassa RAW:ssa 15 minuutin promo miehen mahtavuudesta =D>

Enkä edes valehtele.
Come on.
Pikkuvika

Jätetään vaan toi eka lause pois :roll:
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 05.01.2012 18:00

Juge kirjoitti:RAW-topicia lukiessani huomasin, että monet eivät olleet tyytyväisiä Jerichon paluuseen ja/tai tapaan jolla paluu tapahtui.

Kysynkin nyt teiltä, WrestlingAlert Universe, millä tavalla te olisitte Jerichon paluun toteuttaneet, jos sen oli pakko tapahtua tässä kyseisessä RAW-jaksossa? Millainen olisi ollut TEIDÄN mielestänne Täydellinen Chris Jerichon Paluu?
Täydellinen Jerichon paluu olisi ollut sellainen, että sitä ei olisi ollut. Itse olin ainaki onnistunut jo uskottelemaan itselleni, että se ei ole Jericho. Odotin jotain muuta, en halunnut uskoa, että WWE kaikki promovideoiden jälkeen tuo Y2J:n takaisin. Selvitämpä asian vielä kuvaamalla tunteitani Jericho segmentin aikana:
Tärinää ja muuta eeppisyyttä: "WWE todella osaa tehdä nää jutut. Coolia"

Jerichon takki alkaa loistamaan pimeydestä: "Ääää.. soli sittenki Jericho. Noh Jericho is back!"

Jericho kävelee ylipirteänä kohti kehää: "Okei, miksi vitussa Jericho on Y2J vaatteissa, miksi tämä ei viittaa mitenkään niihi promovideoihin."

Jericho hurrauttaa yleisöä minuutteja ja tiputtaa mikin pois: "Okei Jericho yritetään kääntää heeliksi näin. No jo sen kaikki on keksiny menis nyt vittuun."

Jericho jatkaa ja jatkaa ja jatkaa vain kehän ympärillä juoksua: "äääääh... v***u tylsää vois kelata... eiku jospa sieltä tuleeki se oikea vasta kohta ja pieksee Jerichon!"

Jericho kävelee pois areenalta: "Jaa, v***u mitä paskaa. Vois kelata lopukki showsta pois."
Ja minun logiikalla mikään ei ole hyvää, mikä saa aikaan minussa reaktion "v***u mitä paskaa". Se ei ole mitään nerokasta juonenkäsittelyä, joka saa minut viikon kuluttua spermaamaan ympäri taloa ja paskomaan raakatimantteja. Se on paskaa. Tottakai tästä kuviosta voi kehittyä vielä jotain hyvää ei siinä mitään, mutta alun momentum meni ainaki minun kohdalta pilalle. Odotin viime RAW:ta muna pystössä ja sitten, kun tämä hypetetty paluu/videoiden takaa paljastuvan henkilön segmentti herättääki "v***u mitä paskaa" fiiliksen niin olen pettynyt. En odota ensi RAW:ta sen enempää kuin mitään muutakaan RAW:ta. Minulla ei ole mitään pakko katsoa fiilistä. Minulla ei kiinnosta, mitä Jericho sanoo tai en odota, että kuulisin sen mitä hän haluaa sanoa. Minun fiilikseni koko paluuta kohtaan tällä hetkellä on "v***u mitä paskaa" ja aika näyttää pystyykö WWE kääntämään sen johonki positiiviseen. Tällä hetkellä kuvion hirveä hype on kuitenki tuhlattu, ainaki minun kohdallani.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 05.01.2012 19:30

MR.Off Topic kirjoitti: Ja minun logiikalla mikään ei ole hyvää, mikä saa aikaan minussa reaktion "v***u mitä paskaa". Se ei ole mitään nerokasta juonenkäsittelyä, joka saa minut viikon kuluttua spermaamaan ympäri taloa ja paskomaan raakatimantteja. Se on paskaa. Tottakai tästä kuviosta voi kehittyä vielä jotain hyvää ei siinä mitään, mutta alun momentum meni ainaki minun kohdalta pilalle. Odotin viime RAW:ta muna pystössä ja sitten, kun tämä hypetetty paluu/videoiden takaa paljastuvan henkilön segmentti herättääki "v***u mitä paskaa" fiiliksen niin olen pettynyt. En odota ensi RAW:ta sen enempää kuin mitään muutakaan RAW:ta. Minulla ei ole mitään pakko katsoa fiilistä. Minulla ei kiinnosta, mitä Jericho sanoo tai en odota, että kuulisin sen mitä hän haluaa sanoa. Minun fiilikseni koko paluuta kohtaan tällä hetkellä on "v***u mitä paskaa" ja aika näyttää pystyykö WWE kääntämään sen johonki positiiviseen. Tällä hetkellä kuvion hirveä hype on kuitenki tuhlattu, ainaki minun kohdallani.
Samaa mieltä lihavoidusta kohdasta. Sen takia jätinkin lopun viestistäsi lukematta.

Jericho puolestaan teki hyvän paluun, eikä kukaan muu painija olisi ollut yhtä tervetullut kuin Y2J. Brock Lesnar tulee aikanaan, kunhan rahasta sovitaan, ja Undertaker vetänee Maniassa perinteisen matsinsa muutenkin. Siinä se. 'Nuff said.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 05.01.2012 19:40

Miltäköhän muuten tuntuu ihmisistä, jotka ovat tuon RAW:n liput ostaneet vain sen takia, että pääsevät näkemään paikan päältä tämän mysteerimiehen? Sitten he saavatkin eivät yhtään mitään vastinetta rahoillensa. He saavat tyypin, joka juoksenteli ympäri kehää 10 minuuttia? Minulla olisi ainaki fiilis, että menipä rahat kankkulan kaivoon. Olen yhä enemmän ja enemmän sitä mieltä, että Jerichon paluu oli huonosti bookattu. Missä oli tämä Jericho:

Kuva

Missä?
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » To 05.01.2012 20:15

Löytyipäs "vanhaan" kysymykseen jonkinmoinen vastaus:
knup mc kirjoitti:Kuinka pitkä sopimus Randy Ortonilla on WWEn kanssa?
WrestlingNewsSource.com kirjoitti:It's being reported that WWE Superstar Randy Orton currently has one of WWE's longest running contracts, as "The Viper's" deal with WWE does not expire until the year 2019.
Eli Ortonin sopimus on ainakin vuoteen 2019.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 05.01.2012 20:42

MR.Off Topic kirjoitti:Miltäköhän muuten tuntuu ihmisistä, jotka ovat tuon RAW:n liput ostaneet vain sen takia, että pääsevät näkemään paikan päältä tämän mysteerimiehen?
Ihan sama miltä heistä kuuluu. He ovat idiootteja muutenkin.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » To 05.01.2012 21:06

Darien Fawks kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:Miltäköhän muuten tuntuu ihmisistä, jotka ovat tuon RAW:n liput ostaneet vain sen takia, että pääsevät näkemään paikan päältä tämän mysteerimiehen?
Maksavat asiakkaat ovat idiootteja. Tuohan on jokaisen menestyvän firman motto!
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 05.01.2012 23:21

MR.Off Topic kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:
Maksavat asiakkaat ovat idiootteja. Tuohan on jokaisen menestyvän firman motto!
No kyllä aika vtun idiootti saa olla, jos ostaa RAW'n lipun vain sen takia, että pääsee näkemään näkemään mysteerimiehen. Oli siellä muutakin nautinnollista.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 06.01.2012 00:55

Darien Fawks kirjoitti:No kyllä aika vtun idiootti saa olla, jos ostaa RAW'n lipun vain sen takia, että pääsee näkemään näkemään mysteerimiehen. Oli siellä muutakin nautinnollista.
No jos siellä ei mitään muuta nautinnollista olisi, niin ehkä koko katsoja ei tietäisi koko v***n WWE:stä tai ainakaan enää sitä katselisi. Mutta juuriki tällainen "iso" tapahtuma voi olla se tekijä, joka päättää ostakko sen v***n kalliin lipun vai et. Sitten, kun se odotettu tapahtuma on tuommonen, niin helposti jää se pettynyt fiilis ja ettei rahoille saanut vastinetta. Eikö muuten jossain ollut, että RAW oli juuriki loppu RAW:sta menettänyt katsojia. Itse, jos olisin tuota suorana katsonut niin olisin tuon segmentin jälkeen luultavasti lähtenyt nukkumaan.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Pe 06.01.2012 01:35

MR.Off Topic kirjoitti: No jos siellä ei mitään muuta nautinnollista olisi, niin ehkä koko katsoja ei tietäisi koko v***n WWE:stä tai ainakaan enää sitä katselisi. Mutta juuriki tällainen "iso" tapahtuma voi olla se tekijä, joka päättää ostakko sen v***n kalliin lipun vai et. Sitten, kun se odotettu tapahtuma on tuommonen, niin helposti jää se pettynyt fiilis ja ettei rahoille saanut vastinetta. Eikö muuten jossain ollut, että RAW oli juuriki loppu RAW:sta menettänyt katsojia. Itse, jos olisin tuota suorana katsonut niin olisin tuon segmentin jälkeen luultavasti lähtenyt nukkumaan.
Voi että tämäkin angsti rupeaa ärsyttämään, hohhoijaa.

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Pe 06.01.2012 01:42

Darien Fawks kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti: No jos siellä ei mitään muuta nautinnollista olisi, niin ehkä koko katsoja ei tietäisi koko v***n WWE:stä tai ainakaan enää sitä katselisi. Mutta juuriki tällainen "iso" tapahtuma voi olla se tekijä, joka päättää ostakko sen v***n kalliin lipun vai et. Sitten, kun se odotettu tapahtuma on tuommonen, niin helposti jää se pettynyt fiilis ja ettei rahoille saanut vastinetta. Eikö muuten jossain ollut, että RAW oli juuriki loppu RAW:sta menettänyt katsojia. Itse, jos olisin tuota suorana katsonut niin olisin tuon segmentin jälkeen luultavasti lähtenyt nukkumaan.
Voi että tämäkin angsti rupeaa ärsyttämään, hohhoijaa.
Sori, mutta ärsyttää, kun kaikki pitää rautalangasta vientää ja kientää. Ymmärrä kyllä, miksi tuota voi pitää hyvänä, minusta vain tuntuu, että ihmiset, jotka pitivät hyvänä tuota pitävät sitä absoluuttisesti hyvänä. Sitä en tosin ymmärrä, miten ihmiset voivat millään tavalla puolustaa sitä, että tässä tuhlattiin kaikkea sitä momentumia, mitä noilla hypevideoilla saatiin aikaan. Mutta joo, ei tosiaan jaksa enää tästä aiheesta taistella.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Kenitys
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Pe 06.01.2012 16:59

Darien Fawks kirjoitti:Voi että tämäkin angsti rupeaa ärsyttämään, hohhoijaa.
Jep, onhan se kauheaa, kun kaikki eivät ole samaa mieltä kanssasi ;) Offarilta ihan asiallisia pointteja, joihin Darien heittelee jotain hienoja one-linereitä... Kummankohan postaukset tässä aiheuttavat enemmän "hohhoijaa"-fiiliksen. Minä ainakin voisin aivan hyvin ymmärtää, että monet ovat ostaneet lipun Raw'hon juuri tällaisen ison jutun takia. Toki show'ssa on muutakin, mutta monesti lipun ostamiseen on joku selvästi tärkein syy. Sitä kutsutaan Main Eventiksi. Vuoden ensimmäisen Raw'n "Main Event" oli mysteerimiehen paljastuminen. Liveyleisön silmissä se luultavasti ainakin floppasi aika pahasti, eikä jättänyt mitään "olipa nerokasta buukkausta!"-fiilistä. Ovatko he silloin idiootteja? Minusta eivät. Darienista ovat.

DonEmilio

Viesti Kirjoittaja DonEmilio » La 07.01.2012 04:40

Kenties jotensakin samalta kuin ihmisistä, jotka asuvat toisella puolen maapalloa, mutta päättävät, että "perhana, nytpä katson suorana tämän RAW:n kun paljastuu salaperäinen herra 2.1.2012, vaikka huomenna onkin rankka päivä ja väsyttää jo valmiiksi, kitkuttelen sitten verestävin silmin aamukuuteen ja otan jakson jälkeen tyytyväisenä pienet torkut."

Ei niin että tuollaista olisi tietenkään välttämättä yhtään kenellekään aikuisten oikeasti tapahtunut, tämähän on vain täysin tuulesta temmattu hypoteettinen kuvio. Ja minä äärest empaattisena henkilönä voin vain kuvitella, miltä se olisi saattanut tuntua.

What

Viesti Kirjoittaja What » La 07.01.2012 14:03

DonEmilio kirjoitti:
Kenties jotensakin samalta kuin ihmisistä, jotka asuvat toisella puolen maapalloa, mutta päättävät, että "perhana, nytpä katson suorana tämän RAW:n kun paljastuu salaperäinen herra 2.1.2012, vaikka huomenna onkin rankka päivä ja väsyttää jo valmiiksi, kitkuttelen sitten verestävin silmin aamukuuteen ja otan jakson jälkeen tyytyväisenä pienet torkut."

Ei niin että tuollaista olisi tietenkään välttämättä yhtään kenellekään aikuisten oikeasti tapahtunut, tämähän on vain täysin tuulesta temmattu hypoteettinen kuvio. Ja minä äärest empaattisena henkilönä voin vain kuvitella, miltä se olisi saattanut tuntua.
Livenä katsominen striimin kautta (etenkin viikottaisten osalla) on kyllä suoraan sanottuna tyhmää. Oikeasti. Nukutte yön yli ja herätessänne pystytte lataamaan show'n hd:na ja katselemaan sen television kautta. Ilman mainoskatkoja, ilman pelkoa striimin lagaamisesta. Mahdollisuudella pysäyttää ohjelma kun itse haluatte.

Livenä katsomisen ymmärrän mikäli unirytmit syystä tai toisesta ovat jo valmiiksi sekaisin ja yöllä on tulossa joku himoiten odotettu ppv, esim. Wrestlemania tai BFG.

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » La 07.01.2012 14:06

What kirjoitti:
DonEmilio kirjoitti:

Livenä katsominen striimin kautta (etenkin viikottaisten osalla) on kyllä suoraan sanottuna tyhmää. Oikeasti. Nukutte yön yli ja herätessänne pystytte lataamaan show'n hd:na ja katselemaan sen television kautta. Ilman mainoskatkoja, ilman pelkoa striimin lagaamisesta. Mahdollisuudella pysäyttää ohjelma kun itse haluatte.

Livenä katsomisen ymmärrän mikäli unirytmit syystä tai toisesta ovat jo valmiiksi sekaisin ja yöllä on tulossa joku himoiten odotettu ppv, esim. Wrestlemania tai BFG.
Pari kertaa olen livenä katsonut ja olen todennut päivällä katsomisen sopivan paremmin, vaikka unirytmi olisi millainen tahansa. Sitä pystyy nauhoitettuna jotenkin katsomaan ja keskittymään paremmin, jolloin analysointi on helpompaa. Livenä on se puoli, että ohjelman ollessa suora, tulee erilainen fiilis. Tulee sellainen olo, että kannustamisessa on jotain järkeäkin, kun tämä ei tule nauhalta ja on paremmin mukana hetkessä. Paini on siis nautittavampaa livenä, mutta ongelmana on aina väsymys ja streamien laatu.
hevosen k**pä

DonEmilio

Viesti Kirjoittaja DonEmilio » La 07.01.2012 15:30

Eipä tuota livenä katsomista tule niin usein harrastettua, ellei sitten PPV:itä. Kun on yötyössä, se saattaa napsahtaa juuri sopivasti alkavaksi, ja unirytmi ON kyllä ihan viturallaan juurikin tuon yötyön takia. Pointti olikin, että Raweja katson hyvin, hyvin harvoin livenä, ainoastaan jos siinä on jokin todella "iso" asia (esim. taisin katsoa Rockyn paluun livenä, oli siinä isommat kiksit kuin jos olisi seuraavana päivänä katsellut ja kelaillut ja katsellut ja kosketellut itseään ja kelaillut ad infinitum). Sen takia se myöhemmin ajateltuna kiinnostava paluu tuntui niin lattealta siinä hetkessä, että tämänkö takia minä valvoin.

Tärkein asia livenä katsomisessa on se, että siinä ei juuri ole riskiä tulla spoilatuksi.

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ti 17.01.2012 22:57

Vuoden -06 Royal Rumblen pääotteluna ei ollut Royal Rumble-ottelu. Onko tämmöisiä Royal Rumble-tapahtumia ollut useampia joissa Rumble-matsi ei ole päättänyt show'ta?

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ti 17.01.2012 23:03

Ravenwood kirjoitti:Vuoden -06 Royal Rumblen pääotteluna ei ollut Royal Rumble-ottelu. Onko tämmöisiä Royal Rumble-tapahtumia ollut useampia joissa Rumble-matsi ei ole päättänyt show'ta?
Wikipedian mukaan vuosina 1988, 1996, 1997, 1998 ja tuo mainitsemasi 2006 tapahtuma päättyi muuhun otteluun kuin Rumble -otteluun.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ti 17.01.2012 23:06

DeadManWalking kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:Vuoden -06 Royal Rumblen pääotteluna ei ollut Royal Rumble-ottelu. Onko tämmöisiä Royal Rumble-tapahtumia ollut useampia joissa Rumble-matsi ei ole päättänyt show'ta?
Wikipedian mukaan vuosina 1988, 1996, 1997, 1998 ja tuo mainitsemasi 2006 tapahtuma päättyi muuhun otteluun kuin Rumble -otteluun.
Kiitän tästä. Olen aina elänyt käsityksessä että Rumble-matsi olisi se illan kohokohta.

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ke 18.01.2012 01:04

Ravenwood kirjoitti:
DeadManWalking kirjoitti:
Kiitän tästä. Olen aina elänyt käsityksessä että Rumble-matsi olisi se illan kohokohta.
Voi kai se kohokohta olla, vaikkei olisikaan main event.

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » Pe 20.01.2012 22:36

Miksi Chris Benoit teki paluun vuonna 2002 Raw'ssa, vaikka Vince McMahon valitsi Benoit'n SmackDown!:iin?
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

Ihmine

Viesti Kirjoittaja Ihmine » La 11.02.2012 00:30

Goner kirjoitti: Muista vanhoista suosikeista Saimouta en äänestä, koska hän antaa rahaa Dave Schererille
Tämän bongasin tuolta Alert Awardseista ja olisi kiva kuulla lisää tästä, kun Schereristä joillain tuntuu olevan aika negatiivininen näkemys, mutta yleensä Davea ja PWInsider.comia kai pidetään ihan varteenotettavana painiuutislähteenä? Olen tässä myös katsonut, että voisi joko Observeria, joka olisi 10.99$ (eli vähän päälle 8€, sillä nykyisten kurssien mukaan nämä kai menee?) tai PWInsideria (8$/6€) vaikkapa kuukauden koittaa. Jos Gonerilta tai ihan keltä tahansa muultakin tulisi ajatuksia?
Darien Fawksille ViiZei kirjoitti: Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään.

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » La 11.02.2012 00:38

Ihmine kirjoitti:
Goner kirjoitti: Muista vanhoista suosikeista Saimouta en äänestä, koska hän antaa rahaa Dave Schererille
Tämän bongasin tuolta Alert Awardseista ja olisi kiva kuulla lisää tästä, kun Schereristä joillain tuntuu olevan aika negatiivininen näkemys, mutta yleensä Davea ja PWInsider.comia kai pidetään ihan varteenotettavana painiuutislähteenä? Olen tässä myös katsonut, että voisi joko Observeria, joka olisi 10.99$ (eli vähän päälle 8€, sillä nykyisten kurssien mukaan nämä kai menee?) tai PWInsideria (8$/6€) vaikkapa kuukauden koittaa. Jos Gonerilta tai ihan keltä tahansa muultakin tulisi ajatuksia?
Observeria kannattaa koettaa ihan vain sen audio arkiston takia. Todella viihdyttävää tavaraa.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Goner

Viesti Kirjoittaja Goner » La 11.02.2012 02:31

Ihmine kirjoitti:
Tämän bongasin tuolta Alert Awardseista ja olisi kiva kuulla lisää tästä, kun Schereristä joillain tuntuu olevan aika negatiivininen näkemys, mutta yleensä Davea ja PWInsider.comia kai pidetään ihan varteenotettavana painiuutislähteenä?
Pwinsider on ymmärtääkseni edelleen hyvä uutislähde. Jos haluaa uutisensa nopeasti, niin saattavat olla nopeudessa jopa paras. Usein tuo on tosin laskettu lähinnä Mike Johnsonin ansioksi.

Sivustosta ei kuitenkaan yleisesti pidetä, koska se on täynnä ärsyttäviä mainoksia, se tunkee ruudulle pop-upeja ja se on ainakin joskus (ehkä nykyäänkin) levittänyt spywarea, minkä takia Googlekin listasi sen joskus epäilyttäväksi sivustoksi. Omistaja Scherer taas on henkilönä hämmentävä tapaus. Hän ilmeisesti kuvittelee omistavansa uutiset, katkeroituu niiden "varastamisesta" ja uhkaa ip-bannilla, vaikka pwinsiderin uutisoimat asiat kirjoitettaisiinkin muualla omin sanoin ja lähteeksi merkittäisiin hänen sivustonsa. Toisaalta hän itse jonkinlaisen katkeruuden takia kommentoi muualla mainittuja asioita vain puhumalla muusta tai kilpailevasta sivustosta ja kieltää niiden mainitsemisen nimeltä hänen foorumillaan. Myös väärät mielipiteet on siellä kielletty. Itse en kuitenkaan käy sivustolla lähes ikinä, joten en varmasti tiedä ovatko jotkut asiat vain ääritapauksia tai onko jossain menty sittemmin parempaan suuntaan. Näitä juttuja Schereristä kuulee kuitenkin sen verran usein, että en halua häntä tukea.

F4Wonline/wrestlingobserver.comin jäsenyyden mahtavuudesta puhun muutenkin aika paljon, joten en kehtaa hirveän pitkästi tässä mainostaa. Saa toki kysyä lisää ja sanon nytkin, että muutaman kuukauden päästä minulla tulee neljä vuotta jäsenyyttä täyteen, enkä pärjäisi enää ilman. Tuolla kahdeksan euron panostuksella pääsee käsiksi niin valtavaan määrään tavaraa, että rahoilleen saa jokainen vastinetta, vaikka ei jostain syystä haluaisi jatkaa kuukautta pidempään. Wrestlemaniaa edeltävä kuukausi on erityisen hyvä aika kokeilla.

Pwinsiderin vahvuus on siis nopeassa uutisoinnissa, mutta podcastit ja jäsenfoorumi eivät kuulemma ole ihmeellisiä. Wrestlingobserver.comissa nuo ovat mielestäni mainioita, mutta varoitan, että Dave Meltzer on joissain asioissa jämähtänyt 80-luvun tyyliinsä. Uutisia postataan toki päivittäin ja tärkeimmistä keskustellaan podcasteissa, mutta hän jättää paljon uutisia keskiviikkoisin ilmestyvään newsletteriinsä. Pelkästään lyhyiden uutisten takia en tosin maksaisi mistään nettisivusta, koska kaikki leviävät heti ilmaissivustoille. Maksullisen sisällön arvo on analyyseissä, keskusteluissa, haastatteluissa ja huumorissa.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Su 12.02.2012 00:56

Mikähän mahtaa olla tämän WWE:lle voiceovereita tekevän raspikurkun nimi? Olisi mielenkiintoista yhdistää kasvot tuohon miehisyyden epitomiaan, että vastaako se oletusta. Elimination Chamberin promovideossa taas sellaista jykevyyttä että meinaa jäädä James Earl Joneskin kakkoseksi (Jones siis teki/tekee kai vieläkin TNA:lle voiceovereita, tunnetaan parhaiten Darth Vaderin äänenä).
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

Vastaa Viestiin