Enigma kirjoitti:MÄ LÄHDEN WRESTLEMANIAAN!
edit. eipä ole kyseinen kaveri ton jälkeen foorumille kirjotellukkaan
Enigma kirjoitti:MÄ LÄHDEN WRESTLEMANIAAN!
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-Lennot edestakaisin 555€Velocity kirjoitti:Varmasti siisti matka tulossa. Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että minkäslainen budjetti teillä on per naama? ~500€:n tarkkuudella?
Lol, jos oisin säästänyt kaikki kesätyörahani, olisin päässyt mukaanYP kirjoitti:Lennot edestakaisin 555€Velocity kirjoitti:Varmasti siisti matka tulossa. Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että minkäslainen budjetti teillä on per naama? ~500€:n tarkkuudella?
Wrestlemania Silver paketti aika tarkalleen ~600e joka siis sisältää 4 yötä hotellissa, axxess, HOF, Wrestlemania, RAW, bussimatkat ja 25$ lahjakortti wweshop.comiin
4 yötä motellissa yht.~80-90€
Eli näistä tulis yhteensä n. 1240€
Ite oon ajatellu käyttörahaa ~50€ päivä eli 350-400€ koko matkalle
1240€ + 400€ = 1640€
Jokaisella meistä neljästä (YP, minä, Kenitys, Reno Hex) on tuo sama 1240 euron pohja. Rico ja pyyja hankkivat lippupaketista hieman kalliimman kahden henkilön version, joten en osaa heidän tarkoista summistaan puhua. Käyttörahana tuo 50 euroa per päivä on kyllä aika runsaasti, mutta varmaankin samaa luokkaa voisin itsekin veikata, että menee. Kiva olisi jotain kotiinkin tuolta tuoda.YP kirjoitti:Lennot edestakaisin 555€Velocity kirjoitti:Varmasti siisti matka tulossa. Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että minkäslainen budjetti teillä on per naama? ~500€:n tarkkuudella?
Wrestlemania Silver paketti aika tarkalleen ~600e joka siis sisältää 4 yötä hotellissa, axxess, HOF, Wrestlemania, RAW, bussimatkat ja 25$ lahjakortti wweshop.comiin
1240€ + 400€ = 1640€
Niin, pistin ton ~50€ ehkä pikkusen yläkanttiin, mut kyl sitä rahaa ain tuppaa menemään noilla ulkomaanreissuilla.Darien Fawks kirjoitti:Jokaisella meistä neljästä (YP, minä, Kenitys, Reno Hex) on tuo sama 1240 euron pohja. Rico ja pyyja hankkivat lippupaketista hieman kalliimman kahden henkilön version, joten en osaa heidän tarkoista summistaan puhua. Käyttörahana tuo 50 euroa per päivä on kyllä aika runsaasti, mutta varmaankin samaa luokkaa voisin itsekin veikata, että menee. Kiva olisi jotain kotiinkin tuolta tuoda.YP kirjoitti:Lennot edestakaisin 555€Velocity kirjoitti:Varmasti siisti matka tulossa. Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että minkäslainen budjetti teillä on per naama? ~500€:n tarkkuudella?
1240€ + 400€ = 1640€
Luen harvoin ja kirjoitan vielä harvemmin. Wrestlemaniaa mennään kuitenkin paikan päälle todistamaan.YP kirjoitti:Enigma kirjoitti:MÄ LÄHDEN WRESTLEMANIAAN!
Missä katsomossa?Enigma kirjoitti:Luen harvoin ja kirjoitan vielä harvemmin. Wrestlemaniaa mennään kuitenkin paikan päälle todistamaan.YP kirjoitti:Enigma kirjoitti:MÄ LÄHDEN WRESTLEMANIAAN!
Turhaa vittuilua. Ei liene paha kysyä, missä katsomossa toinen suomalainen istuu?Enigma kirjoitti:WRESTLEMANIA XXVIII
Sun Life Stadium, Miami, FL
Sun, Apr 1, 2012 06:30 PM
Order for: **** *********
Seat location: section 134, row 19, seats 10-12
Total Charge: US $ 460.50
Haluatko vielä lentoaikatauluni ja hotellini osoitteen?
Joo ja ei liene asiatonta kyseenalaistaa jos täällä parisenkymmentä tyyppiä on sanonu ''joo oon tulossa''Japeet kirjoitti:Ei myöskään liene asiallista kutsua toista valehtelijaksi sen perusteella että ei kirjoittele foorumille? Kyllähän tuon YP:n viestin voi tulkita "Joo vitut oot menos, tai pystyks sanoo katsomon jos oot", kun siihen huomioi myös edellisen viestin, ja tuolla tavoin tulkittuna on ihan ok käyttäytyä hiukan hyökkäävästi. Katsele kokonaisuuksia Darien, älä yksittäisiä viestejä.
Sinne vaan!- The WrestleMania Charity Golf Tournament will take place this year at the Doral Golf Resort & Spa in Miami on March 30th.
Ehdottomasti. Miami on paikannimi. Mutta se tulee siis Miamin-matka, yhdysviivalla.Japeet kirjoitti:Miaminmatkallani [Darien hoi, kirjoitetaanko Miaminmatka isolla? Nyt lyö tyhjää].
Jep, tuleehan näitä. Kenties sitten ensi vuonna tai Wrestlemania 30:een... tai vaihtoehtoisesti kiireellä Ebaysta lippu (tuskin paljon on hinta noussut) ja lentojakin saa vielä 750 eurolla (parisataa kallistuneet). Mukaan kyllä vielä mahtuisi sikäli.Merovingi kirjoitti:Nyt kyllä harmittaa etten porukkaan lähtenyt, kun WrestleManian-korttia katsoo. Rahaa olisi kyllä säästössä ollut kevyesti kahdenkin matkan edestä, jos käyttää tuota YP:n budjettia, mutta ei innostanut käyttää säästöjä tuohon.. Olisi kannattanut, koska Once in a lifetime..
Joskus tulevaisuudessa sitten - eturivissä..
Nääh, ei kiinnosta riistohinnat ja eBayssa voivat kusettaa. Ehkä itse rahoittaisi matkansa myymällä eBayssa ylimääräisen lipun WrestleManiaan sitten joskus?Darien Fawks kirjoitti:Jep, tuleehan näitä. Kenties sitten ensi vuonna tai Wrestlemania 30:een... tai vaihtoehtoisesti kiireellä Ebaysta lippu (tuskin paljon on hinta noussut) ja lentojakin saa vielä 750 eurolla (parisataa kallistuneet). Mukaan kyllä vielä mahtuisi sikäli.Merovingi kirjoitti:Nyt kyllä harmittaa etten porukkaan lähtenyt, kun WrestleManian-korttia katsoo. Rahaa olisi kyllä säästössä ollut kevyesti kahdenkin matkan edestä, jos käyttää tuota YP:n budjettia, mutta ei innostanut käyttää säästöjä tuohon.. Olisi kannattanut, koska Once in a lifetime..
Joskus tulevaisuudessa sitten - eturivissä..
Ainakin omasta mielestäni se tästä lähtemisestä juuri helpon tekeekin, että on opiskelijaelämän keskellä :) Siinä ei puolitoista viikkoa tunnu missään.Merovingi kirjoitti:mutta silloinkin ollaan opiskelijaelämän keskellä
Opiskelijalla ei vaan paljoa ole rahaa tuhlattavaksi.Kenitys kirjoitti:Ainakin omasta mielestäni se tästä lähtemisestä juuri helpon tekeekin, että on opiskelijaelämän keskelläMerovingi kirjoitti:mutta silloinkin ollaan opiskelijaelämän keskelläSiinä ei puolitoista viikkoa tunnu missään.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.
Hauska juttu.MutiM kirjoitti:Täälläkö nyt keskustellaan siitä, kuinka Darien ei saa pillua Miamissakaan? (tai siis ihan just melkein sais mut ei vaan silleen oikeen kiinnostanu täl kertaa koska kilpailu ja silleen)