(Olen kateellinen.)
Wrestlemania 2012 -matka
Re: Wrestlemania 2012 -matka
Note to self: älä enää avaa tätä saakelin ketjua, tai alkaa hyppy ikkunasta ulos tuntua houkuttelevalta ajatukselta.
(Olen kateellinen.)
(Olen kateellinen.)
Otat sitten Rosasta mulle kuvia niin monta kuin vaan mahdollista. Kiitoooooooos!Darien Fawks kirjoitti:Tilasin tuossa Nikon Coolpix L120 -kameran. Sillä saa 21-kertaisen zoomin, jolla pitäisi olla aika vaivatonta ikuistaa tapahtumia niin Hall of Famessa, RAW'ssa kuin itse Wrestlemaniassakin. Axxess-päivinämme huudeilla pitäisi olla seuraavia superstaroja:
...
Saturday, 1:00 p.m. - 5:00 p.m.
Appearances by Shawn Michaels, Beth Phoenix, Kane, Ezekiel, Ricky Steamboat, Primo, Epico, Rosa, The Big Show, Chris Jericho, The Miz, Alicia Fox, Natalya, The Funks and more![/i]
...Etkä tuppaudu itse ihan jokaiseen kuvaan. Haluan nähdä kuvia Rosasta, en sinusta niinkään.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Ei hemmetti. Mitä lähemmäs 'Maniaa tässä mennään, niin sitä isommaksi tämä kateellisuus nousee. Joku vuosi lähden vielä itsekin! Whatti ja Darien lähtee mukaan!
Eikä sitte murjoteta reissusa!
Eikä sitte murjoteta reissusa!
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
Toivottavasti se Darra (ja muutkin) nyt innostuis sitä Mania-blogia pitämään. Olis kiva kuulla teidän reissufiiliksiä sieltä ihan reaaliajassa tietysti kuvien kera.
Tämä. Alkaa aivan ketuttamaan etten säästänyt rahaa ja lähtenyt matkaanViiZei kirjoitti:Ei hemmetti. Mitä lähemmäs 'Maniaa tässä mennään, niin sitä isommaksi tämä kateellisuus nousee.
Edit:
Darrahan oli tätä varten hommaamassa kameraa, eikö niin?Ravenwood kirjoitti:Toivottavasti se Darra (ja muutkin) nyt innostuis sitä Mania-blogia pitämään. Olis kiva kuulla teidän reissufiiliksiä sieltä ihan reaaliajassa tietysti kuvien kera.
No niin mutta yllättäen Darien sai ankean vastaanoton koko blogihommalle ja nyt se on varmaan suuttunut ja mököttää koko reissun.vendicta kirjoitti:Darrahan oli tätä varten hommaamassa kameraa, eikö niin?Ravenwood kirjoitti:Toivottavasti se Darra (ja muutkin) nyt innostuis sitä Mania-blogia pitämään. Olis kiva kuulla teidän reissufiiliksiä sieltä ihan reaaliajassa tietysti kuvien kera.
Huomenna aamusta kone lähtee Pariisin kautta Miamiin. Kyllähän tätä on odotettu. Punttia, rantaa ja shoppailua ja sunnuntaina matkan Main Event. Ei tätä vieläkään usko todeksi, Wrestlemaniaa todistamassa livenä. 
One love
Saat lyödä Darienia turpaan mun puolesta jos se ei muuten tajua pitää sitä blogia sieltä Miamista.Enigma kirjoitti:Huomenna aamusta kone lähtee Pariisin kautta Miamiin. Kyllähän tätä on odotettu. Punttia, rantaa ja shoppailua ja sunnuntaina matkan Main Event. Ei tätä vieläkään usko todeksi, Wrestlemaniaa todistamassa livenä.
Muistutan tässä vaiheessa, koska voi olla etten muista muistuttaa enää myöhemmin. Joku hommaa Suomen lipun messiin, niin me nettiwarettajat hyvällä tuurilla bongataan sieltä yleisöstä. Plus lisäksi jos kuljeskelette tuon lipun kanssa pitäisin aika todennäköisenä että pääsette johonkin WWE:n haastattelun. Dvd-julkaisun ekstroihin tai johonkin wwe.comiin nyt ainakin.
Suomen liput hankittu jo hyvissä ajoinWhat kirjoitti:Muistutan tässä vaiheessa, koska voi olla etten muista muistuttaa enää myöhemmin. Joku hommaa Suomen lipun messiin, niin me nettiwarettajat hyvällä tuurilla bongataan sieltä yleisöstä. Plus lisäksi jos kuljeskelette tuon lipun kanssa pitäisin aika todennäköisenä että pääsette johonkin WWE:n haastattelun. Dvd-julkaisun ekstroihin tai johonkin wwe.comiin nyt ainakin.
Good talk - Johnny Curtis
Väsätkää vielä joku 'Alert kyltti ja kaikki on hyvin 
-
Show_Stopper
Siis eikö suomalaisena tällaisia tilanteita ja muuta huomion herättämistä pyritä juuri välttämään kuin syöpää? Burgeroisitte kuitenkin niin armottomasti että pysytelkää vaan suosiolla siellä varjoissa.What kirjoitti:Plus lisäksi jos kuljeskelette tuon lipun kanssa pitäisin aika todennäköisenä että pääsette johonkin WWE:n haastattelun. Dvd-julkaisun ekstroihin tai johonkin wwe.comiin nyt ainakin.
t: kateellinen homonaama
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Tämä!! h**vetin iso neljän miehen WrestlingAlert -kyltti on vähintä mitä voitte tehdä meidän vähäosaisten puolesta!vendicta kirjoitti:Väsätkää vielä joku 'Alert kyltti ja kaikki on hyvin
Big Show ja Kane
Niinpä! Kyllä tulisi huikea fiilis jos miljoonat ihmiset ympäri maailman näkis WrestlingAlert -kyltin ja Suomen lipun!
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
HHAH! Koko DVD:n extrat ovat yksi haastattelu. Tai kun kyseessä on WrestleMania, niin siinä on se battle royal. Mutta normaalin WWE DVD:n extroissa on pelkkä yksi tai kaksi haastattelua.What kirjoitti:Dvd-julkaisun ekstroihin
Ja onko kukaan teistä matkalle lähtijöistä lukiossa? Nimittäin koeviikko alkaa ensi viikolla
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Voi ne kokeet myöhemminkin tehdä.eCiuj kirjoitti:Ja onko kukaan teistä matkalle lähtijöistä lukiossa? Nimittäin koeviikko alkaa ensi viikolla
Nimimerkillä kokemusta on.
- Darien Fawks
Hankin tosiaan sen kameran ihan vasta tätä reissua ajatellen. On suhteellisen kohtuullinen, vaikken juuri ole ns. kentällä sitä käyttänytkään.
http://blogs.kilroy.fi/jouhakka/blog/fl ... 2021:35:12
Aloitin blogini jo.
Aloitin blogini jo.
EiJa onko kukaan teistä matkalle lähtijöistä lukiossa? Nimittäin koeviikko alkaa ensi viikolla
Hyvä alotus Darralta!Darien Fawks kirjoitti:Hankin tosiaan sen kameran ihan vasta tätä reissua ajatellen. On suhteellisen kohtuullinen, vaikken juuri ole ns. kentällä sitä käyttänytkään.
Aloitin blogini jo.
- MR.Off Topic
Suomen lippu johon on taiteiltu WA-logo. 
Joo, alkaa olla matkakuume aika ultimaattisissa mitoissa. Huomenna viimeinen kokonainen päivä Tampereella. Tiistaina alkaa reissu sillä, että ensin suunnataan Helsinkiin ja keskiviikkoaamuna koittaa sitten se kauan odotettu lähtöhetki. Laskeskelinpa tässä, että (jos matikkani pitää paikkansa) liput hankittiin 251 päivää sitten. 251 päivää. Johan se alkaakin olla aika. Alkaa teettää jo vaikeuksia odottaa keskiviikkoon. Kaikki kaverit ovat saaneet kuulla Miami-hehkutusta jo yli sietorajojen.
E: Olin muuten miettinyt tota WA-kylttiä. Ei ole tullut puheeksi, mutta kai sitä jonkinlaiset voitaisiin koittaa saada taiteiltua ;)
E2: http://www.foreca.fi/United_States/Florida/Miami/tenday vs. http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/tenday Näyttää tosin tällä hetkellä povaavan meillekin ukkosta perjantaille, mutta koto-Suomessa taitaa samalla sataa lunta, joten en valita.
E: Olin muuten miettinyt tota WA-kylttiä. Ei ole tullut puheeksi, mutta kai sitä jonkinlaiset voitaisiin koittaa saada taiteiltua ;)
E2: http://www.foreca.fi/United_States/Florida/Miami/tenday vs. http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/tenday Näyttää tosin tällä hetkellä povaavan meillekin ukkosta perjantaille, mutta koto-Suomessa taitaa samalla sataa lunta, joten en valita.
KOMENTO TAKAS Enigma! Et saakaan lyödä Darienia turpaan, tajus se prklö alottaa sen blogin.Darien Fawks kirjoitti:Aloitin blogini jo.
Katotaan sitten uudestaan jos se ei ota mulle tarpeeks kuvia Rosasta, niin sitten saatte ihan kuka vaan vähän rankaista.
- Darien Fawks
Otan videon Rosasta. Pyydän sitä sanomaan terveisiä Tirkalle Suomeen.Tirkka kirjoitti:KOMENTO TAKAS Enigma! Et saakaan lyödä Darienia turpaan, tajus se prklö alottaa sen blogin.Darien Fawks kirjoitti:Aloitin blogini jo.
Katotaan sitten uudestaan jos se ei ota mulle tarpeeks kuvia Rosasta, niin sitten saatte ihan kuka vaan vähän rankaista.
"Sei hai to Tirkka whu livs in Finland"Darien Fawks kirjoitti:Otan videon Rosasta. Pyydän sitä sanomaan terveisiä Tirkalle Suomeen.Tirkka kirjoitti:KOMENTO TAKAS Enigma! Et saakaan lyödä Darienia turpaan, tajus se prklö alottaa sen blogin.Darien Fawks kirjoitti:Aloitin blogini jo.
Katotaan sitten uudestaan jos se ei ota mulle tarpeeks kuvia Rosasta, niin sitten saatte ihan kuka vaan vähän rankaista.Jää nähtäväksi toteutuuko, mutta voin läpällä koittaa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- Darien Fawks
Mulla on kyllä ihan hyvä äxentti. Kuulette ja näette sitten videoissa.