Amazing Spiderman tuntuu kyllä ihan järjettömältä. Eikö oikeesti mitään muuta ideaa keksitty, kuin kierrättää ko "kaiken alku" taas uudestaan? Väitän jokaisen muistavan sen vielä kristallin kirkkaasti. Keskisormea sille, joka tuon idean keksi.Show_Stopper kirjoitti:Kova oli odotus, mutta näin universaalisti kalsean vastaanoton jälkeen taidankin toistaiseksi skipata Prometheuksen. Seuraavaksi sitten odotellaan ensi kuun uutta sankaripläjäystä: The Dark Knight Rises ja Amazing Spiderman. Taidan olla ainoa ketä jälkimmäinen kiinnostaa edes jollain tasolla. Turhan aikaista reboot-napille, mutta näyttää silti ihan lupaavalta.
Leffat
Re: Leffat
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Pakko tehdä, muuten Columbia Pictures menettää elokuvaoikeudet Hämähäkkimieheen takaisin Marvelille. Tämän elokuvan olemassaolon tarkoitus on siis yksinomaan pitää oikeudet Columbialla ja Sonyllä, joten ehkäpä se antaa jotain ennakko-osviittaa elokuvan laadusta.takaovi kirjoitti:Amazing Spiderman tuntuu kyllä ihan järjettömältä. Eikö oikeesti mitään muuta ideaa keksitty, kuin kierrättää ko "kaiken alku" taas uudestaan? Väitän jokaisen muistavan sen vielä kristallin kirkkaasti. Keskisormea sille, joka tuon idean keksi.Show_Stopper kirjoitti:Kova oli odotus, mutta näin universaalisti kalsean vastaanoton jälkeen taidankin toistaiseksi skipata Prometheuksen. Seuraavaksi sitten odotellaan ensi kuun uutta sankaripläjäystä: The Dark Knight Rises ja Amazing Spiderman. Taidan olla ainoa ketä jälkimmäinen kiinnostaa edes jollain tasolla. Turhan aikaista reboot-napille, mutta näyttää silti ihan lupaavalta.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Resident Evil?Riveni kirjoitti:Jep. Elokuva oli täyttä roskaa. Tätä oli kuitenkin odotettu jo sellaiset 15 vuotta, siitä saakka kun Ridley Scottin edellisen scifikauhuleffan, Alien ykkösen, näki ensikertaa, joten pettymyksen määrää ei voi oikein sanoin kuvata. Kyllä jossain on pahasti mätää jos Paul W.S. Andersonkin tekee parempaa scifikauhua. (Ja ei, en tarkoita AVP:tä - se oli vielä surkeampaa roskaa.)Saimou kirjoitti:Täysin samaa mieltä. Ja jumankauta, menin ensimmäistä kertaa yli vuoteen elokuviin nähdäkseni tämän!Stefa kirjoitti:...mutta nyt oli Prometheuksen vuoro, joka kaiken hypen jälkeen olikin pettymys. Suorastaan ärsyttävän tasapaksu kokonaisuus. Vaikea tätä on selittää ilman että spoilaisi mitään kun kaikki epäkohdat liittyvät pääasiassa juoneen.
Tähtiasteikolla Prometheus olisi siinä 2,5/5 paikkeilla. Sääli kun ohjaaja Ridley Scott on kaukana parhaista vuosikymmenistään. Alien-universumin uudelleenherättäminen ei toiminut tälllä kertaa.
Ja joo, ei tämä p**ka sentään AVP:n tasolle yltänyt. Siinä on kyllä paskin duo koskaan, AVP ja AVP2. Etenkin se kakkonen ihan pelkästään sen takia ettei koko leffasta saa mitään selvää kun ruutu on niin pimeä. Ihan kuin kuuntelis jotain nauhaa missä vaan kuulisi kuolemanhuutoja.
Mutta joo, hauskaa että jopa Alien: Resurrection on parempi kuin Prometheus. Taino, minähän pidän Resurrectionista enemmän kuin kolmosesta
Tulipa tässä muuten mieleen kun Fletch on mm. herätellyt noita muusiikkiin liittyviä TOP-listauksia niin, olisiko Alertin jengillä mielenkiintoa uuteen Leffat TOP25-projektiin? Itse kun en ollut mukana alkuperäisessäkään ja kiinnostaisi hirveästi ihmisten leffamaku. Tämä viesti on etenkin tarkoitettu Rivenille, joka jätti listansa kesken viimekerralla, vaikka listasi oli melkeimpä koko jengin kiinnostavin
Tää vois olla jopa ihan mielenkiintoinen juttu. Leffoja on paljon helpompi laittaa järjestykseen kuin musiikkia. Voisin olla messissä jos joku innostuu vetämään tätä projektii.Stefa kirjoitti:Tulipa tässä muuten mieleen kun Fletch on mm. herätellyt noita muusiikkiin liittyviä TOP-listauksia niin, olisiko Alertin jengillä mielenkiintoa uuteen Leffat TOP25-projektiin?
-
Show_Stopper
TOP10-15 ja olen mukana. Sen yli ei enää jaksa perustella.Stefa kirjoitti:Tulipa tässä muuten mieleen kun Fletch on mm. herätellyt noita muusiikkiin liittyviä TOP-listauksia niin, olisiko Alertin jengillä mielenkiintoa uuteen Leffat TOP25-projektiin? Itse kun en ollut mukana alkuperäisessäkään ja kiinnostaisi hirveästi ihmisten leffamaku. Tämä viesti on etenkin tarkoitettu Rivenille, joka jätti listansa kesken viimekerralla, vaikka listasi oli melkeimpä koko jengin kiinnostavin
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Joo, top 25:ssä on se huono puoli, että itse en oikeasti osaa nimetä kahtakymmentäviittä hyvää elokuvaa. 10-15 vois olla ihan järkevä määrä.Show_Stopper kirjoitti:TOP10-15 ja olen mukana. Sen yli ei enää jaksa perustella.Stefa kirjoitti:Tulipa tässä muuten mieleen kun Fletch on mm. herätellyt noita muusiikkiin liittyviä TOP-listauksia niin, olisiko Alertin jengillä mielenkiintoa uuteen Leffat TOP25-projektiin? Itse kun en ollut mukana alkuperäisessäkään ja kiinnostaisi hirveästi ihmisten leffamaku. Tämä viesti on etenkin tarkoitettu Rivenille, joka jätti listansa kesken viimekerralla, vaikka listasi oli melkeimpä koko jengin kiinnostavin
Pikachu kirjoitti:Pika Pika.
No onhan noita hyviä leffoja maailmansivu täynnä. Kyllä ainakin top 20 ois hauska nähdä. 10-15 on vähän turhan rajattu. Eikä niitä ekoja nyt niin pitkästi tarvitsisi perustella? Minuakin tää leffalistaus kiinnostaisi. Musamakuani ei kukaan tällä foorumilla ymmärrä, niin sen osalta en ole edes vaivautunut, mutta leffalistailu vois ollakin ihan kivaa.
- Mr.Perfekt
Top15 olisi omasta mielestäni hyvä määrä
Tehkää te vaan top viidentoistanne. Itse ainakin teen sen perinteisen 25-listan koska jo pelkästään sen tekeminen on ihan h**vetin vaikeaa. Keksin helposti enemmänkin leffoja. Itselleni se 15 olisi jo ihan liian rajattu määrä.
-
Show_Stopper
Hei, teemalista! Vapaasti genreittäin, siten vaikka useampikin. Jotain missä joutuu oikeasti pohtimaan. Itsellä kun olleet ne vakituiset all-time suosikit niin pitkään ettei niistä edes huvita enää sepostaa.
- SkullCrushingFinale
Messissä topissa! Melkeen lähtisin siltä kannalta, että näin alkuun ihan all-around Top XX, genre-listoista kuitenkin saadaan tapeltua ihan tarpeeksi. Lukumäärällä ei sinänsä ole väliä, Top 25 onnistuu, kuten myös Top 10.
Voisin jonkinlaista listaa tehdä, mutta tulee iso homma.. Omistan lähes sata elokuvaa ja en kaikkia hyviä elokuvia ole edes nähnyt.
hevosen k**pä
Olen yhden sivuston mukaan merkannut katsotuksi n. 450 elokuvaa. Ja oma DVD-hylly sisältää varmaan kohta sen 250 leffaa, joista about 30 katsomattomia tätä menoa.Merovingi kirjoitti:Voisin jonkinlaista listaa tehdä, mutta tulee iso homma.. Omistan lähes sata elokuvaa ja en kaikkia hyviä elokuvia ole edes nähnyt.
Omat DVD:ni löytyvät kaikki kätevästi samasta osoitteesta nimeltä ThePirateBay! Omaan tietysti DVD:itä, joita (jos WWE DVD:itä ei lasketa mukaan) on kymmenisen kappaletta. WWE DVD:itä onkin sitten enemmän, mutta silti niin vähän ettei voi laskea kokoelmaksi.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
-
Show_Stopper
Kiinnosti.eCiuj kirjoitti:Omat DVD:ni löytyvät kaikki kätevästi samasta osoitteesta nimeltä ThePirateBay! Omaan tietysti DVD:itä, joita (jos WWE DVD:itä ei lasketa mukaan) on kymmenisen kappaletta. WWE DVD:itä onkin sitten enemmän, mutta silti niin vähän ettei voi laskea kokoelmaksi.
Olisi. Tällä kertaa tosin listani olisi tyyppiä "top 25 -leffat jotka eivät olleet edellisellä listalla". Listani aluksi silloin taisinkin mainita sen miten minua harmitti muutamien ohjaajien tuotannon (Hitchcock) jääminen ulos listalta. Mut kunhan se projekti pyörähtää käyntiin, olen ilman muuta mukana.Stefa kirjoitti:Tulipa tässä muuten mieleen kun Fletch on mm. herätellyt noita muusiikkiin liittyviä TOP-listauksia niin, olisiko Alertin jengillä mielenkiintoa uuteen Leffat TOP25-projektiin?
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Ei vaan Event Horizon.Stefa kirjoitti:Resident Evil?Sekin sarja on kyllä pääasiassa melkosta roskaa
Voinkin käyttää vanhaa listaa sillä ei se ole mihinkään muuttunutTämä viesti on etenkin tarkoitettu Rivenille, joka jätti listansa kesken viimekerralla, vaikka listasi oli melkeimpä koko jengin kiinnostavin
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- valkopeura
Musta Resident Evil elokuvat on ihan hyvii ainakin, kun niitä ei niin vakavassa mielessä kato. Parhaimpia oman genrensä elokuvia. Parempii, kun Alienit ja mitä kaikkii noita nyt ees on...
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
- The Rocker
Ööö... miten Resident Evil on muka samaa genreä kuin Alienit? Ainoa yhteinen asia on kummallinen tartunta jota koitetaan vältellä. Alieneissa on myös tämä klaustrofobinen tunne kun ollaan yleensä melko suljetussa tilassa. Resident Evileissä tätä ei ole ollut ykkösosan jälkeen. Resident Evil on oman genrensä huonoimpia elokuvia. Alien ja Aliens oman genrensä parhaita. Ja genre ei ole sama.valkopeura kirjoitti:Musta Resident Evil elokuvat on ihan hyvii ainakin, kun niitä ei niin vakavassa mielessä kato. Parhaimpia oman genrensä elokuvia. Parempii, kun Alienit ja mitä kaikkii noita nyt ees on...
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Ressat ovat hyviä vain peleinä, eteenkin RE4. Leffat ovat mitättömiä B-luokkalaisia joita ei voi katsoa kuin huumorilla. Täytyy kuitenkin jättää aivot narikkaan ettei ala ärsyttämään elokuvan huonous.
EDIT:
EDIT:
On niissä sentään sama motiivi. Jokin yliluonnollinen monsteri/-lauma pieksee ihmisiä 100-0 ja pieni joukko jää henkiin taistelemaan. Toki on siitä subgenrejä, mutta esim. leffavuokraamossa ovat kiltisti saman genren alla.The Rocker kirjoitti: Ööö... miten Resident Evil on muka samaa genreä kuin Alienit? Ainoa yhteinen asia on kummallinen tartunta jota koitetaan vältellä. Alieneissa on myös tämä klaustrofobinen tunne kun ollaan yleensä melko suljetussa tilassa. Resident Evileissä tätä ei ole ollut ykkösosan jälkeen. Resident Evil on oman genrensä huonoimpia elokuvia. Alien ja Aliens oman genrensä parhaita. Ja genre ei ole sama.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
-
Show_Stopper
En tienny et Taker tekee musaa.eCiuj kirjoitti:UNDERTAKERIN KAPPALE.
Meh, eipä oikein traileri säväyttänyt. Tosin Tarantinoa on vaivannut stagnaatio jo pidempäänkin, toki ymmärtäähän sen jos ei löydy mielenkiintoa tehdä erilaisia elokuvia. Ihmettelen vaan miten miehellä riittää faneja kun käytännössä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kyseessä on hyvinkin samanlaisia elokuvia. Ei se draaman rakenne mihinkään muutu vaikka ympäristö muuttuukin. Edellinen elokuva nyt oli surrealistisuudessaan mukava poikkeus, mihin kategoriaan tämä Djangokin voi ehkä pudota, mutta tuskimpa sekään onnistuu kahta kertaa.
- valkopeura
Oon varmaa Ressa fanboy, kun ihan yleensä mietin Ressaa ja Alienii, niin Alien ei kiinnosta mua ollenkaa ja Ressa KIINNOSTAA. Muutenkaan en kyllä omassa päässäni saa Alieneista hyviä elokuvia, vaikka kuinka yrittäisin mitenkää. Ressa elokuvat on parempia (mun mielestäni). Okei uusin Ressa oli ehkä jo vähän yli menevä ja hölmö. Alienit on silti pirun tylsii nehän on aina vaa avaruusaluksessa ja siel on Alieneiiiiii. No ekassa Alienissa muistaakseni oli ehkä jonkinasteisesti hyvänlainen tunnelma.
IHSM mua ihmetyttää, ku kaikki dissaa niin Ressoja. Ihan näpsäkkäähän yliampuvaa survivaltoimintaa siinä on. Mulla oli aina hyvä fiilis Ressa elokuvan jälkee. Sitten mikää muu zombiejuttu ei kiinnosta mua sellai, ku ressa. Jotenkin Ressa tuntuu ainoolta oikeelta. Tiedän tietysti ettei se edes pelin ilmestysajankohta huomioonottaen ollut eka juttu missä Zombieita oli, mutta kenties se oli eka missä Zombiena oleminen johtui pelkästään jostai taudista viruksesta eikä mistää "kuolleet on heränneet randomina jutusta".
IHSM mua ihmetyttää, ku kaikki dissaa niin Ressoja. Ihan näpsäkkäähän yliampuvaa survivaltoimintaa siinä on. Mulla oli aina hyvä fiilis Ressa elokuvan jälkee. Sitten mikää muu zombiejuttu ei kiinnosta mua sellai, ku ressa. Jotenkin Ressa tuntuu ainoolta oikeelta. Tiedän tietysti ettei se edes pelin ilmestysajankohta huomioonottaen ollut eka juttu missä Zombieita oli, mutta kenties se oli eka missä Zombiena oleminen johtui pelkästään jostai taudista viruksesta eikä mistää "kuolleet on heränneet randomina jutusta".
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.