Tunnustusten luola
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Tunnustusten luola
Muistelisin että vanhalla foorumilla oli aikanaan tällainen topic, ja siellä sai ylläripylläri paljastella kaikkia kovin jänniä asioita. Juttuhan taisi alunperin lähteä siitä liikkeelle, kun Mosse0 paljasti valehdelleen ikäänsä pari vuotta, mutta myöhemmin sinne tuli sitten kaikkea muutakin jännää.
Paljastelkaa vapaasti, ei jätetä salaisuuksia. Toki mitään "Olen homo" juttuja ei kannata kirjoitella, koska kun kyseessä on pellepainifoorumi, niin tällaiset "paljastukset" eivät välttämättä tule millään muotoa yllätyksenä kenellekään.
Aloitetaan:
-Ammattikoulun merkonomilinjan tenteissä oli naurettavan helppoa luntata, ja tähän tuli sorruttua joskus turhan usein.
-Samaisessa koulussa pääsin erään kurssin vain sen vuoksi läpi, että olin niin mukava ihminen.
Paljastelkaa vapaasti, ei jätetä salaisuuksia. Toki mitään "Olen homo" juttuja ei kannata kirjoitella, koska kun kyseessä on pellepainifoorumi, niin tällaiset "paljastukset" eivät välttämättä tule millään muotoa yllätyksenä kenellekään.
Aloitetaan:
-Ammattikoulun merkonomilinjan tenteissä oli naurettavan helppoa luntata, ja tähän tuli sorruttua joskus turhan usein.
-Samaisessa koulussa pääsin erään kurssin vain sen vuoksi läpi, että olin niin mukava ihminen.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Re: Tunnustusten luola
Ei tuo sun kakkoskohta itsellekkään kovin kaukaista ole. Pitkän matikan kursseja pääsin vuosikin sitten läpi sillä, että heitin läppää opettajan kanssa. Kokeesta tuli sitten se piste tai vastaavaa, mutta aina antoin jonkun viitosen, ja läpi.
Itse pääsin myös lukiossa jonkun v***n Psykologian 2. kurssin läpi vain, koska tarvitsin yhden vapaavalintaisen kurssin ja kirjoituksetkin jo käytynä. Opettaja laski kaikki mahdolliset säälipisteiden puolikkaatkin, jotta sain kokeesti 5-
Toki asiaan vaikutti hyvä suhde (ei sellainen kun te runkkarit luulette
) opettajan kanssa. Myös pitkässä matikassa sain aika heppoisia 5- joskus, päädyin tosin sitten myöhemmin kirjoittamaan lyhyen.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Huhhu! Ihan sekunti sitten kirjotin tuosta ketjusta roskikseen ja nyt täällä onkin pystyssä kakkosversio
Mutta kannan korteni kekoon. Olen homo. Olen homo, koska olen iloinen.
Mutta kannan korteni kekoon. Olen homo. Olen homo, koska olen iloinen.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Jos joku nyt oikeasti on homo ja sen täällä pamauttaa, niin muut pysyvät sitten asiallisuuden rajoissa tai tulee satikutia.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- Phenomenon
Voitaisko tavata?Riveni kirjoitti:Jos joku nyt oikeasti on homo ja sen täällä pamauttaa, niin muut pysyvät sitten asiallisuuden rajoissa tai tulee satikutia.
Viimeksi muokannut Phenomenon, Ti 12.03.2013 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
- Phenomenon
En usein pidä ennen 60-lukua tehdyistä elokuvista mutta pidän Harold Lloydin leffoista.
Phe-no se on, sai hän suosion
ViiZei kirjoitti:Mamba on ihan hyvä bändi.

You asked if I'd be anyone from history, fact or fiction, dead or alive:
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
Oon kattonut kaikki Harry Potter ja Twilight-leffat. Let it buuuuuurn.
- Edgefan100397
-
Show_Stopper
Olen itkenyt Jumanji-elokuvan aikana. Vuonna 2012.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Viimeisen vuoden aikana eniten kuuntelemani bändi on Paramore.
Uusinta Twilightia en ole tainnut nähdä, mut muuten sama.Borga kirjoitti:Oon kattonut kaikki Harry Potter ja Twilight-leffat. Let it buuuuuurn.
Menen pitämään mehudiscon vanhalle yläasteelleni tässä kuussa! 
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
- The Rocker
Parkano ei ole oikeastaan ollenkaan paskempi paikka asua. Eikä se Porikaan niin p****estä ole.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Nii no Jazzit on kyllä hienoa aikaa! Ja edesmennyt Beachfutis.Stefa kirjoitti:Se että Pori on p****estä on harhaluulo. Kiva paikka on.The Rocker kirjoitti:Eikä se Porikaan niin p****estä ole.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Hyvän maun rajahan menee tunnetusti siellä jossain välilihan tienoolla?Riveni kirjoitti:Jos joku nyt oikeasti on homo ja sen täällä pamauttaa, niin muut pysyvät sitten asiallisuuden rajoissa tai tulee satikutia.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
- MR.Off Topic
Tää on p**ka paikka. En ole alkoholisti, enkä 43 vuotias. Suomalainen luchalibrepainin osaaja sen sijaan olen sekä legenda Meksikossa. Veljeni on El Generico ja toinen El Maco Junior. Queen on hjyvä bändi. En tajua kaikkia 90-luvun klassikko räppisydeemejä. Omistan tupakkiaskin. Smileyland ei ole oikea paikka vaan mielentila. En ole oikeasti näin positiivinen. Kerrotaan lisää joskus.
Edit: en muuten tarkottanut "paskalla paikalla" 'alerttia vaan paikkaa jossa asun tällä hetkellä. Paras paikka poiketa, paskin paikka asua, stepaa lainaten.
Edit: en muuten tarkottanut "paskalla paikalla" 'alerttia vaan paikkaa jossa asun tällä hetkellä. Paras paikka poiketa, paskin paikka asua, stepaa lainaten.