GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
Re: GTA V -EI SITTEN SPOILERIN SPOILERIA-
En taida edes tänään yrittää änkeä tuonne Onlineen. Uskoakseni se on tällähetkellä jokseenkin tukossa, joten parempi säästää hermoja ja vaikka odotella viikonloppua.
On tukossa. Kolmesti yritin mennä onlineen. Joka kerta tein sen jätkän uudesti. Kerkesin intron vetää läpi, odottelin ekaa tehtävää 10 min ja sitte meni hermot enkä ladannu sitä enempää.
Ite päässyt sinnekään saakka, valittaa vaan, että serverit alhaalla -_-vendicta kirjoitti:On tukossa. Kolmesti yritin mennä onlineen. Joka kerta tein sen jätkän uudesti. Kerkesin intron vetää läpi, odottelin ekaa tehtävää 10 min ja sitte meni hermot enkä ladannu sitä enempää.
- MR.Off Topic
Tyyppi pakenee poliiseja
Hemmetin siisti video. Kaveri ajaa jollain urheiluautolla poliiseja karkuun ja heittelee jotain tarttuvia pommeja autosta samalla. Niin ja käyttää niitä elokuvakuvakulmia aina välillä. Käsittämättömän siisti video.
Hemmetin siisti video. Kaveri ajaa jollain urheiluautolla poliiseja karkuun ja heittelee jotain tarttuvia pommeja autosta samalla. Niin ja käyttää niitä elokuvakuvakulmia aina välillä. Käsittämättömän siisti video.
- Mr.Perfekt
jotenkin sellainen fiilis että noita sticky pommeja tullaan käyttämään aika paljon onlinessa.MR.Off Topic kirjoitti:Tyyppi pakenee poliiseja
Itsellä tuli kanssa vastaan pari päivää sitten. Vetää kyl jätkä h**vetin hienosti ja vois vaikka onlinessa olla mulle kuskina..MR.Off Topic kirjoitti:Tyyppi pakenee poliiseja
Video on kyllä tehty useammasta pätkästä, varmasti juurikin noiden kuvakulmien takia, mutta kyllä silti näkee, että jätkä osaa oikeastikin pelata. Ei itellä onnistu noin hyvin..
Hahmojen ääninäyttelijät. Hassua, miksi ne tekee hahmot niiden äänten näköisiksi.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
- Mr.Perfekt
varmaan helpompi tehdä hahmoja kun on joku mallina.kossi5 kirjoitti:Hahmojen ääninäyttelijät. Hassua, miksi ne tekee hahmot niiden äänten näköisiksi.
Eihän tuo pöllömpi ajatus ole ja onhan nuo hahmot aikas hyvännäköisiä kuitenkin. Muistaakseni Heavy Rainissa tehtiin myös samalla tavalla ja sekin oli toimiva ratkaisu, teki hahmoista jotenkin inhimillisempiä. Tai jotain. Tykkään.
Tänään pääsin viimeinkin Onlineen, mutta siinä oli jossain kohtaa niin monta minuuttia latausikkuna, että ei sitten joutanut enää odottaa. Ehkä pitänee kokeilla taas jossain kohtaa.
Tänään pääsin viimeinkin Onlineen, mutta siinä oli jossain kohtaa niin monta minuuttia latausikkuna, että ei sitten joutanut enää odottaa. Ehkä pitänee kokeilla taas jossain kohtaa.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
L.A. Noiressakin pelihahmot olivat ääninäyttelijänsä näköisiä. Syy siihen oli edistyneet ilmeet ja eleet.

GTA Onlinea en ole vielä edes kokeillut, muutama kaveri sitä hakkaa... vähän liikaakin. Vähintään joka viides minuutti tulee kännykän "Jobs" osioon invite milloin keneltäkin. Rasittaa kännykän piippailu kun mitään halukkuutta liittyä heidän peleihin ei ole, eikä niitä taida saada estettyä.

GTA Onlinea en ole vielä edes kokeillut, muutama kaveri sitä hakkaa... vähän liikaakin. Vähintään joka viides minuutti tulee kännykän "Jobs" osioon invite milloin keneltäkin. Rasittaa kännykän piippailu kun mitään halukkuutta liittyä heidän peleihin ei ole, eikä niitä taida saada estettyä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Siis jos pelaat yksinpeliä ja kaverisi pelaa onlinea, niin tulee job-kutsut kännykkään?eCiuj kirjoitti:GTA Onlinea en ole vielä edes kokeillut, muutama kaveri sitä hakkaa... vähän liikaakin. Vähintään joka viides minuutti tulee kännykän "Jobs" osioon invite milloin keneltäkin. Rasittaa kännykän piippailu kun mitään halukkuutta liittyä heidän peleihin ei ole, eikä niitä taida saada estettyä.
Niin ja tosiaan itse vihdoinkin eilen pääsin tuohon varsinaiseen Onlineen pelailemaan, pari tuntia sitä kerkesi vääntää. En vielä mitään erikoisempaa tehnyt, kunhan tutustuin pelimuotoihin ja yritin saada tuloksetta kuulokkeiden mikkiä toimimaan, mikä hieman helpottaisi esim. team deathmatcheja... Kellään samaa ongelmaa, mikrofonin kanssa siis? Itsellä kyllä esim. Dead Islandia pelatessa toimii hianosti, joten laitteessa ei vikaa.
Mutta eniveis, kuhan pääsisi crewn kanssa kunnolla pelailemaan keskenään ilman ulkopuolisia, niin eiköhän tuo tosta käyntiin lähde oikein mallikkaasti! Eikä lagiakaan esiintynyt kuin pari hassua kertaa, vaikka useamman racenkin vedin. =)
Juuri niin, se siinä pännii.Borga kirjoitti:Siis jos pelaat yksinpeliä ja kaverisi pelaa onlinea, niin tulee job-kutsut kännykkään?eCiuj kirjoitti:GTA Onlinea en ole vielä edes kokeillut, muutama kaveri sitä hakkaa... vähän liikaakin. Vähintään joka viides minuutti tulee kännykän "Jobs" osioon invite milloin keneltäkin. Rasittaa kännykän piippailu kun mitään halukkuutta liittyä heidän peleihin ei ole, eikä niitä taida saada estettyä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Lisäilkää Jomppade92 jos kaipaatte peliseuraa, ja alustana Ps3.
Tuli eilen ekaa kertaa kokeiltua Onlinea, aika vaihtelevalla menestyksellä. Alkuun rullasi ihan mukavasti, mutta iltaa kohden alkoi noita yhteysongelmia ilmetä enemmän ja melkoiseksi soutamiseksi meni. Ihan hauskanoloista settiä kyllä. Crew toimintannasta ei ole vielä oikein mitään sen suurempaa kokemusta. Joku pyöräskaba ja yksittäinen tehtävä tuli kahden muun random jantterin kanssa vedettyä. Täytyy vielä saada lisätuntumaa ennenkuin osaa paremmin analysoida.
Yksinpelikään ei silti ole vielä lähellekään läpi, että josko pitäisi siinäkin aktivoitua.
Yksinpelikään ei silti ole vielä lähellekään läpi, että josko pitäisi siinäkin aktivoitua.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Pääpeli tuli vedettyä vihdoin läpi. En mennyt tehtävästä tehtävään, vaan samalla kaikessa rauhassa tein sivutehtäviä sekä nautin aktiviteeteista, joita Los Santos tarjosi. 91% peliä vedetty läpi lopputekstien vieriessä ruudulla, se kertokoot kaiken olennaisen, koska päätehtävät kattavat 50%.
Tänään tuli myöskin "astuttua lentokoneesta ulos" ja ensiaskeleet GTA Onlinessa otettu. Ensivaikutelmat ovat mahtavat. GTA Online alkaa itselle ihanteellisella tavalla: juuri astuttu ulos lentokoneesta, uusi kaupungissa ilman mitään paitsi yksi kontakti. Siitä sitten eteenpäin. Kolmisen tuntia (vähän yli) tuli pelattua GTA Onlinea, ja pääsin hyvin alkuun. Tutorial tuli suoritettua käytännössä yksin, kisassa jenkeistä ei ollut pienintäkään haastetta ja tehtävässä he eivät auttaneet sitten yhtään. Sitten vedin vähän tehtäviä kavereiden kanssa. Vähän tylsää, kun jotkut ovat levelillä 50 kun itse olen 7, mutta se ja sama. Alla on nyt oma auto sekä autotalli (joka ei käytännössä ole asunto, mutta teoriassa taasen on). Tästä on hyvä jatkaa.
Tänään tuli myöskin "astuttua lentokoneesta ulos" ja ensiaskeleet GTA Onlinessa otettu. Ensivaikutelmat ovat mahtavat. GTA Online alkaa itselle ihanteellisella tavalla: juuri astuttu ulos lentokoneesta, uusi kaupungissa ilman mitään paitsi yksi kontakti. Siitä sitten eteenpäin. Kolmisen tuntia (vähän yli) tuli pelattua GTA Onlinea, ja pääsin hyvin alkuun. Tutorial tuli suoritettua käytännössä yksin, kisassa jenkeistä ei ollut pienintäkään haastetta ja tehtävässä he eivät auttaneet sitten yhtään. Sitten vedin vähän tehtäviä kavereiden kanssa. Vähän tylsää, kun jotkut ovat levelillä 50 kun itse olen 7, mutta se ja sama. Alla on nyt oma auto sekä autotalli (joka ei käytännössä ole asunto, mutta teoriassa taasen on). Tästä on hyvä jatkaa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Voihan p**ka. GTA Onlinessa oli eilen joulupäivänä ollut "joulun ihme", koko Los Santos oli lumen peitossa. Olisi ollut ihan nättiä pistää menemään lumessa. Itse sain tietää siitä vasta tänään YouTuben olleen täynnä erilaisia videoita lumisesta GTA Onlinesta.
Muuten, kuinkas paljon ihmiset täällä GTA Onlinea enää hakkaa? Itse olen level 39.
Muuten, kuinkas paljon ihmiset täällä GTA Onlinea enää hakkaa? Itse olen level 39.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Ei ollut peliä kohtaan odotuksia, kun ei tullut seurattua koko pelin tuloa, mutta ostin silti. Yhdesti pelasin läpi ja nyt on jo kyllästynyt siihen. :peCiuj kirjoitti:Voihan p**ka. GTA Onlinessa oli eilen joulupäivänä ollut "joulun ihme", koko Los Santos oli lumen peitossa. Olisi ollut ihan nättiä pistää menemään lumessa. Itse sain tietää siitä vasta tänään YouTuben olleen täynnä erilaisia videoita lumisesta GTA Onlinesta.
Kyllähän tuota ite tulee lähes päivittäin pelailtua. Itsekin olen tasolla 39 ja pelitunteja on takana reippaat 46 tuntia. Ei tota Onlinea yksin kyllä jaksa pelata homokaan, mutta kaverin/kavereiden kanssa mikit messissä toi on ihan mukavaa puuhastelua.eCiuj kirjoitti:Muuten, kuinkas paljon ihmiset täällä GTA Onlinea enää hakkaa? Itse olen level 39.
Yksinpelin vetäsin tossa pari päivää sitten 100% läpi ja siihen meni semmoset reilut 57 tuntia. Kaikki yksinpeli-Trophyt on tullut myöskin hommattua lukuunottamatta sitä missä pitää saada 70 kultamitalia. Eiköhän sekin tule tässä pikkuhiljaa hankittua.
Onhan tää GTA aivan loistava peli, mutta kyllä The Last of Us silti vuoden peli -tittelin vie ihan kirkkaasti.
Toi Onlinen lumi oli kyllä aiva munasta. Jos se tosiaan on hävinnyt jo sieltä niin mukava kuulla. En pariin päivään jaksanu ollenkaa tuota Onlinea pelata ton lumen takia.
Voi tuska tätä online -paskaa. Peli kaatuu 3-4 kertaa päivässä, vähintään, eikä MIKÄÄN ole tallessa kun palaa takaisin! Bugista persereikää.
Ja sama s****nan "kill all lost" tehty monta kertaa. Nyt kun niitä alkaa listimään ja tappaa viimeisen "mission failed you kille a lost"!
Ja sama s****nan "kill all lost" tehty monta kertaa. Nyt kun niitä alkaa listimään ja tappaa viimeisen "mission failed you kille a lost"!
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Itsellä Online ei ole kaatunut kertaakaan. Ja tehtävä, josta puhut on varmaankin Lost MC RIP? Itse joka kerta kun olen sen läpi vetänyt olen selviytynyt ongelmitta. Kummalla konsolilla pelaat?ToNy-MaN kirjoitti:Voi tuska tätä online -paskaa. Peli kaatuu 3-4 kertaa päivässä, vähintään, eikä MIKÄÄN ole tallessa kun palaa takaisin! Bugista persereikää.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Ei se oli se missä siellä mökkikylässä niitä listittiin. Xboxillahan minä. Ja tuossapa se taas kaatui kesken tehtävän launchaamisen. Näyttävät aloittavan serverien päivityksen ja ihan syystäkin. Saisivat edes jonkin save-systeemin onlineen niin ei aina tarvitsisi savettaa poistumalla onlinesta ja menemällä takaisin.eCiuj kirjoitti:Itsellä Online ei ole kaatunut kertaakaan. Ja tehtävä, josta puhut on varmaankin Lost MC RIP? Itse joka kerta kun olen sen läpi vetänyt olen selviytynyt ongelmitta. Kummalla konsolilla pelaat?ToNy-MaN kirjoitti:Voi tuska tätä online -paskaa. Peli kaatuu 3-4 kertaa päivässä, vähintään, eikä MIKÄÄN ole tallessa kun palaa takaisin! Bugista persereikää.
Tikahduin! Kosintaa ei ole vielä kuulunut, tosin eipä minua varmaan kovin helpolla kiinni saakaan kun kiidän vaaleanpunaisella Carbonizzarellani pakoonVelocity kirjoitti:Aikooko Tirkka kosia FirEndieniä katsoen San Andreaksen auringonlaskua pilvenpiirtäjän päällä PS Networkin välityksellä?
En nyt sen kummemmin ketjua lukenut vielä, mutta kyllä. Onhan sen huikea. Älyttömät määrät huumaa on saanut hakea siitä kolmen päähenkilön pyörittelystä, aivan mieletön parannus GTA-sarjaan. Pelialue on upea (joskin olisin toivonut San Fierron ja Las Venturaksen olevan mukana, eihän se mikään SA ole jos koostuu pelkästä Los Santosista) ja mahdollisuudet mielettömät. Mitään golfia ja tennistä en kylläkään ole jaksanut pelailla, enkä toistaiseksi edes etsiskellä Easter Eggejä ja niitä keräilypalasia.
Online vaikutti aluksi huikealta, mutta äkkiä siihen vaan kyllästyi. Taisin pelailla levelille 22, kunnes peli-into laantui aika pahasti. Nykyisin käyn tylsyyden iskiessä heittämässä läpi muutamat racet ja survivalit, mutta muuten online menetti hohdokkuutensa harmittavan nopeasti. Red Dead Redemptionin Onlinea taas sen sijaan jaksan yhä pelata innolla, vaikka aika samanlaisia juttujahan siellä on.
Story mode olisi tarkoitus pelailla uudestaan läpi tässä kunhan joutaa, vedin ensimmäisen kierroksen niin Trevor-painotteisesti että nyt voisi antaa Michaelille ja Franklinillekin vähän peliaikaa, heh.
Oi kyllä. Odotin tätä peliä aivan täpinöissäni. Kun se kolahti postiluukusta, aloin melkein itkeä innostuksesta, enkä edes häpeä myöntää sitä. Ei kiinnosta.Velocity kirjoitti:Onko tällä foorumilla vielä itseään kunnioittavia pelaajia, jotka kokevat pientä hypeä sisällään ja odottavat kuun 17. päivää kuin kuuta nousevaa?
Mutta kyllä se GTA San Andreas vaan yhä edelleen vie voiton. Eipä ole toista peliä, jota olisin jaksanut pelata yhtätoista kertaa läpi, varsinkin kaikki se päätönkin pyöriminen peliaikaan lisättynä.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
Eilen pääsin Onlinessa 100 levelille ja sitä myöten napsahti viimeinen trophy tilille ja nyt on tämä peli platinoitu. Yksinpeliin meni abaut 60 tuntia ja onlineen semmoset vähän alle 161 tuntia, mut tulipahan tehtyä. Ei tota GTA Onlinea olis kyllä itekseen jaksanu homokaan pelata, mutta kavereitten kanssa ihan mukavaa puuhastelua. Pikkasen tuli kyl loppuvaiheessa grindailtua yhtä tiettyä tehtävää jotta sai nopeemmin expaa.
Nyt vois pitää vähän taukoa ja jatkaa ehkä sitten jos/kun ne heistit tulee moninpeliin. En kyllä tiiä onko niitä ees tulossa. Yksinpeliinkin sais tulla jotain lisäpelattavaa.
Nyt vois pitää vähän taukoa ja jatkaa ehkä sitten jos/kun ne heistit tulee moninpeliin. En kyllä tiiä onko niitä ees tulossa. Yksinpeliinkin sais tulla jotain lisäpelattavaa.
Rooftop Rumble?!Ravenwood kirjoitti:Eilen pääsin Onlinessa 100 levelille ja sitä myöten napsahti viimeinen trophy tilille ja nyt on tämä peli platinoitu. Yksinpeliin meni abaut 60 tuntia ja onlineen semmoset vähän alle 161 tuntia, mut tulipahan tehtyä. Ei tota GTA Onlinea olis kyllä itekseen jaksanu homokaan pelata, mutta kavereitten kanssa ihan mukavaa puuhastelua. Pikkasen tuli kyl loppuvaiheessa grindailtua yhtä tiettyä tehtävää jotta sai nopeemmin expaa.
Mulla on liian vähän epäoikeita kavereita eli virtuaalikavereita. Xboxin ja GTAV:n omistajat, lisätkää ToNyXeD, jookos?