MM-kisat 2014
- Phenomenon
Re: MM-kisat 2014
Oooh! 4-1 Hollanti.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
Hahaha, 1-4 ja Espanjan ainut maali joku räkänen rangaistuspotku jota ei olisi pitänyt edes tulla. Hieno ottelu!
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Hollantihan perseraiskaa Espanjan ihan totaalisesti. Olihan se toki tiedossa että Espanja on taantunut parhaista päivistään, mutta niin piti olla myös Hollannin. Anyway, ihan kuivana kakkoseen vedetään puukenkien toimesta spanskeja nyt.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
"Täydellinen selkäsauna."
Enpä ole eri mieltä, 5-1. Kyllä on nyt Espanja hukassa.
Enpä ole eri mieltä, 5-1. Kyllä on nyt Espanja hukassa.
Oikeus voitti. Aasiassa voi jokunen high-roller haroa hiuksiaan, mutta se on vain jalkapallon voitto 
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
Ihan mukava startti Hollannin matkalle kohti maailmanmestaruutta. Robbenille oisin toivonut vielä sitä kolmatta maalia, mutta eiköhän toi 5-1 tulos hallitsevaa maailmanmestaria vastaan ole ihan kelpo suoritus. Aikamoista.
- Phenomenon
Oliko se Aasiassa vai Afrikassa kun Manchester United ja Arsenal fanit ottivat vedon yhdestä ottelusta, jossa panoksena oli koko omaisuus. Asuntoineen ja vaimoineen.Dorian kirjoitti:Oikeus voitti. Aasiassa voi jokunen high-roller haroa hiuksiaan, mutta se on vain jalkapallon voitto
EDIT: Afrikassa ja olikin "vaan" asunto vs. vaimo + auto.
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 37597.html
Karmee avaus kyllä spanskien kisoille, mutta ainakaan tästä ei ole suunta kuin ylöspäin. Pique&Ramos kaksikolta varmaan uransa paskimmat pelit, ihan surkeaa toimintaa. Casillaksen päälle nyt turha kaataa kuin se yksi perseily syötön vastaanotossa.
Luulisi tämän herättävän viimeisetkin ukot lomatunnelmista.
Luulisi tämän herättävän viimeisetkin ukot lomatunnelmista.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola

Tähän mennessä veikannut kaikki voittajat oikein, 3/4 myös lopputulokset. T. Mafia.
Tajusin vasta äsken että tuo logohan näyttää ihan facepalmilta....
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Kuinkas se 3-1 vaparimaali?takaovi kirjoitti:Casillaksen päälle nyt turha kaataa kuin se yksi perseily syötön vastaanotossa.
Melkoinen matsi kyllä eilen. Asiantuntijana julistin ennen kisoja että Hollanti jää taas alkulohkoon kun puolustus ei riitä ja van Persiellä ei kulje. Vähän pelottaa mitä van Gaal saa Unitedissa aikaan tuollaisen kollektiivisen esityksen jälkeen (kunnes sitten parin vuoden päästä on riitautunut kaikkien kanssa).
Toki pitää muistaa että vain yksi matsi jne., mutta hienoja nämä shokkiyllätykset aina.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Kyllähän siinä Hollannin pelaaja blokkasi aika hyvin Ikeriä. Ei sillä, olisihan Iker ehkä senkin vähän paremmin voinut pelata, mutta meneehän se enimmäkseen Espanjan kenttäpelaajien nukkumisen piikkiin. Anyway, monesti on kansallisissa sarjoissa nähty että tuollaisista tilanteista peli on vihelletty poikki maalivahdin rikkomisen takia, joten kerrankin näin päin.Saimou kirjoitti:Kuinkas se 3-1 vaparimaali?
Mutta en valita. Hyvä suoritus Hollannilta, ja tästä on hyvä jatkaa.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Niin Kroatialtahan vietiin vastaava maali. RvP ajoi kunnon kendopommin Casillakseen, joten ihan päivänselvä rike.DeadManWalking kirjoitti:Kyllähän siinä Hollannin pelaaja blokkasi aika hyvin Ikeriä. Ei sillä, olisihan Iker ehkä senkin vähän paremmin voinut pelata, mutta meneehän se enimmäkseen Espanjan kenttäpelaajien nukkumisen piikkiin. Anyway, monesti on kansallisissa sarjoissa nähty että tuollaisista tilanteista peli on vihelletty poikki maalivahdin rikkomisen takia, joten kerrankin näin päin.Saimou kirjoitti:Kuinkas se 3-1 vaparimaali?
Mutta en valita. Hyvä suoritus Hollannilta, ja tästä on hyvä jatkaa.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Hienosti alkanut kyllä kisat. Ei vielä yhtään tylsää peliä ja tunnelma katossa katsomossa
Tuomarisählinkejä toki enemmän kuin laki sallii, mutta kyllähän on ilo katsella mielenkiintoisia pelejä 
Kyllä tää Kolumbia-Kreikka on aikan tylsänpuoleista peliä ollut.takaovi kirjoitti:Hienosti alkanut kyllä kisat. Ei vielä yhtään tylsää peliä ja tunnelma katossa katsomossaTuomarisählinkejä toki enemmän kuin laki sallii, mutta kyllähän on ilo katsella mielenkiintoisia pelejä
Kreikan peliksi viihdyttävää settiä. Kolumbialta erittäin hyvä peli ja näytti kyllä tehonsa hyökkäyspäässä.Memory kirjoitti:Kyllä tää Kolumbia-Kreikka on aikan tylsänpuoleista peliä ollut.takaovi kirjoitti:Hienosti alkanut kyllä kisat. Ei vielä yhtään tylsää peliä ja tunnelma katossa katsomossaTuomarisählinkejä toki enemmän kuin laki sallii, mutta kyllähän on ilo katsella mielenkiintoisia pelejä
Piristi tuo viimeisen minuutin maali kyllä vähän tuota peliä. Kreikalta en ole erityisesti pelejä katsonut, niin en sitten tiedä mitä tältä peliltä odotin loppujenlopuksi. 
Bussiahan ne lähtee kerta toisensa jälkeen parkkeeraamaan, joka väkisinkin tappaa pelin tempoa. Nyt Kolumbia kuitenkin rikkoi heti ekalla kympillä nollan, joka pakotti Kreikankin pelaamaan, jonka johdosta saatiin normaalista poiketen ihan hyvä matsi.Memory kirjoitti:Piristi tuo viimeisen minuutin maali kyllä vähän tuota peliä. Kreikalta en ole erityisesti pelejä katsonut, niin en sitten tiedä mitä tältä peliltä odotin loppujenlopuksi.
Tällä hetkellä 4/5 peleistä veikattu oikein! Lädien ja Italian välienselvittely päättynee tasuriin, koska Hodari. Buffon ei pysty muuten pelaamaan.
Eikä pelkästään Hodari, vaan myös Italia. 0-0 lienee todennäköisin lopputulos.takaovi kirjoitti:Tällä hetkellä 4/5 peleistä veikattu oikein! Lädien ja Italian välienselvittely päättynee tasuriin, koska Hodari. Buffon ei pysty muuten pelaamaan.
Tämä Costa Rican 1-2 maali viimeistään sinetöi tuon Spagetit-Lädit 0-0 -tuloksen 
- Phenomenon
Lähdin saunomaan, että jaksaisin katsella tuon Italia Englannin. Ei hyvin nämä veikkaukset olisi menneet, niikuin ei koskaan MM-kisoissa voittajavetoja lukuunottamatta.Dorian kirjoitti:Tämä Costa Rican 1-2 maali viimeistään sinetöi tuon Spagetit-Lädit 0-0 -tuloksen
Brasilialle ja Chilelle olisin rahani laittanut, mutta Mexico - Cameroonia pidin varmana ristinä. Hollannin luulin häviävän sata nolla, vaikka Espanjan uskoinkin olevan varjo entisestään. Uruguyata olisin myös voinut veikata 1.40 kertoimella vaikka 200 euron panoksella. Onneksi en ottanut enempää käteistä mukaan etten mennyt rahojani tuohon häviämään.
Luojankiitos, että en ole vielä rahalla veikannut näitä kisoja. Italiaa piti veikata mestariksi, mutta on vain käteistä rahaa joten ennen maanantaita en saa veikattua kun Veikkaus on ilmeisesti sulkenut mestaruusvedot... Jos sitä maanantaina jaksaisi käydä pankissa tallettamassa 50-100 euroa. Riippuen toki, että paljonko Italian kerroin muuttuu. Luulisi nousevan jos Englanti vie.
EDIT: 1-3 Costa Ricalle. Voi v***u, kannatti lopettaa katseleminen...
Itsellä sama vika, että pelitili(t) tyhjiä ja rahatilanne p**ka. Tällä hetkellä parempi näin, koska tappiota olisi tullut. Mutta tuohon Italia-Englanti peliin olisin valmis juuri nyt poikkeuksellisesti valmis laittamaan (en käytönnässä ikinä pelaa tulosvetoa) pari kymppiä 0-0 tulokselle. Katellaan kolmen aikaan että vituttaako rahattomuus vai vituttaako se, että olen rahattomuuden vuoksi edelleen rahaton 
Kunnia Costa Ricallle, mutta olihan p**ka Uruguay. Aivan sysisurkea esitys koko joukkueelta. Hyökkäyspelaaminen tasoa Fc Jazz. Suarezkin katteli kentäl laidalla, että vieläkö kerkeää lähteä kotiin. Huhhuh.
Mutta huikeat kisat kyllä menossa
Mutta huikeat kisat kyllä menossa