Yleinen jääkiekkokeskustelu (SM-Liiga, KHL, maajoukkue)
Re: Jääkiekkokausi 2014-2015 (SM-Liiga, KHL, maajoukkue)
Mossen PPG on muuten reilusti yli 1,00. Ei siinä mitään noin muuten, mutta +10 peliä meni Stevieltä päin v**tua. Nykysin PPG on perus ihan vitusti. Mutta Omark on se, joka sen seksin luo. Koukal on esilekki. Mosse on se orgasmi.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:
SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]
Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]
Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]
Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]
v***u oon humalas... sori.
Suoraan sanottuna v***ttaa tuo Marjamäen ääliöys. Minkä takia pitää pelauttaa ratkaisevalla hetkellä jotain Haatajaa plus ulkomaanepäonnistujia? v***ttaa niin lujaa, kun ei nähdä metsää puilta. Deschmapsi ei ollut todellakaan ainoa vahvistus, kenen pitäisi alkaa etsimään uutta seuraa. Spang, Glenn ja Davis, painukaa vittuun v***n epäonnistujaluuserit. Ja Haataja. Muutama maali alkukaudesta ei pitäisi taata noin paljon vastuuta. Varsinkin kun miehen monentum oli ja meni. VMP
Big Show ja Kane
Make wrestlingalert rage again
- MR.Off Topic
- MR.Off Topic
Tqvqrrewvoperjkwle,€€&€$
Tahmeaa on kyllä Kärpillä, mutta melkoisessa otteluruuhkassa myös seilaavat. 20 matsia 43 päivään varmasti painaa jaloissa ammattilaisillakin. Eihän se yksinään selitys toki ole. Alisuorittajia on tällä hetkellä vähän liikaa remmissä mukana, kuten ViiZei vähän vihjasi. Ja Haatajalta tarvitaan kyllä ihan ehdottomasti niitä tehoja, mitä luultiinkin ekojen pelien jälkeen saatavan. Uskon kuitenkin Marjamäkeen ja miehen kykyyn kääntää vielä kelkka. Aikaa vielä on reilusti. Pieniä muutoksia pelaajistoon voisi olla myös paikallaan tehdä. Uskotaan Junnoon.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Oho, tuli vähän turhan kärkkäästi lauottua totuuksia. Noh, juuri olin lopettanut pelin katsomisen ja pari olutta alla. Mutta juu, jotain pitää alkaa nyt tekemään. Suurin ongelma taitaa olla puolustuksessa. Kertonee paljon, kun pitää vieläkin sitä Vallinia pelauttaa. Ylivoima pitää saada kuntoon. Nyt se on ollut lähinnä Glenin onnettomia laukauksia siniseltä ja tietenkin se maalaaminen itsessään pitää alkaa onnistumaan.
Big Show ja Kane
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viikkari oikeastaan pukikin omia tunteita tuossa samoiksi, ja takaovi antoi toki osaltaan komppausta myös. Ensi viikolla pitää alkaa tulla parempia tuloksia, sillä tätä myötä homma menee ihan v***n vaikeaksi. Hankalaa se toki oli viime kaudellakin liki näille seuduille asti, olisikohan ollut joku 6-7 pinnaa enemmän joskus tarkalleen vuosi sitten.
Katsellaan. Ensi viikolla vatassa kotipeleissä Ilves ja Ässät, ja vieraissa JYP. Näistä pitää vähintään kuusi pistettä saavuttaa, ja etenkin nuo kotipelit PITÄÄ hoitaa. Muuten tietysti kaikille kenkää. Niin ja joo, Puljujärveä kehiin. Kaveri osaa hakeutua maalipaikoille ja tekee aika hyvällä prosentilla maaleja, tällä hetkellä esimerkiksi Haataja ei saa kiekkoa edes valtamereen vaikka seisoisi sen rannalla.
Katsellaan. Ensi viikolla vatassa kotipeleissä Ilves ja Ässät, ja vieraissa JYP. Näistä pitää vähintään kuusi pistettä saavuttaa, ja etenkin nuo kotipelit PITÄÄ hoitaa. Muuten tietysti kaikille kenkää. Niin ja joo, Puljujärveä kehiin. Kaveri osaa hakeutua maalipaikoille ja tekee aika hyvällä prosentilla maaleja, tällä hetkellä esimerkiksi Haataja ei saa kiekkoa edes valtamereen vaikka seisoisi sen rannalla.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Oli kyllä h**vetin hieno nousu Palloseuralta, ei ollut täysin Ässien huonoutta. Ellei TPS olisi parantanut peliään ensimmäisestä erästä olisi pisteet menneet Ässien kanssa Itämerelle. +300 Porilaista oli jälleen kerran hiljaisempi joukkio kuin Susi-Jussi ja kumppanit.Stefa kirjoitti:Täälläpäin ei sitten taas pystytä pitämään johtoasemaa pelin loppuun asti. Voi herranjumala mitä paskaa.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Älä Stefa välitä, samanlaista paskaa oli eilinen Kärppä -peli. Erittäin tuskainen viikko ollut.
Big Show ja Kane
Noh, mua lohduttaa onneksi se et Islanders pärjää tuolla rapakon toisella puolella.ViiZei kirjoitti:Älä Stefa välitä, samanlaista paskaa oli eilinen Kärppä -peli. Erittäin tuskainen viikko ollut.
Oli kyllä hämmentävän hieno nousu, itsekin katsoin tuon pelin. Vähän Lassila näytti paikoitellen todella laiskalta torjuntojensa kanssa, eikö vain lauantai-iltana napannut heti alusta kopitella kunnolla? Täytyy kyllä todeta, että Ässät suli aivan täysin vaikka olivat 0-3 johdossa.eCiuj kirjoitti:Oli kyllä h**vetin hieno nousu Palloseuralta, ei ollut täysin Ässien huonoutta. Ellei TPS olisi parantanut peliään ensimmäisestä erästä olisi pisteet menneet Ässien kanssa Itämerelle. +300 Porilaista oli jälleen kerran hiljaisempi joukkio kuin Susi-Jussi ja kumppanit.Stefa kirjoitti:Täälläpäin ei sitten taas pystytä pitämään johtoasemaa pelin loppuun asti. Voi herranjumala mitä paskaa.
Myöskin TPS pelannut yllättävän hyvin, vaikka alkukaudesta kohtasi paljon odottamattomia loukkaantumisa.
And that's the bottom line, 'cause Stone Cold said so!
R.I.P. Eddie Guererro 1967-2005
Ja minä lohduttaudun sillä että Jokerit eivät ole se #1 khl:ssä ja siitä että häviävät tiettyjä joukkueita vastaan matsejaStefa kirjoitti:Noh, mua lohduttaa onneksi se et Islanders pärjää tuolla rapakon toisella puolella.ViiZei kirjoitti:Älä Stefa välitä, samanlaista paskaa oli eilinen Kärppä -peli. Erittäin tuskainen viikko ollut.
- DeadManWalking
Ace86 kirjoitti:Ja minä lohduttaudun sillä että Jokerit eivät ole se #1 khl:ssä ja siitä että häviävät tiettyjä joukkueita vastaan matseja
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Sami Vatanen heitti eilen yöllä kaksi häkkiä Duckseille. Taitaa poika olla vireessä tällä kaudella.
Lisäksi puolustaja Petteri Lindbohm debytoi St. Louisin paidassa ja pelasi 14 minuuttia.
Lisäksi puolustaja Petteri Lindbohm debytoi St. Louisin paidassa ja pelasi 14 minuuttia.
Iltalehti.fi kirjoitti:
Sunnuntain NHL-tulokset
Los Angeles-Minnesota 2-1 (1-0, 0-0, 1-1)
M: Niklas Bäckström 14/16 torjuntaa
NY Rangers-San Jose 4-0 (0-0, 3-0, 1-0)
Winnipeg-Calgary 1-4 (1-0, 0-3, 0-1)
Anaheim-St. Louis 3-0 (2-0, 1-0, 0-0)
A: Sami Vatanen 2+0
Totta, jatkossa tuonne!Griffin kirjoitti:Sami antaa kyllä kovia näyttöjä ylivoimalla. Aina hienoa, kun nämä nuoret onnistuvat. Olisi kuitenkin ehkä sopinut paremmin NHL-topiciin, jonne pääset tästä.
Olen Jokerit- hater, so what?DeadManWalking kirjoitti:Ace86 kirjoitti:Ja minä lohduttaudun sillä että Jokerit eivät ole se #1 khl:ssä ja siitä että häviävät tiettyjä joukkueita vastaan matseja
Mitkä on ne "tietyt joukkueet", meinaan ihan kauhean monelle joukkueelle Jokerit eivät ole vielä ehtineet hävitä?
- DeadManWalking
No ne on ne muut.Dorian kirjoitti:Mitkä on ne "tietyt joukkueet", meinaan ihan kauhean monelle joukkueelle Jokerit eivät ole vielä ehtineet hävitä?
Pelaako ketään täällä muuten Liigapörssiä? Olisiko WrestlingAlert-kimppa mitään?
Saattaisi ainakin itseäni kiinnostaa pieni skabailu.nixu- kirjoitti:Pelaako ketään täällä muuten Liigapörssiä? Olisiko WrestlingAlert-kimppa mitään?
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Nojoo mikä ettei. Laita homma pyörimään.
Big Show ja Kane
Kimppa: WrestlingAlertViiZei kirjoitti:Nojoo mikä ettei. Laita homma pyörimään.
Passu: HoganKnowsBest
Oma joukkue on nyt hetken ilmaisilla kierroksilla, kun on jo superkausi ostettuna toiselle joukkueelle.