Melkein sukua julkkikselle
- The Blasterpiece
OMG meidänki!!!
Vieraana oli Joku pelottavan näköinen punkrockhevari!!! Sama jonka näin joskus Alepassa kun olin siellä tetissä!!
Vieraana oli Joku pelottavan näköinen punkrockhevari!!! Sama jonka näin joskus Alepassa kun olin siellä tetissä!!
- The Blasterpiece
Joku aika sitten (En muista numeroa) Seiskassa oli jonkun julkkishomon ja erään Jouni Ristolaisen (19v) häistä. Noh, tuo Jouni Ristolainen on sattumoisin joukkuekaverin veli ja oli mukana futisturnauksessa Virossa. Olihan se ihmetystä lukea Seiskasta hänestä. Lisäksi artikkelissa hän puhui isänsä ja hänen väleistä. Tämä isä on meidän huoltaja. Heitti pojan pihalle.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
- Hatebreeder
Tätini tuntee/tunsi tämän räppärin nimeltä "Koponen" josta täällä ihmiset puhuivat jossain topicissa. "Kehäkettu ja Koponen" muistaakseni oli se joku bändi vai mikälie. Olen jutellutkin joskus pienenpänä tämän kanssa. Tosin minulla ei ole enää mitään muistikuvaa kaverista sitä sen karua liiviä lukuunottamatta joka hänellä silloin oli.
Ja sitten todellinen syy miksi postasin tähän:
... tai en halua edes kuvitella asiaa mikäli tuo on tarkoituksella...
Buu, Hyppynen! Kirjoitusvirhe! Se on she eikä he!Hyppynen kirjoitti:"Your mom is so fat, he made your dad turn gay"
"You wanna sell some clouds?"
- The Blasterpiece
S0n Kehäkettu ja Setä Koponen.Hatebreeder kirjoitti:Tätini tuntee/tunsi tämän räppärin nimeltä "Koponen" josta täällä ihmiset puhuivat jossain topicissa. "Kehäkettu ja Koponen" muistaakseni oli se joku bändi vai mikälie. Olen jutellutkin joskus pienenpänä tämän kanssa. Tosin minulla ei ole enää mitään muistikuvaa kaverista sitä sen karua liiviä lukuunottamatta joka hänellä silloin oli.
Buu, Hyppynen! Kirjoitusvirhe! Se on she eikä he!Hyppynen kirjoitti:"Your mom is so fat, he made your dad turn gay"
Kuunnellut on meikäläinenkin heidän biisejään.
- The Blasterpiece
- The Blasterpiece
http://irc-galleria.net/view.php?nick=m ... d=13627256Mr. Y2J kirjoitti:Soita Seiskaan ja kerro, voit saada rahaa.BlasterMaster kirjoitti:Salkkareitten Kasper (Joona Mielonen) bongattu Arto Tolsa - areenalla huutelemassa hävyyttömyyksiä vantaalaisille.
Kieltämättä tuon kuvan lähettäminen voisi olla makoisaa.
EDIT: Mielonen pelaa jossakin KTP:n junnuissa epäaktiivisesti. Ei hyvä pelaaja, mutta suuri kannattaja. Kuulemma aika mulkero jätkä.
Viimeksi muokannut The Blasterpiece, La 15.10.2005 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- myrkkymara
Tuosta äijästä vielä että salkkareista tosiaan huomaa että se on fiktiota koska IRL tuon näköinen äijä ei pelaisi samassa sarjassa kuin Annika.BlasterMaster kirjoitti:Salkkareitten Kasper (Joona Mielonen) bongattu Arto Tolsa - areenalla huutelemassa hävyyttömyyksiä vantaalaisille.
Goner on oikeasti mukava tyyppi, ja kaiken lisäksi hauska!
Noniin.. olen päässyt myös melkein elokuvajulkkikseksi.
Olin eilen töissä Helsingin Onnelassa Matti-elokuvan ennakkonäytös-jatkoilla. Jägeriä tuli myytyä mm. Jasper Pääkköselle, Peter Franzenille, Aleksi Mäkelälle, Markus Selinille, Lauri Nurkselle ja Petteri Ahomaalle. Kukaan näistä perkeleistä ei ostanut jekkua (kiitos ilmaisen viinatarjoilun). Tuli tosiaan jokaisen noista herroista kanssa vaihdettua muutama sana. Osasivat jopa käyttäytyä normaalisti.
Lisäksi paikalla oli myös monia muita julkkiksia, joiden nimeä en muista.
Who want's to touch me?
I SAID, WHO WANT'S TO TOUCH ME!?
Olin eilen töissä Helsingin Onnelassa Matti-elokuvan ennakkonäytös-jatkoilla. Jägeriä tuli myytyä mm. Jasper Pääkköselle, Peter Franzenille, Aleksi Mäkelälle, Markus Selinille, Lauri Nurkselle ja Petteri Ahomaalle. Kukaan näistä perkeleistä ei ostanut jekkua (kiitos ilmaisen viinatarjoilun). Tuli tosiaan jokaisen noista herroista kanssa vaihdettua muutama sana. Osasivat jopa käyttäytyä normaalisti.
Lisäksi paikalla oli myös monia muita julkkiksia, joiden nimeä en muista.
Who want's to touch me?
I SAID, WHO WANT'S TO TOUCH ME!?
- Icon of Flesh... No more, No less
- www.mikseri.net/coven
Ja uusin projekti, Rope Too Tight: www.mikseri.net/rtt
- www.mikseri.net/coven
:(
- www.mikseri.net/coven
- www.mikseri.net/coven
Satutko asumaan viiskulman lähellä? Yksi parhaista ystävistäni asuu siellä, ja sanoo Andy McCoyn asuvan siinä ihan lähellä. Näkee kuulemma myös sitä jatkuvasti.Hyppynen kirjoitti:Näen Andy McCoyta koko ajan, se asuu täällä. Viimeksi tänään.
- www.mikseri.net/coven
- www.mikseri.net/coven
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Minä näen Michael Monroeta aina välillä, sillä se asuu täällä päin. En tosin edes tiedä tarkkaan missä, mutta ei Turku niin iso paikka ole. Häntä ei ole kovinkaan vaikea huomata, kun liikkuu keskustassa, sillä hänen tyylinsä on melko silmiinpistävää.Hyppynen kirjoitti:Näen Andy McCoyta koko ajan, se asuu täällä. Viimeksi tänään.
WE BACK YA'LL?!