TV-ohjelmat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
JP

Viesti Kirjoittaja JP » Ke 25.01.2006 21:15

Suraavia sarjoja seuraan aktiivisesti ja jotain pientä kommenttia yritän laittaa perään.

Late night with Conan O'Brian Tämän jätkän vitsit purevat minuun.
Tämä sarja on kuin tehty minulle ja minun huumorilleni.

MacGyver Legenda sarja, jota olen seurannut pikkupennusta asti.
pienenä piti punaisella linkkiveitsellä leikkiä aina Maciä. :lol:

Simpsonit Tätäkin sarjaa olen seurannut todella pitkään.
en osannut edes vielä lukea kun aloitin tämän sarjan seuraamisen.

American ChopperTämän sarjan 2 ensimmäistä tuotantokautta olen imaissut netistä, mutta silti katson tät sarjaa neloseltakin.
Yksi lempisarjoistani kun satun muutenkin olemaan höyrähtänyt kaikkeen missä on 2 tai 4 pyörää ja liikkuu moottorilla. (Höyrähtänyt jo 7vuotiaasta milloin sain mopon.)

24 Tätäkin tulee seurattua ja ihan hyvä sarja, vaikka nyt alkaa huononemaan kun on tullut jo niin monta tuotantokautta tätäkin ohjelmaa.

Myös mm. Kaikki Britti huumorisarjat tulee katsottua kuten pokka pitää ja Bottom.
Saattaa olla paljon typoja kun olen ihan rättiväsynyt.
Orton fani!

We will miss you Eddie!

The only reason you were WWE Champion for a year is because Triple H didn't wanna work Tuesdays!

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 26.01.2006 02:50

Tirkka kirjoitti:Minä katselen televisiosta lähinnä näitä:
-O.C.
-Amazing race
-Jerry Springer
-Hyvät leffat
-Everwood
-Lähes kaikki mahdollinen urheilu
-Tuomas Juuso experience
Noin siis vuosi sitten. Alkaa siis olla päivityksen aika. Let's see... AR:ää tulee edelleen katseltua silloin kun sitä tulee televisiosta. Elokuviakin katselen mielelläni jos jotain kiinnostavia esitetään. Urheilu kiinnostaa myös. O.C.:tä katselen useimmiten jos muistan. Springeriä sen sijaan ei enää esitetä, eikä sitä nyt välttämättä niin suuri ikävä olekaan, täyttä roskaahan se on ja sen kohdalla tulikin lähinnä naurettua tyhmille amerikkalaisille jotka uskovat kaiken tuon. Everwood ei juurikaan enää kiinnosta, ja TJE > HEE, eli siis Henkka Hyppösen siirryttyä pois ohjelma ei enää jaksa kiinnostaa.
Uusina sarjoina tulee sen sijaan katseltua:
-MacGyver (varsinkin silloin, kun se tuli vielä lauantaisin ,tuli katseltua lähes aina. Nykyisin katselen miten sattuu, mutta netistä ladattuina löytyy kaikki jaksot jos jokin jää välistä. Tämä oli suosikkisarjojeni joukossa jo pienenä kun se tuli Suomessa ensimmäisen kerran, eikä hohto ole hävinnyt minnekään vuosien jälkeenkään.)
-Mythbusters (Tuttavani esitteli tämän sarjan minulle jo viime kesänä kun asuin vielä Vaasassa, se näkyi hänellä satelliitin kautta. Loistosarja, toivottavasti jatkuu MTV3:lla pitkään.)
-Deadwood (Alkoi viime viikolla kuten tuo Mythbusters, ja vaikuttaa yhtä lailla loistokkaalta. Vielä ei olla päästy kovin pitkälle sarjan juoneen sisään pääsemisessä mutta jo nyt tiedän että tämä on hyvä sarja.)
-Huonosti käyttäytyvät miehet (alkoi uusintakierroksena nelosella, ja koska viimeksi jäi katsomatta, korjaan vahingon tällä kertaa, ja toistaiseksi se on osoittautunut toimivaksi.)

Huomenna alkaakin sitten taas uusi sarja nelosella, lost. Monet ovat sitä varsinkin irkin puolella kehuneetkin, huomenna se sitten nähdään onko siitä lopulta yhtään mihinkään.
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 26.01.2006 11:23

Huomenna alkaakin sitten taas uusi sarja nelosella, lost. Monet ovat sitä varsinkin irkin puolella kehuneetkin, huomenna se sitten nähdään onko siitä lopulta yhtään mihinkään.
Tänään tosiaan klo. 21.00 ja eteenpäin.

Kyseessä on kieltämättä yksi parhaimmista sarjoista, mitä olen koskaan aktiivisesti seurannut Oz:n rinnalla. Helposti tämän hetken paras sarja ja ja muutaman jakson jälkeen huomaatkin olevasi niin koukussa, että kaiken maailman torrentit ja DC:t ovatkin yht'äkkiä kovassa hakukäytössä.

forMANKIND

Viesti Kirjoittaja forMANKIND » To 26.01.2006 11:33

^
Ilmeisesti et ole siis lataillut Prison Breakia.

Joo, Lostin kaikki tähän astiset jaksot on tullut katottua, eka tuotantokausi oli erittäinkin hyvä ja kakkonenkin vielä on ihan jees, mutta toivotaan etteivät venytä sarjaa liikaa.
Kyseessä on kuitenkin sellainen sarja, joka ei kestä venyttämistä siihen 10:n tuotantokauteen.

Natumania

Viesti Kirjoittaja Natumania » To 26.01.2006 13:09

Lostia on kyllä sen verran hehkutettu joka paikassa että saa luvan olla hyvä. Koneelle joskus jo ykkösjakson latasin mutta jätin sitten siihen. Ja tällä hetkellä televisiosta katson aktiivisesti ainoastaan Emmerdalen ja Huonosti käyttäytyvät miehet + Roskasakin, kaksi ensimmäistä eräänlaisia ikisuosikkeja joihin on tutustuttu joskus viime vuosituhannella. Sitten silloin tällöin kun muistaa tulee katsottua Sillä silmällä + YLEn dokumentteja.
JOS televisiosta vain tulee maailman parasta sarjaa, Big Brotheria, niin luultavammin katson, nykyään katson kyllä melkein kaikki realitysarjat netistä imutettuna. Näitä ovat mm. Big Brotherit, Survivor/Robinsonit, Amazing Racet jne.

minna

Viesti Kirjoittaja minna » To 26.01.2006 14:17

Eipä ole tällä hetkellä kuin yksi sarja, jota seuraan oikein aktiivisesti ja sehän on 24. Lostia voisi alkaa seuraamaan, mutta sehän tuleekin tietysti samaan aikaan kuin 24. Hienoa, hienoa. No ehkä videonauhuri auttaa tässä asiassa.
Muuten ei nyt tule oikein mitään katselemisen arvoista ohjelmaa. Big Brotheria seurasin netin kautta, kun tuli. Kylmää rinkiä on aikamoinen ikävä. Samoin Kymppikerhoa.
Nämä kaikki sarjat kun pyörisivät tällä hetkellä telkkarissa niin olisi erittäin hyvä. Tosin sitten istuisin vain kotona katsomassa :?

Edit: Ja ah, unohdin Las Vegasin. No se nyt onneksi alkaakin ihan pian.
Suhteessa kyllä..

*S*

Viesti Kirjoittaja *S* » To 26.01.2006 15:55

Tällä hetkellä tv:stä tulee kiitettävän paljon hyvää ohjelmaa. Ainakin Täydelliset naiset, Alias ja Deadwood täytyy nähdä ehdottomasti. Ja jos se Lost on kaiken maineensa arvoinen, niin varmaan jumitun siihenkin. Ja Nelosella taitaa alkaa vielä Rome-sarjakin?

Lisäksi aina Subin komediaputki (Simpsonit, Will & Grace ja Kolmas kivi auringosta) tulee katsottua aina kun tv:n ääreen sattuu sopivaan aikaan. Muodon vuoksi tulee myös katsottua jos parempaakaan tekemistä ei ole. Niin, ja useimmat luonto- ja tiededokkarit tulee katsottua (Hurraa, Nelosen sunnuntaiaamut!)

Vielä kun näkyisi Oz, Mullan alla, Dynastia ja Sinkkuelämää, niin en liikkuisi tv:n äärestä enää minnekään ;)
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia

Kumiorava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » To 26.01.2006 16:59

Kai mä oon tänne joskus vastaillut, mutta jonkinlaista päivitystä noihin telkkariohjelmiin voisi laittaa.

En mitenkään hirveästi telkkaria katso, kun ne hyvät sarjat ovat vähissä. Mihinkään Everwoodiin, CSI:hin tai 24:n en ole koskaan innostunut. Ainoa sellainen mukava Maikkarin arki-iltasarja on varmaankin Boston Legal, mutta sekin taisi mennä tauolle.

Reality-sarjakin ovat harvinaisen hanurista, mutta Amazing Race on ylitse muiden. Idea ja toteutus toimivat loistavasti, eikä sitä varsinaisesti näe tosi-TV:nä, vaan enemmänkin ihan kilpailuna. Sarjan suomalainen sisar, Reitti 44 on myös kelpo sarja, vaikkei nousekaan Amazing Racen tasolle. Lisää tämäntyyppistä!

Sitten ne ns. "kestosuosikit", eli Ykkösen la-illan satiiriputki, Simpsonit ja Conan O'Brien. Simpsonien ja O'Brienin seuraaminen on jäänyt vähemmälle, mutta Uutisvuodon ja Itse Valtiaat yritän katsoa aina. Uutisvuoto on mielestäni nostanut tasoansa paljon syksystä ja Itse Valtiaat on jatkanut tasaisen hauskaa kulkuaan.

Lostia voisi ehkä ruveta katsomaan, jos muistan. Nelosta en katso lähes koskaan, joten mitä ilmeisimmin tulen unohtamaan sarjan. Uusista sarjoista eniten kiinnostuksen alla on Studio Impossible, jonka seuraava jakso tulee muuten huomenna. Hieman olin kyllä vähän pettynyt ensimmäiseen jaksoon, mutta uskonpa että ongelmana oli pienoinen alkukankeus. Sellaisen hypetyksen alainen sarja tuskin voi olla huono, mutta onhan Maikkari monen (tosin ulkomaisen) sarjan kanssa mokannut.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » To 26.01.2006 19:42

Okei, paljastan. Katson Emmerdalea.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

Cim

Viesti Kirjoittaja Cim » To 26.01.2006 20:37

Lost tulee pian, ja se pitää tietysti katsoa.
Ja yleensä yritän muistaa katsoa Pokka pitää, Elämäni eläimet, Itse Valtiaat, Se ei ole koalan syy ja Veljemme on nero(joka jäi tauolle). Hurraa.
Lie, cheat and steal.
<b> R.I.P Eddie Guerrero 1967-2005 </b>

Vihaan näitä kutistettuja tekstejä, mutta ne on aina pakko lukea.

Worst Technical Wrestler

Viesti Kirjoittaja Worst Technical Wrestler » Pe 27.01.2006 08:32

The Blasterpiece kirjoitti:Okei, paljastan. Katson Emmerdalea.
Ei mitään "paljastamista", minäkin pidän Emmerdalesta kovasti :) Tosin kaikki suosikkityyppini ovat nyt viimeistään Chrisin kuoleman kautta poistuneet sarjasta, joten en fanita sitä enää yhtä intohimoisesti kuin ennen.

Aiemmin olen tässä ketjussa kehunut Dallasia 8:een tuotantokauteen saakka. Nyt katselen uusintana esim. Pulmusia, Simpsoneita ja Murhasta tuli totta. Saksalaisdekkarit, erityisesti Kettu ja Siska ovat television parhaimmistoa. Ajoittain seuraan myös Kauneita ja Rohkeita. Everwoodia katsoin ennen innokkaasti mutta Tirkan tapaan kyllästyin. Mitäköhän kummaa sille tapahtui 3:lla tuotantokaudella kun lakkasi täysin kiinnostamasta?

Nelosen lastenaamuista seuraan useimpia piirrettyjä, nyt olen innostunut Trollzeista :D ("tukat kuntoon, tärkee juttu, se on trollin maa-aail-maaa...") Torstaisin tuleva Vekarat on yksi parhaimpia koskaan näkemiäni lastenohjelmia ja iki-ihana klassikko Bambukarhut tuo nostalgisia muistoja mieleen.

The Blasterpiece

Viesti Kirjoittaja The Blasterpiece » Pe 27.01.2006 14:59

Paljastus. Seuraan myös Kauniita ja Rohkeita, vaikka tajuan sarjan paskuuden. Toisaalta, siinä on kaikkien aikojen näyttelijä Ronn Moss.

Itseasiassa Emmerdalea tuli seurattua jotain 5 vuotta sitten äitini kanssa. Äiti kyllästyi, samoin minä. Nyt jostain syystä seuraan sarjaa taas. Pienempänä seurasin Dallasia, kun maikkari näytti sitä uusintana.

Oli muuten eilen taas hyvä 24.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » Pe 27.01.2006 17:38

Jos Nelosen Lastenaamusta puhutaan, niin "Are you ready kids!?", "I am, captain!", "I can't hear you?", "I AM, CAPTAIN", "HUUUUUU!!!!"

Paavo Pesusienestä olen seurannut melkein kaikki jaksot, mitä nyt Neloselta on tullut.. "Haahaa, I ripped my pants!".

Manimal
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Manimal » Pe 27.01.2006 21:04

Natural kirjoitti:Jos Nelosen Lastenaamusta puhutaan, niin "Are you ready kids!?", "I am, captain!", "I can't hear you?", "I AM, CAPTAIN", "HUUUUUU!!!!"

Paavo Pesusienestä olen seurannut melkein kaikki jaksot, mitä nyt Neloselta on tullut.. "Haahaa, I ripped my pants!".
Eikös se ole "Aye, aye, Captain!"?

Voinhan mä tietysti väärässäkin olla, mutta omaan korvaan on kuulostanut enemmän tuolta...

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » Pe 27.01.2006 21:27

Manimal kirjoitti:
Natural kirjoitti:Jos Nelosen Lastenaamusta puhutaan, niin "Are you ready kids!?", "I am, captain!", "I can't hear you?", "I AM, CAPTAIN", "HUUUUUU!!!!"

Eikös se ole "Aye, aye, Captain!"?
Noh, kyllä se varmaan on, kun minä olen niin huono 'kuulemaan' enkkua.

The Great Samu

Viesti Kirjoittaja The Great Samu » Ma 06.02.2006 16:48

Parhaat eivät katso televisiota paitsi ehkä TNAta, Helsingiä ja 24sta. Ja tietenkin Bleachia harmi vaan ettei se tule Suomessa televisiosta, mutta ehkä vielä joskus tulee. :D

4 Real
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 4 Real » Ma 06.02.2006 17:07

The Great Samu kirjoitti:Parhaat eivät katso televisiota paitsi ehkä TNAta, Helsingiä ja 24sta. Ja tietenkin Bleachia harmi vaan ettei se tule Suomessa televisiosta, mutta ehkä vielä joskus tulee. :D
Mitä?? Mutta jos et katso SmackDown:ia, niin et näe painujumalaa JBL:ää! Nyt kaikki: "JBL, JBL, JBL!!" :lol:

EDIT: Hiton turha spammaus viesti. :?
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun

Real's Prison

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » Ma 06.02.2006 17:10

The Great Samu kirjoitti:Parhaat eivät katso televisiota paitsi ehkä TNAta, Helsingiä ja 24sta. Ja tietenkin Bleachia harmi vaan ettei se tule Suomessa televisiosta, mutta ehkä vielä joskus tulee. :D
Voi jeesus.. The Great Samu on kyllä oudoin foorumilainen.. Kaikki on parhaita, jos tekee kaikki niinkuin The Great Samu. On kyllä kusi noussut pahemman kerran päähän..

Kameli

Viesti Kirjoittaja Kameli » Ma 06.02.2006 18:32

Natural kirjoitti:
Voi jeesus.. The Great Samu on kyllä oudoin foorumilainen.. Kaikki on parhaita, jos tekee kaikki niinkuin The Great Samu. On kyllä kusi noussut pahemman kerran päähän..
Niin, tai kuten suurin osa ei ole tajunnut, hän ärsyttää tahallaan teitä.

Deve

Viesti Kirjoittaja Deve » Ma 06.02.2006 18:45

Facha kirjoitti:Koneelta on tullut katsottua nyt 12 jaksoa sarjasta Prison Break. Enää yksi jakso katsomatta.

Sarja on todella mukaansa tempaava ja koukuttava. Kun katsoo yhden jakson, niin huomaakin ettei voi olla katsomatta heti toista ja jopa kolmatta jaksoa putkeen. Suosittelen tutustumaan. Toivottavasti rantautuu joskus tänne Suomeenkin asti. Paras sarja mitä olen koskaan katsonut.

Lostia pitää ruveta seuraamaan, kun se alkaa.
Oi Kyllä. Prison Break on paras sarja ikinä, pieksee Lostin. (Tämähän kommentti suututtaa kyllä kaikki Lostholistit mutta ei voi mitään). Prison Breakissa on aivan loistavia hahmoja kyllä :) D.B Cooper, Mafiaheppu Abruzzi (joka btw on ruotsalainen syntyjään), puhuttamakaan itse tästä Scofieldistä. Kannattaa tosiaan seurata tätä sarjaa, veikkaan että suomessa antavat tälle jonkun ihan paskan slotin missä näyttävät ja sitten ihmetellään kun ei tule katsojia NYPD Blue tyyliin. Sarjan 14 jakso tulee 20.3 eli vielä täytyy vähän kitua ja kärsiä :/

forMANKIND

Viesti Kirjoittaja forMANKIND » Ti 07.02.2006 11:35

No katsos, muitakin katsojia tälle sarjalle.

Meitä kyllä kidutetaan, kun päättivät pistää Prison Braken tauolle ja näyttää 24:n välissä.

No kyllä sitä jaksaa odottaa, kun on niin uskomattoman koukuttava sarja.
Selvästi paras sarja tällä hetkellä.

Crane

Viesti Kirjoittaja Crane » Ke 08.02.2006 15:16

Nyt olen seuraillut ensimmäiset kolme jaksoa tuosta Battlestar Galactican uusinta versiosta, ja sehän on osoittautunut varsin päteväksi sarjaksi. Erittäin pienillä ja vähäeleisillä asioilla saatu aikaan varsin paljon mukavia jännitteitä. Ylivoimaisesti paras juttu koko sarjassa on musiikit, varsinkin uskomattoman hienosti tehdyt rummut. Kannattaa katsoa ko. sarjaa, mutta ei kannata odottaa siltä mitään vauhti scifiä ala. Babylon 5 tai Star Trek.

Cim

Viesti Kirjoittaja Cim » La 18.02.2006 19:34

Myönnän. Katson aina subilta sarjaa nimeltä Angel.
Lie, cheat and steal.
<b> R.I.P Eddie Guerrero 1967-2005 </b>

Vihaan näitä kutistettuja tekstejä, mutta ne on aina pakko lukea.

Wishmaster

Viesti Kirjoittaja Wishmaster » Su 19.02.2006 11:26

Katselen aika lailla saippusarjoja kuten kauniita ja rohkeita (vain sen takia että siinä on todella ihana Jack Wagner alias Nick) ja päivien viemää. Kyllä tiedän että on paskoja sarjoja mutta miun elämä on niin köyhä. :mrgreen:
Lostiin olen jäänyt koukkuun ja se on huippu sarja.
Katselen joskus salaisia kansioita joka on sikahyvä sarja.
CSI ja CSI Miamia tulee tuijotettua, koska pidän melkein kaikista rikossarjoista.
It feels so good to reunite within yourself and within you mind
Lets find peace there

R.I.P Chris Benoit.

Worst Technical Wrestler

Viesti Kirjoittaja Worst Technical Wrestler » To 23.02.2006 11:05

SubTV näyttää uusintana perjantaisin aivan pähkähullua sarjaa Bottom. Vaikka se ei ole brittihuumorin parhaimmistoa, olen kummallisen mieltynyt siihen. Ehkä syynä on se, että sen sankarit Eddie Hitler ja Richie Richard (oikealla) muistuttavat niin paljon yhtä kaikkien aikojen suosikkisarjakuvaani Älliä ja Tälliä:

Kuva

Eddie ja Richie ovat kaksi maailman kahjointa toopea sekä ehkä Lontoon köyhimmät asukit. He joutuvat aina väkivaltaisiin tappeluihin keskenään ja välillä hakkaavat toisensa verille. Heidän liioitellussa väkivaltaisuudessaan on todella myös piirrettymäisiä piirteitä, erityisesti Tom & Jerry-vaikutteita. Heillä on myös monia epäilyttäviä tuttavia kuten "Spudgun", Dave "Hedgehog" sekä "Mad Ken" Stalin.

Bottom lyö itseään niin yli, että on joskus vaikea tietää nauraako sille surkeudesta vai hauskuudesta. Raakaa roskaa mutta samaan tapaan kuin wrestling, omituisen kiehtovaa ja aivoja lepuuttavaa :)

Vastaa Viestiin