Tässä topicissa juhlistamme ja spekuloimme Whatin avautumisia.
Ei.
JR's BBQ kirjoitti:“The minority of fans who were verbally disrespectful of Undertaker with annoying ‘What’ chants, etc aren’t really wrestling fans. They are insecure, attention starved, defiant individuals seeking recognition. So, they have now been recognized and I’m embarrassed for them.”
Legendaarinen chantti, joka tullee elämään ikuisesti. Mutta onko se pelkästään hyvä asia? Vaiko kenties pelkästään huono asia? Rossin bloggaus pisti miettimään oikeastaan ensimmäistä kertaa tätä perinnettä tältä kantilta. Mitä mieltä olette?
Hassuhko ja ihan tervetullut chantti kevyissä ja koomisissa segmenteissä (kuten R-Truthin promoissa), ärsyttävä ja epäkohtelias osoitus junttimaisuudesta vakavien ja merkittävien segmenttien aikana.
Hieno chantti. Okei, ei ehkä tuohon Undertakerin promon yhteyteen sopinut, mutta voisi JR:kin löysätä stetsonia. Chantanneet eivät ole painifaneja? Mitähän kummaa? Pääasiahan on, että yleisö pitää jonkinlaista ääntä ja viihtyy. Ja jos se ääni on "whatin" chanttaaminen, niin en ymmärrä mikä siinä on ongelmana.
Onhan se joo parempi kuin istua hiljaa kuin kirkossa, mutta juurikin tuo 'what' -chant ei kyllä sopinut Takerin promoon ollenkaan. Sopii kyllä moneen muuhun paikkaan ja on upeasti jäänyt elämään painikatsomoihin, kun monet muut yritykset on unohdettu. Melkein joo woo:hon verrattava.
Eli siis ei sopinut tuohon kyseiseen segmenttiin, mutta muuten hieno chant.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu
Tuli tästä videosta mieleeni, että eikö Austin ottanut kyseisen chantin omakseen ärsyynnyttyään ensin siitä itse vai onko tämä vain urbaanilegenda?
Mitä itse chanttiin tulee, niin se sopii mielestäni lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen. Se on tullut ikään kuin jäädäkseen. En nyt sitä niin pahalla katsonut Undertakerin promon aikana. Pääasia on, että yleisö viihtyy.
The Crash kirjoitti:Tuli tästä videosta mieleeni, että eikö Austin ottanut kyseisen chantin omakseen ärsyynnyttyään ensin siitä itse vai onko tämä vain urbaanilegenda?
Ei. Koko chanttia ei ollut olemassakaan ennen Austinia. Alkuperä juontaa johonkin Christianin Austinin puhelimeen jättämään sekavaan ääniviestiin. Allaolevassa linkissä SCSA itse selittää asian.