Hulk Hogan

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 26.02.2007 18:10

punkkiz kirjoitti:No onhan noita matseja tullut nähtyä, jossa Hogan vetää teknistä vääntöä. Sanotaanko, että se on itse asiassa Hoganin ollessa kyseessä tylsää. Itse ainakin odotan Hoganin matseilta lähes poikkeuksetta jotain muuta, kuin mattopainia. Eivätpä ne Hoganin lukot mitään kummoisia lukkoja olleet, mutta kyllä hän ne ihan keskiverrosti aikanaan suoritti.
Niin no, eihän tuo missään vaiheesssa tai missään nimessä sopinut Hoganille. Iso mies, isot pythonit... ei sellaisella kropalla ja olemuksella keskitytä tekniseenpainiin. Se oli kanadalaisia varten. Ulkonäön puolesta niin jenkkibrawleri kuin olla ja voi - joten ylipäätänsä puolustukset hänen painitaitojen puolesta liittyen Japaniin on täyttä skebeliä. Okei, jes, siellä oli Hogan ja muutama hassu tekninen liike ja vaikka hän olikin suuri nimi siellä (Ichiban, Herra Ykkönen) - niin se tyyli ei olisi toiminut Amerikan mantereella. Etenkään, kun puhutaan painin noususta Vincen ja Hulkin matkassa.

Mutta oikeesti, fcuk! Ei ole mitään järkeä alkaa puolustamaan 70-80 -luvun peruspainijoiden painitaitoja... ylipäätänsä? Tuo aikakausi oli kuraa painillisesti, mitä nyt nykypäivään alkaa vertaamaan. Ja kiitos kuran, nämä selvät tähdet taas tuikkivat paskan juokosta kirkkaammin kuin nykypäivänä.
punkkiz kirjoitti:Oikeassapa olet. Tuona aikana WWE ei sitä kyllä tasan tarkkaan rajoittanut, vaan Hulkster itse ei liikkeitä käyttänyt. Tähän taas on varmasti monta syytä. Hoganin ei tarvinnut tehdä niin, ja eipä hän mitenkään montaa liikettä hallitse. Kyllä Hoganin salaisuus piilee jossain muualla, kuin painitaidoissa, vaikka se ei tietenkään ole mikään puolustus.
Oikein. Kun puhutaan karsimasta ja promoomisen eliitistä, niin puhutaan Hoganista. Jätetään ne huikeat painitaidot jollekkin muulle... sama juttu mini-Hoganin eli Austinin kanssa.
punkkiz kirjoitti:No jaa, eipä Hoganille juurikaan ole vastustajat kaikkia liikkeitään jaellut, oli kyse sitten mistä aikakaudesta tahansa... Eipä Hogan nyt missään elämänsä vedossa ole ollut 2000-luvulla, mutta en itse menisi häntä rapakuntoiseksi haukkumaan. Keinolonkka ja lukuiset polviluokkaantumiset rajoittavat todella paljon.
Siksipä onkin parempi, että hän pysyy pois painikehistä. Kiitos tämän hetkisen kunnon (siis okei, on hän kunnossa, muttei kehäkunnossa) kaveri pystyy vetämään vain WM-tyylisiä squasheja tai turpaanvetoja. Mielellään kyllä katselisi Hulkin esiintymisiä esim. PPV:eissä, mutta ihan vaan yleisön sytykkeenä - ei kehärakkina.

Ja mitä taas Flairiin tulee, niin hei... c'moon, Flair on sentään jumala.

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Ma 26.02.2007 18:40

Niin no, eihän tuo missään vaiheesssa tai missään nimessä sopinut Hoganille. Iso mies, isot pythonit... ei sellaisella kropalla ja olemuksella keskitytä tekniseenpainiin. Se oli kanadalaisia varten. Ulkonäön puolesta niin jenkkibrawleri kuin olla ja voi - joten ylipäätänsä puolustukset hänen painitaitojen puolesta liittyen Japaniin on täyttä skebeliä. Okei, jes, siellä oli Hogan ja muutama hassu tekninen liike ja vaikka hän olikin suuri nimi siellä (Ichiban, Herra Ykkönen) - niin se tyyli ei olisi toiminut Amerikan mantereella. Etenkään, kun puhutaan painin noususta Vincen ja Hulkin matkassa.

Mutta oikeesti, fcuk! Ei ole mitään järkeä alkaa puolustamaan 70-80 -luvun peruspainijoiden painitaitoja... ylipäätänsä? Tuo aikakausi oli kuraa painillisesti, mitä nyt nykypäivään alkaa vertaamaan. Ja kiitos kuran, nämä selvät tähdet taas tuikkivat paskan juokosta kirkkaammin kuin nykypäivänä.
Itse en nyt sanoisikaan, että Hogan on ollut huippupainija, koska on tehnyt myös lukkoja, mutta sanon kuitenkin, että hän on ollut joskus hieman monipuolisempi, vaikka kyllä toiminut aina paremmin niillä parilla liikkeellään.

Siksipä onkin parempi, että hän pysyy pois painikehistä. Kiitos tämän hetkisen kunnon (siis okei, on hän kunnossa, muttei kehäkunnossa) kaveri pystyy vetämään vain WM-tyylisiä squasheja tai turpaanvetoja. Mielellään kyllä katselisi Hulkin esiintymisiä esim. PPV:eissä, mutta ihan vaan yleisön sytykkeenä - ei kehärakkina.
Mulle riittää tällä hetkellä, että Hulk esiintyy silloin tällöin. Koko ajaksi miehen ei kannata palata, vaikka itse en pahakseni panisi silloinkaan. Olkoon nyt kuitenkin vaan tuolla semi-eläkkeellään, jos siltä tuntuu... Itse vain toivoisin, että kun ensi kerran tulee käväisemään, niin voisi kyllä jobata, Hoganin legenda ei siitä kärsisi paskan vertaa.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 26.02.2007 19:38

punkkiz kirjoitti:Itse en nyt sanoisikaan, että Hogan on ollut huippupainija, koska on tehnyt myös lukkoja, mutta sanon kuitenkin, että hän on ollut joskus hieman monipuolisempi, vaikka kyllä toiminut aina paremmin niillä parilla liikkeellään.
Ei hän monipuolisempi Japanissa ollut. Käytti samoja liikkeitä, mutta erilaisia mitä Jenkeissä. Lariatteja, armbareja, erilaisia lukkoja ja venytyksiä. Nämä kumminkin ovat oikeasti pirun simppelejä ja hyvin Japanilaisille tuttuja liikkeitä. Ikäänkuin Hogan olisi käyttänyt Jenkeissä sitä tuttua jenkkibrawlia ja Japanissa hyvin perinteistä japsipainia, tarkoittaen isojen miehien manuuvereja - mutta ei missään vaiheessa näitä kahta tyyliä sekaisin, se olisi monipuolista. Japsipainilla en siis tarkoita, että hän olisi belly-to-belly variaatioja tai muita suplexeja heittänyt (tuo minulle ainakin tulee ekana mieleen 80 -luvun japsimeiningistä), mutta kumminkin tuota peruspainia. Ja mitä nyt tulee AWA:n ja NWA:n puoleen, niin siellä kaveri vielä etsi itseään ja sitä oikeaa suuntaa.
punkkiz kirjoitti:Itse vain toivoisin, että kun ensi kerran tulee käväisemään, niin voisi kyllä jobata, Hoganin legenda ei siitä kärsisi paskan vertaa.
Se on väärin se, Hulk ei saa jobata. Sehän käy, että voittaja puijaa tai voittaa diskauksella - mutta kuten muutama hassu vuosi nähtiin, kun Brock rutisti Hulkin mehut pihalle - ei se toiminut muuten yhtään. Saatiin heattia yhdeksi illaksi... mutta pidemmän päälle hyöty oli aivan nolla. Se ei mitenkään Hoganin mainetta tuhrinut, mutta helppo se nyt jälkeenpäin sanoa - että tuo angle Brockin boostaamiseen oli aivan turha. En sitten tiedä saiko Vince siitä jonkin sortin kiksejä - mutta sheisseä se oli. Puhumattakaan mihin se loppujen lopuksi johti -> toiseen hyvin 80's tyyliseen juonikuvioon ja comebackiin.

Itse olen kumminkin sitä mieltä, että vaikka 80 -luvulla tuli parhaat juonikuviot, gimmickit ja ehkä jopa matsit tehtyä - niiden lisäksi oli mukana sitä syvintä pohjasakkaa. Kumminkin 2/3 wrestlecrapista on 80-90 -luvun taitteesta ja se myös antaa kuvan tuon aikakauden maailmasta.

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Ma 26.02.2007 20:13

Se on väärin se, Hulk ei saa jobata. Sehän käy, että voittaja puijaa tai voittaa diskauksella - mutta kuten muutama hassu vuosi nähtiin, kun Brock rutisti Hulkin mehut pihalle - ei se toiminut muuten yhtään. Saatiin heattia yhdeksi illaksi... mutta pidemmän päälle hyöty oli aivan nolla. Se ei mitenkään Hoganin mainetta tuhrinut, mutta helppo se nyt jälkeenpäin sanoa - että tuo angle Brockin boostaamiseen oli aivan turha.
No jaa, enpä sanoisi turhaksi. Ihan hyvä lisä se Brockin listalle oli. Brockin ura olisi edennyt samaa rataa varmasti ilman Hogania, mutta yksi vähänkin overimpi painija voitettujen listalle on kuitenkin aina plussaa. Matsista olisi kyllä silti voitu repiä vähän enemmän irti, ja matsi olisi mahdollisesti voitu toteuttaa vasta sen jälkeen, kun Lesnar oli voittanut mestaruuden, mutta minkäs teet, jälkiviisaus kun ei auta yhtään. Samaten minulla olisi monta hienoa ideaa, miten mr.America-juonikuvio oli voitu hoitaa paremmin, puhumattakaan siitä, miten se olisi päättynyt, jos Hulk ei olisi lopettanut.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 26.02.2007 20:52

punkkiz kirjoitti:Samaten minulla olisi monta hienoa ideaa, miten mr.America-juonikuvio oli voitu hoitaa paremmin, puhumattakaan siitä, miten se olisi päättynyt, jos Hulk ei olisi lopettanut.
Siinä jälleen yksi pirun iso ongelma. Hulkin ura ei ole vieläkään päättynyt virallisesti. Hogan ei tule lopettamaan pitkää uraa yhteen tai kahteen matsiin - ja tuskin hänen kunto iän myötä enään parane. Painija lopettaa painilla, ei millään muulla tavalla. Mitä pidemmälle tuo eläkkeelle jääminen venyy, sitä vaikeampaa siitä tulee - sillä fanit odottavat yhä enemmän hänen näkemistä ja toiseksi, jopa odotukset kasvavat. En sitä kiellä ettei Hulk ansaitsisi hienoa loppua uralle, mutta alkaa olla jo kiire sen suhteen, sillä miehellä on kumminkin muita menoja painin lisäksi. Mitä ilmeisimmin Hulkin viimeinen run tulee olemaan jonkin sortin "Rocky Balboa" -stoori, elikkäs vanha mies joka vielä haluaa näyttää voimansa haastamalle sen hetken kovimman nimen. Itseasiassa se jopa kiinnostaisi minua... niin kauan kuin se tapahtuu seuraavan viiden vuoden aikana.

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Ma 26.02.2007 21:15

Siinä jälleen yksi pirun iso ongelma. Hulkin ura ei ole vieläkään päättynyt virallisesti. Hogan ei tule lopettamaan pitkää uraa yhteen tai kahteen matsiin - ja tuskin hänen kunto iän myötä enään parane.

Jotta ei tulisi epäselvyyksiä, niin tarkotin lopettamisella sitä lafkasta häipymistä, enkä uran lopettamista. Lopettamisen vaikeus on kyllä totta, sen enempää siihen mitään lisäämättä.
Mitä ilmeisimmin Hulkin viimeinen run tulee olemaan jonkin sortin "Rocky Balboa" -stoori, elikkäs vanha mies joka vielä haluaa näyttää voimansa haastamalle sen hetken kovimman nimen. Itseasiassa se jopa kiinnostaisi minua... niin kauan kuin se tapahtuu seuraavan viiden vuoden aikana.

Niin, mikäpäs siinä. Kuten sanoit, niin vaikeus onkin siinä, että miten tuo saadaan aikaiseksi. Monet fanit kun (mukaan lukien itseni, mutta yritän kuitenkin päästää irti koko ajan) eivät millään suostu hyväksymään tuon tapahduttuakaan uran lopettamista. Tämän huomaa jo sillä, että kun fanit chanttasivat Hoganille "one more match" vuoden 2005 Hall of Fame-seremonissa, niin sama chant toistui vuoden päästä samaisessa tapahtumassa....

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 26.02.2007 21:43

punkkiz kirjoitti:Niin, mikäpäs siinä. Kuten sanoit, niin vaikeus onkin siinä, että miten tuo saadaan aikaiseksi. Monet fanit kun (mukaan lukien itseni, mutta yritän kuitenkin päästää irti koko ajan) eivät millään suostu hyväksymään tuon tapahduttuakaan uran lopettamista. Tämän huomaa jo sillä, että kun fanit chanttasivat Hoganille "one more match" vuoden 2005 Hall of Fame-seremonissa, niin sama chant toistui vuoden päästä samaisessa tapahtumassa....
Kysymys siis on, haluavatko Hulkamaanikot nähdä Hoganin lopettavan vai jatkavan samaa linjaa?

Otetaan vaikka esimerkiksi The Rock ja hänen näyttelijäura. Hän on aivan samanlainen kuin Hogan nykyään, eli tulee pikavisiiteille jos tulee. Tuon takia The Rockin fanikanta ei ole kasvanut, vaan pikemminkin laskenut ja ajan myötä hänet tullaan unohtamaan vapaapainijana... toki tuosta voidaan syyttää muitakin faktoja, kuten "The Rock" -nimen poistaminen elokuvista ja niin edelleen. Jokatapauksessa, kymmenen vuoden päästä ei kellään ole käryäkään kaverista. Hulk sen sijaan on suurempi nimi vai pitäiskö sanoa vastoin omia aatteita, että suurin nimi - mutta tämäkin voi käydä hänelle uusien fanien myötä ja vanhat fanit taas alkavat näkemään Hulkin vanhana pieruna, nouruusaikojen idolin sijaan. Yleensä järkevät painijat lopettavat vielä huipulla. Toki Hogankin yritti tuota, mutta niin kauan kuin nimi myy - niin kannattaa pysyä mukana. Tietty maalaisjärkeä ja pelisilmää käyttäen.

Fakta on kumminkin se, että venyttäminen ei ole koskaan toiminut. Jos hän lopettaa nyt, voidaan puhua että tuo oli pirun kova kaveri - joka nosti osavaltiokohtaisen sportin koko maailman tietoisuuteen. Jos hän vetää näitä visiittejä vielä seuraavat kymmenen vuotta, niin kaveri muistetaan kaljuna promoojana. Ja se on väärin.

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Ma 26.02.2007 22:03

Fakta on kumminkin se, että venyttäminen ei ole koskaan toiminut. Jos hän lopettaa nyt, voidaan puhua että tuo oli pirun kova kaveri - joka nosti osavaltiokohtaisen sportin koko maailman tietoisuuteen. Jos hän vetää näitä visiittejä vielä seuraavat kymmenen vuotta, niin kaveri muistetaan kaljuna promoojana. Ja se on väärin.

10 vuotta näitä visiittejä... Pelottava ajatuskin. Itse toivon, että niin ei tapahdu, mutta kyllä tässä luultavasti vielä pari vuotta menee, ennen kuin lopullinen uran päättäminen tapahtuu. Mainitsemasi syyt (nimi tuo yhä jonkin verran rahaa) ovat jo yksi selitys, mutta myös se, että sopivaa tilaisuutta ei vaan tunnu tulevan. Vuonna 2005 se olisi voitu Shawnin kanssa hoitaa, mutta tilaisuus menetettiin. Yhtään sellaista painijaa ei ole nyt tullut eteen, jonka kanssa Hogan voisi päättää uransa. Austin ei suostu (no, ehkäpä on parempikin, että hän ei enää ota riskiä, ja toisaalta, näiden kahden matsi ei kantaisi hedelmää mihinkään suuntaan, vaikka se dream match tietyllä tasolla olisikin), Shawn käytettiin jo, Big Show on ulkona (heillehän huhuttiin ottelua Wrestlemaniaan)... Vincen kanssa on turha lähteä enää feudamaan, koska sitä jo kerran kokeiltiin ja pidemmän päälle siitä seurasi vaan hirveän nolo lähtö. Luultavasti uran lopetuksen tapahtuessa kyseeseen tulisikin, että Hoganille kirjoitettaisiin juonikuvio Cenan kanssa. Cena on kuitenkin tällä hetkellä main man, ja häneen panostetaan aina vaan enemmän ja enemmän.

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 26.02.2007 22:41

punkkiz kirjoitti:Austin ei suostu (no, ehkäpä on parempikin, että hän ei enää ota riskiä, ja toisaalta, näiden kahden matsi ei kantaisi hedelmää mihinkään suuntaan, vaikka se dream match tietyllä tasolla olisikin), Shawn käytettiin jo, Big Show on ulkona (heillehän huhuttiin ottelua Wrestlemaniaan)... Vincen kanssa on turha lähteä enää feudamaan, koska sitä jo kerran kokeiltiin ja pidemmän päälle siitä seurasi vaan hirveän nolo lähtö. Luultavasti uran lopetuksen tapahtuessa kyseeseen tulisikin, että Hoganille kirjoitettaisiin juonikuvio Cenan kanssa. Cena on kuitenkin tällä hetkellä main man, ja häneen panostetaan aina vaan enemmän ja enemmän.
Ensinnäkin on turhaa edes alkaa unelmoimaan ns. kunnon feudia. Jos Hulk meinaa tehdä comebackin, se voi hyvin olla vaikkapa ensi vuoden RR'ssä, ainahan mukaan tulee yllätyksiä ja sen puolesta pääsisi haastamaan sen firman suurimman nimen, kuka lie se tulevaisuudessa onkaan. Kumminkin toivon, että se ei ole Cena. Sanoisin, että hän ei ansaitse matsia Hulkkia vastaan. Ja vaikka saisikin matsin Hulkin kanssa, en usko - että hän pystyisi kantamaan Hulkkia kunnon matsiin. Olen kumminkin aika satavarma, että Hulkin tie päättyy WrestleManiaan ja ehkä jopa siihen Main Eventtiin. ME kylläkin vaatii kovaa työtä, sillä alle 20-minuutin matseja ei katsota ja vaikka pituutta on, se on vuoden kohokohta ja siellä pitää antaa kaikkensa. Tuo onkin ehkä suurin syy, miksi hänestä ei tule ME:tä enään... en usko Vince uskoo häneen sen vertaa, vaikka toipuisikin vammoistaan ja treenaisi muna vaahdossa seuraavat vuodet.

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Ma 26.02.2007 23:18

Jos Hulk meinaa tehdä comebackin, se voi hyvin olla vaikkapa ensi vuoden RR'ssä, ainahan mukaan tulee yllätyksiä ja sen puolesta pääsisi haastamaan sen firman suurimman nimen, kuka lie se tulevaisuudessa onkaan. Kumminkin toivon, että se ei ole Cena. Sanoisin, että hän ei ansaitse matsia Hulkkia vastaan. Ja vaikka saisikin matsin Hulkin kanssa, en usko - että hän pystyisi kantamaan Hulkkia kunnon matsiin.
Niin, mutta näyttää vaan pahasti siltä, että Cena on ainoa vaihtoehto. Ensi vuonnahan asia tosin voi olla jo ihan toisin, ja Cenan paikalla on joku muu. Eipä olisi ensimmäinen kerta, kun tuollaista sattuu.

Olen samaa mieltä kyllä siinä, että Cena vs Hulk ei olisi mitenkään kehuttava ottelu. Itse en ole mitenkään kovin Cena-vastainen enää nykyään, mutta enpä voisi sanoa olevani miehen suuri fanikaan. Tuossa matsissa PITÄISI Cenan paikalla olla ihan joku toinen mies, mutta järkevimmältä lopetukselta vain tuntuu ottelu sen hetkistä ykkösmiestä vastaan.
Olen kumminkin aika satavarma, että Hulkin tie päättyy WrestleManiaan ja ehkä jopa siihen Main Eventtiin. ME kylläkin vaatii kovaa työtä, sillä alle 20-minuutin matseja ei katsota ja vaikka pituutta on, se on vuoden kohokohta ja siellä pitää antaa kaikkensa. Tuo onkin ehkä suurin syy, miksi hänestä ei tule ME:tä enään... en usko Vince uskoo häneen sen vertaa, vaikka toipuisikin vammoistaan ja treenaisi muna vaahdossa seuraavat vuodet.

20 minuutin matsi tuskin olisi mikään ongelma (otetaan huomioon, että Hulk paini noin 20 minuuttisen matsin Michaelsia vastaan silloin 05 'Slammissa), mutta vaikka itse olenkin miehen suuri fani, ja ehkä unelmissani toivoisin mieheltä Main Event matsin Wrestlemaniassa, niin kyllä todellisuudessa haluan pitää hänet pois sieltä. Sopivan ylhäällä cardissa hänet täytyy pitää, jos tuohon matsiin joskus päästää, ehkäpä matsina juuri ennen Main Eventtiä. Jääköön 'Manian Main Event niille, jotka tällä hetkellä kannattelevat WWE'tä.

Tuumi

Viesti Kirjoittaja Tuumi » Ma 26.02.2007 23:42

punkkiz kirjoitti:
Jos Hulk meinaa tehdä comebackin, se voi hyvin olla vaikkapa ensi vuoden RR'ssä, ainahan mukaan tulee yllätyksiä ja sen puolesta pääsisi haastamaan sen firman suurimman nimen, kuka lie se tulevaisuudessa onkaan. Kumminkin toivon, että se ei ole Cena. Sanoisin, että hän ei ansaitse matsia Hulkkia vastaan. Ja vaikka saisikin matsin Hulkin kanssa, en usko - että hän pystyisi kantamaan Hulkkia kunnon matsiin.
Niin, mutta näyttää vaan pahasti siltä, että Cena on ainoa vaihtoehto. Ensi vuonnahan asia tosin voi olla jo ihan toisin, ja Cenan paikalla on joku muu. Eipä olisi ensimmäinen kerta, kun tuollaista sattuu.
Olen kumminkin aika satavarma, että Hulkin tie päättyy WrestleManiaan ja ehkä jopa siihen Main Eventtiin. ME kylläkin vaatii kovaa työtä, sillä alle 20-minuutin matseja ei katsota ja vaikka pituutta on, se on vuoden kohokohta ja siellä pitää antaa kaikkensa. Tuo onkin ehkä suurin syy, miksi hänestä ei tule ME:tä enään... en usko Vince uskoo häneen sen vertaa, vaikka toipuisikin vammoistaan ja treenaisi muna vaahdossa seuraavat vuodet.

Ehkäpä Hulk Hogan vs. Bobby Lashley, ei kyllä kauhean hyvä matsi olisi, mutta koska Bobbya nyt ollaan pushaamassa, niin miksi ei?

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Ma 26.02.2007 23:58

Doom69 kirjoitti:Ehkäpä Hulk Hogan vs. Bobby Lashley, ei kyllä kauhean hyvä matsi olisi, mutta koska Bobbya nyt ollaan pushaamassa, niin miksi ei?
Lashley ansaitsee vielä vähemmän tämänkaltaista matsia. Pitää hakea vanhempaa ja tunnetumpaa nimeä, ei mitään try-outteja vaan vankka veteraani.

Jos nyt osaisi edes jonkin verran ennustaa, niin kyllä, WrestleMania ja Main Event. Vastus on kysymysmerkki, ei erikoisottelumuotua (Career Ending Match etc. saa unohtaa) ja mikäs muu kuin Face vs. Face. Reilu matsi, reilu lopetus, kättely, uran lopetus ja suosionosoitukset. Sitä kansa haluaa, sitä minä haluan. Ja jos tätä oikeasti promotetaan viimeisenä matsina, se saa varmasti heattia vaikkei painillisesti olisikaan hyvä. Tietty mukana on sekin riski, että tämä on taas yksi Hoganin "eläkkelle jääminen" - mutta eiköhän Bollea ala jo ymmärtämään, että aikansa on mennyt ja antaa Hulkamanian elää omillaan.

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » La 28.04.2007 08:23

Hulk Hogan otteli eilen Memphis Wrestlingin Clash of The Legends tapahtumassa Paul "Big Show" "Wightia vastaan. Ottelu nyt ei kestänyt kuin jonkun 10 minuuttia, mutta tarkoitus olikin kai lähinnä herättää nostalgiaa. Merkittävää tässä matsissa on nyt kuitenkin se, että Hogan PYSTYI tekemään body slamin Big Showlle.

Hulkamaniac

Viesti Kirjoittaja Hulkamaniac » Su 29.04.2007 13:40

Tuossa on siitä matsista videomatskua. Keposen näkönen body slam oli.
What'cha gonna do when all HULKAMANIACS runs wild on YOU!?

Nodachi

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 29.04.2007 14:17

Hohhoijaa, eikö Hogan voisi jo vihdoin lopettaa tuon? Tarkoitan tietenkin siis näitä satoja "one last match"'ejä. Kuinkakohan monta "viimeistä ottelua" Hogan on paininut? Mutta siis, tuon pätkän perusteella ei hyvältä vaikuttanut, ei sillä lailla että mitään hyvää olisin siltä odottanutkaan. Ja jos ottelun kooste on surkea, ei ottelukaan voi olla muuta kuin paskaa. Tosin paskahan sopii Hoganille, sitä koko jätkä on. :roll:
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"

20LEGEND 1996-2011 :salut:

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » Su 29.04.2007 15:11

Nodachi kirjoitti:Mutta siis, tuon pätkän perusteella ei hyvältä vaikuttanut, ei sillä lailla että mitään hyvää olisin siltä odottanutkaan. Ja jos ottelun kooste on surkea, ei ottelukaan voi olla muuta kuin paskaa. Tosin paskahan sopii Hoganille, sitä koko jätkä on.
Jes, hyvä arvioida kamerakännykkämatskun perusteella. :tu:

Mitä ilmeisimmin jokaikinen illan matsi oli täyttä paskaa - mutta ihmiset (5,500+ kävijää) eivät sinne lähde katsomaan painipainia vaan hakevat lapsuuden muistoja, nostalgisia kiksejä ja kasarihenkeä. Ylipäätänsä kun selaa cardia, Hogan ei todellakaan ole se heikkokuntoisin ja mukana oli varmasti kymmenen kertaa heikompia matseja. Ja mitä nyt tuohon otteluun tulee, niin ei mitään yllätyksiä. Iso mies vs. Hogan / vara-Andre vs. Hogan ja potti kotiin. Mutta vieläkin pitää painottaa tuota ensimmäistä lausetta...

Nodachi

Viesti Kirjoittaja Nodachi » Su 29.04.2007 15:41

Wankie kirjoitti:Jes, hyvä arvioida kamerakännykkämatskun perusteella. :tu:
Myönnän, paha lähteä tuollaisesta arvioimaan..
Wankie kirjoitti:Mitä ilmeisimmin jokaikinen illan matsi oli täyttä paskaa - mutta ihmiset (5,500+ kävijää) eivät sinne lähde katsomaan painipainia vaan hakevat lapsuuden muistoja, nostalgisia kiksejä ja kasarihenkeä. Ylipäätänsä kun selaa cardia, Hogan ei todellakaan ole se heikkokuntoisin ja mukana oli varmasti kymmenen kertaa heikompia matseja. Ja mitä nyt tuohon otteluun tulee, niin ei mitään yllätyksiä. Iso mies vs. Hogan / vara-Andre vs. Hogan ja potti kotiin. Mutta vieläkin pitää painottaa tuota ensimmäistä lausetta...
No tietysti, kuka lähtisi etsimään "painipainia" Hogan-Big Show -ottelusta? Ei kukaan (ainakaan toivottavasti). Mutta kyllähän tuo varmaankin nostalgiahengessä menisi entisille hulkamaniaceille, mutta minulle? Ei kiitos, Hoganista en ole koskaan pitänyt.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"

20LEGEND 1996-2011 :salut:

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Su 29.04.2007 18:54

Hohhoijaa, eikö Hogan voisi jo vihdoin lopettaa tuon? Tarkoitan tietenkin siis näitä satoja "one last match"'ejä. Kuinkakohan monta "viimeistä ottelua" Hogan on paininut? Mutta siis, tuon pätkän perusteella ei hyvältä vaikuttanut, ei sillä lailla että mitään hyvää olisin siltä odottanutkaan. Ja jos ottelun kooste on surkea, ei ottelukaan voi olla muuta kuin paskaa. Tosin paskahan sopii Hoganille, sitä koko jätkä on.
Tuo nyt mitenkään kovin surkealta näyttänyt, päinvastoin. Kuka nyt odottaa, että Hogan vs Show on joku tunnin tekninen vääntö? Nah, ei kukaan. Tuollaisen tarkoitus on puhtaasti viihdyttää yleisöä, ja ainakin tuolla olleet ihmiset tuntuivat nauttivan täysillä. Itsekin sunnittelin jo jenkkeihin lähtöä ihan vain tuon matsin takia, ja siis ihan vakavissani suunnittelinkin.

Matsista muuten löytyy koosteen lisäksi näköjään ihan suht hyvän laatunen koko pitkä video:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 7942&hl=en

JVDS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JVDS » Su 17.06.2007 08:45

Kiitos tuosta videosta. En aikasemmin ollut nähnyt kuin pieniä pätkiä ottelusta. Ja mitä Hoganiin tulee, niin hänhän on legenda. Ehkäpä jopa kaikkien aikojen legenda ja amerikkalaisten sankari. Jos kysytään ihmisiltä kadulla, että kuka showpainija heille tulee ensimmäisenä mieleen, niin se on lähes poikkeuksetta Hulk Hogan. Voi sieltä tulla myös Kevin Nash, Ultimate Warrior, Bill Goldberg, mutta tajuatte pointin. Ei sillä, että itse olisin joskus Hoganista pitänyt niin erityisemmin. Muistan kun aloin seuraamaan wrestlingiä 2005 keväällä, niin aina välillä selostajat kuuluttivat, että Shawn Michaels ja Hulk Hogan ovat otelleet tiiminä jossain. Ajattelin, että siinä on kyllä kaks oikein suurta legendaa. Olin vielä sen verran markki heinäkuussa 05, kun HBK teki Sweet Chin Musicin Hoganille. Kannustin Hogania heidän Summerslam ottelussaan, mutta huomasin silloin erään merkittävän asian. Näin Hoganin pelkkänä brawlerina, ja Michaelsin kansallissankarina, joka kättelee Hogania kamppailun päätteeksi. Ilman tätä valtavaa tunne-elämystä "Legend vs Icon" en olisi ikinä alkanut markittamaan HBK:ta, ja tällä hetkellä HBK on ollut lempipainijani jo kauan.

Hogan itsessään ei ole kuitenkaan ikinä iskenyt minuun. Hän on vain vanha
äijän kuvatus, joka tulee esiintymään silloin tällöin show'ssa, eikä hänen ottelujakaan jaksa katsoa kuin harvoin. Ehkä Hogan on menneen sukupolven sankari, kuten isäni, joka tänäkin aamuna soitti Hoganin "Real Americania" CD:ltä. :rolleyes: Joka tapauksessa kiitos Hulk Hogan. Olet tehnyt showpainin eteen paljon, mutta nyt täytyy osata lopettaakin ajoissa.
:salut:

Gukumatz

Viesti Kirjoittaja Gukumatz » Su 17.06.2007 09:14

JVDS kirjoitti:Hogan itsessään ei ole kuitenkaan ikinä iskenyt minuun. Hän on vain vanha
äijän kuvatus, joka tulee esiintymään silloin tällöin show'ssa, eikä hänen ottelujakaan jaksa katsoa kuin harvoin.
Eikä hän pysty jobbaamaan tai tunnustamaan häviötään itseään taitavammalle ja nuoremmalle hepulle, (Shawn Michaels). HBK:n ylimyynti johtui juuri siitä.
ALL HAIL THE NEW FLESH

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Su 17.06.2007 14:50

Joo eihän Hulk ole jobannut koskaan kellekkään. Silloin vuonna 2002 hän ei muuta tehnytkään... Undertaker, Triple H (yhdessä Smackdownissa), The Rock, Kurt Angle (luovutusvoitto!), Lance Storm&Christian ja Brock Lesnar... Hulk voitti vuonna 2002 yhden PPV-ottelun, ja senkin siten, että Undertaker sekaantui otteluun.

Vuonna 03 hän ei montaa ottelua ehtinyt otella, kokonaiset 5 ottelua WWE'ssä , ja niistä hän voitti kaksi ja hävisi kolme!

Nyt Hogan ei ole jobannut kenellekkään reiluun kolmeen vuoteen, mutta eipä hän ole kovin montaa ottelua otellutkaan. Vuosi 04 meni kokonaan painimatta, vuonna 05 hän otteli (siis kameroiden edessä, en laske nyt mukaan niitä paria dark match main eventtiä) kokonaiset 5 ottelua, vuonna 06 yhden ottelun ja tänä vuonna on otellut yhden, eli mikä h**vetin "non-jobbing machine" Hulk muka on?

JVDS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JVDS » Su 17.06.2007 15:18

Tuskin kukaan väittää, ettei Hogan muka olisi koskaan hävinnyt kenellekään.... Muutamana viime vuonna Hogan on vain otteluillaan pelkästään osoittanut, ettei häntä voi voittaa, ei sitten millään. Kuten jo Gukumatzin sanoi, niin HBK:n väkisin syöttäminen Hoganille oli täysin naurettavaa, ja siitä johtui HBK:n ylimyynti. Pitäisi panostaa tuleviin tähtiin (no joo), eikä vanhoihin kehäraakkeihin, kuten Hogan. Yksi tällainen ottelu vielä menisi, mutta kun Hogan on paininut jo useita "viimeisiä otteluitaan", niin hänen uskottavuutensa omasta mielestäni kärsii. Nostalgiaa saatiin hyvin Hogan vs Show -ottelulla viime keväänä, mutta toivottavasti Hogan ei tule tuhoamaan esim. HHH:ta Summerslamissa. Tässä ei olisi yksinkertaisesti mitään järkeä, ja Hoganin tulisi lopettaa uransa mahdollisimman pian.

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Su 17.06.2007 15:55

Tuo Gukun viesti nyt lähinä antoi kiihokkeen aiempaan postiini, kun on noita "miksi Hulk ei koskaan ikinä ole jobannut kellekkään" kommentteja on sadellut vaikka missä eri asiayhteyksissä.

JVDS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JVDS » Su 17.06.2007 16:02

Sitten on kyllä harvinaisen tietämätöntä porukkaa täällä :)

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 17.06.2007 16:16

Gukumatz kirjoitti:Eikä hän pysty jobbaamaan tai tunnustamaan häviötään itseään taitavammalle ja nuoremmalle hepulle, (Shawn Michaels).
Ellet ole sattunut huomaamaan, pro wrestlingissä aina matsin toinen osapuoli joutuu jobbaamaan ja myöntämään jo ennen kehään astumista, että on hävinnyt ottelun (ei ruveta halkomaan hiuksia diskauksista yms). Tämä mielessä, en ymmärrä miksi Hogan saa niin paljon heattia tuosta HBK-matsista. Tai no oikeastaan tiedän tasan tarkkaan mistä se johtuu. Kaikenmaailman wannabe-smarkit valittavat kuinka HBK on parempi painija ja olisi ansainnut voittaa kun on paininut enemmän viiden tähden matseja urallaan. Miten se liittyy yhtään mihinkään? Hogan oli Michaelsia suurempi stara ja tulee aina olemaankin. Tästä johtuen Hoganilla on enemmän valtaa ja hän pystyy sanelemaan matsin oman pillinsä mukaan. Mutta miten siinä sitten kävikään? Vanha kunnon Heart Break Kid palasi juurilleen, ja päätti, että jos hän kerran joutuu häviämään, koko matsin voi samantien vetää täysin lekkeriksi ja heittää kayfabet roskakoriin.

Vaikka tuossa matsissa aikoinaan toivoinkin Michaelsin voittoa, ja muutenkin arvostan häntä workerina enemmän, en ymmärrä, miten kukaan saa HBK:n ylimyymisen Hoganin syyksi. Hogan on modernin pro wrestlingin suurin nimi ja legenda, jonka ei todellakaan tarvitse jobata jokaiselle vastaantulijalle. Eikä HBK'ta voi mitenkään pitää minään nousevana nuorena kykynä, joka olisi tarvinnut voittoa Hoganista saadakseen nostetta uralleen. Hogania voidaan monissa eri tapauksissa syyttä egomaanisuudesta, mutta aika vähän tapaus Summerslam 2005:ssa - Kyse oli sillä kertaa nimenomaan Shawn Michaelsin egosta.
WE BACK YA'LL?!

Vastaa Viestiin