Niin no, eihän tuo missään vaiheesssa tai missään nimessä sopinut Hoganille. Iso mies, isot pythonit... ei sellaisella kropalla ja olemuksella keskitytä tekniseenpainiin. Se oli kanadalaisia varten. Ulkonäön puolesta niin jenkkibrawleri kuin olla ja voi - joten ylipäätänsä puolustukset hänen painitaitojen puolesta liittyen Japaniin on täyttä skebeliä. Okei, jes, siellä oli Hogan ja muutama hassu tekninen liike ja vaikka hän olikin suuri nimi siellä (Ichiban, Herra Ykkönen) - niin se tyyli ei olisi toiminut Amerikan mantereella. Etenkään, kun puhutaan painin noususta Vincen ja Hulkin matkassa.punkkiz kirjoitti:No onhan noita matseja tullut nähtyä, jossa Hogan vetää teknistä vääntöä. Sanotaanko, että se on itse asiassa Hoganin ollessa kyseessä tylsää. Itse ainakin odotan Hoganin matseilta lähes poikkeuksetta jotain muuta, kuin mattopainia. Eivätpä ne Hoganin lukot mitään kummoisia lukkoja olleet, mutta kyllä hän ne ihan keskiverrosti aikanaan suoritti.
Mutta oikeesti, fcuk! Ei ole mitään järkeä alkaa puolustamaan 70-80 -luvun peruspainijoiden painitaitoja... ylipäätänsä? Tuo aikakausi oli kuraa painillisesti, mitä nyt nykypäivään alkaa vertaamaan. Ja kiitos kuran, nämä selvät tähdet taas tuikkivat paskan juokosta kirkkaammin kuin nykypäivänä.
Oikein. Kun puhutaan karsimasta ja promoomisen eliitistä, niin puhutaan Hoganista. Jätetään ne huikeat painitaidot jollekkin muulle... sama juttu mini-Hoganin eli Austinin kanssa.punkkiz kirjoitti:Oikeassapa olet. Tuona aikana WWE ei sitä kyllä tasan tarkkaan rajoittanut, vaan Hulkster itse ei liikkeitä käyttänyt. Tähän taas on varmasti monta syytä. Hoganin ei tarvinnut tehdä niin, ja eipä hän mitenkään montaa liikettä hallitse. Kyllä Hoganin salaisuus piilee jossain muualla, kuin painitaidoissa, vaikka se ei tietenkään ole mikään puolustus.
Siksipä onkin parempi, että hän pysyy pois painikehistä. Kiitos tämän hetkisen kunnon (siis okei, on hän kunnossa, muttei kehäkunnossa) kaveri pystyy vetämään vain WM-tyylisiä squasheja tai turpaanvetoja. Mielellään kyllä katselisi Hulkin esiintymisiä esim. PPV:eissä, mutta ihan vaan yleisön sytykkeenä - ei kehärakkina.punkkiz kirjoitti:No jaa, eipä Hoganille juurikaan ole vastustajat kaikkia liikkeitään jaellut, oli kyse sitten mistä aikakaudesta tahansa... Eipä Hogan nyt missään elämänsä vedossa ole ollut 2000-luvulla, mutta en itse menisi häntä rapakuntoiseksi haukkumaan. Keinolonkka ja lukuiset polviluokkaantumiset rajoittavat todella paljon.
Ja mitä taas Flairiin tulee, niin hei... c'moon, Flair on sentään jumala.