TV-ohjelmat
Joo onhan Serranoja tullut katseltua. Hiukan harmittaa, että ensimmäiset jaksot ovat jääneet täysin näkemättä, mutta toivotaan että YLE uusii sarjan joskus.
Sitten sarjasta toiseen.. Entourage! Mahtava ja todella hauska sarja. Sarjassa ei ole tullut vastaan vielä yhtään huonoa jaksoa, ja olen kuitenkin jo 3. tuotantokauden 18. jaksossa, joten siitä voi päätellä miten hyvä ohjelma se on. Suosittelen kyseistä sarjaa kyllä kaikille, jotka etsivät hyvää ja hauskaa viihdettä.
Sitten sarjasta toiseen.. Entourage! Mahtava ja todella hauska sarja. Sarjassa ei ole tullut vastaan vielä yhtään huonoa jaksoa, ja olen kuitenkin jo 3. tuotantokauden 18. jaksossa, joten siitä voi päätellä miten hyvä ohjelma se on. Suosittelen kyseistä sarjaa kyllä kaikille, jotka etsivät hyvää ja hauskaa viihdettä.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
Ei se nyt ihan noinkaa meneTebacka kirjoitti:Ei vain iske tuo, että kokoajan jollakin on bileet - sitten mennään ja tytöt heiluttaa p***että.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton
SubTV:n mukaan sarja on tauolla. Sivuilla ei ole kuitenkaan mainintaa milloin kolmas tuotantokausi alkaa Subilla, mutta se voi hyvinkin mennä ensi vuoden puolelle, koska Entouragen kolmas kausi saatiin jenkeissä vasta kesällä päätökseen.Tzei-em kirjoitti:Itse tykkäsin myös tuosta Entouragesta. Koskahan mahtavat jatkaa sarjaa Subilla, vai jatkavatkohan lainkaan?
-
Super-RKO!
Meikäläänen ei ollut katsonut Prison Breakin ykköstuotantokaudesta kuin tasan yhden jakson, mutta nyt sitten katsoin veljen ja velipuolen kanssa koko kakkostuotantokauden ja eiiii helevata kun rakastuin!
En käsitä miten en aiemmin ole ollut ohjelmasta kiinnostunut. Ja koska 2. tuotantokautta aletaan nyt vasta näyttämään Suomessa, luultavasti kolmatta kautta odotellessani katson sen sitten uudemman kerran televisiosta.
Katson muuten kyllä todella vähän telkkaria. Kesällä en ole seurannut yhtään mitään. Syksyllä tosin alkaa taas eniten rakastamani sarja, Desperate Housewives <3 Ah. Hömppäsarja ja ehkä juuri sen takia tykkään siitä. Aivot narikkaan ja seuraamaan pöpien ameriikkalaisnaikkosten toilailuja. En malta odottaa.
En käsitä miten en aiemmin ole ollut ohjelmasta kiinnostunut. Ja koska 2. tuotantokautta aletaan nyt vasta näyttämään Suomessa, luultavasti kolmatta kautta odotellessani katson sen sitten uudemman kerran televisiosta.
Katson muuten kyllä todella vähän telkkaria. Kesällä en ole seurannut yhtään mitään. Syksyllä tosin alkaa taas eniten rakastamani sarja, Desperate Housewives <3 Ah. Hömppäsarja ja ehkä juuri sen takia tykkään siitä. Aivot narikkaan ja seuraamaan pöpien ameriikkalaisnaikkosten toilailuja. En malta odottaa.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
-
PapaShango
Niinpä, sillä toinen tuotantokausi oli täyttä paskaa verrattuna ykköstuotantokauteen.FirEndien kirjoitti:Meikäläänen ei ollut katsonut Prison Breakin ykköstuotantokaudesta kuin tasan yhden jakson, mutta nyt sitten katsoin veljen ja velipuolen kanssa koko kakkostuotantokauden ja eiiii helevata kun rakastuin!
.
Tässä nyt samalla vittuilun ohella suosittelen teille The Kill Point nimistä sarjaa. Sodasta palanneet amerikkalaiset alkavat suunnitella pientä keikkaa
No eihän! Tai no mikäs mie olen sanomaan kun en muuta kuin sen mellakka-vankilassa -jakson nähnyt, mutta kyllä kakkostuotantokausi minun mielestäni on ihan hiton hyvä!PapaShango kirjoitti:Niinpä, sillä toinen tuotantokausi oli täyttä paskaa verrattuna ykköstuotantokauteen.
Siinä on sitten tosin sekin mahdollisuus että ensimmäinen tuotantokausi olisi ollut ihan perkheleen hyvä, vertaistaan vailla.
Tuskin sitä tulen koskaan katsomaan joten i'll never know.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.
-
PapaShango
Niinno, makunsa kullakin. Ykköstuontokausi oli jotain uutta ja nerokasta oikeastaan, sekä täynnä älykkäitä cliffhangereita. Sen juoni oli epätavallinen, mies menee vankilaan ja häneen on tatuoitu vähän informaatiota vankilasta, eli se pakoreitti. Jännitystä ei siis puuttunut, mutta toinen tuotantokausi mokasi homman loppua kohden, sillä selvästi ideat olivat loppuneet kesken. Eipä siinä, Prison Break menetti hohtonsa minun silmissäni ja näinpä Jericho, Day Break ja kumppanit nousivat hetkessä ohi. Sitä en tiedä, että tulenko katsomaan Scofieldin ottamuksia kolmannessa tuotantokaudessa ja tiedätte varmasti syyn.FirEndien kirjoitti:No eihän! Tai no mikäs mie olen sanomaan kun en muuta kuin sen mellakka-vankilassa -jakson nähnyt, mutta kyllä kakkostuotantokausi minun mielestäni on ihan hiton hyvä!PapaShango kirjoitti:Niinpä, sillä toinen tuotantokausi oli täyttä paskaa verrattuna ykköstuotantokauteen.
Siinä on sitten tosin sekin mahdollisuus että ensimmäinen tuotantokausi olisi ollut ihan perkheleen hyvä, vertaistaan vailla.
Tuskin sitä tulen koskaan katsomaan joten i'll never know.
Prison Breakin kakkoskausi oli totaalista paskaa. Ihan vain tavan vuoksi piti katsoa sekin kokonaan ja kokoajan meni typerämmäksi. Ja nyt kolmoskauden alkuasetelmat näyttävät vielä yhden asteen tätäkin huonommalta ja naurettavalta. Jo ykköskaudessa huvitti sarjan epärelistisuus ja se, että "aukottomaan suunnitelmaan" tuli kokoajan uusia ongelmia. Kakkoskauden tapahtumat tiettyjen henkilöiden kohdalla oli myös suuri pettymys.
Mihin ovat kadonneet oikeat TV-sarjat, jotka ovat valmiiksi alusta loppuun käsikirjoitettuja? Ottaisivat mallia vaikkapa Babylon 5 sarjasta, joka on loistava esimerkki hyvin käsikirjoitetusta useamman tuotantokauden tv-sarjasta. Ja kun sarjan tekijät yrittivät jatkaa sitä pääjuonen kariuduttua, katosivat myös katsojat. Ei hyvää kannata pilata turhalla jatkolla. Nykyään sarjat kärsivät Lost-ilmiöstä, joka tarkoittaa käytännössä sitä, että vaikka sarjan pääjuoni olisikin jo ennalta valmiina, sitä muutetaan ja pitkitetään, jotta sarja jatkuisi pidempään. Tämä on enemmän kuin selvästi nähtvissä kyseisen sarjan ensimmäisen ja toisen tuotantokauden etenemisvauhdissa. Jopa paljon kehuttu Rooma sai jatkoa ja hyvät hahmot ja heidän tarinansa ainakin minun silmissäni raiskattiin.
Ehkä sarjoissa on sama ongelma kuin elokuvissa, menestystä pitää yrittää jatkaa. Elokuvasarjoissa tai saagoissa onnistujia ovat kuitenkin yleensä ne, jotka ovat, yllätys yllätys, valmiiksi osiin käsikirjoitettua, esimerkkeinä vaikkapa kaikkien tuntema Star Wars (ilman tätä uutta trilogiaa tietenkin). On tietenkin myös onnistujia, esimerkiksi Alien-sarja, jossa kakkososa on paljon parempi kuin ensimmäinen, johtuen varmaan James Cameronin ilmiömäisistä kyvyistä. Loput Alien-elokuvat ovatkin sitten täyttä paskaa. Myös yksi viimevuosikymmenen parhaista elokuvista, Matrix, onnistuttiin pilaamaan latteilla jatko-osilla. Hollywood on pilannut itse itsensä.
Typerää on myös vanhojen elokuvien uusintavedokset ja niitähän viimevuosilta löytyy. King Kong, Oceans 11, Poseidion, The Hills Have Eyes, Moottorisahamurhaaja, Jenkki-Godzilla jne. Niitä voisi keksiä vaikka koko illan kun alkaisi käydä läpi viimevuosien ensi-iltoja. Ideat alkavat olla lopussa ja eihän se ole ihme, 100 vuotta näytelmäelokuvaa on aika pitkä aika.
Hollywoodissa vellovat myös tietyt buumit, joskus jopa niin vahvasti että pitää oikein kisailla kumpi ehtii ensin. Esimerkkinä vaikkapa Armageddon ja se toinen asteroidileffa, jotka tulivat ulos samana vuonna. Tällähetkellä elokuvamogulit ovat kiinnostuneet menestyneistä sarjakuvista. Marvelin supersankarit, Alan Mooren loistavat sarjakuvat, Sin Cityt ja muut Millerin eeppokset, ja jopa maanantaina esitetty Road to Perdition ovat jo päätyneet valkokankaalle yhdessä monien muiden kanssa. Hollywood, joka jo tunnetusti on vuosien ajan vääntänyt elokuvia kirjoista on löytänyt uuden "kirjallisen" lähteen. Mikäs siinä, kunhan ne tulevat hyvin yksiin esikuviensa kanssa tyyliin Sin City ja Road to Perdition. Mutta jos ne ottavat liikaa vapauksia ja pilaavat koko sarjakuvan perusidean aivan kuten 300 teki, niin sanon notta ei kiitos. Jättäkää minulle tärkeät mestariteokset rauhaan jos olette niitä pilaamassa!
Sinänsä saisin kuitenkin olla tyytyväinen, että edes muutamia hyviä elokuvia nykyään näkee, ottivatpa ne liikaa vapauksia suosikkisarjakuvistani tai eivät, sillä jos teatterit täyttyvät Pirates of the Carribean tyylisestä paskasta, siirryn seuraamaan elokuva-arkiston näytöksiä.
Njaa, piti vain nopeasti kommentoida PAKOa, mutta tässä vierähtikin pidempi hetki.
Mihin ovat kadonneet oikeat TV-sarjat, jotka ovat valmiiksi alusta loppuun käsikirjoitettuja? Ottaisivat mallia vaikkapa Babylon 5 sarjasta, joka on loistava esimerkki hyvin käsikirjoitetusta useamman tuotantokauden tv-sarjasta. Ja kun sarjan tekijät yrittivät jatkaa sitä pääjuonen kariuduttua, katosivat myös katsojat. Ei hyvää kannata pilata turhalla jatkolla. Nykyään sarjat kärsivät Lost-ilmiöstä, joka tarkoittaa käytännössä sitä, että vaikka sarjan pääjuoni olisikin jo ennalta valmiina, sitä muutetaan ja pitkitetään, jotta sarja jatkuisi pidempään. Tämä on enemmän kuin selvästi nähtvissä kyseisen sarjan ensimmäisen ja toisen tuotantokauden etenemisvauhdissa. Jopa paljon kehuttu Rooma sai jatkoa ja hyvät hahmot ja heidän tarinansa ainakin minun silmissäni raiskattiin.
Ehkä sarjoissa on sama ongelma kuin elokuvissa, menestystä pitää yrittää jatkaa. Elokuvasarjoissa tai saagoissa onnistujia ovat kuitenkin yleensä ne, jotka ovat, yllätys yllätys, valmiiksi osiin käsikirjoitettua, esimerkkeinä vaikkapa kaikkien tuntema Star Wars (ilman tätä uutta trilogiaa tietenkin). On tietenkin myös onnistujia, esimerkiksi Alien-sarja, jossa kakkososa on paljon parempi kuin ensimmäinen, johtuen varmaan James Cameronin ilmiömäisistä kyvyistä. Loput Alien-elokuvat ovatkin sitten täyttä paskaa. Myös yksi viimevuosikymmenen parhaista elokuvista, Matrix, onnistuttiin pilaamaan latteilla jatko-osilla. Hollywood on pilannut itse itsensä.
Typerää on myös vanhojen elokuvien uusintavedokset ja niitähän viimevuosilta löytyy. King Kong, Oceans 11, Poseidion, The Hills Have Eyes, Moottorisahamurhaaja, Jenkki-Godzilla jne. Niitä voisi keksiä vaikka koko illan kun alkaisi käydä läpi viimevuosien ensi-iltoja. Ideat alkavat olla lopussa ja eihän se ole ihme, 100 vuotta näytelmäelokuvaa on aika pitkä aika.
Hollywoodissa vellovat myös tietyt buumit, joskus jopa niin vahvasti että pitää oikein kisailla kumpi ehtii ensin. Esimerkkinä vaikkapa Armageddon ja se toinen asteroidileffa, jotka tulivat ulos samana vuonna. Tällähetkellä elokuvamogulit ovat kiinnostuneet menestyneistä sarjakuvista. Marvelin supersankarit, Alan Mooren loistavat sarjakuvat, Sin Cityt ja muut Millerin eeppokset, ja jopa maanantaina esitetty Road to Perdition ovat jo päätyneet valkokankaalle yhdessä monien muiden kanssa. Hollywood, joka jo tunnetusti on vuosien ajan vääntänyt elokuvia kirjoista on löytänyt uuden "kirjallisen" lähteen. Mikäs siinä, kunhan ne tulevat hyvin yksiin esikuviensa kanssa tyyliin Sin City ja Road to Perdition. Mutta jos ne ottavat liikaa vapauksia ja pilaavat koko sarjakuvan perusidean aivan kuten 300 teki, niin sanon notta ei kiitos. Jättäkää minulle tärkeät mestariteokset rauhaan jos olette niitä pilaamassa!
Sinänsä saisin kuitenkin olla tyytyväinen, että edes muutamia hyviä elokuvia nykyään näkee, ottivatpa ne liikaa vapauksia suosikkisarjakuvistani tai eivät, sillä jos teatterit täyttyvät Pirates of the Carribean tyylisestä paskasta, siirryn seuraamaan elokuva-arkiston näytöksiä.
Njaa, piti vain nopeasti kommentoida PAKOa, mutta tässä vierähtikin pidempi hetki.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
- Genghis Khan
Tuo on yksi suurimmista syistä miksi liputan Twin Peaksin puolesta, kun puhutaan parhaimmista sarjoista ikinä. Jotkut voivat valittaa murhaajan paljastumisen jälkeisistä jaksoista, mutta allekirjoittaneelle upposi kyllä kuin se paljon puhuttu veitsi.Ei hyvää kannata pilata turhalla jatkolla.
Sarja oli aivan hemmetin onnistunut pastissi niin monesta eri tyylistä, aina saippuasarjoista scifiin ja kauhuun. Ja ne henkilähahmot, parempiin en ole tv-sarjoissa törmännyt. Jopa Nadinen sekoilut itsemurhayrityksen jälkeen toimivat täysin outona comic reliefinä ja vain lisäsivät nyrjähtänyttä meininkiä.
EDIT:
Ja mitä PAKOon tulee niin eipä napannut alusta alkaenkaan. Scofieldin pärstä oli jo yksi ärsyttävimmistä piirteistä sarjassa. Puhumattakaan siitä, miten voisi ikinä onnistua vankilasarjassa Ozin jälkeen? Siinäkin sarjassa oli niin onnistunut henkilögalleria, että myötähäpeän tunne PB:ia katsoessa on takuuvarma.
Looking California, feeling Minnesota.
Minä en kyllä luokittelisi Pakoa vankilasarjoihin, tai edes lähtisi vertaamaan OZiin. On totta, että ensimmäinen tuotantokausi sijoittuu vankilaan, mutta kyseessä on seikkailusarja, jonka ideana ei varsinaisesti ole kuvata vankilaelämää, kuten OZ:ssa. Minusta sarjat menevät täysin eri genreen - toinen on seikkailu ja toinen draama.
Oli pakko sanoa oma mielipide tästä, kun kaikki tuntuvat vertaavan noita toisiinsa.
Oli pakko sanoa oma mielipide tästä, kun kaikki tuntuvat vertaavan noita toisiinsa.
- Genghis Khan
^Noin varmasti asia onkin myöhemmissä vaiheissa(mitä sarjan genretykseen tulee), mutta se ei poista sitä tosiasiaa että sarjan henkilöhahmot olivat todella tylsän oloisia. Scofield nyt pahimpana/parhaimpana esimerkkinä.
Ja sarjaa tuntuu myös vaivaavan sama juttu, mitä suurinta osaa nykypäivän sarjoista: juoni kulkee nopeaa vauhtia ja cliffhangereita viljellään niin että heikompia hirvittää. Peukut ylös MTV-sukupolvelle!
Ja sarjaa tuntuu myös vaivaavan sama juttu, mitä suurinta osaa nykypäivän sarjoista: juoni kulkee nopeaa vauhtia ja cliffhangereita viljellään niin että heikompia hirvittää. Peukut ylös MTV-sukupolvelle!
Ei ei todellakaan mitään Pakoa. En ole yhtään jaksoa viitsinyt katsoa, enkä kyllä koskaan tule katsomaankaan. Saisi MTV3 aloittaa Poltergeist - The Legacyn uusintakierroksen. Siinä olisi toinen sarja Bonesin rinnalle mitä viitsisi telkkarista nykyään katsoa.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
- Genghis Khan
Hoh, hassua kyllä että et ole jaksoakaan katsonut, mutta silti sen noin jyrkästi tuomitset...Ei ei todellakaan mitään Pakoa. En ole yhtään jaksoa viitsinyt katsoa, enkä kyllä koskaan tule katsomaankaan.
Ja mitä tohon Poltergeistiin tulee, niin eikös se ollut näitä kyseisen leffasarjan jälkiliukkailla ratsastavia tusinasarjoja.
Näin ainakin muistelisin, mikäli kyseessä on se muutama vuosi sitten uusittu sarja.
Juu, en puhunut sarjan tasosta ollenkaan, vaan siitä yleisestä "Pako on halpa kopio OZ:sta" -lausahduksesta. Ei sillä, että sinä olisit niin sanonut, mutta tuota olen kuullut sen verran monta kertaa, että piti kommentoida asiaa.
Tottahan nuo mainitsemasi ongelmat ovat, mutta löytyy sieltä muutama hyväkin hahmo, tosin pahisten puolelta. Tosin kyllähän se kertoo jotain noista hahmoista (erityisesti juuri Scofieldista), että sarjan kakkoskauden loppuvaiheilla olin täysin pahisten puolella, mikä on aika harvinaista minulle tämän tyylisissä sarjoissa, joissa on niin selkeä "hyvä vastaan paha" -asetelma.
Tottahan nuo mainitsemasi ongelmat ovat, mutta löytyy sieltä muutama hyväkin hahmo, tosin pahisten puolelta. Tosin kyllähän se kertoo jotain noista hahmoista (erityisesti juuri Scofieldista), että sarjan kakkoskauden loppuvaiheilla olin täysin pahisten puolella, mikä on aika harvinaista minulle tämän tyylisissä sarjoissa, joissa on niin selkeä "hyvä vastaan paha" -asetelma.
Kyllähän tuo aika karulta voi kuulostaa, mutta näin vain asia on. Minun ei tarvinnut nähdä kuin mtv:n mainokset siitä, niin tiesin ettei sarja tule koskaan innostamaan. Etenkin kun näin ketkä esittävät pääosia. Sen jälkeen kiinnosti vielä vähemmän. Ainoa positiivinen asia sarjassa oli Peter Stormare, joka taisi esittää sitä venäläistä mafiapomoa, se ei kumminkaan ollut riittävä syy ruveta katsomaan sitä.Genghis Khan kirjoitti: Hoh, hassua kyllä että et ole jaksoakaan katsonut, mutta silti sen noin jyrkästi tuomitset...
Kyllähän se hieman leffasarjalla ratsastaa, vaikkakin aika löyhästi. Käsittääkseni vain nimen perusteella, mutta voin olla väärässä. Kumminkin kaikki asiat käsitteli yliluonnollisia seikkoja. Itseä ei sitten koskaan ole juurikaan iskenyt ne elokuvat.Genghis Khan kirjoitti: Ja mitä tohon Poltergeistiin tulee, niin eikös se ollut näitä kyseisen leffasarjan jälkiliukkailla ratsastavia tusinasarjoja.
Näin ainakin muistelisin, mikäli kyseessä on se muutama vuosi sitten uusittu sarja.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
- Genghis Khan
Stormare on kyllä mainio. Ukko omisti Hitler: Rise of Evil -minisarjassa Ernst Röhminä, sen jälkeen tullut diggailtua suuresti.Peter Stormare, joka taisi esittää sitä venäläistä mafiapomoa
Elokuva-topicissa PapaShango sivusi Stephen Kingiä Shawshank-arviossaan, joten onkin hyvä vetäistä siitä aasinsilta ja hypettää Mustan Tornin oikeuksien myyntiä. Wikipedia keroo seuraavaa:
IGN Movies has reported that a film adaptation is in the works; whether it is for a movie or a television series is unknown. J. J. Abrams, who has been behind shows such as Lost and Alias, is supposedly attached to produce and direct. Carlton Cuse and Damon Lindelof, also affiliated with Lost and JJ Abrams, have optioned the Dark Tower series from King for a reported nineteen dollars, which of course, is the infamous number from the Dark Tower series of novels. According to issue #923 of Entertainment Weekly, King "is an ardent supporter of the desert-island show and trusts Abrams to translate his vision" into a film franchise with Lindelof being "the leading candidate to write the screenplay for the first installment."
Kesälomalla tankannut tota Torni-kirjasaagaa ja todella toimivaa materiaalia on, parasta Kingiä mihin olen törmännyt, herran novellien lisäksi. TV-sarjana tuo voisi tosiaan paremmin toimia, koska kirjoissa tapahtuu niin paljon ja eri tapahtumakulkuja on lukemattomasti(eli ei kiitos mitään leffatrilogiaa).
Epäonnistumisen riski on myös suuri, mutta mielenkiintoisena uutisen kehittymistä seuraan.
- Mahti Ankka
- Viesti:
Itse tuli Paon ensimmäinen tuotantokausi tarkastettua, ja olihan se ihan kivaa katseltavaa. Tosin itselläni on aina ongelmana kaikessa TV:seen liittyvässä se, etten jaksa aloittaa enää katsomaan sarjaa jos se menee tauolle. Näin kävi mm. Siskoni on noidan ja Shieldin kanssa. Ja näin luultavasti käy myös Paon kanssa. Yleensäkin katson TV:tä hyvin huonosti, tälläkään hetkellä ei ole mitään sarjaa mitä voisi seurata, elokuviakin tarkastan harvoin. Oikeastaan ainut vakituinen suosikki on ollut 24, joka nykyisellään meinaa tosin ampua pahasti yli. Mutta se ei haittaa, sillä olen jo niin kiintynyt sarjaan.
Ja sitten tuosta Rivenin mainitsemasta Star Wars hommasta, itse en ainakaan ymmärrä miksi porukka niitä kolmea uusinta leffaa dissaa. Mielestäni ne on toteutettu niin hyvin kuin mahdollista, vaikakin pieniä yksittäisiä juttuja olisin toivonut paremmiksi. Olen pienestä asti ollut Star Wars fani, ja itse olen ainakin nauttinut suuresti myös näistä kolmesta uusimmasta. Ei toki mitään ultimate klassikkoja, mutta täydentävät sitä tarinaa mukavasti.
Ja sitten tuosta Rivenin mainitsemasta Star Wars hommasta, itse en ainakaan ymmärrä miksi porukka niitä kolmea uusinta leffaa dissaa. Mielestäni ne on toteutettu niin hyvin kuin mahdollista, vaikakin pieniä yksittäisiä juttuja olisin toivonut paremmiksi. Olen pienestä asti ollut Star Wars fani, ja itse olen ainakin nauttinut suuresti myös näistä kolmesta uusimmasta. Ei toki mitään ultimate klassikkoja, mutta täydentävät sitä tarinaa mukavasti.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
-
PapaShango
Minä taas olen nyt aktiivisempi TV:n ääressä kuin koskaan. Lähinnä sen takia, että kesäkuussa tuli sellainen tunne, että on pakko katsoa pari sarjaa kun vielä kerkeää. Niinpä katselin Jerichon ja Day Breakin. Day Break on nyt hyvä esimerkki hyvästä sarjasta, joka ei ole h**vetin pitkä. Niin sanottu miniseries siis, mutta ehkä parhain esimerkki on Band Of Brothers, joka taitaapi olla kaikkien aikojen paras miniseries. Huonoksi sarjaksi luokittelen sellaiset, jotka eivät koukuta väh. 3 jakson jälkeen yhtään. Jerichosta katsoin ensimmäisen jakson silloin kuin se ilmestyi ja eipä tuo nyt niin koukuttanut, mutta kesällä "raadoin" ja kattelin pari kolme siitä eteenpäin, niin koukussa oltiin.
Kuten GoreKhan jo mainitsikin, niin Twin Peaks yltää komeasti puhtaalla ja mielenkiintoisella ideallaan kirkkaimpaan kärkeen.
Kuten GoreKhan jo mainitsikin, niin Twin Peaks yltää komeasti puhtaalla ja mielenkiintoisella ideallaan kirkkaimpaan kärkeen.
- Mahti Ankka
- Viesti:
Mistähän löytäisin Twin Peaksin ensimmäisen tuotantokauden DVD:n? Keskiseltä tänään ostin toisen kauden molemmat boksit, mutta ykköstä ei ollut. Katselin sitten CDON.comista, mutta siellä oli vain tympeä ruotsinkielisillä kansilla varustettu versio, missä ei ole suomenkielisiä tekstityksiä.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
- Genghis Khan
- Mahti Ankka
- Viesti:
No perkeles, netanttilasta äsken tuon toivossa katselin, mutta sielläkin oli vain se 4 discin yksittäisboksi, missä ei ole suomenkielistä tekstitystä. Hämärää, kaippa pitää sitten Poriin asti lähteä! Eh...Genghis Khan kirjoitti:^Porissa ainakin löytyy ihan Anttilan Top Ten -osastolta. Muistaakseni ykköskauden ensimmäinen puolisko tjsp. Eli kahdessa osassa liikkeellä tuo ykköskausi.
Vasarasta päähän!
Vasarasta päähän!
http://www.videodivari.fiMahti Ankka kirjoitti:No perkeles, netanttilasta äsken tuon toivossa katselin, mutta sielläkin oli vain se 4 discin yksittäisboksi, missä ei ole suomenkielistä tekstitystä. Hämärää, kaippa pitää sitten Poriin asti lähteä! Eh...Genghis Khan kirjoitti:^Porissa ainakin löytyy ihan Anttilan Top Ten -osastolta. Muistaakseni ykköskauden ensimmäinen puolisko tjsp. Eli kahdessa osassa liikkeellä tuo ykköskausi.
Tuolta löytyy molemmat kaudet.
hevosen k**pä