Kysymyksiä
-
Show_Stopper
- Jack DiBiase
- Moderaattori
-
Show_Stopper
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
No eipä niitä vaihtoehtoja ole kuin Trisu tai TM, päätä itse kumpi on mielekkäämpi.Show_Stopper kirjoitti:Hehe, meinasin että kuka/ketkä ylläpidosta, mutta eipä sillä nyt väliä. Unhoita.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
-
Biggest Show
- DeadManWalking
Sehän nyt riippuu viestien laadusta.Biggest Show kirjoitti:Saisinko tiedustella, kuinka kauan kirjoitusoikeuksien saamisessa keskimäärin menee? Ja tarvitseeko tuonne "esialueelle" kirjoittaa useampi viesti kuin 1/topic?
Ja ylläpidolla taitaa olla muitakin kiireitä tällä hetkellä, joten oikeuksien saaminen voi kestää jonkin aikaa, riippuu miten nopeasti ylläpitäjät reagoivat viestiisi.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
-
Biggest Show
Muilla kiireillä tarkoitetaan ilmeisesti keskustelupalstan ulkopuolisia menoja? Et myöskään taida olla moderaattori- tai adminstatuksen omaava kirjoittaja, joten pyytäisin vastausta henkilöltä, joka tällaiset oikeudet omaa. Sinun kirjoituksesi informaatioarvo ja luotettavuus tässä tapauksessa ovat varmaankin aika lähellä nollaa.
Biggest Show kirjoitti:Saisinko tiedustella, kuinka kauan kirjoitusoikeuksien saamisessa keskimäärin menee? Ja tarvitseeko tuonne "esialueelle" kirjoittaa useampi viesti kuin 1/topic?
Trisu kirjoitti:Tällä alueella on muutama aihe, joista vapaavalintaisesti voit vastata mielellään vähintään kahteen aiheeseen (uusia aiheita ei siis voi laatia). Vastattuasi valitsemiisi aiheisiin voit lähettää yksityisviestiä foorumin ylläpidolle (Trisu) ja ilmoittaa odottavasi 'Keskustelijoihin' pääsyä. Ylläpito ottaa sinuun yhteyttä luettuaan tälle alueelle kirjoittamasi viestit ja ilmoittaa, onko sinut lisätty 'Keskustelijat' -ryhmään.
We need CM Punk!
- DeadManWalking
En toki ole moderaattori enkä myöskään ylläpitäjä, mutta minulla nyt sattuu olemaan ne keskusteluoikeudet, joten voin omasta kokemuksesta kertoa, kuinka kauan niiden saamiseen meni. Itse taisin saada kaksi päivää pyynnön jälkeen keskusteluoikeudet, tosin siitä tulee kesällä kuluneeksi 3 vuotta, jolloin ylläpidolla taisi olla enemmän aikaa pyörittää tätä foorumia.Biggest Show kirjoitti:Muilla kiireillä tarkoitetaan ilmeisesti keskustelupalstan ulkopuolisia menoja? Et myöskään taida olla moderaattori- tai adminstatuksen omaava kirjoittaja, joten pyytäisin vastausta henkilöltä, joka tällaiset oikeudet omaa. Sinun kirjoituksesi informaatioarvo ja luotettavuus tässä tapauksessa ovat varmaankin aika lähellä nollaa.
Viime aikoina on tullut huomattua, että jotkut kirjoittajat ovat päässeet avoimesta tänne ehkä n. viikossa, toki tapahtuuhan niitä poikkeuksia aina.
Viimeksi muokannut DeadManWalking, Ti 04.03.2008 19:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On. Mutta kun se vielä on siellä lähtevät kansiossa niin se meinaa vaan, että vastaanottaja ei ole vielä lukenut viestiäsi. Sitten kun sitä viestiä ei enää löydy lähtevät kansiosta, niin sitten vaan odottamaan vastausta.Jaska95 kirjoitti:Kun lähetän yksityisen viestin se menee lähtevät-kansioon, onko se sitte lähetetty vaikka se on lähtevät eikä lähetetyt kansiossa?
i thank you
SanaCoca kirjoitti:Tuli tuossa äsken mieleen, että miten voi sisällistää linkin lauseeseen tai sanaan? Yritin selata sääntöjä/ohjeita läpi, muttei näkynyt löytyvän.
np. The Doors - Easy Ride
http://www.wrestlingalert.com/phpBB2/vi ... php?t=2212Coca kirjoitti:Tuli tuossa äsken mieleen, että miten voi sisällistää linkin lauseeseen tai sanaan? Yritin selata sääntöjä/ohjeita läpi, muttei näkynyt löytyvän.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Periaatteessa ei, mutta jos Trisulle sattuu hyvä päivä ja kysyt oikein kauniisti avataren palautusta, saatat saada sen takaisin.finlay kirjoitti:Minä olen näköjään joskus valinnut väärän kokoisen avatarin, jonka vuoksi avatar-oikeus on ilmeisesti minulta poistettu, joten kysyisin, että onko sitä oikeutta mitenkään mahdollista saada takaisin?
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Miten niin periaatteessa ei? Tottakai avatarin käyttöoikeus on mahdollista saada takaisin, ellei nyt sitten ole joku totaalinen perseilijä.Coca kirjoitti:Periaatteessa ei, mutta jos Trisulle sattuu hyvä päivä ja kysyt oikein kauniisti avataren palautusta, saatat saada sen takaisin.finlay kirjoitti:Minä olen näköjään joskus valinnut väärän kokoisen avatarin, jonka vuoksi avatar-oikeus on ilmeisesti minulta poistettu, joten kysyisin, että onko sitä oikeutta mitenkään mahdollista saada takaisin?
Yksäriä vaan tälle suunnalle.
Mulla on venynyt tuo "n. viikko" jo kolmeen kokonaiseen viikkoon ja siihen risat vielä päälle. Mahtaa ylläpidon elämä olla melkoista show'ta jos ei parin uuden rekisteröityneen viestejä kerkeä missään vaiheessa katsoa avoimesta keskustelusta.DeadManWalking kirjoitti:Itse taisin saada kaksi päivää pyynnön jälkeen keskusteluoikeudet, tosin siitä tulee kesällä kuluneeksi 3 vuotta, jolloin ylläpidolla taisi olla enemmän aikaa pyörittää tätä foorumia.
Viime aikoina on tullut huomattua, että jotkut kirjoittajat ovat päässeet avoimesta tänne ehkä n. viikossa, toki tapahtuuhan niitä poikkeuksia aina.