Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
Löytöökö apua tuohon pulmaan?Merovingi kirjoitti:Asensin tuossa mIRCin koneelle ja nyt minulla on muutama ongelma. Ensinnäkin, F-Secure valittaa, että se on haittaohjelma. Ja toiseksi, en saa mIRCIä päälle vaan se valittaa "Windows ei voi käyttää määritettyä laitetta, polkua tai tiedostoa. Sinulla ei ehkä ole tarvittavia käyttöoikeuksia"
Mitä neuvoksi?
hevosen k**pä
No koitappa ladata sitten joku toinen clientti, koska ei se mIRC ole ainut. Esimerkiksi HydraIRC on ollut käytössäni jo puolisen vuotta; se on ihan hyvä ja täysin ilmainen. Täältä voit ladata kyseisen clientin.Merovingi kirjoitti:Latasin mIRCin sivulla olevasta linkistä. Asensin uudelleen ja vieläkin valittaa.. s****nan s****na!jers1 kirjoitti:Lataa mIRC jotain muuta kautta. Vaikuttaisi olevan virheellinen. Ja F-Securen voi kai laittaa sallimaaan ohjelmia.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
Onko kenelläkään kokemusta Skypestä? Onko ohjelmalla mitä hyviä ja huonoja puolia jne...
Ajattelin, että jos hoitaisi osan puheluista tätä kautta niin saisi pienennettyä tai viivästettyä puhelinlaskua.
Ajattelin, että jos hoitaisi osan puheluista tätä kautta niin saisi pienennettyä tai viivästettyä puhelinlaskua.
"The oldest and strongest emotion of mankind is fear, and the oldest and strongest fear is fear of the unknown"
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
H.P Lovecraft
Voiceless Screaming
Last.fm
- Jack DiBiase
- Moderaattori
"Vika" korjattu. Löysin näytönohjaimen asetuksista kohdan "näytön laajennus". Kone oli jostain syystä itse vaihtanut sen itse "koko näytöstä" "keskitettyyn työpöytään".Velocity kirjoitti:Kysy Afterdawnissa. Siellä tiedetään kaikki. Itselläni ei ole harmainta aavistusta tuosta ja googlaamalla en löytänyt.Jack DiBiase kirjoitti:Anyone?Jack DiBiase kirjoitti:Miksi tietokone on yhtäkkiä alkanut pienentää esim. 640x480 resoluutioiset pelit oikeasti noin pienikokoiseksi kuvaksi, eikä siis venytä sitä koko ruudun kokoiseksi kun Windowsin resoluutio 1024x768. Kiva pelata jotain postikortin kokoista kuvaa, kun koneessa ei kuitenkaan ole tehoja resoluution kasvattamiseen.
EDIT: Ei hitto, pitäisi varmaan useamminkin tsekkailla noita näytönohjaimen valikkoja. Huomasin, että minulla on nyt n. 2,5 vuotta ollut näyttiksessä joku mega-virransietotila asetus päällä, mikä tarkoittaa paskinta tehoa ja laatua. Ei tämä vanha läppäri sitten niin huono olekaan mitä aina olen luullut. San Andreaskin toimii melkein parhaimmilla grafiikoilla sulavasti, vaikka ennen on pitänyt vetää minimeillä.
WE BACK YA'LL?!
Olisi ongelma. Laitoin F-Securen tarkistamaan koneen. Se löysi 13 "tracking cookie":ta. Menin katsomaan kansiota, jossa ne sijaitsevat. (C:\Users\TR\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies\)
Siellä on 31 .txt-tiedostoa, kooltaan kukin 1kt. (Yksi 2kt). Erään tiedoston nimi on tr(a)ppv.wwe[2].txt. Siinä lukee:
MANChallenge
32581346
ppv.wwe.com/services/
1024
1811611904
29904801
971168400
29904600
*
Mitä teen näille tiedostoille?
Siellä on 31 .txt-tiedostoa, kooltaan kukin 1kt. (Yksi 2kt). Erään tiedoston nimi on tr(a)ppv.wwe[2].txt. Siinä lukee:
MANChallenge
32581346
ppv.wwe.com/services/
1024
1811611904
29904801
971168400
29904600
*
Mitä teen näille tiedostoille?
We need CM Punk!
Itselläni oli myös tuollainen ongelma kyseisessä pelissä. Kyseinen vika ilmeni silloin kun muutin asennusprosessissa niitä asennettavia ominaisuuksia "customeiksi". Ongelma korjaantui sillä, että asensin pelin kaikilla ominaisuuksillaan koneeseen niin rupesihan se toimimaan.Stefa kirjoitti:Minulla on ongelmana että en saa peliä, Frets on Fire, toimimaan.
Aina kun koitan saada pelin päälle tulee tällöinen ikkuna:
Mikä voisi olla vikana?
Se oli salaliitto, poliittinen puhdistus ja projekti, joka toimii vieläkin.
Olen asentamassa uutta scenua EWR'ään, mutta purkaminen WinRarila ei onnistu, sillä se valittaa ohjelman trial-version viimeisen käyttöpäivän vanhuutta. Siinä selvästi kehotettiin joko ostamaan kaupallinen versio, tai poistamaan se koneelta. No poistin ohjelman ja asensin uudelleen, mutta arvatkaa kaksi kertaa valittiko se saman viestin uudelleen.
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Ei minun WinRARini käyttöaika-valitus ole ikinä haitannut. Vaikka se sitä 40 päivän limittiä itkeekin, painaa vaan Close, niin voi joka kerta käyttää ohjelmaa normaalisti. No problem.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
Minulla on Frets On Fire asennettuna koneeni kovalevylle (D:). Vaihdoin koneeni käyttöjärjestelmän Windows Vistasta -> Windows XP:hen lauantaina. Vista oli kovalevyllä (C:), kuten XP nyt on. XP:n asennuksen jälkeen FoF ei ole toiminut. Kun painan "play" tjsp. nappia, peli jäätyy, ja lähtee pois vaan tehtävienhallinnalla. Tämän jälkeen näyttö on aivan sekaisin, mutta sen sain itse toimimaan. Mitä pitää tehdä, että FoF toimisi? Jos joudun lataamaan uudestaan, miten voin säilyttää piste-ennätykseni yms?
We need CM Punk!
EIköhän ne ennätykset ole jossain savegamejen tyylisissä tiedostoissa, mutta kyseisestä pelistä tietämättömänä on vaikea sanoa, missä. Pahimmassa tapauksessa ne olivat Vistan käyttäjäkansioissa, johon seivit nykyään monissa peleissä tallentuvat ja nyt XP:n asennuksen myötä olemattomissa. Syy sille, miksi peli ei toimi, on luultavasti se, ettei sitä ole asennettu järjestelmään. Se on asennetu Vistaan, ei tähän XPhen, joten kaikki rekisteritiedot puuttuvat. Pelin uudelleenasennus on ainoa vaihtoehto.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Ota varmuuskopio /data/library.zip -tiedostosta ja korvaa se uudelleenasennuksen jälkeen. Näin pitäisi ainakin ennätykset säilyä. Löytyyhän ne verkostakin, jos niiden lähetys on sallittu, mutta tuskin peli osaa automaattisesti hakea niitä sieltä. On toki mahdollista, että vanhat asetukset konfliktoivat uusien kanssa jotenkin; tuossa pelissä kun aukkoja riittää.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blõg
Blõg
Kun olen sivustolla kuten PWTorrents ja haluan aloittaa torrentin lataamisen, miten voin avata tiedoston uTorrentilla, kun kone tyrkyttää kokoajan Lime Wireä? Kerran poistin LW'n ja silloin avasi kone torrentin uTorrentissa, mutta nyt kun LW on taas koneellani, en pysty avaamaan tiedostoa uTorrentissa.
1. Avaa µTorrent.Coca kirjoitti:Kun olen sivustolla kuten PWTorrents ja haluan aloittaa torrentin lataamisen, miten voin avata tiedoston uTorrentilla, kun kone tyrkyttää kokoajan Lime Wireä? Kerran poistin LW'n ja silloin avasi kone torrentin uTorrentissa, mutta nyt kun LW on taas koneellani, en pysty avaamaan tiedostoa uTorrentissa.
2. Valitse "Ominaisuudet -> asetukset" (Tai paina CTRL+P)
3. Valitse "Yleiset"-välilehti, ja paina "Oletusohjelma .Torrent tiedostoille"
(Kutsua saa muuten pistää)
We need CM Punk!
Hemmetin iso kiitos. Olet auttanut minua näiden yksinkertaisten pulmieni kanssa jo useampaan kertaan!jers1 kirjoitti:1. Avaa µTorrent.Coca kirjoitti:Kun olen sivustolla kuten PWTorrents ja haluan aloittaa torrentin lataamisen, miten voin avata tiedoston uTorrentilla, kun kone tyrkyttää kokoajan Lime Wireä? Kerran poistin LW'n ja silloin avasi kone torrentin uTorrentissa, mutta nyt kun LW on taas koneellani, en pysty avaamaan tiedostoa uTorrentissa.
2. Valitse "Ominaisuudet -> asetukset" (Tai paina CTRL+P)
3. Valitse "Yleiset"-välilehti, ja paina "Oletusohjelma .Torrent tiedostoille"
(Kutsua saa muuten pistää)
Mitään suositeltavia ilmaisia viruksentorjunta ohjelmia? Koneeni meni taas hajalle joka johti Windowsin uudelleenasennukseen, ja nyt olen hukannut F-Securen tilauskoodin? Se siis tarkoittaa myöskin että kyseinen järjestelmä toimii sen seitsemän päivää, jonka jälkeen jään siis ilman virustorjuntaa.
Onko jotain hyviä ja yksinkertaisia suosituksia, vai pitääkö kaikista viruksentorjujista maksaa?
Onko jotain hyviä ja yksinkertaisia suosituksia, vai pitääkö kaikista viruksentorjujista maksaa?
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race

X 360 - Jump In.