Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
-
Show_Stopper
Nyt selvisi oma ongelmani. Olen nähtävästi epähuomiossa purkanut yli 3000 kuvaa työpöydälle (
), jonka takia koko työpöytä luultavasti kaatui. Nyt pitäisi saada ne kaikki poistettua, mutta resurssienhallintaa en mistään sa auki ja ainoaksi vaihtoehdoksi jää poistaa ne "avaa"- valikon kautta yksitellen. Ei kiitos. Joten nyt tällainen nopea avunanto olisi jälleen paikallaan. Mistä saan ne poistettua kerralla?
E: Asia kunnossa.
E: Asia kunnossa.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Jos tuo on Vista-kannettava jossa on sisäänrakennettu infrapunahöskä, tuon toimivuus on mitä varmimmin saavuttamattomissa. Ellei XP:n ajureita löydy, niin en usko että saat sitä toimimaan, sillä koneen tekijät ovat sitouttaneet sen Vistaan, eikä sitä ole tarkoitettu muutettavan XP:hen.jers1 kirjoitti:Veljeni asensi minulle joku aika sitten XP:n parissa tunnissa, karkkipussin hinnalla. Tosin siinä meni sitten infrapunan ajurit, joita en löydä mistään. Kone on Acer Extensa 5220. Voisko Velo helppiä?
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Siinä tapauksessa täytyy kituuttaa tällä Motörheadin The Game soittarilla, kunnes saan puhelimen, jossa on tuki normaaleille usb-kaapeleille.Velocity kirjoitti:Jos tuo on Vista-kannettava jossa on sisäänrakennettu infrapunahöskä, tuon toimivuus on mitä varmimmin saavuttamattomissa. Ellei XP:n ajureita löydy, niin en usko että saat sitä toimimaan, sillä koneen tekijät ovat sitouttaneet sen Vistaan, eikä sitä ole tarkoitettu muutettavan XP:hen.jers1 kirjoitti:Veljeni asensi minulle joku aika sitten XP:n parissa tunnissa, karkkipussin hinnalla. Tosin siinä meni sitten infrapunan ajurit, joita en löydä mistään. Kone on Acer Extensa 5220. Voisko Velo helppiä?
Edit. Tai sitten vaan lähetän uuden soittarin kaverille, joka siirtää sen kaapelilla kännykkäänsä ja lähettää minulle infrapunalla puhelimeeni
Viimeksi muokannut Jers1, Su 20.04.2008 09:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We need CM Punk!
Tai hommaat infrapuna-donglen.jers1 kirjoitti:Siinä tapauksessa täytyy kituuttaa tällä Motörheadin The Game soittarilla, kunnes saan puhelimen, jossa on tuki normaaleille usb-kaapeleille.Velocity kirjoitti:Jos tuo on Vista-kannettava jossa on sisäänrakennettu infrapunahöskä, tuon toimivuus on mitä varmimmin saavuttamattomissa. Ellei XP:n ajureita löydy, niin en usko että saat sitä toimimaan, sillä koneen tekijät ovat sitouttaneet sen Vistaan, eikä sitä ole tarkoitettu muutettavan XP:hen.jers1 kirjoitti:Veljeni asensi minulle joku aika sitten XP:n parissa tunnissa, karkkipussin hinnalla. Tosin siinä meni sitten infrapunan ajurit, joita en löydä mistään. Kone on Acer Extensa 5220. Voisko Velo helppiä?
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3482
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Oudointa vistassa on se, että joillakin se tuntuu toimivan loistavasti ja joillakin ei lainkaan. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia tämän vistan kanssa, mutta silti pidän XP:stä enemmän. Bill vaan veti ovelat ja jätti DirectX kymppinsä julkaisematta sille ja yrittää vaivihkaa pakottaa käyttäjät siirtymään vistaan.Velocity kirjoitti:Siis Vista tuntuu jotenkin oikeasti todella ongelmalliselta. Isoveljeni Vista on koko ajan päin h****ttiä ja yhdessä vaiheessa hänen kone alkoi vain sammuilemaan.
Suosittelen oikeasti XP:tä vielä seuraavaksi vuodeksi, kunnes Vista fixataan. Siis jos koneesi näyttikset ja muut osat eivät ole integroitu Vistaan.
Ainut ongelma mikä vistakoneella on tullut vastaan, on hienojen touchpad-näppäinten yhtäkkinen toimimattomuus, mutta se oli lopulta rautavika ja korjaantui biosin päivityksellä.
Vistan bluescreeniä en ole kertaakaan nähnyt ja pidetään peukkuja etten näekkään.
Sitä vaan ettei kannata säikähtää näitä vistan kilpahaukkumisia, aina asiat eivät ole niin. Ja kyllähän tähän sopii se vanha sanonta, että 99% tietokoneen ongelmista johtuu siitä, joka istuu näytön edessä.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Voi.Pixma kirjoitti:Voiko Linuxille asennettavat ohjelmat ensin ladata netistä Windowsin kautta ja polttaa asennuskansiot cd:lle/ dvd:lle ja asentaa ne sitten Linuxiin? Linux konetta ei vielä ole, eikä nettiä varmaankan tule joskus Linux koneelle laitettua.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Onko kyseessä esim. Mozillan automaattipäivitys? Jos on, niin lataa se manuaalisesti tästäMarkka kirjoitti:Meidän kone ei anna asentaa tuota uusinta Adobe Flash Playeria. Joka kerta tulee ilmoitus: "In-asennus peruutettiin".Mikä neuvoksi?
We need CM Punk!
Olen tässä jo jonkun aikaa harkinnut kuvankaappauslaitteen (ulkoisen sellaisen) hankkimista kannettavalleni, mutta on eräs tietty asia, josta en ole vielä varma.
1. Kun tämä ko. laite kaappaa kuvaa televisiosta, niin tarkoittaako se pelkästään televisio-ohjelmia vai voiko sillä ottaa liikkuvaa kuvaa myös vaikka videopeleistä (XB-360, PS2 & PS3 Esim.) ?
2. Hinta/laatu-suhteeltaan parhain paikka ostaa tämänlainen tuote ?
Anteeksi mahdollisesti sekavahko kirjoitusasu, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä yritän tällä viestillä tarkoittaa.
1. Kun tämä ko. laite kaappaa kuvaa televisiosta, niin tarkoittaako se pelkästään televisio-ohjelmia vai voiko sillä ottaa liikkuvaa kuvaa myös vaikka videopeleistä (XB-360, PS2 & PS3 Esim.) ?
2. Hinta/laatu-suhteeltaan parhain paikka ostaa tämänlainen tuote ?
Anteeksi mahdollisesti sekavahko kirjoitusasu, mutta toivottavasti ymmärrätte mitä yritän tällä viestillä tarkoittaa.
Kun asennan koneelleni ajureita, niin asennuksen jälkeen pitää aina avata kone uudelleen. No sitten, kun se avautuu jää musta ruutu ja siihen paukahtaa tälläinen teksti.
Bad or missing Command Interpreter
Enter the full shell command line:
command.com /P /E:256
Kiitokset jo etukäteen.
Kiitokset jo etukäteen.
Good talk - Johnny Curtis
Mitä ajureita? Auttais paljon.Tripl3 H kirjoitti:Kun asennan koneelleni ajureita, niin asennuksen jälkeen pitää aina avata kone uudelleen. No sitten, kun se avautuu jää musta ruutu ja siihen paukahtaa tälläinen teksti.
Kiitokset jo etukäteen.
Red snow, how convenient.
Haha, kerrankin kun olisin ladannut jonkun kappaleen laillisesti, niin eihän se tietenkään onnistunut. Tässä ajassa, kun olen nyt yrittänyt ongelmaa ratkaista, olisin ladannut esim. DC:llä jo vaikka koko artistin tuotannon: ei paljoa rohkaise lailliseen lataamiseen. Päätin nyt kuitenkin tulla kysymään vielä apua täältäkin, kun sen verran torvelo näiden koneiden kanssa olen.
Eli, kokeilin nyt ladata näistä nettikaupasta (tässä tapauksessa ensin Netanttilasta, sitten vielä muistakin.. ei toimi millään) erään artistin kappaleita, ja kun olin valinnut ne kappaleet, jotka haluaisin ladata, klikkasin sitä Lataa-linkkiä, niin sen sijaan että homma olisi sujunut sulavasti kuin kanan kyniminen, päätti tämä tietenkin heittää erroria.
"Osoitetta ei osata avata, koska tarvittavalle yhteyskäytännölle (drq) ei ole ohjelmaa."
Ankaran googlettamisen jälkeen päädyin DRQ:n sivuille, josta en kuitenkaan löytänyt millään mitään järkevää vastausta siihen, että mistä minä nyt sen jonkun ohjelman löytäisin. Sivun download-osastokin sisälti vain jotain pdf-filuja. Kokeilin ladata vielä kämpän toisellakin koneella, mutta sama valitus toistui. On se s****na, kun laillisesta lataamisesta pitää tehdä näin vaikeaa.
Eli jos nyt joku osaava viitsisi kertoa, että mitä tässä on tullut tehtyä väärin, ja mikä ihmeen ohjelma, mitä ei tunnu millään järkevällä hakusanalla googlestakaan löytyvän, minun pitäisi omistaa että pääsisin maksamaan siitä, että saisin pari yksittäistä kappaletta koneelleni, niin olisin aika kiitollinen.
Eli, kokeilin nyt ladata näistä nettikaupasta (tässä tapauksessa ensin Netanttilasta, sitten vielä muistakin.. ei toimi millään) erään artistin kappaleita, ja kun olin valinnut ne kappaleet, jotka haluaisin ladata, klikkasin sitä Lataa-linkkiä, niin sen sijaan että homma olisi sujunut sulavasti kuin kanan kyniminen, päätti tämä tietenkin heittää erroria.
"Osoitetta ei osata avata, koska tarvittavalle yhteyskäytännölle (drq) ei ole ohjelmaa."
Ankaran googlettamisen jälkeen päädyin DRQ:n sivuille, josta en kuitenkaan löytänyt millään mitään järkevää vastausta siihen, että mistä minä nyt sen jonkun ohjelman löytäisin. Sivun download-osastokin sisälti vain jotain pdf-filuja. Kokeilin ladata vielä kämpän toisellakin koneella, mutta sama valitus toistui. On se s****na, kun laillisesta lataamisesta pitää tehdä näin vaikeaa.
Eli jos nyt joku osaava viitsisi kertoa, että mitä tässä on tullut tehtyä väärin, ja mikä ihmeen ohjelma, mitä ei tunnu millään järkevällä hakusanalla googlestakaan löytyvän, minun pitäisi omistaa että pääsisin maksamaan siitä, että saisin pari yksittäistä kappaletta koneelleni, niin olisin aika kiitollinen.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Huomasitko tällaisen?Kenitys kirjoitti:"Osoitetta ei osata avata, koska tarvittavalle yhteyskäytännölle (drq) ei ole ohjelmaa."
Pikaohje:
# Lataa ja asenna soitin koneellesi. Sinulla pitää olla käytössäsi Windows 2000, XP tai Vista-käyttöjärjestelmä.
# Lataa musiikkia netanttila.com/download-sivuilta. Lataus ei onnistu jos et asenna soitinta.
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
Ja kyllä hävettää :D Kaiken hienon google-kikkailun (kokeilin jopa IE:tä, joka tuossa samassa vaiheessa ohjasi johonkin microsoftin omille ongelmanratkaisusivuille, joista, yllättäen, ei ollut yhtään mitään hyötyä) sun muun lisäksi olisin tietenkin voinut vaikka kattoa sitä sivua tarkemmin ja tajuta, että eihän noita kappaleita ihan miten tahansa kuunnella. No, kiitos silti SC:lle :P
Tuon takia vierastan suurinta osaa musiikkilataamoista. Ne pakottavat käyttämään tiettyä ohjelmaa (vaikkakaan en ole varma onko kappaleiden kuuntelu tietokoneella rajattu ainoastaan sen nimenomaisen ohjelman alle). Sen vuoksi silloin kun itse aikoinaan ostelin nettimusiikkia käytin iTunesia, sen ohjelma sentään on tiedetysti varsin kätevä musiikinkuunteluohjelma (vaikka ei sekään ilman omia ongelmiaan) joten sen käyttö ei tunnu samanlaiselta rangaistukselta.
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
"Not if I can help it!"
Järjestelmänvalvojana pystyisit asentamaan, muuten no can do.Markka kirjoitti:Pystyyköhän jollain muulla kuin Flash Playerilla katsomaan videoita esim. Youtubesta, kun menee katsomaan jotain videoita, niin tulee teksti, että pitäisi asentaa uudempi versio Flash Playerista, mutta kun ei anna kone asentaa.![]()
Red snow, how convenient.
Lataat vain esim. Save2PC:llä videot koneelle (sama ohjelma kääntää lennossa Xvid -formaattiin). Tuota yksinkertaisempaa vaihtoehtoa tuskin on.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blõg
Blõg
Sorry, but because of some stupid (and scary) copywright laws, to help avoid being
busted for uploading and seeding torrents like this one, I've had to include a
password for you to unzip this file for residents of the US, UK and Canada.
Don't worry, it's simple.
Go to http://videochick.blogspot.com/
Click to enter any email address.
After entering any valid email address your password will show up.
Seed and Enjoy!
Latasin backlashin ja tuli tommone ohje ja kun menin sinne sivuille niin se kyseli osoitetta ja väitti että oon voittanu jotakin ku pistän s-posti osotteen siihe niin ne lähettää voitot...kannattaako pistää?
Seed and Enjoy!
Latasin backlashin ja tuli tommone ohje ja kun menin sinne sivuille niin se kyseli osoitetta ja väitti että oon voittanu jotakin ku pistän s-posti osotteen siihe niin ne lähettää voitot...kannattaako pistää?
- Lumihiutale
Eiköhän sieltä joku spyware-ohjelma tärähdä koneellesi, tosin jos et avaa viestiä ikinä, niin tuskin siitä muuta seuraa kuin joku random- viesti / päivä jota ei missään nimessä kannata avata. Mutta sanoisin että älä laita, et sinä mitään oikeasti ole voittanut.rossatron kirjoitti:Sorry, but because of some stupid (and scary) copywright laws, to help avoid being
Seed and Enjoy!
- "Eihän nämä mitkään reilut jaot ole. Jos pihapeleissä tämmöiset jaot olisivat, jakoja vaihdettaisiin viimeistään erätauolla. Jos ensimmäisellä tauolla jaot pysyisivät samoina, niin viimeistään toisella tauolla äidit tulisivat vaatimaan poikia vaihtamaan jakoja."
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia
-Antero Mertaranta @ Kanada vs. Slovenia