Tarkoitatko "oransseja pötköjä"? Ne on ihan parhaita karkkeja mitä on olemassa. Niitä pitäis kyllä myydä irtokarkkina. Mutta miksi joka karkkipussissa pitää olla sitä v*tun salmiakkia? Eikö ne ajattele sellaisia ihmisiä, jotka eivät syö salmiakkia? V*tuttaa, kun joutuu aina heittämään puolet pussista pois, kun puolet on salmiakkia. Salmiakki on ihan törkeän pahaa siis.Tirkka kirjoitti: Muuten, tietääkö kukaan sattumalta, saisiko niitä lakuja joita Aarrearkku-pussissa on, irtokarkkina jostain? Kun muuten en kyseisen pussin karkeista pidä mutta ne lakut on h**vetin hyviä. Joo, edellisessä kappaleessa mainitsemastani syystähän minun ei PITÄISI syödä karkkia ollenkaan mutta plääh.
Elintarviketopic
-
Show_Stopper
Ah, salmiakki.
Itse en näista kaikenmaailman karkkilaaduista juuri muuta kulutakkaan. Olen aina pitänyt siitä, koska se ei ole millään tavalla liian imelää. Toisin kuin monet muut karkit, se ei aiheuta pahaa oloa heti puolen pussin jälkeen. Varsinkin Halva osaa tehdä omistaan hyvin maukkaita ja omaakin parhaat mahdolliset ruudukkosalmiakit.
Tottakai myös hedelmäkarkit menevät, vaikka tosin kokonainen pussillinen hipoo jo etovuutta. Mutta myönnettävä se on: Sirkusaakkosten hedelmä/salmiakki -yhdistelmä on parhautta ja siitä onkin muovautunut yksi suosikeistani viimeisen vuoden aikana.
Muutoin aika vähän minkäänlaisia karkkeja tai sipsejä kulutankaan, sillä suurin osa pienemmistä rahoista menee kolaan. Jopa Lidlin kola onnaa silloin kun tarpeeksi himo on, tai ei muuta ole saatavilla. Kyseinen tavara on itseasiassa oikein maukastakin, vaikka kovin nopeasti hiilihapoistansa pääseekin.
Itse en näista kaikenmaailman karkkilaaduista juuri muuta kulutakkaan. Olen aina pitänyt siitä, koska se ei ole millään tavalla liian imelää. Toisin kuin monet muut karkit, se ei aiheuta pahaa oloa heti puolen pussin jälkeen. Varsinkin Halva osaa tehdä omistaan hyvin maukkaita ja omaakin parhaat mahdolliset ruudukkosalmiakit.
Tottakai myös hedelmäkarkit menevät, vaikka tosin kokonainen pussillinen hipoo jo etovuutta. Mutta myönnettävä se on: Sirkusaakkosten hedelmä/salmiakki -yhdistelmä on parhautta ja siitä onkin muovautunut yksi suosikeistani viimeisen vuoden aikana.
Muutoin aika vähän minkäänlaisia karkkeja tai sipsejä kulutankaan, sillä suurin osa pienemmistä rahoista menee kolaan. Jopa Lidlin kola onnaa silloin kun tarpeeksi himo on, tai ei muuta ole saatavilla. Kyseinen tavara on itseasiassa oikein maukastakin, vaikka kovin nopeasti hiilihapoistansa pääseekin.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Naisesi maistuvat kanalle?finlay kirjoitti:Mama-nuudelit...
Mama se on hyvää vaan, kun nopiasti tuloo vaan. Kanaa, porsasta, ankkaa vaan, ravuista puhumattakaan. Parisen minuuttia liedelle laita, niin kohta ja mahaasi taita. Mamaa kun suuhunsa laittaa, on se melkeen kun naista taittaa.
No mutta kuitenkin, itsekin ostin juuri tuollaisen kananuudelipaketin töiden jälkeen muiden ostosten seassa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Phenomenon
Allekirjoitan. Mama-nuudelit ovat jotain aivan mahtavaa, ei muiden valmistajien tuotteet vedä vertoja.finlay kirjoitti:Mama-nuudelit...
Mama se on hyvää vaan, kun nopiasti tuloo vaan. Kanaa, porsasta, ankkaa vaan, ravuista puhumattakaan. Parisen minuuttia liedelle laita, niin kohta ja mahaasi taita. Mamaa kun suuhunsa laittaa, on se melkeen kun naista taittaa.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
-
Show_Stopper
Minulle on mennyt melkeinpä mitkä tahansa nuudelit ilman keittämistä(siis ei mitään koko pusseja, vaan olen napsinut ruuanlaiton yhteydessä). Jos nämä Mamat ovat niiiin hyviä niin voisinpahan keittää tuosta annoksen itselleni.Show_Stopper kirjoitti:Mamat ovatkin ainoita jotka menevät jopa keittämättöminä, kuivina ja kovina. Tai sitten minä olen vain omalaatuinen.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Sanottakoon vielä, että kaikkia nuudelipakkauksen (koskee ainakin Mamaa) mukana tulleita mausteita ei ole tarkoitus käyttää samalla kertaa. Kokeilkaa toki, jos ette ole vielä tarpeeksi tulista ruokaa löytäneet.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blõg
Blõg
Nuudelien valmistuksen oikea formaatti:
1. Keitä vesi kattilassa
2. Lisää keitetty vesi erilliseen astiaan
3. Lisää joukkoon nuudelit sekä mausteet
4. Laita kansi päälle
5. Odota muutama minuutti
6. Ota tarpeelliset ruokailuvälineet
7. Nauti ateriasi harmonisesti syntyjä syviä pohdiskellen
1. Keitä vesi kattilassa
2. Lisää keitetty vesi erilliseen astiaan
3. Lisää joukkoon nuudelit sekä mausteet
4. Laita kansi päälle
5. Odota muutama minuutti
6. Ota tarpeelliset ruokailuvälineet
7. Nauti ateriasi harmonisesti syntyjä syviä pohdiskellen
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
- The Blasterpiece
Nuudeleista tulikin mieleen, että kokeilkaa joskus huvikseen, että pistätte nuudeleiden sekaan HK Potku-lihapullia. Aivan mahdottoman hyvä yhdistelmä! Muutenkin on pakkoa sanoa, että HK tekee mahtavaa ruokaa. HK Potkuja tulee vedettyä aamuisin, ruokatunnilla ja illallakin yleensä otan jotain. Ne ovat hyvin maukkaita ja tulisia. Eikä mielestäni edes kalliita.
Jyystä apinareikääni. Olen apina.
The Blasterpiece kirjoitti:HK Potkuja tulee vedettyä aamuisin, ruokatunnilla ja illallakin yleensä otan jotain. Ne ovat hyvin maukkaita ja tulisia. Eikä mielestäni edes kalliita.
Tässä oma mielipiteeni Potkusta tuosta vuoden alkupuolelta;
Olen edelleenkin tuota mieltä.Velocity kirjoitti:
v***u tässä HK:n Potku-kanamöskässä ei ole mitään syötävää!
Ostin tänään kaupasta iltanaposteltavaksi tuollaisen, ajattelin että hyvin maustettua kanaa ja dippikastiketta on mukava napsia. No v***u niitä kanankoipia oli joku 5, jotka olivat vielä ihan h**vetin pieniä! No, ajattelin että laatu korvaa määrän... Ei, s****na ne kanat maistuneet paljon millekään, se dippikastike oli kuin halpaa salsaa johon oli laitettu desilitra sokeria(hyi v***u se oli makeaa) ja niitä koipia tosiaan oli VÄHÄN!
h****tti 2.5 € tollaseen mauttomaan paskaan. Jos ikinä tekee mieli kanaa, ostakaa 2x mielummin Atrian Hornetteja, Shanghaita tai Firebirdsejä. Ne ovat maustettuja ja h**vetin hyviä ja niitä on riittävästi, TOISIN KUIN TUO v***n YLIHINNOITELTU JA SÄÄLITTÄVÄ PURKILLINEN PASKAA!!!
"EI TÄYSIN MAUTON" - AI EI VAI?!??!!?
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Miksi silloin, kun joku yrittää täällä olla hauska, se vedetään täysin överiksi, eikä se ole enää yhtään hauskaa? On se jännä.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
-
Show_Stopper
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Varsinkin kun hevistä ei olla puhuttu vielä ollenkaan näiden kahden kaverin osalta.Show_Stopper kirjoitti:Miksi tämä sinun hevari-gimmik tuntuu hieman... väkisin väännetyltä?Natumania kirjoitti:Sallikaa minun nauraa. Fruittarit.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Lihapullat on varmaan kolmanneksi kauhein ruoka, minkä ruotsalaiset ovat kehittäneet. Huonompina ainoastaan lipeäkala ja lindstörmin pihvit. Miksi pilata hyvä liha, josta voisi tehdä jotain parempaakin?
Viimeksi muokannut Riveni, La 09.08.2008 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Mitä niin paljon parempaa muka jauhelihasta voi tehdä? Maustamisestahan kaikki riippuu, sen jälkeen jauhelihan voi syödä ihan siinä muodossa kuin haluaa.Riveni kirjoitti:Lihapullat on varmaan kolmanneksi kauhein ruoka, minkä ruotsalaiset ovat kehittäneet. Huonompina ainoastaan lipeäkala ja lindstörmin pihvit. Miksi pilata hyvä liha, josta voisi tehdä jotain parempaakin?
"Just once, couldn't your attitude reflect the gravity of the situation?"
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-
"Not if I can help it!"
-Transformers: FFoD-