Elintarviketopic

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
SOS

Viesti Kirjoittaja SOS » To 14.08.2008 20:56

Natumania kirjoitti:Sallikaa minun nauraa. Fruittarit.
Sallikaa minun nauraa, hevarit, rässärit, rokkarit, hopparit, humpan kuuntelijat. Up the muotigurut.
'Alertin #1 Attitude Era-mark

Deve

Viesti Kirjoittaja Deve » La 16.08.2008 11:34

Riveni kirjoitti:Lihapullat on varmaan kolmanneksi kauhein ruoka, minkä ruotsalaiset ovat kehittäneet. Huonompina ainoastaan lipeäkala ja lindstörmin pihvit. Miksi pilata hyvä liha, josta voisi tehdä jotain parempaakin?
Mitäs vikaa Surströmmingissä on? Aika tujua tavaraa, jää HK:n Potku kakkoseks. Miehet erottuu pojista kun tätä aletaan syömään.
Kuva

Axl

Viesti Kirjoittaja Axl » To 28.08.2008 17:19

Keravan tarjoustalossa myydään nuudeleita, jotka makasavat vain 15 senttiä paketti! Maistoin niitä, ja olivat minusta todella maukkaita. Ja annos on vähän pienempi kuin normi, joten se sopii minulle, kun joskus en jaksa kaikkea..

Natumania

Viesti Kirjoittaja Natumania » To 28.08.2008 17:44

Mitenhän on mahdollista, että yli 2-vuotias ihminen ei jaksa syödä paketellista nuudeleita :tu:

Axl

Viesti Kirjoittaja Axl » La 30.08.2008 08:32

Tarkoitin ettei tee mieli syödä kaikkea, jos se on sellaista tylsää massaa, mutta noitahan syö vaikka viisi paketti kerralla kun ovat niin maukkaita. :P

Markka

Viesti Kirjoittaja Markka » Ke 01.10.2008 18:40

Eilen tuli maistettua jälleen tätä Fazerin Sininen suklaalevyn uutta gimmickiä; nimittäin Fazerin Sininen Omar Cream. Elikkäs Omar Cream kermatoffeepaloja yhdistettynä Fazerin Sininen-levyyn sen suklaan sekaan, ja ne ovat pieninä sellaisia paloja sisällä. Maku on omasta mielestäni maukas. Ainakin parempi kuin normaali Fazerin Sininen-levy. Hinta on siinä 2€:n paikkeilla, tietysti riippuu kaupasta. Vielä on maistamatta näitä muitakin gimmickkejä, kuten Lontoon Raetta. Suosittelen suklaanystäville juuri tätä. :)
i thank you

Genghis Khan

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ke 01.10.2008 19:30

Suklaata ja nuudeleja vaan, niin saa paskapäivälehdet taas revitellä kuin kansa lihoaa... Kyllä se on nuoret aikuiset asianlaita niin, että on vain kaksi käypää elintarviketta: Ruisleipä ja sekavihannes-pakastepussi.

Ja toki Ettan.
Looking California, feeling Minnesota.

Jers1

Viesti Kirjoittaja Jers1 » Ke 01.10.2008 19:36

Ei voi tajuta tätä energiajuomabisnestä... Noita on ihan joka sorttia, kaverit vetää niitä joka päivä.

Itse pidän Juissi-mehuista. 75 senttiä ja litra mainiota mehua on mukana, halpa hinta ja iso pakkaus = ratings.

Karkkien puolelta yleensä irtiksiä tai kovassa kiireessä Remix-pussi. Ei hassumpi yhdistelmä; Panttereita, hedelmäkarkkeja, pari kirpeää kolmiota :P.

Suklaan puolelta Fazerin punainen (sen lopussa ollessa sininen), Pandan tumma suklaa ja Royal-patukka.

Edit: Ei sovi unohtaa nallekarkkeja, joita tosin myydään Loviisassa enää vain kovina irtokarkkeina :(

Houhou, leivät! Oululaisen reilu täysjyvä pehmo miedosti paahdettuna margariinin ja lauantaimakkaran kera = maiskuti maiskis!
We need CM Punk!

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » Ke 01.10.2008 19:56

jers1 kirjoitti:Ei voi tajuta tätä energiajuomabisnestä... Noita on ihan joka sorttia, kaverit vetää niitä joka päivä.
Minkäs minä itselleni voin? ;)
Itse pidän Juissi-mehuista. 75 senttiä ja litra mainiota mehua on mukana, halpa hinta ja iso pakkaus = ratings.
Joskus tuli ostettua se purkki päivässä, ei enään.

Ainoa suklaa mitä nykyään edes syön on juuri se loistava Fazer Omar Cream levy. Mahtis.

Karkkeja ei tule syötyä kovin useasti, sipsiä vaan.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » Ke 01.10.2008 20:13

Kuva
Mikään suklaa ei voita Milka Trioladea. Se on vähän kuin Kinder-suklaata, mutta ainoastaan 2x parempana, ja isossa levyssä. Siinä on siis 3 kerrosta, tummaa, maitosuklaata ja valkoista. Itse en pidä tummasta tai valkoisesta suklaasta sellaisenaan, mutta ei h****tti kun tuo kolmikerrossuklaa on lyömätön. Oikeasti. Näitä saa ruotsinlaivoilta ja lentokentiltä, toivon mukaan myös tulevaisuudessa maista.

Toiseksi paras on sitten joku Sveitsissä myyty Air-suklaa, jota vedin aivan helvetisti vuonna 2005 partion euroopanreissulla. Todella mahtavaa.

Sitten on tietenkin Kinder Maxi, jota on saatavilla helposti.
XBKuvaX 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
Kuva -The Future Is Blue-

Marshallsaaret

Viesti Kirjoittaja Marshallsaaret » Ke 01.10.2008 21:49

Deve kirjoitti:
Riveni kirjoitti:Lihapullat on varmaan kolmanneksi kauhein ruoka, minkä ruotsalaiset ovat kehittäneet. Huonompina ainoastaan lipeäkala ja lindstörmin pihvit. Miksi pilata hyvä liha, josta voisi tehdä jotain parempaakin?
Mitäs vikaa Surströmmingissä on? Aika tujua tavaraa, jää HK:n Potku kakkoseks. Miehet erottuu pojista kun tätä aletaan syömään.
Kuva
Siis mitä v**tua, ei hapansilakat oo lainkaan sama asia kuin lipeäkala! Lipeäkala on sitä paskaa mitä jouluna tungetaan pöytään väkipakolla "koska se on perinne" ja hapansilakka on niitä mätiä kaloja säilykepurkissa, mitä tuossa kuvassakin näkyy.
永源 遥~!

Wormmaster

Viesti Kirjoittaja Wormmaster » To 02.10.2008 00:09

Fazerin Sinistä ja Velon mainitsemaa Milka Trioladea ei voita mikään. EI MIKÄÄN. Tämä siis kun on pakko suklaata saada = viikonloppu.

Normi Coca-Colaa ei myöskään voita yhtikäs mikään. Energiajuoma on kallista ja turhaa.

Äidilläni on tapana ostaa kaappiin pussi Pastaria Bolognesea jos on koulusta tullessani poissa kotoa eikä ehdi tehdä lämmintä päivällistä. Ihan maittavaa herkkua on, mutta vaatii kyllä vierelleen jotain lihatuotetta.
Last.fm | Xfire | Steam
TAISTELE LUKKO!

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 02.10.2008 00:25

Normi Coca-Colaa ei myöskään voita yhtikäs mikään
Pepsi Max <3

Pepsi Maxin jatkuvan kittaamisen vuoksi olen myös oppinut kuinka paljon sokeria normaalissa colassa on. Juuri tänään viimeksi kun vedin kaverin tarjoamaa normi-colaa, maistoin sen sokerin oikein kunnolla. Sen jälkeen kyllä ei tehnyt enää juoda kyseistä litkua. Tosin ennen tätä "Pepsi-Maxaatiota" cola maistuu vielä hyvälle. Enjoy it while you can... Itse olen Maxin puolella 100-0.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 02.10.2008 02:50

Markka kirjoitti:Vielä on maistamatta näitä muitakin gimmickkejä, kuten Lontoon Raetta. Suosittelen suklaanystäville juuri tätä. :)
Tuo lontoonrae -suklaa on muuten aivan he-le-ve-tin hyvää, ainakin jos tykkää noista lontoon rakeista semmoisenaankin.

Ja GK; Koulunäkki > Ruisleipä. Millon vaan. ;)

Ja Wormmaster; Coca Cola on oikeasti toiseksi pahimman makuista moskaa kaikista limppareista. Ainoastaan Dr Pepper on vielä pahempaa (tai ei sekään pahaa olisi jos sitä olisi tottunut juomaan mutta minä en ole. Pentuna joskus jopa tykkäsin).
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 02.10.2008 07:25

Ainoastaan Dr Pepper on vielä pahempaa (tai ei sekään pahaa olisi jos sitä olisi tottunut juomaan mutta minä en ole. Pentuna joskus jopa tykkäsin)
Hyi v***u, tuo on jotain niin kamalaa moskaa että huhhuh.
Mutta ehdottomasti voiton vie vielä vuonna 2003 myyty tiskiaineen varakorvike, eli Pepsi Blue.

Siis hyi s****na, sama juttu kun tolua kittaisi.

Nettiartikkeli pistää vielä paremmaksi:
Pepsi Fire was subtitled "Cola on Fire," tasting like a car accident between a can of Pepsi and a bottle of ground cinnamon. Pepsi Ice, or "Ice Mint Cola," tasted just like mouthwash. Seriously. Neither were/are any good, but they certainly looked the part. Pepsi Fire was a rich red, while Pepsi Ice was even more blue than Pepsi Blue was, even though that sounds impossible as I type it.
Muutenkin todella mielenkiintoinen ja hauska artikkeli, Dead Sodas:
http://www.x-entertainment.com/articles/0961/
XBKuvaX 360 - Jump In.

Genghis Khan

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » To 02.10.2008 09:22

Ja GK; Koulunäkki > Ruisleipä. Millon vaan.
Just eilen toi äitee köyhälle opiskelijalle kasan Koulunäkkiä. Eli kyllä maistuu sekin. Näin on. Juu.
Looking California, feeling Minnesota.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » To 02.10.2008 09:29

Velocity kirjoitti:[Mutta ehdottomasti voiton vie vielä vuonna 2003 myyty tiskiaineen varakorvike, eli Pepsi Blue
Niin no, itse tehtiin kyseisellä litkulla sokkotestejä ja lopputulos oli se, että kaikki testaajat luulivat blueta oikeaksi pepsiksi ja pepsiä blueksi. Niin pieni makuero niissä oli.

Mutta, Batman Cola!
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 02.10.2008 10:42

Light/Max/Zero/jne juomat ovat minun mielestä juuri niitä pahempia. Mitäs kuraa ne Coca Cola Light Vitamin/Green Tea on?? Kuulemma ihan paskaa.

Jos nyt kokiksista puhutaan niin ainoa mikä Pepsissä osaa viedä voiton on se, että se on lämpimänäkin ihan hyvää. Coca cola on hyvää sellaisena jääkylmänä. Tosin mulla on tapana etten koskaan osta samaa limsaa, pakko vaihdella. Tosin Mountain Dew tuntuu yhä olevan se minun suosikkini. Saatan muuten muistaa vielä tuon Pepsi Bluen. En tosin makua muista.Fantaa on pakko myös juoda kylmänä. Muuten se on kyllä sellasta paskaa.

Tosin suosikki juomat on nykyään nuo EDin Green ja Red energyt. Pirun hyviä.

Dr. Pepper on kyllä järkyttävää :S .

Eikö kukaan muista nuoruuden/lapsuuden ajoilta kun oli sellaista kamaa kuin Spider-Man limsa? o/

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 02.10.2008 10:52

Eikö kukaan muista nuoruuden/lapsuuden ajoilta kun oli sellaista kamaa kuin Spider-Man limsa? o/
Siis tuo oli jotain niin legendaarista että huhhuh.
0.33l lasipulloissa sitä kirkkaan sinistä totkua = RATINGS. Muistan vieläkin aivan tasan tarkkaan miltä se maistui, ja se oli hyvää se, ainakin silloin.

Täällä on näköjään keskustelua kaikesta tuollaisesta:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthrea ... 872&page=8

Ja sitten myös thaimaassa syömäni spiderman-jäätelö oli jotain aivan epiciä. Yksi parhaista jäätelöistä koskaan. Tietääkseni sitä ei saa euroopassa edes markkinoida niiden lisäaineiden vuoksi. :D

Se oli tuollaista, tosin hieman eri muotoisena ja suklaaseitti meni coolimmin sen ympäri:
Kuva

Ja tuo jäätelöhän oli täysin sinistä ja punaista. Aika friikkiä loppujenlopuksi.

EDIT:
Olin unohtanut Pepsi X:n kokonaan. Sehän katosi aika päiviä sitten, mutta website on vielä pystyssä :D
http://www.pepsix.fi/x/
XBKuvaX 360 - Jump In.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 02.10.2008 10:59

Olin unohtanut Pepsi X:n kokonaan. Sehän katosi aika päiviä sitten, mutta website on vielä pystyssä :D
Koska Pepsi X floppasi energiajuomana pahasti?

Ei ollut mitään kummoista.

Velocity
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Velocity » To 02.10.2008 11:02

Stefa kirjoitti:

Ei niin, mutta en itse paljon yleensäkään energiajuomista perusta, niin kyllä tuo kolavaihtoehto on se paras. Tosin Jolt-Cola hoitaa sen nykyään.
XBKuvaX 360 - Jump In.

Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa » To 02.10.2008 11:07

Velocity kirjoitti:
Stefa kirjoitti:

Ei niin, mutta en itse paljon yleensäkään energiajuomista perusta, niin kyllä tuo kolavaihtoehto on se paras. Tosin Jolt-Cola hoitaa sen nykyään.
Kyllä ne on nuo EDin uudet green ja red juomat. Saa vaihtelua siitä samanmakuisesta.
PURE! ja Thunder energy on kanssa sellaisia sopivasti poikkeavia muista.

Kyllä, saatan juoda energiajuomaa turhan paljon. Mutta joo toiset tykkää, toiset ei :wink: .

*S*

Viesti Kirjoittaja *S* » To 02.10.2008 11:09

Edellä mainittu Fazerin Omar-suklaa on aivan tolkuttoman hyvää. Ei vaan uskalla ostaa sellaista, se kun menee kerralla.. <_<
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia

Jesuli

Viesti Kirjoittaja Jesuli » To 02.10.2008 16:36

Parasta oli banaaninmakuinen T-Rex limpperssoni joskus kakarana.
Velocity kirjoitti:koko v***n huone on koluttu läpi, ja siinä makasin 10 minuuttia paikallani ja se vain KATOSI.
What kirjoitti:Miksi Cena ei saisi Wrestlemanian pääottelussa?
What kirjoitti:Sekin oli ihan uskomattoman hieno hetki, kun Porin torilla kaksi n.13-vuotiasta teinityttöä tuli pummimaan tupakkaa.

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » To 02.10.2008 18:25

Dr.Pepper on oikeasti aivan täyttä paskaa.

Erehdyin kerran Kajaanissa asuessani ostamaan kyseistä litkua Jormuan grillikioskilta hampurilaisen kyytipojaksi. Se oli juuri silloin ilmestynyt kauppoihin Suomessa ja pitihän sitä maistaa.

Ja voi jeesus, että se oli pahaa! Ostin 0,5 litran pullon, ja kioski oli juuri menossa kiinni, ja pantin saadakseni jouduin väkisin juomaan koko paskan. Kaveri ja kioskin omistaja vain nauroivat vieressä, kun yritin pakolla juoda sitä Dr.Shittiä tyhjäksi. Välillä syljin sitä suustani ulos ja nämä kaksi veikkosta nauraa räkättivät kuin mitkäkin. Lopulta taisin kaataa litkun maahan. En ole varma, mutta ainakin pullo tyhjeni. Tavalla tai toisella.

Tuon episodin jälkeen en ole Dr.Pepperiin koskenut. Enkä koskekkaan, jos se minusta riippuu.
hevosen k**pä

Vastaa Viestiin