Ei s****na, eikö mikään toimi? Media playerillä popitetaan, mutta pentele ei ne netin äänet pelitä vieläkään. Ladattu on flash playerit ja mozillat eikä toemi PRKL...Silly Cow kirjoitti:Tietokoneissa yleensä on kaksi plugia joihin voi kiinnittää kaiuttimet (toinen saattaa olla mikrofonin liitäntä tai sitten ei). Kokeile pistää kaiuttimet kiinni siihen toiseen liitäntään.
Saattaa tuntua typerältä ratkaisulta mutta olen nähnyt sellaisen toimivan. Silloin ongelma nimenomaan oli se, että esim iTunesista äänet kuuluivat ihan ok mutta YouTube oli mykkä.
Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
- Miccelsson
Wayne Bernard #14
Davidson University
How about that
Davidson University
How about that
Latasin netistä juuri retrohenkeä varten DOOMin. Ongelmat kuitenkin seurasivat tätä roskaa. Ensin tuli kansio täynnä eri tiedostoja, sieltä etsin Setupin, ja tämä menee normaalisti ensin saan valita kaikki näppäimistöt ja äänikortit(joista minulla ei kyllä ollut hajuakaan) yms. Sitten kun yritän päästä pelaamaan (Save settings and launch the game), jonka jälkeen taakse ilmestyy musta DOS-ruutu, mutta sen jälkeen tulee vika-ilmoitus otsikolla 16 bit MS-DOS Subsystem, jossa lukee
"C:\DOOMS\SETUP.EXE
This system does not support fullscreen mode. Choose "Close" to terminate the application."
Jos painan tuota Sulje näppäintä, ohjelma luonnollisesti sulkeutuu. Parin näpäytyksen jälkeen voin kuitenkin ohittaa sen, mutta sen jälkeen tulee samalla otsikolla teksti :
" The NTVDM CPU has encountered and illegal instruction.
CSSc000 IP:5105 OP:ff ff ff 71 5f Choos close to terminate the application."
Tällä kertaa sekä ohittaminen että sulkeminen sulkee ohjelman. Käytössäni on Windows Vista, ja ainut mitä osasin tässä vaiheessa tehdä, oli vaihtaa värimalli 16-bittiseksi 32-bittisen sijaan.
Onko mitään jota voi tehdä, vai jätänkö DOOM kokemuksen sikseen?
EDIT: Löysin GBA Emulaation, saa kelvata. En osaisi moisia DOS-laitteita käyttääkkään, mutta kiitos nyt avusta Razormanille.
"C:\DOOMS\SETUP.EXE
This system does not support fullscreen mode. Choose "Close" to terminate the application."
Jos painan tuota Sulje näppäintä, ohjelma luonnollisesti sulkeutuu. Parin näpäytyksen jälkeen voin kuitenkin ohittaa sen, mutta sen jälkeen tulee samalla otsikolla teksti :
" The NTVDM CPU has encountered and illegal instruction.
CSSc000 IP:5105 OP:ff ff ff 71 5f Choos close to terminate the application."
Tällä kertaa sekä ohittaminen että sulkeminen sulkee ohjelman. Käytössäni on Windows Vista, ja ainut mitä osasin tässä vaiheessa tehdä, oli vaihtaa värimalli 16-bittiseksi 32-bittisen sijaan.
Onko mitään jota voi tehdä, vai jätänkö DOOM kokemuksen sikseen?
EDIT: Löysin GBA Emulaation, saa kelvata. En osaisi moisia DOS-laitteita käyttääkkään, mutta kiitos nyt avusta Razormanille.
Viimeksi muokannut Supa, Ke 01.10.2008 21:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
The Wrestling industry used to be, first and foremost, about wrestling. All the posing, fan interaction and promos took a back seat to what happened in the ring. Not anymore. -Harley Race
Onko Vistasta kenties 64-bittinen versio käytössä (x64)? Sehän ei ymmärrä 16-bittistä koodia, ja saattaa heittää virheen. En siis puhu väreistä.
Kokeile nyt ainakin DosBoxia.
Kokeile nyt ainakin DosBoxia.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blõg
Blõg
- Wormmaster
Ei se niin vaikeaa ole. DosBox asennetaan vain Doomin kansioon ja sitten vedät Doomin ikonin Dosboxin päälle. Se aukeaa Dosboxissa, ja voit nauttia Doomista kuten siitä pitääkin.Supa kirjoitti:EDIT: Löysin GBA Emulaation, saa kelvata. En osaisi moisia DOS-laitteita käyttääkkään, mutta kiitos nyt avusta Razormanille.
4.20 megaa. Ja ei se heti alkanut sitä lataamaan, joten varsinainen latausaika oli n. 6-8 sekuntia. Aika ilmiömäistä kyllä.jers1 kirjoitti:Kuin iso tiedosto?Velocity kirjoitti:Mitä v**tua, pistin latautumaan Weezerin Pork and Beansin DC++:sta. Pistän sen tulemaan, ja ALLE 10 sek katson takaisin josko se lähti latautumaan, ja se piru oli jo VALMIS. VALMIS!? Voiko tuo olla edes mahdollista?
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Jospa DC vain vähän pätki, eikä näyttänyt, että tiedosto alkoi lataamaan, vaikka se alkoi?Velocity kirjoitti:4.20 megaa. Ja ei se heti alkanut sitä lataamaan, joten varsinainen latausaika oli n. 6-8 sekuntia. Aika ilmiömäistä kyllä.jers1 kirjoitti:Kuin iso tiedosto?Velocity kirjoitti:Mitä v**tua, pistin latautumaan Weezerin Pork and Beansin DC++:sta. Pistän sen tulemaan, ja ALLE 10 sek katson takaisin josko se lähti latautumaan, ja se piru oli jo VALMIS. VALMIS!? Voiko tuo olla edes mahdollista?
We need CM Punk!
Täysin mahdollistahan se on tuolla koolla. Oma kahden megan yhteyteni saattaa aloittaa latauksen 400-500 kt/s vauhdilla ja laskeutua muutamien sekuntien jälkeen hitaasti 200 kt/s:n normaalivauhtiin.Velocity kirjoitti:4.20 megaa.
EDIT: Itse en siis DC:tä käytä, mutta tuollaista näköjään sattuu.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blõg
Blõg
Ei kun siis hain biisiä, ja siihen tuli se lista mitä löytyi. Pistin yhden niistä lataukseen, pistin DC:n ikkunan piiloon ja katsoin 10 sec päästä oliko se lataus alkanut, ja se p****le oli tullut.jers1 kirjoitti:Jospa DC vain vähän pätki, eikä näyttänyt, että tiedosto alkoi lataamaan, vaikka se alkoi?Velocity kirjoitti:4.20 megaa. Ja ei se heti alkanut sitä lataamaan, joten varsinainen latausaika oli n. 6-8 sekuntia. Aika ilmiömäistä kyllä.jers1 kirjoitti: Kuin iso tiedosto?
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Ei kai tuossa mitään kummoista ole. Itse saan esim. jonkun 600-700 megasen leffan koneelle puolessa tunnissa tai allekin. Riippuu tietysti omasta nettiyhteydestäsi...Velocity kirjoitti:Mitä v**tua, pistin latautumaan Weezerin Pork and Beansin DC++:sta. Pistän sen tulemaan, ja ALLE 10 sek katson takaisin josko se lähti latautumaan, ja se piru oli jo VALMIS. VALMIS!? Voiko tuo olla edes mahdollista?
Siis kyllähän minun nettini potentiaalinen latausteho on kyllä suuri. 8 meganen netti, jolla olen parhaiten ladannut 21 mbp/s yhdeltä FTP-servulta. 27 meganen tiedosto tuli alle 2 sekunnissa. Firefox ilmoitti latausnopeudeksi 21mbps ja risat, sitä mitä ehdin sitä katsoa kun se oli jo tullut. 
Tuota en vieläkään ymmärrä, mutta anyways.
Mutta normaalisti tulee kyllä waret nopeasti, esim. Heroes:n 1 ja 2 jaksot jotain megan luokkaa.
Mutta normaalisti tulee kyllä waret nopeasti, esim. Heroes:n 1 ja 2 jaksot jotain megan luokkaa.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue--
Show_Stopper
Nyt tulikin vastaan suuremman luokan ongelma: CD-asemaa ei löydy. Eilen huomasin, että kummatkaan DVD- tai CD-asemista eivät lukeneet levyjä, eikä automaattinen käynnistys toiminut. Tietokone -kohdasta tarkistaessani, asemat eivät edes näyttäneet että niissä olisi yhtään mitään ja pian tulikin viesti että "Asemaa ei löydy". Tänään sitten huomasin että CD asema on kadonnut kokonaan Tietokoneelta.
Anyone?
Anyone?
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
En todellakaan veikkaa tuota, veikkaanpa että liitännät koneen sisällä ovat irronneet tai joku bugannut ja pistänyt ajurit käyttökelvottomiksi.Wormmaster kirjoitti:Hyvinkin mahdollista että CD-asemasi vain otti ja kuoli.
Kysy Afterdawnista.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-- Wormmaster
Aika hyvin on tullut tiedosto.Velocity kirjoitti:Siis kyllähän minun nettini potentiaalinen latausteho on kyllä suuri. 8 meganen netti, jolla olen parhaiten ladannut 21 mbp/s yhdeltä FTP-servulta. 27 meganen tiedosto tuli alle 2 sekunnissa. Firefox ilmoitti latausnopeudeksi 21mbps ja risat, sitä mitä ehdin sitä katsoa kun se oli jo tullut.
Itellä kun tulee 24 megasella netillä se 2-3 megaa sekunissa parhaimmillaan.
Red snow, how convenient.
Nyt on parikin ongelmaa:
1. Counter-Strike 1.6 ei toimi. Käynnistän sen, niin kuva ehtii tulla, ja sitten se sammuu. Olen asentanut uudelleenkin, ei auttanut. SOLVED
2. Avast! ei ymmärrä, että "Poikkeukset"-välilehden poikkeuksista ei tarvitse ilmoittaa "viruksia". Eli esim. kaikki ohjelmat ei toimi, kun Avast! on päällä.
3. Windows väittää, että automaattiset päivitykset eivät ole käytössä, vaikka olen ne ottanut käyttöön. Alkaa huolestuttaa toi punanen kilpi.
Käyttis siis Windows XP.
1. Counter-Strike 1.6 ei toimi. Käynnistän sen, niin kuva ehtii tulla, ja sitten se sammuu. Olen asentanut uudelleenkin, ei auttanut. SOLVED
2. Avast! ei ymmärrä, että "Poikkeukset"-välilehden poikkeuksista ei tarvitse ilmoittaa "viruksia". Eli esim. kaikki ohjelmat ei toimi, kun Avast! on päällä.
3. Windows väittää, että automaattiset päivitykset eivät ole käytössä, vaikka olen ne ottanut käyttöön. Alkaa huolestuttaa toi punanen kilpi.
Käyttis siis Windows XP.
Viimeksi muokannut Jers1, Su 19.10.2008 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We need CM Punk!
Sama juttu, ja tosiaan kun yritän laittaa ne päälle, se valittaa virhettä eikä pysty laittamaan niitä takaisin. Mikä v***n Windowsin asennevamma sekin on laittaa takaisin.3. Windows väittää, että automaattiset päivitykset eivät ole käytössä, vaikka olen ne ottanut käyttöön. Alkaa huolestuttaa toi punanen kilpi.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-- Wormmaster
1. Äskön vasta alkanut tapahtumaan vai aina ollut näin? Katseleppa TUOLTA hieman alkuapuja.jers1 kirjoitti:Nyt on parikin ongelmaa:
1. Counter-Strike 1.6 ei toimi. Käynnistän sen, niin kuva ehtii tulla, ja sitten se sammuu. Olen asentanut uudelleenkin, ei auttanut.
Käyttis siis Windows XP.
2 ja 3. Softien asennusvammoja, joille ei ikävä kyllä voi mitään.
CS ja Windows-ongelmat alkoivat, kun olin asentanut Windows XP:n uusimmat päivitykset...
Ainiin, valmiustila ei toimi enää. Viime yönä kone heräsi itsekseen siitä.
Ainiin, tiedättehän ne kannettavien tietokoneiden "keskinäppäimet", joilla korvataan hiiri? Eli se missä liikutetaan sormea jne. Minulla on siellä "rullaa" korvaava nappi, jolla voi mm. rullata sivuja ylös ja alas. Se ei aina suostu toimimaan.
Ainiin, valmiustila ei toimi enää. Viime yönä kone heräsi itsekseen siitä.
Ainiin, tiedättehän ne kannettavien tietokoneiden "keskinäppäimet", joilla korvataan hiiri? Eli se missä liikutetaan sormea jne. Minulla on siellä "rullaa" korvaava nappi, jolla voi mm. rullata sivuja ylös ja alas. Se ei aina suostu toimimaan.
We need CM Punk!
- Wormmaster
Minulla kone on aina herännyt valmiustilasta itsekseen. Luulen että on yliherkän laserhiiren vika.
TUOSSA infoa Windowsin System Restoren käytöstä. Toivottavasti se on ollut sinulla päällä. Nappaat vain sieltä sitten sellaiselta päivämäärältä System Restoren, jolloin kaikki oli vielä toiminnassa. Ei ne updatet varmaan kovin tärkeitä voineet olla jos vain kusivat koko roskan toimintaa.
TUOSSA infoa Windowsin System Restoren käytöstä. Toivottavasti se on ollut sinulla päällä. Nappaat vain sieltä sitten sellaiselta päivämäärältä System Restoren, jolloin kaikki oli vielä toiminnassa. Ei ne updatet varmaan kovin tärkeitä voineet olla jos vain kusivat koko roskan toimintaa.
Joo, no asetuksista tarkistin, ja ovat olleet päällä. Löysin silti vain eiliseltä päivältä palautuspisteen (päivitykset asensin toissapäivänä). Eli se asetus, joka poistaa vanhat palautuspisteet on ollut päällä.Wormmaster kirjoitti:Minulla kone on aina herännyt valmiustilasta itsekseen. Luulen että on yliherkän laserhiiren vika.
BTW tuskin hiiri sitä aiheuttaa, sillä oma koneeni ainakin palautuu valmiustilasta ainoastaan näppäimistöä käyttämällä (koska USB ei "toimi" valmiustilan aikana).
Ainiin, katselin videoita YouTubessa, kun yhtäkkiä ruutuni välkähti. No ei siinä mitään, jatkoin katselua, kunnes aukesi ruudulle uusi Firefoxin ikkuna, jossa pyöri joku futisjuttu toiselta videosivustolta! Suljin sen. Katsoin lisää videoita Tubessa, ja ruutu välähti taas. Alapalkissa ei ollut mitään, mutta alt-tabilla löysin Firefox-ikkunan, joka ei avaudu, ja "kuvake" ei ole Foxin kuvake, vaan se, joka tulee, kun kuvaketta ei ole saatavilla. Sitä ei siis saanut näkyviin, ennen kuin se videosivusto oli latautunut, eikä tehtävienhallinnassa näkynyt mitään (normaalit, uudet Firefox-ikkunat näkyvät). Sen sain kumminkin suljettua ennen lataantumista painamalla ALT+F4. Esiintyy ainoastaan YouTubessa ollessani.
We need CM Punk!