Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
- Jani Panos
Jaa kone paskana. Yritän käynnistää tätä, mutta aina koneen tullessa windows loading screenin jälkeen "käyttäjän valitsemiseen" tms. kone resetoituu.. Lähes kaikkea on yritetty, mutta en saa konetta menemään windows loading screeniä pitemmälle. Lisättäköön, että konetta käynistäessä saan valita: vikasietotilan, normaali käynnistyksen, tai kokoonpanon jolla kone viimeksi toimi (tms..), mutta kaikilla tulos on edellämainittu. Apu ois tarpeen ja tässä vaiheessa kaikki ehdotukset otetaan vastaan.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
- Jani Panos
En ole mikään tietokone tietäjä mutta montaa erilaista nettinopeutta nähneenä voisin veikata liian hidas internetyhteys?!?
Beyond the horizon of the place we lived when we were young
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
In a world of magnets and miracles
Our thoughts strayed constantly and without boundary
The ringing of the division bell had begun
Real's Prison
- Jani Panos
Minulla nuo ei ole toimineet oikeastaan kahteen vuoteen. Olen vaan kuittalluit ne wwe.comin ongelmiksi ja etsinyt videot muualta. Muutenkin ihmetyttää, kun juuri esim. WWE:n ja YLE:n videopalvelut ovat huonosti toteutettuja, kun samaan aikaan kaikenmaailman YouTubet ja Dailymotionit pyörittävät loistavaa palvelua.Jani Panos kirjoitti:Ehkä hieman kysymys, mutta mitkä voisi olla syitä tai mitä voisi olla tehtävissä, kun WWE.comin Mediaplayer ei toista sivuston videoita? Joka kerta jää "Buffering"-kohtaan, josta ei sitten mennä eteenpäin, vaikka kuinka odotettaisiin.
We need CM Punk!
Itselläni kyllä WWE:n videot toimivat moitteettomasti, mutta sitten taas YLE:n videot (Areena ja Elävä arkisto) joko eivät toimi lainkaan tai ääntä ei kuulu, mutta video toimii. Uskon, että on kyse jonkin plug-inin puuttumisesta tai vastaavan liitännäisen vanhasta versiosta, joka takkuilee ja pitäisi siten päivittää. YouTubet ja Dailymotionit kyllä ansaitsevat kiitoksensa. Niiden heikko puoli on vain siinä, että mikään virallinen ei usein saa niiden sivuilla kauhean kauaa olla, koska joko jotkin neropatit tai eri tahojen tiedusteluosastot laittavat niistä valituksen heti ylläpitoon, jolloin ne aina ennemmin tai myöhemmin poistetaan.Jers1 kirjoitti:Minulla nuo ei ole toimineet oikeastaan kahteen vuoteen. Olen vaan kuittalluit ne wwe.comin ongelmiksi ja etsinyt videot muualta. Muutenkin ihmetyttää, kun juuri esim. WWE:n ja YLE:n videopalvelut ovat huonosti toteutettuja, kun samaan aikaan kaikenmaailman YouTubet ja Dailymotionit pyörittävät loistavaa palvelua.Jani Panos kirjoitti:Ehkä hieman kysymys, mutta mitkä voisi olla syitä tai mitä voisi olla tehtävissä, kun WWE.comin Mediaplayer ei toista sivuston videoita? Joka kerta jää "Buffering"-kohtaan, josta ei sitten mennä eteenpäin, vaikka kuinka odotettaisiin.
Itse etsiskelin tässä joku päivä YouTubesta joitakin Kummeli-videoita, jotka olin joskus todennut hauskiksi, kuitenkin huomasin, että YLE oli ilmeisesti poistattanut ne. Hyvä juttu, että esimerkiksi Iron Maiden ei ole niin niuha, että kantelisi monista keikkatallenteistaan, jotka löytyvät YouTubesta kokonaan. Törkeät tai muuten olemattomat videot siis pitäisi poistaa aina.
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
After all is lost and nothing gained, Iron Maiden is still the only thing that matters.
Itsellänikin ilmeni tuo ongelma juuri Panoksen viestin luettuani.
Kummeli ja hauska eivät sovi samaan lauseeseen. Iron Maiden varmaan huomannut, että vaikka kuinka poistaisi, tulee niitä aina lisää eivätkä siksi jaksa vaivautua poistamaan muutamaa yksittäistä klippiä.Itse etsiskelin tässä joku päivä YouTubesta joitakin Kummeli-videoita, jotka olin joskus todennut hauskiksi, kuitenkin huomasin, että YLE oli ilmeisesti poistattanut ne.
Tässä on ollut kevyt vitutus viimeiset pari viikkoa, sillä koneen netti on ollut täysin sekaisin, ja olen huomannut, että kaikki tiet viittaavat uTorrentiin. Poistin uTorrentin, Winrarin ja fdfshow'n tylysti kokonaan pois koneelta, ja kas kummaa, kaikki toimii vallan mainiosti.
Ongelmia siis esiintyi aina, kun latasin uTorrentilla xtremewrestlingtorrents-sivustolta erilaisia torrentteja. Netti meni aivan sekasin, ja en tuntunut pääsevän oikeastaan millekään sivulle. Miksi näin tapahtuu? Vuosiin minulla ei ole ollut mitään ongelmia uTorrentin ja xtremewrestlingtorrentsin kanssa, joten miksi h****tissä koneeni pimahtaa yhtäkkiä?
Toivottavasti saan apua pian, sillä olisi mukava päästä latailemaan internetistä tavaraa jo parin päivän päästä ilman, että netti menee täysin sekaisin.
Ongelmia siis esiintyi aina, kun latasin uTorrentilla xtremewrestlingtorrents-sivustolta erilaisia torrentteja. Netti meni aivan sekasin, ja en tuntunut pääsevän oikeastaan millekään sivulle. Miksi näin tapahtuu? Vuosiin minulla ei ole ollut mitään ongelmia uTorrentin ja xtremewrestlingtorrentsin kanssa, joten miksi h****tissä koneeni pimahtaa yhtäkkiä?
Toivottavasti saan apua pian, sillä olisi mukava päästä latailemaan internetistä tavaraa jo parin päivän päästä ilman, että netti menee täysin sekaisin.
'Alertin #1 Attitude Era-mark
Netti on täysin sekaisin, kun uTorrent lataa jotain ja jos olen päivän aikana kerran ladannut jotain jo ihan loppuunkin ja ollut seedamatta, niin netti on silti koko päivän täysin jumissa.Wormmaster kirjoitti:Jäi kyllä aika ristiriitainen käsitys viestistäsi.
Siis netti on sekaisin kun uTorrent on PÄÄLLÄ? Jos näin on, niin...
'Alertin #1 Attitude Era-mark
- Wormmaster
Nyt on sitten GTA IV tullut ostettua PC:lle, ja heti ilmeni onkelmia. Joka kerta kun yritän aukaista peliä, niin tälläinen: "GTA IV FATAL ERROR: DD3D50" ilmoitus tulee näkyviin. Mitä pitäisi asentaa koneelle, että pystyisi pyörittämään IV:tä, tai kenelläkään tietoa, että mikä tässä nyt oikein mättää?

i thank you
1. FAIL. GTA IV on PC:lle käännettynä sellasta kuraa että...Markka kirjoitti:Nyt on sitten GTA IV tullut ostettua PC:lle, ja heti ilmeni onkelmia. Joka kerta kun yritän aukaista peliä, niin tälläinen: "GTA IV FATAL ERROR: DD3D50" ilmoitus tulee näkyviin. Mitä pitäisi asentaa koneelle, että pystyisi pyörittämään IV:tä, tai kenelläkään tietoa, että mikä tässä nyt oikein mättää?![]()
2. Laita koneesi tiedot. Jos et oikein hallitse hommaa, niin koeta vierailla sivustolla nimeltä System Requirements Lab.
3. Jos tehot riittävät, päivitä näytönohjaimesi ajurit.
4. Luovu toivosta ja osta 360.
We need CM Punk!
No puolet ajasta ne väänsi sen kopiosuojauksen kanssa, joka sitten - yllätys yllätys - murtui ennen julkaisupäivää. Ja sitten se pukattiin kovalla kiireellä markkinoille.Wormmaster kirjoitti:GTA IV PClle käännettynä ei ole täydellistä kuraa. Kaverit tykkää.
Mutta joo, heitäppä niitä specsejä. GTA on erittäin raskas peli ja aivan varmasti ilmenee ongelmia vähänkin vanhemman raudan kanssa.
Luota nyt kuitenkin Wormiksen arvioon koneesi osista, minä en tajua näyttiksistä mitään.
We need CM Punk!