Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
- Jani Panos
Haluaisin kysyä PS2:een kohdistuvasta ongelmasta, kun pistän levyn sisälle niin kone harvoin pyörittää sitä, mutta tämän jälkeen tulee säädettyä asetuksista levyn pyörimisnopeuden (?) nopeaksi ja hups tuntuu jälleen lukevan. Mietin, että olisiko mitään mahdollisia tapoja edesauttaa toimivuutta, ettei jokaisella kerralla tarvisi tapella tuon kanssa tuonkaan vertaa.
Vanhuuden jäljetkö tullut jo näkyviin poloisella?
Jos levy ei pyöri, on asema luultavimmin osittain rikki. Yleinen ongelma on myös aseman lukupään likaantuminen, jolloin se ei lähde pyörittämään levyä lukupään takia. Googlaa onglemasi, PS2 on niin suosittu että netistä löytyy ohjeet ihan kaikkeen.Jani Panos kirjoitti:Haluaisin kysyä PS2:een kohdistuvasta ongelmasta, kun pistän levyn sisälle niin kone harvoin pyörittää sitä, mutta tämän jälkeen tulee säädettyä asetuksista levyn pyörimisnopeuden (?) nopeaksi ja hups tuntuu jälleen lukevan. Mietin, että olisiko mitään mahdollisia tapoja edesauttaa toimivuutta, ettei jokaisella kerralla tarvisi tapella tuon kanssa tuonkaan vertaa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- Captain Charisma
Jos Mokkulaa tarkoitat, niin aika vaikeasti. Kuullemma mokkula kiinni koneeseen, koneesta nettipiuha Boxiin ja kone jakamaan mokkulan yhteyttä, pitäisi toimia. En oikein tiedä tuosta, ja vauhtikaan ei päätä huimaisi.Captain Charisma kirjoitti:Miten pääsen Saunalahden nettitikulla Xbox Liveen?
We need CM Punk!
Itsekin tullut testattua dna:n mokkulaa livessä. Tappelupeleissä, kuten UFC09, sillä ei tee mitään, koska 300:n pingillä liikkeet ovat pelkkää pätkimistä. Far Cry 2 sen sijaan oli ihan pelattava.Captain Charisma kirjoitti:Miten pääsen Saunalahden nettitikulla Xbox Liveen?
You want the best? Here I am.Darien Fawks kirjoitti:Provoatteko JDubille, vai oletteko oikeasti tuota mieltä?

-
Show_Stopper
Eilen menin sorkkimaan tietokoneen ruudun kontrastiasetuksia, minkä jälkeen siinä on näkynyt sellaista ihmeellistä väreilyä. Ei edes autokonfigurointi auttanut. Nyt kaikilla vähänkin tummilla taustoilla näkyy aaltoilua, joka ei sinäänsä häiritse, mutta on esim. elokuvien katselun aikana joskus todella vittumaista.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Virkistystaajuus pielessä?Show_Stopper kirjoitti:Eilen menin sorkkimaan tietokoneen ruudun kontrastiasetuksia, minkä jälkeen siinä on näkynyt sellaista ihmeellistä väreilyä. Ei edes autokonfigurointi auttanut. Nyt kaikilla vähänkin tummilla taustoilla näkyy aaltoilua, joka ei sinäänsä häiritse, mutta on esim. elokuvien katselun aikana joskus todella vittumaista.
-
Show_Stopper
Eli olen musiikinmuokkaus ohjelmaa vailla ja semmoinen olisi tarkoitus hankkia. Itse olen netistä löytänyt ainoastaan non-activated-versioita, joten kappaleita jota olen muokannut ei voinut tallentaa, tai pystyi, mutta ohjelma lisää siihen aina hemmetin ärsyttävän voice-logon jossa ääni sanoo voice-logo joka fuckin 10 sekunnin välein. Mikä on teidän mielestä hyvä ja toimiva musiikinmuokkaus ohjelma?
EDIT: Miten saan Live Messengerissä keskusteluhistorian näkyviin?
Viimeksi muokannut KOmus101, Su 04.10.2009 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen
Audacity.KOmus101 kirjoitti:Eli olen musiikinmuokkaus ohjelmaa vailla ja semmoinen olisi tarkoitus hankkia. Itse olen netistä löytänyt ainoastaan non-activated-versioita, joten kappaleita jota olen muokannut ei voinut tallentaa, tai pystyi, mutta ohjelma lisää siihen aina hemmetin ärsyttävän voice-logon jossa ääni sanoo voice-logo joka fuckin 10 sekunnin välein. Mikä on teidän mielestä hyvä ja toimiva musiikinmuokkaus ohjelma?
We need CM Punk!
-
Show_Stopper
Tai yksinkertaisemmin: messengerin valikosta Tiedosto -> Näytä viestihistoria.Merovingi kirjoitti:Omat tiedostot --> Vastaanotetut tiedostot --> Kansio, jossa on osa meseosoiteestasi.KOmus101 kirjoitti:
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
On :/Velocity kirjoitti:Onko Youtuben serverit olleet teilläkin todella hitaat viimeiset 2 päivää?
Kuitenkin joittenkin videoitten kohdalla päivittäminen auttaa
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"
- Shanghai Kid
Juu... Mulla on about viikon ollut sellainenkin vaiva, että jotkut tietyt videot ei pyöri vaikka päivittäisi sata kertaa... Ja se tosiaankin on yksi video kymmenestä.....Velocity kirjoitti:Onko Youtuben serverit olleet teilläkin todella hitaat viimeiset 2 päivää?
Edit. Tai kyllähän ne pyörii mutta kahden minuutin videon latausaika on vähintään puoli tuntia...
"If you weren't a WWE Superstar, what would your occupation be?"
"I think I would be an olympian, the president or the second coming of Jesus.... Or Chuck Norris. Maybe all four, I don't know."
-John Morrison
"I think I would be an olympian, the president or the second coming of Jesus.... Or Chuck Norris. Maybe all four, I don't know."
-John Morrison
- The Rocker
Itse en ole huomannut mitään suurta eroa. En tosin jatkuvasti palvelua käytäkään joka vaikeuttaa ongelman huomaamista.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Wormmaster
Googlen ostettua YouTuben tuota samaa ongelmaa on alkanut ilmaantua aika säännöllisin väliajoin. Nyt tilanne tosin onkin alkanut kärjistyä viimeisen kahden viikon aikana, alkaa hieman ottaa päähän kun juuri kahdeksan megaisen internetin saaneena vieläkin joutuu odottamaan useita minuutteja vain nauttiakseen parin minuutin videosta. 
Velocity, auta.
Latasin .mp4-muodossa olevan videon intyarrnetistä, siirsin sen ulkoiselle kovolleni, liitin kovon xbox360-konsoliini ja yritin toistaa, mutta p**ka rupesi valittamaan jotain scheissea siitä, miten ei voi tunnistaa videota jne. Sitten kytkin konsolin xbox liveen, yritin etsiä jotain updatea jonka avulla .mp4-tiedostot voisi toistaa mutten löytänyt, ja ajattelin, että hei, jospa minä koittaisin toistaa videota samalla kun olen xbox livessä, kiva live-setähän saattaisii ehdottaa minulle jotakin updatea! Väärässä olin, ja edelleen samaa virheilmoitusta pukkaa (yadayadablahblah status code: 69-C00D002F)
Joten; onko 'boxille olemassa jokin .mp4-tiedostojen toistamiseen tarkoitettu update, vai pitäisikö minun muuntaa tuo video johonkin muuhun tiedostomuotoon? Ja jos täytyy, niin help a brotha out, ja kerro miten.
Latasin .mp4-muodossa olevan videon intyarrnetistä, siirsin sen ulkoiselle kovolleni, liitin kovon xbox360-konsoliini ja yritin toistaa, mutta p**ka rupesi valittamaan jotain scheissea siitä, miten ei voi tunnistaa videota jne. Sitten kytkin konsolin xbox liveen, yritin etsiä jotain updatea jonka avulla .mp4-tiedostot voisi toistaa mutten löytänyt, ja ajattelin, että hei, jospa minä koittaisin toistaa videota samalla kun olen xbox livessä, kiva live-setähän saattaisii ehdottaa minulle jotakin updatea! Väärässä olin, ja edelleen samaa virheilmoitusta pukkaa (yadayadablahblah status code: 69-C00D002F)
Joten; onko 'boxille olemassa jokin .mp4-tiedostojen toistamiseen tarkoitettu update, vai pitäisikö minun muuntaa tuo video johonkin muuhun tiedostomuotoon? Ja jos täytyy, niin help a brotha out, ja kerro miten.
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
Xbox 360 on kyllä ihan v***n p****estä noiden videoiden kanssa. Ja codecit kun ovat niin erilaisia, jokin saatetaan luokitella mp4:ksi vaikka siinä olisi erimuotoinen ääniraita etc.Nodachi kirjoitti:Velocity, auta.
Muistaakseni 3:sta testaamastani avi.-tiedostosta yksi toimi, yksi latasi n. 30 sekkaa kunnes meni ruutu mustaksi ja boksi kämäsi, yksi ei toiminut ollenkaan. WMV-tiedosto, jota testasin, toimi myös. MP4:stenkin pitäisi, mutta itse lopetin kyllä taistelun boksin kanssa heti, sillä se oli niin vaikeaa.The Xbox 360 supports videos in Windows Media Video (WMV) format (including high-definition and PlaysForSure videos), as well as H.264 and MPEG-4 media. The December 2007 dashboard update added support for the playback of MPEG-4 ASP format videos.[50] The console can also display pictures and perform slideshows of photo collections with various transition effects, and supports audio playback, with music player controls accessible through the Xbox 360 Guide button. Users may play back their own music while playing games or using the dashboard, and can play music with an interactive visual synthesizer.
PS3 on ihan verraton tässä, tukee ainakin wmv/avi/divx/xvid, mpg/mpeg-1/mpeg-2/mpeg-4/mp4.... enempää en ole tainnut joutua yrittämään. Kyllä tässäkin jonkun filetyypin kohdalla tulee unsupported data, mutta se oli kyllä joku niin harvinainen ettei sillä ole väliä.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Meh, .avi-tiedostot ja kaikki muut mahdolliset videot/leffat/sarjat ovat sexboxillani toimineet vallan mainiosti. Paskamainen juttu tässä on se, etten tuota lataamaani videota pysty koneeltani katsomaan näyttiksen surkeudesta ja vanhuudesta ja kunnosta johtuen.
Milläs mä nyt fiilistelen Man Unitedin 08/09 Season Review -dvd:llä, perkule. :<
Milläs mä nyt fiilistelen Man Unitedin 08/09 Season Review -dvd:llä, perkule. :<
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
20LEGEND 1996-2011
20LEGEND 1996-2011
En ole hirveästi eri ohjelmia vielä kokeillut, enkä välttämättä ihan pelkästään kokeilunhalusta kokeilekaan. Tarkoitus olisi pitää kone suhteellisen pelkistettynä, ettei se ala taas käymään niin hitaaksi. Mutta jos StarCraft ja Age of Empires 2 toimivat, niin luulisi, että suurin osa muistakin ohjelmista toimisi, kunhan niiden installereita ei ole media playerin tapaan säädetty toimimaan vain jollain tietyillä käyttiksillä.Velocity kirjoitti:Tuli tuosta Tzeken rantista mieleen, että mitkä ohjelmat Windows 7:lla sitten toimivat?
Toimivatko esim. Guitar Pro, f00bar, Audacity?
Rotta.