Kysymyksiä
- MR.Off Topic
Yksityisviestit.
Onko normaalia että yksityisviestit pysyvät lähtevissä -kansiossa keltaisena värjättyinä. Onko kyse siitä ettei kyseinen henkilö ole vielä lukenut viestiä? Arvelin näin, mutta ajattelin vielä hakea varmistuksen.
Kiitos etukäteen.
Kiitos etukäteen.
- MR.Off Topic
Nimimerkin muutos.
Nyt kun pääsin kyselyn makuun, kysynkin seuraavaa asiaa:
Kun muuttaa nimimerkkinsä ja kun muutos astuu voimaan, millä nimimerkillä voi kirjautua sisään? Eli esimerkiksi, jos minun nimimerkki nyt muuttuisi ja en tietäisi että se on jo muuttunu, pääsisinkö sisälle vielä Mr.off topic -nimimerkillä? Ymmärrätte varmaan, miksi nimimerkin muutosta ajattelen
Ja kiitos taas etukäteen.
Kun muuttaa nimimerkkinsä ja kun muutos astuu voimaan, millä nimimerkillä voi kirjautua sisään? Eli esimerkiksi, jos minun nimimerkki nyt muuttuisi ja en tietäisi että se on jo muuttunu, pääsisinkö sisälle vielä Mr.off topic -nimimerkillä? Ymmärrätte varmaan, miksi nimimerkin muutosta ajattelen
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Re: Nimimerkin muutos.
Muistaakseni sinulle tulee sähköpostilla varmistus-linkki, jonka kautta sinun pitää aktivoida tunnuksesi uudelleen. Näin ainakin taisi olla silloin joskus kun itse vaihdoin nimimerkkiä.MR.Off Topic kirjoitti:Nyt kun pääsin kyselyn makuun, kysynkin seuraavaa asiaa:
Kun muuttaa nimimerkkinsä ja kun muutos astuu voimaan, millä nimimerkillä voi kirjautua sisään? Eli esimerkiksi, jos minun nimimerkki nyt muuttuisi ja en tietäisi että se on jo muuttunu, pääsisinkö sisälle vielä Mr.off topic -nimimerkillä? Ymmärrätte varmaan, miksi nimimerkin muutosta ajattelen![]()
WE BACK YA'LL?!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Oikeuksien lisäksi se niin kuin hiukkasen tavallaan saattaa rikkoa näitä foorumin sääntöjä:KOmus101 kirjoitti:Onkos teillä jotain paikkaa josta WWE:n tapahtumia voisi ladata? Paikka josta itse olen ladannut on lähiaikoina pettänyt useasti.
...saakos näistä "lataamis" sivuista puhua täällä foorumilla vai rikkooko se joitain oikeuksia?
1. Piratismia ei sallita. Ei linkkejä tiedostoihin, jotka sisältävät kaupassa myytäviä videoita, DVD:itä, musiikkia tai muutakaan laitonta materiaalia.
2. Ei linkkejä eikä vinkkejä sivuille, joista näitä laittomia kopioita voi hankkia.
- The Hardy Boy
On se kyllä aika hiton ärsyttävää, kun olisi aika paljonkin kysyttävää (vapaapainista) ja en voi kysyä, kun ei ole (ja tuskin tulee) kirjoitusoikeuksia.
Ihmettelen myös, miksi on tuo ei-keskustelijat ryhmä. Tajuan kyllä, että se estää kaikenmaailman nuubit ja spämmerit, mutta sitähän varten on moderaattorit, joten miksi koko ryhmä?
Ihmettelen myös, miksi on tuo ei-keskustelijat ryhmä. Tajuan kyllä, että se estää kaikenmaailman nuubit ja spämmerit, mutta sitähän varten on moderaattorit, joten miksi koko ryhmä?
R.I.PThe Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.
Muistakaa Hardly Boy ikuisesti!
Miksi ihmeessä moderaattoreiden pitäisi olla koko ajan poistamassa idioottimaisia viestejä, kun yhtälailla tällä tavalla saadaan yleinen keskusteluntaso pidettyä yllä?The Hardy Boy kirjoitti:Ihmettelen myös, miksi on tuo ei-keskustelijat ryhmä. Tajuan kyllä, että se estää kaikenmaailman nuubit ja spämmerit, mutta sitähän varten on moderaattorit, joten miksi koko ryhmä?
WWE.comin sivuilta näkee kuvia PPV-tapahtumista sekä pieniä käteviä videoita viikottaisten otteluista raporttien kera. Suomen ajassa kannattaa kokeilla onneaan päivä ennen seuraavaa PPV:tä MAX:lta. Samalta kanavalta löytää myös viikottaisia parin jakson viiveellä. Eikä tarvitse kuin ostaa Plus TV.KOmus101 kirjoitti:Onkos teillä jotain paikkaa josta WWE:n tapahtumia voisi ladata? Paikka josta itse olen ladannut on lähiaikoina pettänyt useasti.
...saakos näistä "lataamis" sivuista puhua täällä foorumilla vai rikkooko se joitain oikeuksia?
Katselisin kyllä mieluummin reaali-ajassa, kokonaisia jaksojaKOmus101 kirjoitti:Onkos teillä jotain paikkaa josta WWE:n tapahtumia voisi ladata? Paikka josta itse olen ladannut on lähiaikoina pettänyt useasti.
...saakos näistä "lataamis" sivuista puhua täällä foorumilla vai rikkooko se joitain oikeuksia?Panu5 kirjoitti:WWE.comin sivuilta näkee kuvia PPV-tapahtumista sekä pieniä käteviä videoita viikottaisten otteluista raporttien kera. Suomen ajassa kannattaa kokeilla onneaan päivä ennen seuraavaa PPV:tä MAX:lta. Samalta kanavalta löytää myös viikottaisia parin jakson viiveellä. Eikä tarvitse kuin ostaa Plus TV.
Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen
Mutta mun muistaakseni tuo on ympäri vuoden ollut tunnin jäljessä...Bilyeu kirjoitti:Johtunee varmaan kesä- ja talviajasta, joka ei päivity automaattisesti forumille.ToNy-MaN kirjoitti:Miksi foorumin kellonaika on tunnin jäljessä vaikka olen laittanut ajaksi paikallisen +2h? Tietty sen voisi laittaa Pietarin ajaksi +3h, mutta silti?
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
Kuvastaa vahvasti foorumin menoa ja kirjoittajia, jälkeenjäänyt.ToNy-MaN kirjoitti:Mutta mun muistaakseni tuo on ympäri vuoden ollut tunnin jäljessä...Bilyeu kirjoitti:Johtunee varmaan kesä- ja talviajasta, joka ei päivity automaattisesti forumille.ToNy-MaN kirjoitti:Miksi foorumin kellonaika on tunnin jäljessä vaikka olen laittanut ajaksi paikallisen +2h? Tietty sen voisi laittaa Pietarin ajaksi +3h, mutta silti?
If <s>God</s> Vince has a masterplan, that only he understands?
Trisu kirjoitti:Kratos on kyllä ihana badass.![]()
![]()
Kyllä ainakin Trisu täällä melko aktiivisesti vaikuttaisi käyvän. Olettaen, että kysymyksesi perustui siihen, miksi sinulle ei ainakaan vielä kirjoitusoikeuksia ole tippunut, on yksinkertaisesti se, että et ole vielä edes vastannut kaikkiin avoimen keskustelun topiceihin, eivätkä tähän mennessä vastauksesi ole olleet tarpeeksi asiallisia ja perusteltuja. Niin ja parin päivän kokemuksella ei tuollaista vielä tosiaan kannata edes kysyä, ellet sitten halua ryhtyä seuraamaan The Hardy Boyn jalanjälkiä.Panu5 kirjoitti:Hyvähän noin on sanoa kahden päivän kokemuksella.DeeäX kirjoitti:Miksei ylläpito käy täällä ikinä?