Kysymyksiä
-
John Cena1
- The Hardy Boy
En mielelläni toistelisi itseäni, mutta...Niin kysymys: Miksi veikkaus alkaa aina klo 19:00? Miksei vaikka heti, kun on kaikki matsit varmistettu?
R.I.PThe Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.
Muistakaa Hardly Boy ikuisesti!
Olet ollut foorumilla 10 päivää. Useilla on mennyt oikeuksien saamiseen yli kuukausi ja osa ei edes saa oikeuksia.Kiila55 kirjoitti:Voisiko joku modeista/ylläpitäjista vastata että, saanko keskustelijanoikeudet. Privaa olen molemmille ylläpitäjille lähettänyt, mutta kumpikaan ei ole vastannut.
Ja niinkuin täällä foorumilla on useita kertoja kirjoitettu:
Trisu kirjoitti:Ja missä määritellään, että "ylläpitäjän pitäisi olla jokapäivä paikalla tekemässä jotain"? Onko asiasta olemassa jonkinlainen työsopimus - oletan tässä tapauksessa, että maksat palkkaa tililleni tunnollisesti sanotaan nyt vaikka joka kuun kolmas päivä.
Seriously. Tää on täysin vapaaehtoista hommaa, niin teille kuin meillekin. Niin kauan kun en saa rahaa keneltäkään foorumin jäseneltä, en ole velvollinen tekemään yhtään mitään teidän eteenne. Jos ei foorumin meno miellytä, löydät varmasti netistä muitakin paikkoja joihin siirtyä.
Hyrkanos kirjoitti:Pistin Darien Fawksia signatureen
KOmus101 kirjoitti:Olet ollut foorumilla 10 päivää. Useilla on mennyt oikeuksien saamiseen yli kuukausi ja osa ei edes saa oikeuksia.Kiila55 kirjoitti:Voisiko joku modeista/ylläpitäjista vastata että, saanko keskustelijanoikeudet. Privaa olen molemmille ylläpitäjille lähettänyt, mutta kumpikaan ei ole vastannut.
Ja niinkuin täällä foorumilla on useita kertoja kirjoitettu:
Trisu kirjoitti:Ja missä määritellään, että "ylläpitäjän pitäisi olla jokapäivä paikalla tekemässä jotain"? Onko asiasta olemassa jonkinlainen työsopimus - oletan tässä tapauksessa, että maksat palkkaa tililleni tunnollisesti sanotaan nyt vaikka joka kuun kolmas päivä.
Seriously. Tää on täysin vapaaehtoista hommaa, niin teille kuin meillekin. Niin kauan kun en saa rahaa keneltäkään foorumin jäseneltä, en ole velvollinen tekemään yhtään mitään teidän eteenne. Jos ei foorumin meno miellytä, löydät varmasti netistä muitakin paikkoja joihin siirtyä.
Kiitos hra. moderaattori KOmus101. Vaikka aiheen alussa sanotaan, kuinka myös muut käyttäjät voivat vastata kysymyksiin, ei normikäyttäjien tarvitse puuttua kirjoitusoikeuksien jakeluun, koska se ei ole heidän asiansa millään tavalla. Jos jotain yleisellä tasolla foorumin toiminnasta (semmoista, mistä vastaaja vastaaja varmuudella tietää jotain) kysytään, niin vastaaminen on ihan jees. Toki tuokin ylläoleva viesti oli vain vanhoja modejen ja admineiden sanojen toistoa (ja sen takia pitkälti oikein), mutta silti yksittäisiin tapauksiin kirjoitusoikeusasioissa on ihan turhaa vastailla, jos ei oikeasti tiedä mitään varmaa kys. prosessista. Olisi tänne voinut tulla vaikka salainen päätös, ettei kirjoitusoikeuksia jaella niille, joilla on numeroita nimimerkin perässä, viimeaikaisten huonojen kokemuksien perusteella.Voisiko joku modeista/ylläpitäjista vastata että, saanko keskustelijanoikeudet. Privaa olen molemmille ylläpitäjille lähettänyt, mutta kumpikaan ei ole vastannut.
Kiila55:lle vastauksena tosiaan, että kärsivällisyyttä vähän tarvitaan. Jos ne viestit on oikeasti keskusteluoikeuksien tasoisia, nin kyllä ne oikeudet tulevat. Siinä saattaa kestää vähän aikaa, koska - kuten tuossa K0muksen lainaamassa Trisun viestissä - kuningattaremme asian ilmaisi: ylläpitäjyys on vapaaehtoista hommaa, eikä voida olettaa, että päivätyön ohella adminit koko aikaa täällä ehtisivät pyöriä.
Jospa nyt yrittäisit edes ymmärtää pointin oikein lukemalla koko viestin. Lainataanpa pari kohtaa:KOmus101 kirjoitti:Mitä väärää tietoa viestissäni oli?Kenitys kirjoitti: vastaaja vastaaja varmuudella tietää jotain
"Toki tuokin ylläoleva viesti oli vain vanhoja modejen ja admineiden sanojen toistoa (ja sen takia pitkälti oikein)"
"yksittäisiin tapauksiin kirjoitusoikeusasioissa on ihan turhaa vastailla, jos ei oikeasti tiedä mitään varmaa kys. prosessista. Olisi tänne voinut tulla vaikka salainen päätös, ettei kirjoitusoikeuksia jaella niille, joilla on numeroita nimimerkin perässä, viimeaikaisten huonojen kokemuksien perusteella."
Pointti ei ollut siinä, että viestissäsi olisi ollut jotain väärää tietoa, mutta miksi hitossa pitää leikkiä modea vastaamalla viestiin, johon kysytään vastausta modelta/adminilta juuri sen takia, että nämä ryhmät varmuudella tietävät oikean vastauksen. Toki vanhoja modejen ja adminien viestejä lainaamalla voi tässä tapauksessa osua oikeaan, mutta mitään oikeasti varmaa tietoa et voi antaa, koska et millään tavalla ole osallisena kirjoitusoikeuksien jakeluprosessissa. Minäkin hyvin hatarasti toki, koska admineilla on ne oikeuksien jakeluoikeudet, mutta sen verran enemmän kuitenkin, että jos vaikkapa viime viikolla olisi tapahtunut joku uusi päätös kirjoitusoikeuksien jakelun suhteen, minä osanneisin infota siitä siinä missä sinä kertoilisit faktana vanhoja lainauksia. Eli jos aiheessa varta vasten kysytään tietoa päätäviltä tyypeiltä ja kysymys on sen luontoinen, josta varmaa tietoa ei ole muillakuin admineilla ja modeilla, niin niihin kysymyksiin ei tarvitse vastata vaikka kuinka tekisi mieli.
Ihan sama juttu kuin siinä, että miksi muiden kuin modejen/adminien ei tarvitse huomauttaa esimerkiksi off-topicista: täällä on tietyt henkilöt, jotka vastaavat foorumin kunnossapidosta (ja heillä on tietoa/ominaisuuksia joilla puuttua asioihin), jolloin muiden ei tarvitse tulla huomauttelemaan off-topicista jne. Erittäin yksinkertaista. Tässä aiheessa tosiaan muutkin voivat kyllä auttaa yleiseen foorumiin liittyviin kysymyksiin, mutta tietyt kysymykset voi jättää suosiolla ylläpidolle.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
v***ttaa tuo Trisun aloituspostaus, missä sanotaan, että muutkin käyttäjät saavat vastata kysymyksiin. Okei, se ehkä palvelee joissain tapauksissa, mutta minkä h**vetin takia sitä pitää ruveta aina vastailemaan ylläpidon puolesta esim. kirjoittajan oikeuksiin liittyvissä kysymyksissä, jos vastaajalla ei ole mitään tekemistä foorumin toiminnan kanssa, eikä siihen liittyvää tietoa. Tämä saa nyt olla viimeinen kerta kun joku random-käyttäjä alkaa postaamaan ikivanhoja ylläpitäjän/moderaattorin quoteja tai ylipäänsä leikkimään ylläpitäjään. Tuollainen toiminta ei palvele ketään, ei varsinkaan omien oikeuksiensa perään kyselevää käyttäjäehdokasta.
Ja minä moderaattorina vastaan ja komppaan Kenitystä että killan viestit ovat riittävän tasokkaita, joten kunhan maltillisesti odottelee niin kyllä ne sieltä tulee.
Ja minä moderaattorina vastaan ja komppaan Kenitystä että killan viestit ovat riittävän tasokkaita, joten kunhan maltillisesti odottelee niin kyllä ne sieltä tulee.
WE BACK YA'LL?!
- MR.Off Topic
Ymmärrän, miksi monilla ärsyttää keskustelu oikeuksien saannin hitaus. Itsekin olen odottanut jo 4 kuukautta ja minun YV-viestejä ei ole vielä edes luettu. Ymmärrän myös, että Trisulla aikaa ei vältämättä hirveästi ole, ottaen huomioon sen että hän työskentelee Gallerian puolellakin. Tiedän ettei nimimerkini ehkä houkuttele lukemaan YV-viestiä, mutta nimimerkkini onkin hyvin nopeasti keksitty. Lisäksi sen vaihdosta olen myös pistänyt YV:tä, jota ei ole vielä luettu. Haluaisin päästä jo keskustelijat ryhmään, mutta ei varmaan auta kuin odotella.
Tämä asia tuntuu häiritsevän monia, joten selvennyksen vuoksi: se, että viestejä ei ole luettu, ei tarkoita sitä etteikö niitä olisi noteerattu. Itse jätän keskusteluhakemukset lukematta ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että osaan nopeasti sitten inboxista ne viestit poimia siinä vaiheessa kun ehdin asiaan perehtymään.MR.Off Topic kirjoitti:Itsekin olen odottanut jo 4 kuukautta ja minun YV-viestejä ei ole vielä edes luettu.
Pikkuneuvoja odottamiseen (ei niinkään fooruminkäyttöön liittyvä kuin elämänhallintaan): Älä paastoa, älä valvo koneen äärellä, älä pidätä hengitystä, älä stressaa, älä turhaudu ym ym. Et välttämättä menetä mitään vaikka saisit oikeudet ja huomaat sen vähän myöhässä.Smash! kirjoitti:Kysyisin vain, että onko minulla mitään mahdollisuuksia saada ikinä keskusteluoikeuksia? Etten turhaan odota.
Palannut kuolleista 2015
Ylläpidolle kysymys, tai kenelle tahansa, joka osaa antaa oikeasti vedenpitävän vastauksen.
Onko sellainen kauhuskenaario mahdollinen, että WrestlingAlert kaatuu, ja samalla kaikki tiedot häviävät? Kaikki aiheet tuhoutuvat. Tuli vaan mieleen, että tänne on tullut kirjoitettua todella paljon esim. noita PPV-arvosteluja, top 50-listoja ynnä muuta oikeasti yhteensä kymmenien ellei satojen tuntien "effortia" vaatineita juttuja, ja toivoisi että ne säilyisivät täällä "ikuisesti."
Onko pelkoni turha, vai olisko sittenkin viisainta alkaa kaivella vanhoja viestejä ja tallettaa omalle koneelle?
Onko sellainen kauhuskenaario mahdollinen, että WrestlingAlert kaatuu, ja samalla kaikki tiedot häviävät? Kaikki aiheet tuhoutuvat. Tuli vaan mieleen, että tänne on tullut kirjoitettua todella paljon esim. noita PPV-arvosteluja, top 50-listoja ynnä muuta oikeasti yhteensä kymmenien ellei satojen tuntien "effortia" vaatineita juttuja, ja toivoisi että ne säilyisivät täällä "ikuisesti."
Onko pelkoni turha, vai olisko sittenkin viisainta alkaa kaivella vanhoja viestejä ja tallettaa omalle koneelle?
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Vedenpitävää vastausta en osaa sanoa, koska ei ole hajuakaan kuinka paljon backuppeja nykyään otetaan, mutta hyvän vinkin voin antaa, että aina kannattaa tallentaa omat viestit, joiden hyväksi on nähnyt enemmän vaivaa. En sitten tiedä kumpi on todennäköisempää, se että Alert kaatuu vai se että koneesi kovalevy tuhoutuu.
WE BACK YA'LL?!
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- Jack DiBiase
- Moderaattori