Hyvä poika, lataa AdBlock Plus. Itse en ole vähän aikaan joutunut kattelemaan mainoksia netissä.Jack DiBiase kirjoitti:Aattelin vaan, kun tuollainen tuli nyt toisen kerran jo viikon sisällä. Se ei tule varsinaisesti pop-uppina, vaan korvaa tuolla "virustarkistusohjelmalla" koko selainikkunan, niin että se pitää sulkea. Ei kuitenkaan syytä huoleen jos ei klikkaile mitään?Riveni kirjoitti:Samaa luokkaa näiden "Check if your credit card is stolen!" juttujen kanssa, eli huijausta. Spywarea koittaa heittää
Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Ei pitäisi olla mitään huolta, paitsi jos käytät Exploderia ja siinä mainoksessa on Active X komponentteja.Jack DiBiase kirjoitti:Aattelin vaan, kun tuollainen tuli nyt toisen kerran jo viikon sisällä. Se ei tule varsinaisesti pop-uppina, vaan korvaa tuolla "virustarkistusohjelmalla" koko selainikkunan, niin että se pitää sulkea. Ei kuitenkaan syytä huoleen jos ei klikkaile mitään?Riveni kirjoitti:Samaa luokkaa näiden "Check if your credit card is stolen!" juttujen kanssa, eli huijausta. Spywarea koittaa heittää
Tosin moisia popuppejahan tulee lähinnä vain niiltä aikuis- ja warez-crack sivustoilta
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Voi olla levyssä vikaa, ei ilmeisesti pysty lukemaan sieltä data2.cab -nimistä tiedostoa. Ellei sitten levyasemassa ole vikaa.Nero kirjoitti:Feature Transfer Error
Feature: Game Engine Files
Component: Language Independent Files
File D:\data2.cab
Error: Datavirhe (CRC-tarkistus)
^^Tällaista siis tulee, kun koetan asentaa Splinter Cell Chaos Theorya koneelle. Mistä noin suunnilleen on kyse?
We need CM Punk!
Kiitos infosta, levyasemasta tuskin kiinni on, kun kaikkia muita cd:itä ja dvd:itä moitteettomasti pyörittää.Jers1 kirjoitti:Voi olla levyssä vikaa, ei ilmeisesti pysty lukemaan sieltä data2.cab -nimistä tiedostoa. Ellei sitten levyasemassa ole vikaa.Nero kirjoitti:Feature Transfer Error
^^Tällaista siis tulee, kun koetan asentaa Splinter Cell Chaos Theorya koneelle. Mistä noin suunnilleen on kyse?
Rama Rama Ding Dong
Saattaapi vielä kyseinen levy toimia jollain vanhalla hitaammaalla levyasemalla. Siksi niitä vanhoja hyviä asemia kannattaa säilöä aina muutama.Nero kirjoitti:Feature Transfer Error
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.
Läppäri ei suostu toistamaan mitään videoita, eikä ilmeisesti muutakaan flashia vaativaa, joten oletin, että vika olisi luonnollisesti flash playerissä. Kikkailin mokkulan kanssa itseni moniin eri latauspaikkoihin, mutta kumma kyllä, kone ei myöskään suostu lataamaan tiedostoja verkosta. Eilen pyöri vielä juutuupit ja kyllä se Pro Pilkkikin (ykkönen tietenkin) taisi tulla pienessä hiprakassa ladattua. Tänään ei kuitenkaan mikään toimi.
Eli olenko nyt sitten soheltanut jotain jänniä rasteja ruutuun eilen vai missä vika? Muuten skannaisin innolla troijalaiset sunmuut hauskuutukset, mutta koneelta ei löydy vanhentuneen AVGn lisäksi muita ohjelmia, eikä tuo internetistä latailu oiken luonnistu.
Eli olenko nyt sitten soheltanut jotain jänniä rasteja ruutuun eilen vai missä vika? Muuten skannaisin innolla troijalaiset sunmuut hauskuutukset, mutta koneelta ei löydy vanhentuneen AVGn lisäksi muita ohjelmia, eikä tuo internetistä latailu oiken luonnistu.
\____0___/
Mikä käyttis, mikä selain, miten lataamisen epäonnistuminen ilmenee?Migu.22 kirjoitti:Läppäri ei suostu toistamaan mitään videoita, eikä ilmeisesti muutakaan flashia vaativaa, joten oletin, että vika olisi luonnollisesti flash playerissä. Kikkailin mokkulan kanssa itseni moniin eri latauspaikkoihin, mutta kumma kyllä, kone ei myöskään suostu lataamaan tiedostoja verkosta. Eilen pyöri vielä juutuupit ja kyllä se Pro Pilkkikin (ykkönen tietenkin) taisi tulla pienessä hiprakassa ladattua. Tänään ei kuitenkaan mikään toimi.
Migu.22 kirjoitti:Ikkunat XP Explorerin kera, ja lataus kaatuu heti aloittamisen jälkeen siihen, että kone ei kysy latauksen kohdekansiota vaan nykii hetken latausikkuna auki ja tussahtaa ilmoittaen, ettei Tutkimusmatkailija saa avattua kohdetta xxxx tai se ei ole käytettävissä.

XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Ja paskanvitut. Firefox 3 + hieno valitsemasi teema + AdBlockPlus ja Download Helper + muut liitännäiset.Wormmaster kirjoitti:Firefox on enää muotiselain. IE8 > FF3, helposti.
Onko pakko yrittää erottua joukosta sillä, että heti kun joku tulee suositummaksi, aletaan suosia sitä altavastaajaa. v***u meikä selaa Netscapella.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-- Wormmaster
Jos haluaisin erottua joukosta ja suosia altavastaajaa, suosisin Google Chromea tai Operaa (joka sekin muuten kustiin aika tavalla ajan myötä).
Miten altavastaaja edes määritellään? Ainakaan käyttäjäprosentin mukaan ilmeisesti ei, sillä muutenhan et IEtä millään voisi altavastaajaksi kutsua vielä pitkään aikaan.
Miten altavastaaja edes määritellään? Ainakaan käyttäjäprosentin mukaan ilmeisesti ei, sillä muutenhan et IEtä millään voisi altavastaajaksi kutsua vielä pitkään aikaan.
Mutta mietinpä vain sitä, että kuka h****tti oikeasti valitsee selaimensa sen perusteella, mikä on cool? Sitä ei kukaan tiedä eikä siihen kiinnitä kukaan muu huomiota, kuin korkeintaan ne muutamat nörtit (:roll:) jollain nettilaudoilla.
Itse valitsin Firefoxin käytännön syistä:
1. IE on todella raskas ja jäykkä selain
2. Käytin ennen Operaa, mutta se alkoi takkuamaan ja kävi uusimpien versioiden myötä raskaammaksi kuin ennen
3. Firefoxissa on hyvät ominaisuudet (enkä edes käytä mitään adblockeja)
4. Firefox miellyttää silmää
Itse valitsin Firefoxin käytännön syistä:
1. IE on todella raskas ja jäykkä selain
2. Käytin ennen Operaa, mutta se alkoi takkuamaan ja kävi uusimpien versioiden myötä raskaammaksi kuin ennen
3. Firefoxissa on hyvät ominaisuudet (enkä edes käytä mitään adblockeja)
4. Firefox miellyttää silmää
Rotta.
Googlen scheisseen ei uskalla koskea kun ei tiedä mitä tietoja se elailustasi Googlelle lähettää. (Ja se muuten lukee käyttöehdoissa että heillä on siihen oikeus.) Entinen internetin vapaan vastakulttuurin tukipilari on nykyään valtakulttuurin suuri s****na.
Google Chromea voi käyttää myös tilassa, jossa se ei lähetä tietoja eteenpäin (ainakin osittain, en ole tutkinut tarkemmin). Toisaalta itse en näe tuota niin isona ongelmana, koska ei minulla ainakaan mitään salattavaa Internetin selailussa ole. Samat tiedot, kun menevät jokatapauksessa sivostejen ylläpitäjille.Riveni kirjoitti:Googlen scheisseen ei uskalla koskea kun ei tiedä mitä tietoja se elailustasi Googlelle lähettää. (Ja se muuten lukee käyttöehdoissa että heillä on siihen oikeus.) Entinen internetin vapaan vastakulttuurin tukipilari on nykyään valtakulttuurin suuri s****na.
Siinä se syy taisikin tulla ilmi ;). Naisia ei sais päästää koneille (paitsi Trisu, se näyttää osaavan jotain)Migu.22 kirjoitti:Kiitos hyödyllisistä vastauksista :roll:
Ja en minä itsekkään Exploreria liiemmin käytä, mutta tämä sattuu olemaan tyttöystävän läppäri, jolla joudun kituuttamaan joululoman tienoille asti, enkä ole saanut aikaiseksi ladata tulikettua.
Itse olen kokeillut jonkin aikaa sitä läppärillä, mutta en oikein tykännyt. Ulkoasu oli kyllä ihan miellyttävä ja selain oli kevyt, mutta se ärsytti, kun foorumeille kirjoittaessa tekstilaatikot bugailivat. Välillä ei näkynyt kaikkia sanoja ja ne jotka näkyivät, niiden alle tuli punaisia viivoja, joten kiva siinä nyt sitten kirjoitella. Toinen puute oli, että ainakaan omalla kohdallani siinä ei toiminut sivun rullaaminen hiiren rullaa painamalla ja sitten liikuttelemalla hiirtä ylös- ja alaspäin, vaan sivua sai rullattua vain rullaamalla rullaa.Bilyeu kirjoitti:Google Chrome on paljon nopeampi minun koneellani kuin Firefox, joka vastaa nopeudessa Internet Exploreria. Suosittelen kokeilemaan.
Rotta.
En tiedä mitä olet tehnyt, mutta minulla selain toimii aivan samalla tapaa kuin mitkä muut selaimet tahansa paitsi tämä on paljon nopeammin.Tzei-em kirjoitti:Itse olen kokeillut jonkin aikaa sitä läppärillä, mutta en oikein tykännyt. Ulkoasu oli kyllä ihan miellyttävä ja selain oli kevyt, mutta se ärsytti, kun foorumeille kirjoittaessa tekstilaatikot bugailivat. Välillä ei näkynyt kaikkia sanoja ja ne jotka näkyivät, niiden alle tuli punaisia viivoja, joten kiva siinä nyt sitten kirjoitella. Toinen puute oli, että ainakaan omalla kohdallani siinä ei toiminut sivun rullaaminen hiiren rullaa painamalla ja sitten liikuttelemalla hiirtä ylös- ja alaspäin, vaan sivua sai rullattua vain rullaamalla rullaa.Bilyeu kirjoitti:Google Chrome on paljon nopeampi minun koneellani kuin Firefox, joka vastaa nopeudessa Internet Exploreria. Suosittelen kokeilemaan.
Itselläni oli samat ongelmat kuin Tzei-emillä. Se sanojen alle tuleva punainen viiva on sama kuin vanhassa Microsoft Wordissa, eli siinä on automaattinen kirjoitusvirheiden tarkistaja. Eli todellinen piikki perseessä. En ihan heti löytänyt sen disablea sieltä asetuksista, joten jätin väliin vaan. Käytin sitä facebookin käyttämiseen, kun Firefox 2 ei vanhassa koneessa oikein omistanut.Bilyeu kirjoitti:En tiedä mitä olet tehnyt, mutta minulla selain toimii aivan samalla tapaa kuin mitkä muut selaimet tahansa paitsi tämä on paljon nopeammin.Tzei-em kirjoitti:Itse olen kokeillut jonkin aikaa sitä läppärillä, mutta en oikein tykännyt. Ulkoasu oli kyllä ihan miellyttävä ja selain oli kevyt, mutta se ärsytti, kun foorumeille kirjoittaessa tekstilaatikot bugailivat. Välillä ei näkynyt kaikkia sanoja ja ne jotka näkyivät, niiden alle tuli punaisia viivoja, joten kiva siinä nyt sitten kirjoitella. Toinen puute oli, että ainakaan omalla kohdallani siinä ei toiminut sivun rullaaminen hiiren rullaa painamalla ja sitten liikuttelemalla hiirtä ylös- ja alaspäin, vaan sivua sai rullattua vain rullaamalla rullaa.Bilyeu kirjoitti:Google Chrome on paljon nopeampi minun koneellani kuin Firefox, joka vastaa nopeudessa Internet Exploreria. Suosittelen kokeilemaan.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-