Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ke 03.03.2010 21:55

Trisu kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:Ja sitten asiaan: Menetin oikeuteni ajat sitten, mutta missä se syy viipyy :roll:
The Hardy Boy Tii 16.02.2010 21:28 kirjoitti:Hyvä on, ymmärrän nyt, että poistit minut kokonaan. Ymmärrän syyn, ja olen pahoillani aiheuttamastani vaivastani. Ei tarvitse postata, tiedän jo, että poistit oikeuteni.
Että :roll: itsellesi vaan.
google skitsofrenia :D
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » To 04.03.2010 07:47

ai jumankauta, tollanen viesti oli sittenkin. Niin tässä käy, kun ei tallentele viestejä. FUUUUUCK!

No pystyykö sitten saada niitä mitenkään takaisin, mrs. Boss?
The Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.

Muistakaa Hardly Boy ikuisesti!
R.I.P

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » To 04.03.2010 11:08

The Hardy Boy kirjoitti:No pystyykö sitten saada niitä mitenkään takaisin, mrs. Boss?
Luuletko ihan oikeasti, että mulla ei ole elämässä mitään muuta tekemistä kuin siirrellä ihmisiä keskustelijoista harjoittelijoihin, varoittaa niitä että jos käytös jatkuu niin oikeudet poistuvat kokonaan, poistaa ne sitten harjoittelijoista kun viesti ei mene perille JA sitten lisäillä kirjoitusoikeudet takaisin kun sääntöjenmukainen käytös yllättäen alkaisikin napostelemaan? Ihan oikeasti nyt, järki käteen. Olisi kannattanut miettiä asioita ehkä silloin kun siihen annettiin mahdollisuus, eikä itkeä sitten kun maito on jo kaatunut.

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » To 04.03.2010 11:44

Trisu kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:No pystyykö sitten saada niitä mitenkään takaisin, mrs. Boss?
Luuletko ihan oikeasti, että mulla ei ole elämässä mitään muuta tekemistä kuin siirrellä ihmisiä keskustelijoista harjoittelijoihin, varoittaa niitä että jos käytös jatkuu niin oikeudet poistuvat kokonaan, poistaa ne sitten harjoittelijoista kun viesti ei mene perille JA sitten lisäillä kirjoitusoikeudet takaisin kun sääntöjenmukainen käytös yllättäen alkaisikin napostelemaan? Ihan oikeasti nyt, järki käteen. Olisi kannattanut miettiä asioita ehkä silloin kun siihen annettiin mahdollisuus, eikä itkeä sitten kun maito on jo kaatunut.
Mutta neiti Karhu :cry:

Selvä, viesti meni perille, joko nyt pääsen leikkimään :roll:
The Hardy Boy kirjoitti:Joo, eiköhän tämä ollut tässä. En tee yksinkertaisesti mitään 'Alertissa, mikäli ei ole oikeuksia.

R.I.P

Wankie
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wankie » To 04.03.2010 12:01

The Hardy Boy kirjoitti:Selvä, viesti meni perille, joko nyt pääsen leikkimään :roll:
http://painiforum.com/forum/index.php

Siinä yksi monista vaihtoehdoista. Nähdään siellä!

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » To 04.03.2010 12:18

Wankie kirjoitti:
The Hardy Boy kirjoitti:Selvä, viesti meni perille, joko nyt pääsen leikkimään :roll:
http://painiforum.com/forum/index.php

Siinä yksi monista vaihtoehdoista. Nähdään siellä!
Jos siell' löytyy Kane and Undertaker niin tulen mukaan :wink:

R.I.P

Smash!

Viesti Kirjoittaja Smash! » To 04.03.2010 14:37

Oisko mulla mahdollisuus saada oikeudet?

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » To 04.03.2010 14:41

Smash! kirjoitti:Oisko mulla mahdollisuus saada oikeudet?
Kaikilla on siihen yhtä suuret mahdollisuudet. Muista vain panostaa näyttöviestiin, niin oikeuksien pitäisi tulla suht. helposti :)
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » Ma 08.03.2010 17:45

Sinut on bannattu Blogisysteemistä.
Höm?

R.I.P

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ke 10.03.2010 23:39

Ainoastaan keskustelijoilla on oikeus blogeihin.
WE BACK YA'LL?!

The Hardy Boy

Viesti Kirjoittaja The Hardy Boy » To 11.03.2010 18:05

Jack DiBiase kirjoitti:Ainoastaan keskustelijoilla on oikeus blogeihin.
Tuo koskee kommentoitia, Jakki TissiAse.

R.I.P

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » To 11.03.2010 21:30

The Hardy Boy kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:Ainoastaan keskustelijoilla on oikeus blogeihin.
Tuo koskee kommentoitia, Jakki TissiAse.
Kyllä se koskee myös blogejakin, The 'Tardy Boy.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

hädi

Viesti Kirjoittaja hädi » Su 28.03.2010 20:29

pakko on täällä kysästä koska yleinen osioon en pystykkään näköjään mitää kirjoittelemaan :) onko kellään tiedossa jotain hyvää streamia mistä katsella yömyöhällä itse mania ? :O

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 28.03.2010 20:33

hädi kirjoitti:pakko on täällä kysästä koska yleinen osioon en pystykkään näköjään mitää kirjoittelemaan :) onko kellään tiedossa jotain hyvää streamia mistä katsella yömyöhällä itse mania ? :O
Ei.
WE BACK YA'LL?!

-Winnie-

Viesti Kirjoittaja -Winnie- » Su 28.03.2010 20:37

Samaan asiaan liittyen. Porukalla oltais kattelemassa, ihan vaan pienen ongelman kanssa. WWE:n sivuilta ei jostain syystä striimin ostaminen onnistu, koska korttia se ei jostain syystä hyväksy. Ja joo siellä on rahaa tarpeeks ja joo, se on voimassa. Kellää muulla sattunu vastaavaa, keinoo miten ehkä selvitä asiasta tai paikkaa mistä sais hyvälaatusta kuvaa. maksulliset paikatki kelpaa. Kiitos jo näin tässä vaiheessa.

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Su 28.03.2010 20:48

Seuraava kysymys on täysin turha, mutta olen sitä jo vuosia ihmetellyt: Miksi käyttäjien liittymispäivämäärässä kaikki muut kuukaudet on lyhennetty suomenkielelle, mutta marraskuu on nov(ember)?

EDIT. 666, YEAH!!
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 29.03.2010 18:46

-Winnie- kirjoitti:Samaan asiaan liittyen. Porukalla oltais kattelemassa, ihan vaan pienen ongelman kanssa. WWE:n sivuilta ei jostain syystä striimin ostaminen onnistu, koska korttia se ei jostain syystä hyväksy. Ja joo siellä on rahaa tarpeeks ja joo, se on voimassa. Kellää muulla sattunu vastaavaa, keinoo miten ehkä selvitä asiasta tai paikkaa mistä sais hyvälaatusta kuvaa. maksulliset paikatki kelpaa. Kiitos jo näin tässä vaiheessa.
Heitetäänpä tuohon vastaus. Eli kortisi on luultavimmin rinnasteinen jonkin toiseen korttiin. Esimerkiksi isäsi korttiin. Visa Electroneihin pitää muuttaa asetus pankin sivuilta, jotta niillä voi maksaa paypalina. Eli toisinsanoen sinulla pitäisi olla sen henkilön pankkitunnukset, johon sinulla on korttirinnasteinen ja käydä muuttamassa noita asetuksia.

Jos kortisi ei ole rinnasteinen jonkin toiseen korttiin vaan sinulta löytyy omat tunnukset, voit käydä yksinkertaisesti muuttamassa tuon asetuksen.

En takaa, että ongelma hoituu näillä keinoilla tai olisi kyseessä tällainen ongelma. Ja ainiin... 'Mania meni jo.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 29.03.2010 18:47

Tähän topikkiin ainoastaan kysymyksiä Foorumista.
WE BACK YA'LL?!

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ma 29.03.2010 19:28

Jack DiBiase kirjoitti:Tähän topikkiin ainoastaan kysymyksiä Foorumista.
Onko tänne aina tarvinnut ansaita jokin kirjoitusoikeus erikseen? Itse en muista, että itseni kohdalla olisi moista prosessia ollut, tai sitten vain yksinkertaisesti ounasin koko homman.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

punkkiz

Viesti Kirjoittaja punkkiz » Ma 29.03.2010 19:34

Tuo keskustelijat ryhmähän tuli joskus loppukesästä/alkusyksystä 2004. Itse kun rekisteröidyin ei todellakaan tarvinnut hommata mitään kirjoitusoikeuksia, suoraan vaan kirjoittelemaan. Kyseinen järjestelmä kyllä vähensi roskakoriin siirrettyjen aiheiden määrää aika tehokkaasti.

Smash!

Viesti Kirjoittaja Smash! » Ma 29.03.2010 19:42

Tahtoisin nyt oikeasti kuulla, että tulenko ikinä saamaan oikeuksia ja onko kukaan lukenut viestejäni? Muilla foorumeilla olen jo nopeasti päässyt ihan hyvään vauhtiin ja sillä tavalla... Täälläkin eräs käyttäjä on YV:llä sanonut, että minulla on laadukkaita viestejä ja kannatta ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta eipä ole auttanut. Kannattaako odotella?

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » Ma 29.03.2010 20:22

Smash! kirjoitti:Tahtoisin nyt oikeasti kuulla, että tulenko ikinä saamaan oikeuksia ja onko kukaan lukenut viestejäni? Muilla foorumeilla olen jo nopeasti päässyt ihan hyvään vauhtiin ja sillä tavalla... Täälläkin eräs käyttäjä on YV:llä sanonut, että minulla on laadukkaita viestejä ja kannatta ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta eipä ole auttanut. Kannattaako odotella?
Kieliasusi on ainakin kohdillaan. Itse antaisin sinulle oitis kirjoitusoikeudet. Mitähän "powers that be" oikein mahtavat ajatella?
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 29.03.2010 20:45

Mä potkin Trisua perseelle. Koittakaa kestää.
WE BACK YA'LL?!

Spexler

Viesti Kirjoittaja Spexler » Ma 29.03.2010 21:28

Kröhöm...

(Edit: Tämän viestin voi omasta puolestani poistaa, sillä kirjoitusoikeudet pamahtivat tililleni.)

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » To 08.04.2010 22:11

Miten yliviivataan tekstiä? T: tyhmä.
WE BACK YA'LL?!

Vastaa Viestiin