TV-ohjelmat
- TupsuVeitikka
- Darien Fawks
Katon täs tuota "Taikatemput Paljastuvat" ja tähän on tullu sen tukevan taikurin tilalle ihan selkeesti joku toinen jannu ja vieläpä nainen (tai sitten sillä on melkoset manboobsit). Oon yrittäny netistä kaivaa tietoa että onko tuo vain mutua vai ihan totta. Jopa narraattori on vaihtunut johonkin hikisempään jannuun. Aikaisemmissa jaksoissa ei ollu eestuota Mitch Pileggia siellä vilahtamassa kertaakaan tuota 15 sekunnin höpötyksensä kanssa.
EDIT: saatan kyllä luulla omiani kun oli noin kovin karvaset koivet... Mutta paljon kuikelompi tuo on kuin mitä sarjan alussa katsoin...
EDIT: saatan kyllä luulla omiani kun oli noin kovin karvaset koivet... Mutta paljon kuikelompi tuo on kuin mitä sarjan alussa katsoin...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
-
PapaShango
- MR.Off Topic
Dr. Phil on ehkäpä loistavinta tahatonta huumoria mitä Ameriikan maasta on koskaan tullut. Jäin vahingossa katsomaan sitä, ja nytkin mursuviiksemme armahti naisen jolla oli "15 vuotta linnaa" tuloillaan, koska tämä kyseinen nainen sanoi pystyvänsä muuttumaan lastensa vuoksi, ja että hänestä löytyy kaiken pahan alta jotain hyvääkin!
GOD BLESS AMERICA!
GOD BLESS AMERICA!
"You are my Solskjær, my only Solskjær,
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
You make me happy, when skies are gray,
Even when it's pouring, you just keep scoring,
Please don't take my Solskjær away"
20LEGEND 1996-2011
Enemmänkin ketuttaa Philin ammattineuvot. Jos miehen sarjaa seuraa, huomaa että ne ovat aivan itsestään selviä juttuja.
"Olet lihava. Syö vähemmän, kuluta enemmän"
"Tupakointi tappaa. Lopeta tupakointi."
"Heroiini on huume. Huumeet ovat pahasta. Elämä on parasta huumetta."
Samat asiat voi lukea ala-asteen oppikirjoista. Sillä ei ole väliä mitä Phil sanoo, vaan sillä miten hän sen sanoo.
"Olet lihava. Syö vähemmän, kuluta enemmän"
"Tupakointi tappaa. Lopeta tupakointi."
"Heroiini on huume. Huumeet ovat pahasta. Elämä on parasta huumetta."
Samat asiat voi lukea ala-asteen oppikirjoista. Sillä ei ole väliä mitä Phil sanoo, vaan sillä miten hän sen sanoo.
- Phenomenon
Noda on kyllä niin oikeassa, sillä koko sarja on tahatonta huumoria. Phil esittää aina, ettei ole kenenkään puolella vaan on puolueeton - paskan vitut sanon minä. Aina jos on kaksi osapuolta, joista toinen on nainen ja toinen mies, on Phil lähes aina naisen puolella. Pitäähän sitä naispuolisen yleisön p***että nuolla, että tulee rahaa tilille.
Paras esimerkki tuosta on, kun eräässä jaksossa pariskunta tuli Philin luo, koska kummallakin oli toisen mielestä jokin riippuvuus. Miehellä showpaini ja naisella, mikäs muukaan kuin, Dr. Phil. Miehelle saarnattiin viisi minuuttia siitä, että koko laji on feikkiä ym. normaalit väitteet ja naiselle.. naiselle ei sanottu yhtään mitään!
Lisäksi ne neuvot ovat niin ilmiselviä, ettei siihen mitään koulutusta tarvita. Asettaa kaikki psykologit naurunalaisiksi..
Paras esimerkki tuosta on, kun eräässä jaksossa pariskunta tuli Philin luo, koska kummallakin oli toisen mielestä jokin riippuvuus. Miehellä showpaini ja naisella, mikäs muukaan kuin, Dr. Phil. Miehelle saarnattiin viisi minuuttia siitä, että koko laji on feikkiä ym. normaalit väitteet ja naiselle.. naiselle ei sanottu yhtään mitään!
Lisäksi ne neuvot ovat niin ilmiselviä, ettei siihen mitään koulutusta tarvita. Asettaa kaikki psykologit naurunalaisiksi..
hevosen k**pä
Dr.Phil ja Robin (vaimikäseolikaan) näyttävät Wikipedian mukaan olevan vielä naimisisa, mutta muistelisin jossakin olleen uutisen heidän erostaan. Ja koska tykkään lukea Seiskaa ja muita roskalehtiä, niin olen törmännyt useammankin kerran juttuihin, jotka kertovat Philin olevan tyranni ja kusipää. Oli miten oli, loistava komediasarja. Jos sattuu olemaan kotosalla ilman sen tärkeämpää tekemistä, niin pakkohan se on katsoa.Static kirjoitti:Olen pariin otteeseen kuullut jotain niitä juttuja, että tämä Dr. Phil huutaisi aina kotona vaimolleen ja sitten TV:ssä esittää tätä symppistä ja hyvää ihmistä. Mitäs nämä jutut sitten oikein ovat? Huhuja vai totta?
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia
Eino Leino - Elegia
Koukussa True Bloodiin.
Kummatkin kaudet katottuna melkein, tokasta jäljellä enää 3 jaksoa. Ja minä perkule vannoin, etten ala katsomaan sitä sen kaiken hehkutuksen jälkeen. Vaan niinhän se kävi Lostinkin kans.
Kummatkin kaudet katottuna melkein, tokasta jäljellä enää 3 jaksoa. Ja minä perkule vannoin, etten ala katsomaan sitä sen kaiken hehkutuksen jälkeen. Vaan niinhän se kävi Lostinkin kans.
...
Eino Leino - Elegia
Eino Leino - Elegia
- Darien Fawks
- Jack DiBiase
- Moderaattori
High five! Ihan ykköskomedia tällä hetkellä jenkeistä. Ensimmäinen uusi komediasarja mitä olen alkanut seuraamaan pitkiin aikoihin. Hyvä skripti ja hyvät näyttelijät. Ja Alison Brie on ihana.Darien Fawks kirjoitti:Meikäläinen on kyllä aivan täysin koukussa Community-nimiseen sarjaan. Parasta jenkkikomediaa ikiaikoihin.
Juurihan varmistettiin, että sarjaa tulee ainakin toinen kausi!
WE BACK YA'LL?!
- Darien Fawks
Jopas! Enpä olisi uskonut, että täältä löytyy joku sarjaa seuraava! High-F'n-Five!Jack DiBiase kirjoitti:High five! Ihan ykköskomedia tällä hetkellä jenkeistä. Ensimmäinen uusi komediasarja mitä olen alkanut seuraamaan pitkiin aikoihin. Hyvä skripti ja hyvät näyttelijät. Ja Alison Brie on ihana.Darien Fawks kirjoitti:Meikäläinen on kyllä aivan täysin koukussa Community-nimiseen sarjaan. Parasta jenkkikomediaa ikiaikoihin.
Juurihan varmistettiin, että sarjaa tulee ainakin toinen kausi!
Minullakin ensimmäinen uusi komediasarja aikoihin. Itse käyn vielä kuumempana Brittaan (Gillian Jacobsiin) kuin tuohon Annieen. Noh, eipähän tule riitaa.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Ajattelin ihan samaa. Juuri ennen kuin tämä "What-er-gate" -skandaali alkoi katsoin 8 jakson, joten vielä on näkemätöntä herkkua tiedossa useamman jakson verran. Eniten huumoria tarjoaa nämä sivuhahmot, kuten Chevy Chasen esittämä Pierce, ja kuka ikinä Abedia esittääkin. Myöskin Espanjan opettaja Señor Chang on loistohahmo. Oikeastaan kaikkein vähiten hauska hahmo on "päähenkilö" Jeff.Darien Fawks kirjoitti:Jopas! Enpä olisi uskonut, että täältä löytyy joku sarjaa seuraava! High-F'n-Five!
Saat pitää, kunhan sinulla ei ole liian pienet nännitItse käyn vielä kuumempana Brittaan (Gillian Jacobsiin) kuin tuohon Annieen. Noh, eipähän tule riitaa.
WE BACK YA'LL?!
- Darien Fawks
Juu, ei ole nännien koon kanssa ongelmia.
Voisin tässä heittää vastaavan inside-läpän pöytään, mutta jos olet vasta kahdeksannessa jaksossa menossa, niin enpä sanokaan mitään. 
Kyllä tuon nyt esitetyn 16 jakson aikana on jokaisella hahmolla ollut selkeät tähtihetkensä. Yksi sarjan mahtavista puolista on, kun nuo hahmot kehittyvät jatkuvasti. Tuottaja Dan Harmon (vai mikä olikaan) taisi jossain haastattelussa sanoakin, että tarkoitus on parittaa vähän kaikkia hahmoja keskenään kohtauksiin. Siis ei niin, että Abed ja Troy ovat koko ajan ruudussa yhdessä, vaan välillä Troy saattaa kommunikoida esimerkiksi Piercenkin kanssa. Abed ja Jeff ovat esimerkiksi ihan hillitön parivaljakko.
Oli kyllä melkoista sattuman kauppaa, että tuon Communityn aikanaan löysin. RAW'ssa oli joskus viime kesänä pieni mainos, jonka kautta sarja tuli tietoisuuteeni. Kesti kuitenkin aimo ajan, että sain aikaiseksi vilkaista käsiini ajat sitten hankkimani pilotin. On kyllä pitänyt pihdeissään siitä asti. Uskomatonta tykitystä joka jakso!
Edit: Niin ja Suomihan mainittiin myös yhdessä jaksossa.
Kyllä tuon nyt esitetyn 16 jakson aikana on jokaisella hahmolla ollut selkeät tähtihetkensä. Yksi sarjan mahtavista puolista on, kun nuo hahmot kehittyvät jatkuvasti. Tuottaja Dan Harmon (vai mikä olikaan) taisi jossain haastattelussa sanoakin, että tarkoitus on parittaa vähän kaikkia hahmoja keskenään kohtauksiin. Siis ei niin, että Abed ja Troy ovat koko ajan ruudussa yhdessä, vaan välillä Troy saattaa kommunikoida esimerkiksi Piercenkin kanssa. Abed ja Jeff ovat esimerkiksi ihan hillitön parivaljakko.
Oli kyllä melkoista sattuman kauppaa, että tuon Communityn aikanaan löysin. RAW'ssa oli joskus viime kesänä pieni mainos, jonka kautta sarja tuli tietoisuuteeni. Kesti kuitenkin aimo ajan, että sain aikaiseksi vilkaista käsiini ajat sitten hankkimani pilotin. On kyllä pitänyt pihdeissään siitä asti. Uskomatonta tykitystä joka jakso!
Edit: Niin ja Suomihan mainittiin myös yhdessä jaksossa.
Hienoa että ilmoitit, itselläni oli suunnitelmissa jotenkin tätä sarjaa hommata mutta jos sitä TV'stä tulee sitä voi sieltä hyvin seurata. Kiitos.Ravenwood kirjoitti:Huomenna 9.3 alkaa Subilta Sons of Anarchy. Vaikuttaa kyllä ihan mielenkiintoiselta sarjalta. Se kertoo jostain moottoripyörä jengistä. En oo hirveesti ettiny ohjelmast tietoo, ku en haluu tietää kaikkee etukäteen.
Mut pitää kyl tsekata, siis Subilta klo 22.00!
Itse olen katsellut vasta ykköskauden mutta pitää kompata tätä. Itselläni oli suuret epäilykset sarjasta kun eräs nettikaveri on niin paljon sitä hehkuttanut, mutta kyllä se on tosiaan loistava sarja. Vaikka vähän "akkojen sarja" onkin kyseessä.*S* kirjoitti:Koukussa True Bloodiin.![]()
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Komppaan myöskin ja taisin siitä kirjoittaa mahdollisesti juuri tänne joku vuosi sitten. Suuret epäilykset oli, että tämä on joku imelä akkojen sarja tosiaankin, mutta lopulta kuulin siitä niin paljon hyvää, että pakkohan se ykköskausi oli hankkia aikanaan. Ja sellaiset kolme päivää myöhemmin se tulikin katsottua. Noh, Sookie ja Tara alkoivat kyllä pidemmän päälle vähän ärsyttämään, mutta Jason ja Lafayette ovat loistavia hahmojaTirkka kirjoitti:Itse olen katsellut vasta ykköskauden mutta pitää kompata tätä. Itselläni oli suuret epäilykset sarjasta
Kakkoskaudenkin katsoin yhteen syssyyn muutamassa päivässä, jollain tasolla ehkä pienen pieni pettymys ykköseen verrattuna, mutta rima oli suurinpiirtein katossa kiinni. Mutta siis kuitenkin nautin pirusti molemmista kausista ja innolla odottelen kolmannen kauden alkua.
- Darien Fawks
Komppaan myöskin ja taisin siitä kirjoittaa mahdollisesti juuri tänne joku vuosi sitten. Suuret epäilykset oli, että tämä on joku imelä akkojen sarja tosiaankin, mutta lopulta kuulin siitä niin paljon hyvää, että pakkohan se ykköskausi oli hankkia aikanaan.[/quote]kurhela kirjoitti:Itse olen katsellut vasta ykköskauden mutta pitää kompata tätä. Itselläni oli suuret epäilykset sarjasta
Ei se oo häpee, jos tykkäätte katsoa imeliä akkojen sarjoja. =)
- Phenomenon