TV-ohjelmat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
xploiTah

Viesti Kirjoittaja xploiTah » Ti 09.03.2010 19:16

How I Met Your Mother :salut:
The Whole F'n Show! MR. Pay-Per-View!

TheWrestlingGame

Captain Charisma

Viesti Kirjoittaja Captain Charisma » Ti 09.03.2010 19:24

Scrubs :salut:

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ti 09.03.2010 23:15

Sons of Anarchy

Eka jakso tuli katsottua vain siksi että Ron Perlman oli messissä. Kyllä ainaki nekan jakson perusteella kannatti katsoa myös seuraava pätkä. Mielenkiinnolla odotan tuleeko tästä Shieldimäiseksi väkisin väännetty sarja vai mitä tulevan pitää.
Katey Segal oli hotimpi kuin koskaan. Pulmusissa aikoinaan kun näytteli niin ei ollu häävi mutta tämä nainen paranee vanhetessaan. Äänestä tulee aina mieleen Leelaa!! (Joka myös on hottis vaikka onkin yksisilmäinen typy viemäristä) :)
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ti 09.03.2010 23:32

ToNy-MaN kirjoitti:Sons of Anarchy
Oli kyllä ihan hemmetin kovaa settiä. Todellakin aion katsoa tätä sarjaa jatkossakin. Tässä vaan oli sitä tunnelmaa mistä mä diggaan. Tää sarja ei voi olla kuin täyttä laatua.

Tässä näytti olevan aika paljon semmosia näyttelijöitä, joiden nimiä en muista, mut monessa sarjassa ollut mukana. Ainakin Jerichosta oli se yks mimmi ja sit Paosta oli se yks jengiläinen. Paljon oli kyl ihan mulle tuntemattomia näyttelijöitä, mut se on vaan hyvä ettei samat naamat pyöri aina ruudussa.

Kyllä se Katey Sagal oli aika hot, vaikka onkin jo 56v :shock:

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Ti 09.03.2010 23:57

Ravenwood kirjoitti:
Kaikilla oma makunsa mutta aiheuttaisiko hän sinulle erektion?
..Stranger.

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ke 10.03.2010 00:01

TupsuVeitikka kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Repesin kyllä tolle kysymykselle! :D

Mutta vastaus on, että ei se ainakaan äsken aiheuttanut. Olishan se kyllä aika epämukavaa jos jokainen vastaantuleva hyvännäköinen nainen aiheuttaisi erektion.

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Ke 10.03.2010 00:13

Entäs jos kyseinen muori olisi täysin alasti? Aiheuttaisiko hän sinulle erektion?

On sitä kulli jäykkänä ennenkin tiellä kävelty, vieläpä varsin vilkkaalla ilman että kukaan olisi minua katseellaan seurannut, vaikka tietoisena asiasta olisi tahtonutkin seurata.
..Stranger.

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ke 10.03.2010 00:23

TupsuVeitikka kirjoitti:Entäs jos kyseinen muori olisi täysin alasti? Aiheuttaisiko hän sinulle erektion?
Jaa-a. Se on paha mennä sanomaan, kuinka tuossa tilanteessa kävisi. Enpä ole kyseistä rouvaa koskaan alastomana nähnyt. Kyllä mä kuitenkin luulisin, et pientä liikehdintää voisi tapahtua. Veri voisi ruveta pakkautumaan tiettyyn elimeen :D

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ke 10.03.2010 02:56

TupsuVeitikka kirjoitti:
Ravenwood kirjoitti:
Sitten kun olet tässä iässä niin ymmärrät että hot ei ole erektion synonyymi. ;)

*S*

Viesti Kirjoittaja *S* » Ke 10.03.2010 07:07

kurhela kirjoitti: Kakkoskaudenkin katsoin yhteen syssyyn muutamassa päivässä, jollain tasolla ehkä pienen pieni pettymys ykköseen verrattuna, mutta rima oli suurinpiirtein katossa kiinni. Mutta siis kuitenkin nautin pirusti molemmista kausista ja innolla odottelen kolmannen kauden alkua.
Kakkoskauden loppupuoli alkoi jo tympäisemään junnaavuudessaan ja meni jo pelleilyn puolelle. Kolmoskautta odotelessa, mikäli sellainen saadaan. Eztv:n sarjalistauksessa kohdalla lukee pending. Mikäli jatkoa piisaa, niin ei tiedä mitä tasoa odottaa, mutta jos vain Billiä ja Ericiä näkyy (ja paljon), niin olen tyytyväinen. Kuva

Sons of Anarchy vaikutti eilisen avausjakson perusteella ihan kiinnostavalta sarjalta. Saattaapa joutua latamaan koneelle sitäkin, kun veetuttaa odotella aina viikko yhtä jaksoa telkkarista tulevaksi.
...
Nytkö ma kaaduin, kun oli kaikkeni tarpeen?
Jähmetyn jääksi, kun meni haavani arpeen?
Toivoton taisto taivaan valtoja vastaan.
Kaikuvi kannel; lohduta laulu ei lastaan.
Hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin.
Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin.
Eino Leino - Elegia

Static

Viesti Kirjoittaja Static » Ke 10.03.2010 08:22

Sons of Anarchy meni eilen illalla tallennukseen kun en jaksanut alkaa valvomaan yömyöhään. :D Tänään tai huomenna voisi kyseisen jakson tarkastaa. Aivan ennenkuulumaton sarja minulle, mutta kaikkea sopii kokeilla.

Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » Ke 10.03.2010 08:41

ToNy-MaN kirjoitti:Pulmusissa aikoinaan kun näytteli niin ei ollu häävi mutta tämä nainen paranee vanhetessaan. Äänestä tulee aina mieleen Leelaa!!
IMDB:n mukaan Katey tosiaan näytteli Futuramassa Leelan ääntä, joten sen takia hänen äänestään varmaan tulee aina kyseinen piirroshahmo mieleen.
Rotta.

ToNy-MaN

Viesti Kirjoittaja ToNy-MaN » Ke 10.03.2010 13:42

Tzei-em kirjoitti:
ToNy-MaN kirjoitti:Pulmusissa aikoinaan kun näytteli niin ei ollu häävi mutta tämä nainen paranee vanhetessaan. Äänestä tulee aina mieleen Leelaa!!
IMDB:n mukaan Katey tosiaan näytteli Futuramassa Leelan ääntä, joten sen takia hänen äänestään varmaan tulee aina kyseinen piirroshahmo mieleen.
Tiedetään, siksi se siitä mieleen tuleekin. ;)

Tirkka

Viesti Kirjoittaja Tirkka » To 11.03.2010 04:33

Darien Fawks kirjoitti:Ei se oo häpee, jos tykkäätte katsoa imeliä akkojen sarjoja. =)
Hienoa lukea tämä. Olen nimittäin hieman häpeäkseni huomannut pitäväni kovasti myös Gossip girl -sarjasta joka on ainakin miljoona kertaa niin paljon akkojen (tässä tapauksessa teinityttöjen) sarja kuin mitä True blood on.

Tämä näin heteromiehenä, juunou. :oops: :oops: :oops:
All your message are belong to me.

I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).

Hyrkanos

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » To 11.03.2010 08:28

Tirkka kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Ei se oo häpee, jos tykkäätte katsoa imeliä akkojen sarjoja. =)
Hienoa lukea tämä. Olen nimittäin hieman häpeäkseni huomannut pitäväni kovasti myös Gossip girl -sarjasta joka on ainakin miljoona kertaa niin paljon akkojen (tässä tapauksessa teinityttöjen) sarja kuin mitä True blood on.

Tämä näin heteromiehenä, juunou. :oops: :oops: :oops:
Häpeä!!

Tosin itse en juuri sen parempi ole, kun olen jäänyt vähän koukkuun McLeodin tyttäriin. Sitten oli tietenkin se Hannah Montana. Puhumattakaan Talk Showsta kun Rachel Ray Show (kun vielä näkyi MTV:n maksukanavat) ja Tyra Banksin ohjelma.

Minkäs sille toisaalta mahtaa, sillä valtaosa TV:stä tulevasta ohjelmasta on naisille tarkoitettua roskaa, ja loput on scifiä tai fantasiaa (jotkut sitcomit voivat jopa sopia miehillekin). Enenvanhaan telkkarista tuli länkkäreitä joissa oli Clint Eastwood tai Steve McQueen.
Palannut kuolleista 2015

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 11.03.2010 13:26

Mää katsoin kauan aikaa Kaunareitakin! Mutta onneksi en enää sentään, kun se on mennyt jo niin insestimäiseksi ja epäuskottavaksi.

Ja joo joo, ainahan se on ollut epäuskottavaa ja insestimäistä, mutta nykyään vielä enemmän kuin silloin kun minä olin nuori.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Hyrkanos

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » To 11.03.2010 13:45

Darien Fawks kirjoitti:Ja joo joo, ainahan se on ollut epäuskottavaa ja insestimäistä, mutta nykyään vielä enemmän kuin silloin kun minä olin nuori.
Miten vanha oikein olet? Se oli ylivedettyä noilla alueilla jo minun nuoruudessani. Kyllä sitä joskus tuli katsottua, koska tytöt siitä puhuivat koulussa. Kun kuulee jotain ohimennen, on aina hauska tietää mistä puhutaan.
Viimeksi muokannut Hyrkanos, To 11.03.2010 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palannut kuolleista 2015

Tzei-em
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Tzei-em » To 11.03.2010 13:53

Tirkka kirjoitti:Olen nimittäin hieman häpeäkseni huomannut pitäväni kovasti myös Gossip girl -sarjasta joka on ainakin miljoona kertaa niin paljon akkojen (tässä tapauksessa teinityttöjen) sarja kuin mitä True blood on.
Olikos kyseessä se sarja, jota mainostettiin tosi paljon tv:ssä sanoilla "irstas, rohkea, (joku sana jota en muista), OMG"? Jos oli, niin ihan periaatteesta kieltäydyin katsomasta sarjasta yhtään jaksoa. Minua otti tuo OMG ihan tajuttomasti päähän. Omissa silmissäni sarja profiloi itsensä tuon mainoksen takia erittäin tiukasti 15-18 -vuotiaiden pissistyttöjen ohjelmaksi.

Muutenkin olen huomannut itsestäni sen piirteen, että muodostan mainonnan perusteella usein TV-sarjoista todella vahvoja mielipiteitä, eikä minulla monesti ole edes mitään pienintäkään halua korjata mielikuvaani vaikkapa kokeilemalla katsoa kyseistä sarjaa yhden jakson verran. Muistuu mieleeni eräs teinidraama vuosien takaa kun olin vielä lukiossa, nimittäin Batmanin tytär. En muista enää millainen sen mainos oli, mutta se ja ohjelman nimi yhdessä saivat minut itseni viiltelyn partaalle aina, kun näin mainoksen kyseisestä ohjelmasta. Jo pelkästään ohjelmaideana tuo on ehkä typerintä mitä olen ikinä kuullut. Se nyt vielä menetteli, että tehdään teinidraama teini-ikäisestä Teräsmiehestä, mutta jos tehdään teinidraama aiheesta Batmanin tytär, ei lopputulos kerta kaikkiaan voi olla järkevä millään tavalla. Tosin ohjelma taisikin poistua SubTV:ltä melko nopeasti, ellen väärin muista.
Rotta.

Button

Viesti Kirjoittaja Button » To 11.03.2010 15:35

Ylimainonta syö myös mielenkiintoa sarjoihin, mitkä muuten saattaisivat joutua katsottavaksi. Lähinnä tulee mieleen Flashforward, ja.. Noh, meinasin sanoa Harbors Island, mutta tuskinpa olisin muutenkaa sitä katsonut.. Nelosen mainostusrumban jälkeen sarjan nimen kuuleminen aiheuttaa lähinnä oksennusreaktion.

Mitäs muuta TV-ohjelmista.. Sillä saralla yksi on ollut viime aikoina ylitse muiden muuan Dexter -sarja nimittäin. Eipä sitä täälläkään ole kovin paljoa hypetetty? (kai? en jaksa katsoa aiempia viestejä). Joo, kyllä kyseessä on parhaimpia sarjoja mitä on olemassa atm. Kaikki 4 kautta takana, ja ei voi muutakun nostaa hattua tälle loistavalle TV-viihteelle. Katsokaa itse, sen voin kertoa, että itselläkin nousi lähinnä mieleen ajatukset geneerisestä CSI-tyylisestä bullcrapista, kun kuulin sarjasta ensi kertaa. Kaikkea muuta kuin sitä hyvät ihmiset. :)

Ozin kaikki kaudet on takana, mutta sen mahtavuuden varmaa tiedättekin jo. Myös South Parkista sen verran, että se edustaa tällä hetkellä kyllä vieläkin komedian eliittiä, harvemmin saan TVsarjan ääressä nauraa ääneen. South Park tässä paikoittain onnistuu vieläkin.
..RAW commentary
Scott Stanford "Hey punk, this whole straightedge thing, i know its no smoking no drinkin, can i still eat cocoa puffs?" Punk: "Where did you come from?"

Darien Fawks

Viesti Kirjoittaja Darien Fawks » To 11.03.2010 16:03

Hyrkanos kirjoitti:
Darien Fawks kirjoitti:Ja joo joo, ainahan se on ollut epäuskottavaa ja insestimäistä, mutta nykyään vielä enemmän kuin silloin kun minä olin nuori.
Miten vanha oikein olet? Se oli ylivedettyä noilla alueilla jo minun nuoruudessani. Kyllä sitä joskus tuli katsottua, koska tytöt siitä puhuivat koulussa. Kun kuulee jotain ohimennen, on aina hauska tietää mistä puhutaan.
Siis nykyään se on vielä ylivedetympää, kun Brooken ja Ericin lapset ovat alkaneet pariutua Taylorin sun muiden kanssa.
Uudistunut, entistä parempi Kielisirkus:

http://kielisirkus.blogspot.fi/

Hyrkanos

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » To 11.03.2010 17:41

Darien Fawks kirjoitti:
Hyrkanos kirjoitti:
Siis nykyään se on vielä ylivedetympää, kun Brooken ja Ericin lapset ovat alkaneet pariutua Taylorin sun muiden kanssa.
Ihan vain tuon jutun haastamiseksi, muistutan siitä että Brooke taisi olla Ericin tytär.

EDIT: Ei kun taisin lopettaa katsomisen väärään aikaan.

EDIT 2: Kauniit ja rohkeat pähkinenkuoressa; Sarja alkoi. Caroline kuoli. Sarja jatkui ja jatkui...
Palannut kuolleista 2015

Static

Viesti Kirjoittaja Static » To 11.03.2010 18:48

Tänään sain vihdoinkin katsastettua tuon tiistaisen Sons of Anarchyn. Hyvä aloitusjakso sarjalle, rento meininki, mutta myös sitä surua sovitettiin muutamiin kohtiin.

Esim. Jaxin ja hänen ex-naisystävänsä keskoslapsi, joka onneksi selvisi siitä leikkauksesta. Jaxin äiti teki aivan oikean teon kun meni hieman kuristamaan poikansa ex-kumppania, nainen oli ansainnut sen. Soo soo, ei huumeita saa vetää kun on raskaana.

Tässä sitten viikko odotellaan uutta jaksoa, ei mitään waretuksia, tässä tapauksessa. Mutta onneksi tänään tulee taas FlashForward, joka on muuten kehittynyt mahtavaksi sarjaksi.

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » To 11.03.2010 19:29

Static kirjoitti:Tässä sitten viikko odotellaan uutta jaksoa, ei mitään waretuksia, tässä tapauksessa. Mutta onneksi tänään tulee taas FlashForward, joka on muuten kehittynyt mahtavaksi sarjaksi.
Jotenkin tuo FF ei nappassut yhtään... Voishan sen joskus myöhemmin sit kattella, jos jaksaa.

Mut tänään tulee LOST!!! Lost on ihan parhautta. Vaikka se onkin nykyään aika sekava, ku siinä pompitaan niin monessa ajassa ja ulottuvuudessa ja ties missä. Kyllä se silti koukuttaa ihan hemmetisti.

Ei hitto! Nyt vasta tajusim, et viime yön Eureka jäi tallentamatta. :( Prkl Sub, ku näyttää sitä niin typerään aikaan...

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » To 11.03.2010 19:59

Ravenwood kirjoitti:Mut tänään tulee LOST!!! Lost on ihan parhautta. Vaikka se onkin nykyään aika sekava, ku siinä pompitaan niin monessa ajassa ja ulottuvuudessa ja ties missä. Kyllä se silti koukuttaa ihan hemmetisti.
Lost on kyllä kaksneljän jälkeen parasta viihdettä mitä tv tarjoaa. Todella loistavaa tavaraa. Vaikka juoni on välillä sekava, niin kyllä ne palaset aina loksahtaa kohdalleen. Lienee pakko ladköhköhta koko tuotanto ja nauttia koko roska putkeen.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

kurhela
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kurhela » To 11.03.2010 20:04

Button kirjoitti:Mitäs muuta TV-ohjelmista.. Sillä saralla yksi on ollut viime aikoina ylitse muiden muuan Dexter -sarja nimittäin.

Ozin kaikki kaudet on takana
Jep, Dexter on harvinaisesti mielestäni onnistunut tuottamaan neljä tasaisen laadukasta kautta. Ja ehkäpä tämä viimeisin oli se kaikkein paras tähän saakka, sen verran loistava lisä oli John Lithgow Trinitynä. Itse alkujaan aloin seuraamaan ykköskautta silloin kun se tuli Neloselta ja se alkoi niin hitaasti, että lopetin seuraamisen. Tosin osasyy oli myöskin se, että en jaksanut valvoa niin myöhään, vaan tuli pari kertaa nukahdettua jaksojen aikana. Kuitenkin kaveri suostutteli uudelleen sarjan pariin ja kun ykköskausi pääsi vauhtiin, niin se tuli sitten ahmittua. Kerrassaan loistavaa, ehkä kaikkien aikojen lempisarjani. Tähän mennessä.

Itsekin olen Ozia yritellyt katsella. Ensimmäiset kolme kautta oli vähän niin ja näin, aika raskastakin katsottavaa. Nyt neloskaudesta pidin todella paljon ja eiköhän ne kaksi viimeistäkin kautta katsella pois alta tässä lähiaikoina.

Piti tosiaan alkaa näitä sarjojakin seurailemaan enemmän, mutta olen vain saanut toistaiseksi katsottua vuoden aikana vain Sopranosin ja Life On Marsin.

En tiedä olenko juuri täällä maininnut, mutta pidän todella paljon myös tuosta Jimiltä puoli kahdeltatoista tulevasta Kenny vs. Spenny -sarjasta. Pidin siitä niin paljon, että lopulta tuli kaikki jaksot hankittua ja katsottua suorastaan sairaalloiseen tahtiin. Mahtava parivaljakko, toivottavasti sarjan teko jatkuu. Harvan sarjan parissa saa nauraa hysteerisesti koko ohjelman ajan. Näin pääsi käymään pariin otteeseen näiden kaverusten kanssa.

Vastaa Viestiin