- Spoiler: näytä
TV-ohjelmat
On muuten hieno sarja, koukuttanut koko 15-henkisen Niinisalon sotakoiranohjaajaporukan täysin! Meillä on aina sopivasti sarjan esitysaikaan sellainen tunnin tauko ettei tehdä muuta kuin hengailla: ja nykyään tuo tauko käytetään aina silmät teeveeseen liimautuneena. En tosin lomilla jaksanut sarjaa katsoa vaikka yritin, mutta porukalla jaksetaan spekuloida ja analysoida sarjaa loputtomiin. Tuntuu suorastaan rangaistukselta kun kerran neljässä viikossa on ruokintavastuussa, mikä tarkoittaa sitä, että missaa suuren osan päivän jaksosta koirakeittiöllä.Hyrkanos kirjoitti: Tosin itse en juuri sen parempi ole, kun olen jäänyt vähän koukkuun McLeodin tyttäriin.
Muuten tv:n katselu onkin sitten jäänyt täällä intissä aika minimiin. Lostin viimeistä kautta on nyt tullut wareteltua ja katsottua yhden kaverin kanssa, ja nyt kun oli Dexteristä puhe, kolmoskausi kiinnostaisi kovastikin. Kaksi ensimmäistä ainakin olivat parasta mitä aikanaan tv:stä tuli, outoa että Nelonen on noin myöhässä sarjan näyttämisen kanssa.
- Genghis Khan
Lost
Ei kyllä taaskaan Lost pettänyt. Oli aivan loistava jakso. Pikkasen vaan sekottaa, kun Locke ei ookkan Locke siel saarella, mut vaihtoehtoisessa tulevaisuudessa/rinnakkais todellisuudessa se onkin Locke. Saarella se on kuollut, mut silti se on "oikeassa" maailmassa menossa naimisiin. Ja kuka/mikä se savumonsteri-Locke oikeesti on??? En muista onko sen äijän nimeä mainittu ollenkaan. Miks se halus et Jacob kuolee??? Jos se Jacob kerta oli ihan turha jätkä muutenkin, joka vain luuli suojelevansa sitä saarta.
Sawyer oli taas ihan loistava! "I thought you were dead."
Muutenkin koko kohtaus kun "Locke" meni Sawyerin bileisiin oli kultaa. Oikeastaan koko jakso oli kultaa. Mä luulin jo, et Sawyer kuolee, kun ne tikkaat hajos. Mut ei onneks. Se luola setti vasta hämärää olikin. Mitä hemmettiä ne numerot taas tuli sekottamaan. Ja miks just niiden nimien edessä oli just ne numerot, mitkä niissä oli?
Ja miks se savu-"Locke" nyt haluais vaan lähtee sielt saarelta? Ei ku sehän vaan kusettaakin Sawyeria, et niitten on mentävä sinne temppeliin. Mut mitäs sit siel. Mitä se "Locke" oikeesti haluaa? Richardhan sano, et se tappaa Sawyerin. Mut miks? Muutenkin miksei se Richard lähteny sen "Locken" mukaan? Ja kuka se pikku-pentu oli?
Täähän on viimenen kausi ja mulle tulee vaan uusia kysymyksiä mieleen. Eikö tässä pitäis jo ruveta vastauksia satelemaan?
Tää mun teksti on ihan yhtä sekavaa, kuin Lostin juoni
Ps. Katey Sagal ei ollut hot, niinkuin Sons of Anarchyssä
Ei kyllä taaskaan Lost pettänyt. Oli aivan loistava jakso. Pikkasen vaan sekottaa, kun Locke ei ookkan Locke siel saarella, mut vaihtoehtoisessa tulevaisuudessa/rinnakkais todellisuudessa se onkin Locke. Saarella se on kuollut, mut silti se on "oikeassa" maailmassa menossa naimisiin. Ja kuka/mikä se savumonsteri-Locke oikeesti on??? En muista onko sen äijän nimeä mainittu ollenkaan. Miks se halus et Jacob kuolee??? Jos se Jacob kerta oli ihan turha jätkä muutenkin, joka vain luuli suojelevansa sitä saarta.
Sawyer oli taas ihan loistava! "I thought you were dead."
Ja miks se savu-"Locke" nyt haluais vaan lähtee sielt saarelta? Ei ku sehän vaan kusettaakin Sawyeria, et niitten on mentävä sinne temppeliin. Mut mitäs sit siel. Mitä se "Locke" oikeesti haluaa? Richardhan sano, et se tappaa Sawyerin. Mut miks? Muutenkin miksei se Richard lähteny sen "Locken" mukaan? Ja kuka se pikku-pentu oli?
Täähän on viimenen kausi ja mulle tulee vaan uusia kysymyksiä mieleen. Eikö tässä pitäis jo ruveta vastauksia satelemaan?
Tää mun teksti on ihan yhtä sekavaa, kuin Lostin juoni
- TupsuVeitikka
- Darien Fawks
Mitä ihmettä? Kuka p****le käynnisti sen aikakoneen?Darien Fawks kirjoitti:Kymppitonni. Yllättävän viihdyttävä ja hyvä ohjelma. Etenkin tällä viikolla on ollut hauskat vieraat. Esimerkiksi Petteri Ahomaa on heittänyt mainiota läppää!
Tuleeko tuo ohjelma oikeasti vielä tänäkin päivänä. Vaadin kyllä myös Napakympin ja Speden Spelit takaisin. Ja Onnenpyörän!
Tärkein unohtui. Tuttu Juttu Show on legendaarisin "viihdeohjelma", jota tässä maassa on koskaan tehty. Sulkeutuneita ja yksinäisiä peräkammarista kaivettuja olmeja yritetään parittaa keskenään aina yhtä hönön Joel Hallikaisen toimesta.. Ohjelma oli niin mahtava, että jo alle kymmenvuotias pojankloppikin tajusi ohjelman todellisen huumoriarvon.
\____0___/
Tuttu Juttu takaisin parivaljakolla Joel Hallikainen & Juuso Kivijärvi? Voi sitä kasvavien katsojalukujen kaunista ilotulitusta.Migu.22 kirjoitti:Tärkein unohtui. Tuttu Juttu Show on legendaarisin "viihdeohjelma", jota tässä maassa on koskaan tehty. Sulkeutuneita ja yksinäisiä peräkammarista kaivettuja olmeja yritetään parittaa keskenään aina yhtä hönön Joel Hallikaisen toimesta.. Ohjelma oli niin mahtava, että jo alle kymmenvuotias pojankloppikin tajusi ohjelman todellisen huumoriarvon.
Jos tuotaisiin vanhoja ohjelmia takaisiin, niin tässä ensimmäinen. Sitten voisin jopa harkita tv-luvan maksamista.
Kymppitonni tosiaan tulee nykypäivänäkin, tosin SuomiTV:ltä (kanava 33). Sehän on suurinpiirtein heidän ainoa "vetonaula" show.
Kymppitonni tosiaan tulee nykypäivänäkin, tosin SuomiTV:ltä (kanava 33). Sehän on suurinpiirtein heidän ainoa "vetonaula" show.
Siis Jacobhan juuri suojeli saarta tältä savuhirviöltä, joka paikkaa on terrorisoinut. Ei kai se sitä voinut Sawyerille kertoa (näin asian itse mietein). Ja savuörvelö luultavasti haluais tappaa Sawyerin, koska se on yks ehdokas uudeks suojelijaks... emmätie.Ravenwood kirjoitti:Lost
Sawyer oli taas ihan loistava! "I thought you were dead."Muutenkin koko kohtaus kun "Locke" meni Sawyerin bileisiin oli kultaa. Oikeastaan koko jakso oli kultaa. Mä luulin jo, et Sawyer kuolee, kun ne tikkaat hajos. Mut ei onneks. Se luola setti vasta hämärää olikin. Mitä hemmettiä ne numerot taas tuli sekottamaan. Ja miks just niiden nimien edessä oli just ne numerot, mitkä niissä oli?
Tää mun teksti on ihan yhtä sekavaa, kuin Lostin juoni![]()
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lostin_myt ... irvi.C3.B6 Tuolla ihan mielenkiintoista asiaa aiheeseen liittyen.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Kymppitonni on kyllä oikeasti ihan semi-viihdyttävä lämppäri Salkkareille. Tosin aika paljon viihdyttävyys on kiinni kilpailijoista, sillä R. Väisänen on edelleenkin aivan kauhea juontaja. Ja varsin tyhmäkin vielä.What kirjoitti:Mitä ihmettä? Kuka p****le käynnisti sen aikakoneen?Darien Fawks kirjoitti:Kymppitonni. Yllättävän viihdyttävä ja hyvä ohjelma. Etenkin tällä viikolla on ollut hauskat vieraat. Esimerkiksi Petteri Ahomaa on heittänyt mainiota läppää!
Tuleeko tuo ohjelma oikeasti vielä tänäkin päivänä. Vaadin kyllä myös Napakympin ja Speden Spelit takaisin. Ja Onnenpyörän!
Ja tosiaan, Onnenpyörä pitäisi ehdottomasti tuoda takaisin.
Ihan pakko tarttua aiheeseen. Eikös se ollut Napakymppi missä paritettiin ja Tuttu Jutussa oli jo valmiit pariskunnat kisailemassa. Ite muistelisin kyl näin.Migu.22 kirjoitti:Tärkein unohtui. Tuttu Juttu Show on legendaarisin "viihdeohjelma", jota tässä maassa on koskaan tehty. Sulkeutuneita ja yksinäisiä peräkammarista kaivettuja olmeja yritetään parittaa keskenään aina yhtä hönön Joel Hallikaisen toimesta.. Ohjelma oli niin mahtava, että jo alle kymmenvuotias pojankloppikin tajusi ohjelman todellisen huumoriarvon.
- Darien Fawks
Vuoden idea.enska kirjoitti:Tuttu Juttu takaisin parivaljakolla Joel Hallikainen & Juuso Kivijärvi? Voi sitä kasvavien katsojalukujen kaunista ilotulitusta.Migu.22 kirjoitti:Tärkein unohtui. Tuttu Juttu Show on legendaarisin "viihdeohjelma", jota tässä maassa on koskaan tehty. Sulkeutuneita ja yksinäisiä peräkammarista kaivettuja olmeja yritetään parittaa keskenään aina yhtä hönön Joel Hallikaisen toimesta.. Ohjelma oli niin mahtava, että jo alle kymmenvuotias pojankloppikin tajusi ohjelman todellisen huumoriarvon.
Oli kyllä upea kohtaus siellä Mariassa näiden kahden välillä.
Ja Kymppitonni rulez. Riitta on ihan hauska.
P**kaa muistelet koko ohjelmasta. Ei ollut tuo formaattina.Migu.22 kirjoitti:Tärkein unohtui. Tuttu Juttu Show on legendaarisin "viihdeohjelma", jota tässä maassa on koskaan tehty. Sulkeutuneita ja yksinäisiä peräkammarista kaivettuja olmeja yritetään parittaa keskenään aina yhtä hönön Joel Hallikaisen toimesta.. Ohjelma oli niin mahtava, että jo alle kymmenvuotias pojankloppikin tajusi ohjelman todellisen huumoriarvon.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Kappas, muisti teki tepposet. Mitenköhän mielsin Hallikaisen Napakymppiin... Siellähän oli se käkkäräpää villapaidassaan. Ja olisihan tuo Tuttu Juttu - formaatti pitänyt muistaa oikein, kun sitä joissain kinkereissäkin on hyödynnetty. Mahtavia ohjelmia kummatkin kuitenkin.Ravenwood kirjoitti: Ihan pakko tarttua aiheeseen. Eikös se ollut Napakymppi missä paritettiin ja Tuttu Jutussa oli jo valmiit pariskunnat kisailemassa. Ite muistelisin kyl näin.
Omituista myös miten selvästi muistan molempien ohjelmien kulun ja lavasteet, vaikka Napakymppiäkään ei kovin kauan minun elinaikanani kaiketi tehty. Pitäisi varmaan pistää Ylelle noottia, jotta halutaan vanhat kunnon viihdeohjelmat takaisin ja heivataan Kuorosodat ynnä muut X-Factorit pois.
\____0___/
Ei harmainta aavistusta. En muista nähneeni sarjasta yhtään mainosta ikinä ja kun lataan tv-sarjat yleensä netistä ja katselen koneelta niin en ole oikein perillä siitä miten tv-sarjoja televisiossa mainostetaan.Tzei-em kirjoitti: Olikos kyseessä se sarja, jota mainostettiin tosi paljon tv:ssä sanoilla "irstas, rohkea, (joku sana jota en muista), OMG"? Jos oli, niin ihan periaatteesta kieltäydyin katsomasta sarjasta yhtään jaksoa. Minua otti tuo OMG ihan tajuttomasti päähän. Omissa silmissäni sarja profiloi itsensä tuon mainoksen takia erittäin tiukasti 15-18 -vuotiaiden pissistyttöjen ohjelmaksi.
Batmanin tytär oli ihan loistava ohjelma! Kyseessähän ei tosiaankaan ole mikään teinidraama vaan kyseinen "Batmanin tytär" on siinä kolmekymppinen ja taistelee rikollisia vastaan siinä missä Batmankin. Sarjan ongelmana vaan oli se että siinä ei saanut käyttää Batmania, ei Jokeria eikä monia muitakaan Batman-maailmaan kuuluvia merkittäviä hahmoja. Tämä siitä syystä että tuotantoyhtiö halusi suojella Batman-elokuvasarjaa (joka onnistuttiin tuhoamaan siitä huolimatta kahdella tuoreimmalla paskaläjällä).Tzei-em kirjoitti:Muistuu mieleeni eräs teinidraama vuosien takaa kun olin vielä lukiossa, nimittäin Batmanin tytär. En muista enää millainen sen mainos oli, mutta se ja ohjelman nimi yhdessä saivat minut itseni viiltelyn partaalle aina, kun näin mainoksen kyseisestä ohjelmasta. Jo pelkästään ohjelmaideana tuo on ehkä typerintä mitä olen ikinä kuullut. Se nyt vielä menetteli, että tehdään teinidraama teini-ikäisestä Teräsmiehestä, mutta jos tehdään teinidraama aiheesta Batmanin tytär, ei lopputulos kerta kaikkiaan voi olla järkevä millään tavalla. Tosin ohjelma taisikin poistua SubTV:ltä melko nopeasti, ellen väärin muista.
EDIT: Ai niin, kyseistä sarjaa tosiaan tehtiin ainoastaan 13 jaksoa alunperinkin kun edellä mainitsemistani syistä yleisö ei oikein löytänyt sarjan pariin. Siitä syystä se poistui Suomessakin televisiosta niin nopeasti. Harmi, koska pidin itse konseptista kovasti.
Häpeän. Mutta minkäs sille voi että sarja on niin koukuttava. Itse pidän kovastikin näistä teinidraamoista, olisiko oma teini-ikä ollut aikoinaan liian tylsä kun sitä pitää korvata tässä iässä katselemalla teinidraamoja.Hyrkanos kirjoitti:Häpeä!!
Tosin itse en juuri sen parempi ole, kun olen jäänyt vähän koukkuun McLeodin tyttäriin. Sitten oli tietenkin se Hannah Montana. Puhumattakaan Talk Showsta kun Rachel Ray Show (kun vielä näkyi MTV:n maksukanavat) ja Tyra Banksin ohjelma.
Minkäs sille toisaalta mahtaa, sillä valtaosa TV:stä tulevasta ohjelmasta on naisille tarkoitettua roskaa, ja loput on scifiä tai fantasiaa (jotkut sitcomit voivat jopa sopia miehillekin). Enenvanhaan telkkarista tuli länkkäreitä joissa oli Clint Eastwood tai Steve McQueen.
Ja tuo on kyllä totta että televisiosta tulee nykyään enimmäkseen naisille suunnattuja sarjoja. Itseäni nuo Scifi- ja Fantasiasarjat harvemmin jaksavat kiinnostaa joten pakko tyytyä näihin akkojen ohjelmiin kun miehille suunnattuja kunnon sarjoja ei oikein ole.
All your message are belong to me.
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
I dont always win... but when I do, it's PPV-veikkaus (2005, 2015).
Napakympissä oli Kari Salmelainen ja eivätkä Kuorosota tai X-factor ole ylen ohjelmia.Migu.22 kirjoitti:Kappas, muisti teki tepposet. Mitenköhän mielsin Hallikaisen Napakymppiin... Siellähän oli se käkkäräpää villapaidassaan. Ja olisihan tuo Tuttu Juttu - formaatti pitänyt muistaa oikein, kun sitä joissain kinkereissäkin on hyödynnetty. Mahtavia ohjelmia kummatkin kuitenkin.Ravenwood kirjoitti: Ihan pakko tarttua aiheeseen. Eikös se ollut Napakymppi missä paritettiin ja Tuttu Jutussa oli jo valmiit pariskunnat kisailemassa. Ite muistelisin kyl näin.
Omituista myös miten selvästi muistan molempien ohjelmien kulun ja lavasteet, vaikka Napakymppiäkään ei kovin kauan minun elinaikanani kaiketi tehty. Pitäisi varmaan pistää Ylelle noottia, jotta halutaan vanhat kunnon viihdeohjelmat takaisin ja heivataan Kuorosodat ynnä muut X-Factorit pois.
EDIT: Itse muuten olin 9v kun Napakymppi alkoi, eli parhaassa tv-iässä. Tuli töllättyä kaikki roskaohjelmat tuon ikäisenä.
Joka on huojentava todiste siitä, että Suomesta löytyy vielä älyllistä elämää.ToNy-MaN kirjoitti:...ja eivätkä Kuorosota tai X-factor ole ylen ohjelmia.
http://www.istuntosali.net
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri
the car is on fire
and there's no driver at the wheel
Ylen älyllinen elämä tuli siinä tietoisuuteen että peruivat sen pirun pakkomaksunsa.Kumiorava kirjoitti:Joka on huojentava todiste siitä, että Suomesta löytyy vielä älyllistä elämää.ToNy-MaN kirjoitti:...ja eivätkä Kuorosota tai X-factor ole ylen ohjelmia.
- TupsuVeitikka
Stevie <3Genghis Khan kirjoitti:McLeodin tytärten pippurinen punapää sai kyllä sydämen pamppailemaan
Oli muuten juuri sopivan kaheli sarja. Niitä harvoja jotka valitettavasti ovat jääneet vain muistoihin (jotain Frendejä ja Ihmemiestä pitää sitten kuluttaa puhki...)Jos tuotaisiin vanhoja ohjelmia takaisiin, niin tässä [Adventures Of Brisco County Junior] ensimmäinen.
Palannut kuolleista 2015
- Genghis Khan
Brisco County Junior oli kyllä kuumaa kamaa silloin joskus ala-aste -ikäisenä.
Jokunen viikko sitten etsin sarjan davidbowiemaisen luihusta pahiksesta tietoa (juuri se heppu joka näyttelee useassa b-elokuvassa saatanallisuuden ilmentymää) ja törmäsin faktaan, että kyseinen näyttelijä on Villissä Pohjolassa eksentristä ja sympaattista Ediä näytelleen Darren E. Burrowsin isä.
On se maailma pieni.
Jokunen viikko sitten etsin sarjan davidbowiemaisen luihusta pahiksesta tietoa (juuri se heppu joka näyttelee useassa b-elokuvassa saatanallisuuden ilmentymää) ja törmäsin faktaan, että kyseinen näyttelijä on Villissä Pohjolassa eksentristä ja sympaattista Ediä näytelleen Darren E. Burrowsin isä.
On se maailma pieni.
Looking California, feeling Minnesota.