Kysymyksiä

Yleistä keskustelua foorumiin ja sivustoon liittyen. Myös kaikenlaiset toivomukset ja parannusehdotukset ovat tervetulleita.
Vastaa Viestiin
MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ma 05.07.2010 20:09

Nikizu kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:
Nikizu kirjoitti:Onko kellään mitään tietoa milloin Trisu lukee yksityisviestejään?
Lähetin kyselyn kirjoitusoikeuksista 2 viikkoa sitten.
Et ole viellä oottanut edes kovinkaan kauon. Ole vain kärsivällinen ja odota niin kyllä ne kirjoitusoikeudet tulevat, jos ovat tullakseen. Odotellessasi voit vaikka parannella avoimiin kirjoittamiasi viestejä, kuten minä tein. Lopulta ne tulevat, kun yrität tarpeeksi kovaa ja otat mallia jo kirjoitusoikeuksien saaneilta. Trisu varmaan lukee noita yksityisviestejään silloin, kun kerkeää/kiinnostaa sillä eihän tämä hänelle mikään palkkatyö ole.
No en nyt usko että viestin parantelemisesta sen suurempaa hyötyä olisi, uskon olleeni aivan tarpeeksi asiallinen kirjoitusoikeuksien saantiin.

Jokatapauksessa kiitos vastauksesta, odottelenpa sitten rauhassa.
Väärä ajattelumalli sillä meissä jokaisessa riittää aina parantamisvaraa. :) Niin ja näin huomautuksena, että tarkoitus olisi kirjoittaa avoimeen ne kolme viestiä eikä yhtä. Niistä kahdesta muusta aiheesta on odotellessa hyvä kirjoittaa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Nikizu

Viesti Kirjoittaja Nikizu » Ma 05.07.2010 20:22

MR.Off Topic kirjoitti:
Nikizu kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti: Et ole viellä oottanut edes kovinkaan kauon. Ole vain kärsivällinen ja odota niin kyllä ne kirjoitusoikeudet tulevat, jos ovat tullakseen. Odotellessasi voit vaikka parannella avoimiin kirjoittamiasi viestejä, kuten minä tein. Lopulta ne tulevat, kun yrität tarpeeksi kovaa ja otat mallia jo kirjoitusoikeuksien saaneilta. Trisu varmaan lukee noita yksityisviestejään silloin, kun kerkeää/kiinnostaa sillä eihän tämä hänelle mikään palkkatyö ole.
No en nyt usko että viestin parantelemisesta sen suurempaa hyötyä olisi, uskon olleeni aivan tarpeeksi asiallinen kirjoitusoikeuksien saantiin.

Jokatapauksessa kiitos vastauksesta, odottelenpa sitten rauhassa.
Väärä ajattelumalli sillä meissä jokaisessa riittää aina parantamisvaraa. :) Niin ja näin huomautuksena, että tarkoitus olisi kirjoittaa avoimeen ne kolme viestiä eikä yhtä. Niistä kahdesta muusta aiheesta on odotellessa hyvä kirjoittaa.
Käsitit väärin. En todellakaan sanonut etteikö parantamisenvaraa olisi.
Sanoin että siitä ei mitä todennäköisemmin olisi mitään merkittävää hyötyä.

Markka

Viesti Kirjoittaja Markka » Ti 06.07.2010 17:33

Markka kirjoitti:pystyykö mode tai admin poistaa käyttäjätunnuksen?

just askin'... yet
ei sit =(
i thank you

Phenomenon

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » Ti 06.07.2010 17:40

Onko MR.Off Topic nykyään moderaattori? Neuvoo jokaisessa aiheessa neuvoja sillä tavalla kuin ne olisi kiveen hakattu. :?
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 06.07.2010 18:53

Phenomenon kirjoitti:Onko MR.Off Topic nykyään moderaattori? Neuvoo jokaisessa aiheessa neuvoja sillä tavalla kuin ne olisi kiveen hakattu. :?
Näh, en, mutta haittaako se, jos kerron jotain mitä omasta kokemuksesta tiedän. Enkä minä vissiin vielä ole kerennyt joka aiheessa jaella neuvoja vaan täällä ja sitten Tomille/Hardly Boylle taisin jotain läppää heittää tunnuksista. Kysymys "Koska Trisu lukee y-viestejä" on vain kysytty niin moneen kertaan ja vastaus on aina sama, vaikka se tulisi Trisun, moderaattorin tai jonkin täällä jo keskusteluoikeudet saaneen suusta. Sanoin oikeastaan vain ilmeisen ja nopensin kaverin tiedonsaantia ja toki annoin neuvon omien kokemuksieni pohjalta. Yritän kuitenkin vähentää sitä, jos se häiritsee. :)
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Phenomenon

Viesti Kirjoittaja Phenomenon » Ti 06.07.2010 20:11

It does! 8)
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton

Kingston

Viesti Kirjoittaja Kingston » Ti 03.08.2010 09:15

Tämä ei ole kysymys, mutta voisitteko ystävällisesti poistaa vanhat tunnukseni. Ne ovat bookeri jolle yritin vaihtaa sähköpostiosoitetta mutta sekoilin jotain, sekä s.o.s jolle tuli väärä sähköposti jonne en pääse.

Elina

Viesti Kirjoittaja Elina » Su 08.08.2010 15:47

Moi. Ne oikeudet?
Viimeksi muokannut Elina, Ti 21.06.2011 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Su 08.08.2010 16:35

Elina kirjoitti:Smash! käyttäjä lähetti eilen YKV ja hän sanoi minua siinä homoksi.
Haittaako tämä kun nickisi perusteella olet ainakin nainen? Jos olet kuitenkin mies niin uskonpa että Smash on aivan oikeassa.
..Stranger.

Smash!

Viesti Kirjoittaja Smash! » Su 08.08.2010 17:42

:lol:

Tämä homma juontaa alkunsa eilisestä, jolloin "Elina" rekisteröityi jälleen yhdelle foorumille mistä hänet on bännitty useaan otteeseen. Kiinni jäätyään taisi hieman suuttua, mutta YV-sotaa ei ole ollut :D

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Su 08.08.2010 18:58

Kiinnosti.
WE BACK YA'LL?!

The Crash

Viesti Kirjoittaja The Crash » Pe 20.08.2010 23:25

Tätä on varmaan kysytty ennenkin ja saatan olla vähän kärsimätön, mutta kuinka nopeasti noiden keskusteluoikeuksien yleensä pitäisi tulla? Onhan sitä varmaan paljon muutakin tekemistä kuin pyöriä täällä foorumilla lukemassa viestejä, mutta olisi vain kiva tietää, jos tarvitsee vielä parantaa jotain tms.
"All publicity is good publicity."

vendicta

Viesti Kirjoittaja vendicta » La 21.08.2010 08:10

The Crash kirjoitti:Tätä on varmaan kysytty ennenkin ja saatan olla vähän kärsimätön, mutta kuinka nopeasti noiden keskusteluoikeuksien yleensä pitäisi tulla? Onhan sitä varmaan paljon muutakin tekemistä kuin pyöriä täällä foorumilla lukemassa viestejä, mutta olisi vain kiva tietää, jos tarvitsee vielä parantaa jotain tms.
Nehän tulee sitten kun Trisu jaksaa lukea sun viestit ja antaa oikeudet :) Oottele nyt rauhassa viikko tai pari...

Kingston

Viesti Kirjoittaja Kingston » La 21.08.2010 08:10

Riippuu siitä milloin Trish käy täällä.
Ne tulevat 1-4 viikon päästä viestien kirjoittamisesta joten odota vain kärsivällisesti.

The Crash

Viesti Kirjoittaja The Crash » La 21.08.2010 09:38

Juu, eipä tässä kauheasti muuta voikaan tehdä, joten täytyy vain malttaa odottaa, että pääsisi itsekin kirjoittelemaan viestejä muihinkin aiheisiin :)

The Crash

Viesti Kirjoittaja The Crash » Ti 21.09.2010 14:17

Kohta on kuusi viikkoa mennyt oikeuksia odotellessa... :?

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 21.09.2010 15:10

The Crash kirjoitti:Kohta on kuusi viikkoa mennyt oikeuksia odotellessa... :?
Viestisi ovat riittävän laadukkaita, mutta et voi toistaiseksi kuin odotella. Kyllä se Trisu taas joskus niitä käyttäjiä lisäilee.
WE BACK YA'LL?!

Reno Hex

Viesti Kirjoittaja Reno Hex » Ti 19.10.2010 19:19

Tiedetään tiedetään...

Mutta oon tosiaan rekisteröitynyt siinä kolme ja puoli kuukautta sitten, laittanut ne vaaditut 3 viestiä ja yksityisviestiä Trisulle.
Kuinka kauan niitä kirjoitusoikeuksia vielä täytyy odottaa vai odotanko jopa turhaan? Käykö Trisu täällä enää ylipäätäänkään?

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 19.10.2010 20:06

Reno Hex kirjoitti:Tiedetään tiedetään...

Mutta oon tosiaan rekisteröitynyt siinä kolme ja puoli kuukautta sitten, laittanut ne vaaditut 3 viestiä ja yksityisviestiä Trisulle.
Kuinka kauan niitä kirjoitusoikeuksia vielä täytyy odottaa vai odotanko jopa turhaan? Käykö Trisu täällä enää ylipäätäänkään?
Aika vastahan tuo täällä vieraili. Odottele vain ja laita se yksäri, vaikka TM:llekki saattaahan se seki käyä noita lukasemassa. Itse odottelin muistaakseni jonkun pari kuukautta myös. Kyllä ne joskus tulevat ja sitten kun tulevat, huomaat kuukauden päästä, että ei ne oikeudet niin elämää mullistavat ollutkaan.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Ravenwood

Viesti Kirjoittaja Ravenwood » Ti 19.10.2010 20:31

MR.Off Topic kirjoitti:huomaat kuukauden päästä, että ei ne oikeudet niin elämää mullistavat ollutkaan.
noh noh... [-X

Jack DiBiase
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ti 19.10.2010 20:34

MR.Off Topic kirjoitti:Aika vastahan tuo täällä vieraili. Odottele vain ja laita se yksäri, vaikka TM:llekki saattaahan se seki käyä noita lukasemassa. Itse odottelin muistaakseni jonkun pari kuukautta myös. Kyllä ne joskus tulevat ja sitten kun tulevat, huomaat kuukauden päästä, että ei ne oikeudet niin elämää mullistavat ollutkaan.
Minkä takia pitää vastata, jos ei ollenkaan tiedä mistä itse puhuu. Tuo on aivan täyttä bull-shittiä... siiis tuo viimeinen kohta.
WE BACK YA'LL?!

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 19.10.2010 20:48

Jack DiBiase kirjoitti:
MR.Off Topic kirjoitti:Aika vastahan tuo täällä vieraili. Odottele vain ja laita se yksäri, vaikka TM:llekki saattaahan se seki käyä noita lukasemassa. Itse odottelin muistaakseni jonkun pari kuukautta myös. Kyllä ne joskus tulevat ja sitten kun tulevat, huomaat kuukauden päästä, että ei ne oikeudet niin elämää mullistavat ollutkaan.
Minkä takia pitää vastata, jos ei ollenkaan tiedä mistä itse puhuu. Tuo on aivan täyttä bull-shittiä... siiis tuo viimeinen kohta.
Voi ei! Aletaanko minua nyt syrjiä kuin suomenruotsalaisia ja romanialaisia?
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

TupsuVeitikka

Viesti Kirjoittaja TupsuVeitikka » Ti 19.10.2010 21:26

MR.Off Topic kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:
Voi ei! Aletaanko minua nyt syrjiä kuin suomenruotsalaisia ja romanialaisia?
Joo.

Kuva
..Stranger.

The Crash

Viesti Kirjoittaja The Crash » Ke 20.10.2010 10:31

Sama vika edelleen. Yli kaksi kuukautta olen itsekin jo odotellut niitä oikeuksia. Joka päivä loggaan tänne siinä toivossa, että nyt viestini olisi huomattu, mutt ei niin ei :(

Jos minulta kysytään, niin olen ehdottomasti Jackin oikeuksien noston kannalla, että saataisiin joku tolkku tähän hommaan. Ei sitä vain voi enää vedota oikeastaan mihinkään, jos on jo kuukausia nämä asiat hoitamatta paitsi ehkä koomaan tai muuhun vastaavaan.

Ilmeisesti hyvää kannattaa aina odottaa, vaikka sitten "hieman" pidempäänkin :|

Tulipa avauduttua. :)

GHP

Viesti Kirjoittaja GHP » Ke 20.10.2010 15:03

Crash tyhjensikin jo pöydän.

Oikeudet olisi kiva :(

Vastaa Viestiin