VLC Player jostain syystä aina itselläni tökkii. Toisaalta MPC ei enää jostain syystä halua toistaa realmedia tiedostoja, vaikka kodekit on asennettu, joten olen joutunut käyttämään VLC Playeriä.Wormmaster kirjoitti:VLC Player käyttöön niin ei tarvitse enää kodekkien kanssa kikkailla.
Vaihtoehtoisesti lataa K-Lite Mega Codec Pack.
Ongelmat & Kysymykset | Tietotekniikka
- MR.Off Topic
nsv ei pyöri vlc:llä. Se tarvii winampin ja sen codecin. Omalla koneella kyllä toimii mutta jostain syystä ei tuolla toisella jossa on win7.Wormmaster kirjoitti:VLC Player käyttöön niin ei tarvitse enää kodekkien kanssa kikkailla.
Vaihtoehtoisesti lataa K-Lite Mega Codec Pack.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
- ECW Original
Minun läppäristä hävisi äänet yhtäkkiä, ja ohjauspaneelin Äänet ja äänilaitteet-kohta sanoo, että tietokoneessa ei ole äänilaitetta. Itse epäilen että äänikortti on vanhentunut, vai voiko vika olla jossain muualla? Miten sen voi korjata?
Nimimerkkisi on "ECW Original" vaikka itse et edes taida olla alkuperäinen ECWläinen.
ääni ja äänilaitteet - laitteisto - äänikortti. mitä siinä lukee kun sitä napsauttaa?ECW Original kirjoitti:Minun läppäristä hävisi äänet yhtäkkiä, ja ohjauspaneelin Äänet ja äänilaitteet-kohta sanoo, että tietokoneessa ei ole äänilaitetta. Itse epäilen että äänikortti on vanhentunut, vai voiko vika olla jossain muualla? Miten sen voi korjata?
- ECW Original
Ei siellä ole äänikorttia, liian vanha kone?ToNy-MaN kirjoitti:ääni ja äänilaitteet - laitteisto - äänikortti. mitä siinä lukee kun sitä napsauttaa?ECW Original kirjoitti:Minun läppäristä hävisi äänet yhtäkkiä, ja ohjauspaneelin Äänet ja äänilaitteet-kohta sanoo, että tietokoneessa ei ole äänilaitetta. Itse epäilen että äänikortti on vanhentunut, vai voiko vika olla jossain muualla? Miten sen voi korjata?
Nimimerkkisi on "ECW Original" vaikka itse et edes taida olla alkuperäinen ECWläinen.
No jos se on 80-luvulta niin sittenECW Original kirjoitti:Ei siellä ole äänikorttia, liian vanha kone?ToNy-MaN kirjoitti:ääni ja äänilaitteet - laitteisto - äänikortti. mitä siinä lukee kun sitä napsauttaa?ECW Original kirjoitti:Minun läppäristä hävisi äänet yhtäkkiä, ja ohjauspaneelin Äänet ja äänilaitteet-kohta sanoo, että tietokoneessa ei ole äänilaitetta. Itse epäilen että äänikortti on vanhentunut, vai voiko vika olla jossain muualla? Miten sen voi korjata?
- ECW Original
No ei ihanToNy-MaN kirjoitti:No jos se on 80-luvulta niin sittenECW Original kirjoitti:Ei siellä ole äänikorttia, liian vanha kone?ToNy-MaN kirjoitti: ääni ja äänilaitteet - laitteisto - äänikortti. mitä siinä lukee kun sitä napsauttaa?
EDIT: Sain äänet kuulumaan kun latasin koneeseen uudet ajurit.
Tässä taannoin koneeni meni rikki ja sain joksikin aikaa käyttööni toisen koneen. Tässä koneessa ei kuitenkaan ollut sisäänrakennettua webcamia joten ostin sitten erikseen sellaisen koska kuitenkin melko ahkerassa käytössä cami on. No nyt sitten sain uuden koneen jossa taas on sisäänrakennettu cami joka kuitenkin on hiukan huonompilaatuinen kuin se erikseen ostamani.
Kysymys kuuluukin siis näin: voinko mitenkään (ja jos voin niin miten) käyttää esim. mesekeskusteluissa tätä itse ostamaani camia vai onko ainoa vaihtoehto tyytyä tähän sisäänrakennettuun?
Kysymys kuuluukin siis näin: voinko mitenkään (ja jos voin niin miten) käyttää esim. mesekeskusteluissa tätä itse ostamaani camia vai onko ainoa vaihtoehto tyytyä tähän sisäänrakennettuun?
Miten saa pienennetty kuvaa? Haluaisin yhden kuvan avatar-kokoon, mutta en osaa pienentää, tässä nyt vielä tämä kuva: http://2.bp.blogspot.com/_WAOMxfU585w/T ... POSTER.jpg
Vaikkapa Paintilla avaamalla tuon kuvan sinne ja valitsemalla resize.Morbicae_ kirjoitti:Miten saa pienennetty kuvaa? Haluaisin yhden kuvan avatar-kokoon, mutta en osaa pienentää, tässä nyt vielä tämä kuva: http://2.bp.blogspot.com/_WAOMxfU585w/T ... POSTER.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/3461/bryan.jpg
Tuollaisen se siitä puskee ulos.
Kuka on mennyt kopioimaan Ghorkovien ja NOD:in logon, ja laittanut tehosekoittimeen?Morbicae_ kirjoitti:Miten saa pienennetty kuvaa? Haluaisin yhden kuvan avatar-kokoon, mutta en osaa pienentää, tässä nyt vielä tämä kuva: http://2.bp.blogspot.com/_WAOMxfU585w/T ... POSTER.jpg
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-- MR.Off Topic
Lataa kuva Imageshackin sivuille ja siinä on samalla vaihtoehtona muuttaa kuvan kokoa, joten siihen vain isket avatar vaihtoehdon. Tulee sopivan kokonen eikä tarvitse paintin kanssa värkätä, koska joutuisit siinäkin vaihtoehdossa vielä uppimaan kuvan jonnekkin.Morbicae_ kirjoitti:Miten saa pienennetty kuvaa? Haluaisin yhden kuvan avatar-kokoon, mutta en osaa pienentää, tässä nyt vielä tämä kuva: http://2.bp.blogspot.com/_WAOMxfU585w/T ... POSTER.jpg
Vähän myöhässä, mutta kiitos todella paljon.MR.Off Topic kirjoitti:Lataa kuva Imageshackin sivuille ja siinä on samalla vaihtoehtona muuttaa kuvan kokoa, joten siihen vain isket avatar vaihtoehdon. Tulee sopivan kokonen eikä tarvitse paintin kanssa värkätä, koska joutuisit siinäkin vaihtoehdossa vielä uppimaan kuvan jonnekkin.Morbicae_ kirjoitti:Miten saa pienennetty kuvaa? Haluaisin yhden kuvan avatar-kokoon, mutta en osaa pienentää, tässä nyt vielä tämä kuva: http://2.bp.blogspot.com/_WAOMxfU585w/T ... POSTER.jpg
This is why we buy legitMigu.22 kirjoitti:Jjep, vaikkakin sen on saanut forkata kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa.Kratos kirjoitti:Onko täällä kukaan koskaan asentanut täysin uudelle ja tyhjälle kovalevylle "omia teitä kautta hankittua ja kopioitua" käyttöjärjestelmää, ja onnistunut siinä?
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Mutta mitäpä se haittaa, että forkkaa sen aseman jolle käyttis ja pelit on asennettu kerran parissa kuussa? Pysyy kone kuosissa, eikä turhaa kamaa kerry kun säilyttää kaiken tärkeän ulkoisilla kovoilla. Kyllähän tuon saisi varmasti toimimaan ongelmitta, mutta itse kusen homman aina ihan oma-aloitteisesti päivityksien kanssa.Velocity kirjoitti:This is why we buy legitMigu.22 kirjoitti:Jjep, vaikkakin sen on saanut forkata kerran kahdessa-kolmessa kuukaudessa.Kratos kirjoitti:Onko täällä kukaan koskaan asentanut täysin uudelle ja tyhjälle kovalevylle "omia teitä kautta hankittua ja kopioitua" käyttöjärjestelmää, ja onnistunut siinä?
\____0___/
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Kylläpäs olen taas ollut tyhmä.
Pitkään on vituttanut kun 2 vuotta vanhasta läppäristä oli tehot hävinneet ja se ylikuumeni helvetisti. No päätin sitten imuroida mun uudella tehoimurilla koneen läpikotaisin, ja nyt tuntuu kun olisi uusi kone taas. 1080p videotkin pyörii suht sulavasti, mikä ei ole ollut mahdollista pitkään aikaan. Myöskään "Täydelle suoritusteholle" kääntäminen ei ole ollut mahdollista tuon kuumenemisen vuoksi. Jos tässä olisi vielä akku, niin kaikki olisi hyvin.
WE BACK YA'LL?!
Mitähän kummaa tämä tarkoittaa kun astuin autokoulun autosta ulos hetki sitten, kaivoin kännykkäni taskusta ja olin näpyttelemässä viestiä kun yhtäkkiä ja varoituksetta ruutuun pamahti seuraavanlainen teksti:
"Lisälaitetta ei ole suunniteltu käytettäväksi iPhonen kanssa. Haluatko ottaa käyttöön lentokonetilan äänihäiriöiden vähentämiseksi? Et voi soittaa etkä vastaanottaa puheluita.
KYLLÄ EI"
Tuota on nyt tasaisin väliajoin tullut esim musiikkia kuunnellessa ja tekstareita lähettäessä. Kenelläkään mitään hajua mikä tuo kyseessä oleva "lisälaite" on ja kuinka saan tuon ilmoituksen pysymään poissa?
"Lisälaitetta ei ole suunniteltu käytettäväksi iPhonen kanssa. Haluatko ottaa käyttöön lentokonetilan äänihäiriöiden vähentämiseksi? Et voi soittaa etkä vastaanottaa puheluita.
KYLLÄ EI"
Tuota on nyt tasaisin väliajoin tullut esim musiikkia kuunnellessa ja tekstareita lähettäessä. Kenelläkään mitään hajua mikä tuo kyseessä oleva "lisälaite" on ja kuinka saan tuon ilmoituksen pysymään poissa?