Highlights, highlights.Jack DiBiase kirjoitti:Ihan siinä suhteessa, mitä sinun postejasi on tullut luettua tässä viime aikoina.
Ajankohtaista
- randomdude
- Bushmeister
kerro toki mistä kohdista Marxin "Kommunistisessa Manifestossa" olet eri mieltä Marxin kanssarandomdude kirjoitti:"All communists shall perish!!!"Jack DiBiase kirjoitti:Vai että Velocitykin on liittynyt tähän Genghis Khanin puniikkilahkoon. "Työn orjat sorron yöstä..."
Hyvä nähdä että joillain on järki päässä.
Vain henkisesti sairas ihminen uskoo markkinatalouteen.
- randomdude
Emmä siitä mitään tiedä. Mulle on vaan lapsesta asti opetettu, että kommunistit on tyhmiä, juoppoja, työttömiä, kateellisia ja venäläisiä.Bushmeister kirjoitti:kerro toki mistä kohdista Marxin "Kommunistisessa Manifestossa" olet eri mieltä Marxin kanssarandomdude kirjoitti:"All communists shall perish!!!"Jack DiBiase kirjoitti:Vai että Velocitykin on liittynyt tähän Genghis Khanin puniikkilahkoon. "Työn orjat sorron yöstä..."
Hyvä nähdä että joillain on järki päässä.
Btw kuka Marx?
- Bushmeister
tästä ei vieläkään tullut merkintää listaan "Tapaukset jolloin randomdude on ollut hauska", btwrandomdude kirjoitti:Emmä siitä mitään tiedä. Mulle on vaan lapsesta asti opetettu, että kommunistit on tyhmiä, juoppoja, työttömiä, kateellisia ja venäläisiä.
Btw kuka Marx?
- randomdude
Nyt tästä herää kysymys. Kusetanko minä vai kusetammeko me molemmat?Bushmeister kirjoitti:tästä ei vieläkään tullut merkintää listaan "Tapaukset jolloin randomdude on ollut hauska", btwrandomdude kirjoitti:Emmä siitä mitään tiedä. Mulle on vaan lapsesta asti opetettu, että kommunistit on tyhmiä, juoppoja, työttömiä, kateellisia ja venäläisiä.
Btw kuka Marx?
- Bushmeister
- randomdude
- Bushmeister
randomdude kirjoitti:Todennäköisesti. Pitääkö muuten paikkaansa, että kun et osaa sanoa mitään muuta sanot "Mene pois"?
Bushmeister kirjoitti:mene pois
Yllä on kaksi esimerkkiä. Toinen on ehdotus suoraan toimintaan joka nostaisi välittömästi foorumin tasoa mikäli hän kelle kyseinen kehotus on osoitettu tottelisi viipymättä. Toinen on osoitus ahtaasta katsantokannasta ja alitajuisesta vihasta seksuaalivähemmistöä kohtaan.randomdude kirjoitti:Homo
Koita arvata kumpi on kumpi!
- randomdude
Jaa. Sinänsä aika rankkoja syytöksiä, mutta ei vissiin loukkaustarkoituksessa postattuja? Alitajuntaani en ole ollut liiemmin kosketuksissa, mutta ylitajunnallani ei ole mitään seksuaalivähemmistöjä vastaan. Kommentti oli yritykseni omalta osaltani lopettaa tuo oravanpyörä trollailuksi -joka aluksi oli ollut ihan hauskaa- tavalla joka saisi meidät molemmat näyttämään idiooteilta, koska tiesin, että tulisit kuitenkin sanomaan mene pois.Bushmeister kirjoitti:randomdude kirjoitti:Todennäköisesti. Pitääkö muuten paikkaansa, että kun et osaa sanoa mitään muuta sanot "Mene pois"?Bushmeister kirjoitti:mene poisYllä on kaksi esimerkkiä. Toinen on ehdotus suoraan toimintaan joka nostaisi välittömästi foorumin tasoa mikäli hän kelle kyseinen kehotus on osoitettu tottelisi viipymättä. Toinen on osoitus ahtaasta katsantokannasta ja alitajuisesta vihasta seksuaalivähemmistöä kohtaan.randomdude kirjoitti:Homo
Koita arvata kumpi on kumpi!
No ei nyt oikeasti. Olen skini Itä-Suomesta ja vihaan kaikkia homoja ja neekereitä ja kommunisteja johon itsekin kuulut.
- Bushmeister
- randomdude
- Bushmeister
- randomdude
Kirjoitan katsos keskenään ristiriitaisesti, joten kukaan ei voi kritisoida minun mieltymyksiäni. Paitsi tietenkin mieltymystäni jauhaa loputonta paskaa hyvällä foorumilla kommunistin kanssa. Oletko muuten huomannut, että ihmiset puhuvat paljon vapautuneemmin internetissä? En usko, että ihan noin avoimesti puhuisit julkisella paikalla vai olenko väärässä?
- Bushmeister
randomdude kirjoitti:Kirjoitan katsos keskenään ristiriitaisesti, joten kukaan ei voi kritisoida minun mieltymyksiäni. Paitsi tietenkin mieltymystäni jauhaa loputonta paskaa hyvällä foorumilla kommunistin kanssa. Oletko muuten huomannut, että ihmiset puhuvat paljon vapautuneemmin internetissä? En usko, että ihan noin avoimesti puhuisit julkisella paikalla vai olenko väärässä?
eli ruudun ulkopuolella et sano puoliakaan niistä tyhjyyksistä mitä täällä latelet?
kuulostaa houkuttelevalta vaihtoehdolta
mitä jos...
menisit...
pois???
- randomdude
Mitä jos...Bushmeister kirjoitti:randomdude kirjoitti:Kirjoitan katsos keskenään ristiriitaisesti, joten kukaan ei voi kritisoida minun mieltymyksiäni. Paitsi tietenkin mieltymystäni jauhaa loputonta paskaa hyvällä foorumilla kommunistin kanssa. Oletko muuten huomannut, että ihmiset puhuvat paljon vapautuneemmin internetissä? En usko, että ihan noin avoimesti puhuisit julkisella paikalla vai olenko väärässä?![]()
eli ruudun ulkopuolella et sano puoliakaan niistä tyhjyyksistä mitä täällä latelet?
kuulostaa houkuttelevalta vaihtoehdolta
mitä jos...
menisit...
pois???
olisit....
hiljaa?
Eikö sinulla ole kiire lakkoillessa ja kapinoimisessa?
- Bushmeister
"postaat ristiriitaisesti" = et omaa oikeita mielipiteitä ja/tai sanottavaa ja peittelet sitä halvalla peikkoilullarandomdude kirjoitti:Mitä jos...
olisit....
hiljaa?
tyydyt toistamaan vain sen mitä edelläsi on kirjoitettu kuin rikkinäinen nauhuri
uhattuna vetoat peiteltyyn "TUU TÄNNE IRL JA SANO TOI MULLE"-internetkovanaamailuun
lopeta
nyt
jo
pliiiiiiiiiiiiiis
- randomdude
Jos se on sinulle niin tärkeää niin miksi et itse lopeta? Minusta tämä on lähes viihdyttävää, mitä nyt vähän harmittaa tuo sinun hyökkimisesi, mutta toisaalta tuo sinun mukapsykologinen ajattelusi saa minut aina postaamaan uuden postin, jotta näkisin mitä 'viisasta' aiot taas kirjoittaa. Tosin tuo loppuwhinetys vähän latistaa tunnelmaa.Bushmeister kirjoitti:"postaat ristiriitaisesti" = et omaa oikeita mielipiteitä ja/tai sanottavaa ja peittelet sitä halvalla peikkoilullarandomdude kirjoitti:Mitä jos...
olisit....
hiljaa?
tyydyt toistamaan vain sen mitä edelläsi on kirjoitettu kuin rikkinäinen nauhuri
uhattuna vetoat peiteltyyn "TUU TÄNNE IRL JA SANO TOI MULLE"-internetkovanaamailuun
lopeta
nyt
jo
pliiiiiiiiiiiiiis
Luulen, että tähän tarvitaan mode väliin, koska kumpikaan meistä ei ole tätä katkaisemassa. Vai haluaisitko näyttää olevasi kypsempi osapuoli? Pliis tee se.
- Bushmeister
- randomdude
- Bushmeister
hienoa että alat hyväksymään tiettyjä perusasioita. myöntäminen on jo pitkä askel matkalla parantumiseen.randomdude kirjoitti:Jaa. Mikäs siinä sitte. Jos pidät tätä keskusteluna olet aika hassu. Trollailulta tämä minusta tuntuu.
seuraava askel on poismeneminen.
- randomdude
Vai pitäisikö siirtyä korkeimmalle askeleelle ja ryhtyä elitistiksi? Tuntuisi paljon mukavammalta kuin lakata kuuntelemasta samaa kappaletta loopilla.Bushmeister kirjoitti:hienoa että alat hyväksymään tiettyjä perusasioita. myöntäminen on jo pitkä askel matkalla parantumiseen.randomdude kirjoitti:Jaa. Mikäs siinä sitte. Jos pidät tätä keskusteluna olet aika hassu. Trollailulta tämä minusta tuntuu.
seuraava askel on poismeneminen.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
- Bushmeister

X 360 - Jump In.