NXT
- Nickeldeon
Aiheellinen korjaus. Ei niitä painijoita siis niinkään pilkattu, mutta hassuja kommentteja kuultiin kyllä. Esimerkiksi se heitto, että "puhuttaisiinko Cody Rhodesin kengistä" (jotka olivat muuten aivan mahtavat). Pappi sen sijaan joutui ihan pilkkauksen kohteeksi minun mielestäni.Darien Fawks kirjoitti:Ketä painijoita pilkattiin? Kelly Kellyn matsista päätettiin jättää replayt näyttämättä, mutta enpä juuri muuta löytänyt. Papin jäätymisille naureskeltiin ja Dustyn tulossa olevaa promoa kehuttiin viihdyttäväksi.
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Eiköhän tuo "tilt-up on Cody's shoes" viitannut siihen, että kameramiehen piti saada ne kengät kuvaan. Näin itse sen ainakin ymmärsin, vaikka kokemukseni live-tv -lähetysten ohjaamisesta onkin varsin rajallinen.enska kirjoitti:Aiheellinen korjaus. Ei niitä painijoita siis niinkään pilkattu, mutta hassuja kommentteja kuultiin kyllä. Esimerkiksi se heitto, että "puhuttaisiinko Cody Rhodesin kengistä" (jotka olivat muuten aivan mahtavat). Pappi sen sijaan joutui ihan pilkkauksen kohteeksi minun mielestäni.
Ihan hauska nähdä tuollainen erikoisuus, vaikkei se sinäänsä mitään mullistanutkaan. Mukava kuitenkin nähdä ja kuulla, mitä siellä verhojen takana oikeasti puuhataan. Lukuunottamatta alun Stamford sähläystä ja jakson aikana tullutta kevyttä kenttävittuilua, niin ihan ammattimaiselta touhulta tuo vaikutti. Olisi hauska päästä kuulemaan TNA:n vastaavaa.
WE BACK YA'LL?!
- MR.Off Topic
- Nickeldeon
- Darien Fawks
- Darien Fawks
- Mikko Alatalo
- Darien Fawks
- Spunkmeyer
-
Show_Stopper
Kuten herra Watson asian ilmaisisi: OH YEAH!!!nodq.com kirjoitti:Greg Sansone from The Score appeared on the November 19th edition of Right After Wrestling and revealed that he was told that there will be a 4th season of NXT, featuring male wrestlers, beginning in early december.
We will keep you posted when we get more details on the 4th season.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- Nickeldeon
Kaitlynhän sitten vei odotetusti NXT kolmosen nimiinsä ja hyvä näin, olihan hän kuumin pakkaus koko kaudelta 
Mutta mitäs mitäs, WWE päättää jatkaa NXT'tä ja neljäs kausi pamahtaa käyntiin! Rookiet ja Pro't ovat:
Brodus Clay ja Pro'na toimii Ted DiBiase
Byron Saxton (eikös mies ole selostaja!?) ja Pro'na toimii Chris Masters
Conor O'Brian ja Pro'na toimii Alberto Del Rio
Derrick Bateman ja Pro'na toimii DANIEL BRYAN?!
Jacob Novak ja Pro'na toimii Dolph Ziggler
Johnny Curtis ja Pro'na toimii jälleen kerran R-Truth
FCW'tä olen sen verran seurannut että Johnny Curtis vaikuttaa ihan potentiaaliselta, kun taas Brodus Claytä epäilen tämän kauden Eli Cottonwoodiksi eli täydeksi paskasäkiksi. Byron Saxtonhän toimi ennen FCW'ssä ja ECW'ssä selostajana, mutta nyt kokeilee painijan uraa. Loput ovatkin hieman oudompaa sakkia, Jacob Novakilta katsoin yhden matsin ja se oli Consequences Creediä aKa Xavier Woodsia vastaan.
Mutta mitäs mitäs, WWE päättää jatkaa NXT'tä ja neljäs kausi pamahtaa käyntiin! Rookiet ja Pro't ovat:
Brodus Clay ja Pro'na toimii Ted DiBiase
Byron Saxton (eikös mies ole selostaja!?) ja Pro'na toimii Chris Masters
Conor O'Brian ja Pro'na toimii Alberto Del Rio
Derrick Bateman ja Pro'na toimii DANIEL BRYAN?!
Jacob Novak ja Pro'na toimii Dolph Ziggler
Johnny Curtis ja Pro'na toimii jälleen kerran R-Truth
FCW'tä olen sen verran seurannut että Johnny Curtis vaikuttaa ihan potentiaaliselta, kun taas Brodus Claytä epäilen tämän kauden Eli Cottonwoodiksi eli täydeksi paskasäkiksi. Byron Saxtonhän toimi ennen FCW'ssä ja ECW'ssä selostajana, mutta nyt kokeilee painijan uraa. Loput ovatkin hieman oudompaa sakkia, Jacob Novakilta katsoin yhden matsin ja se oli Consequences Creediä aKa Xavier Woodsia vastaan.
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA
Byronista sen verran FCW:ta katsoneena. Eli tämä toimi selostajana FCW:ssa Abraham Washingtonin kanssa, mutta vähän yli kuukausi sitten kesken FCW Heavyweight matsin (Johnny Curtis vs Mason Ryan) tuomari otti osumaa ja tämän jälkeen Byron nousi selostajan palliltaan, lähti kehään ja Abraham oletti tämän esittävän jotain sankaria ja auttavan tuomaria takaisin matsiin. Byron kuitenkin otti taskustaan kasan kolikkoja ja tirvasi ottelun faceä eli Curtista kalloon. Seuraavalla viikolla sitten Byron sanoi, että hän haluaa olla WWE tähti etc. Otteluita oon nähny yhen eikä mitään hirveen erikoista kyllä ollut. Saman oloinen gimmick mitä FCW:ssä tullaan näkemään NXT'ssä. Promottaa kyllä osaa tunteella. Wikin mukaan debytoinut 2003 ja voittanut pari mestaruuttakin jossain indyissä.
Tyler Black ei sitten mukaan päässyt, hänet vaihdettiin viime sekunneilla. Hänen pro:nsa piti olla itse Michael Cole! No ehkäpä Tyler vois niitä mikkitaitojaan yrittää FCW:n puolella parannella ja omaksua enemmän WWE tyylistä painia.
Ite jatkan edelleen kattelua, kun nyt on enemmän syitä kuin juuri loppuneen kauden seuraamiseen... COLE, Bryan, Del Rio & Curtis.
EDIT: Novak on kans ihan ok.
Tyler Black ei sitten mukaan päässyt, hänet vaihdettiin viime sekunneilla. Hänen pro:nsa piti olla itse Michael Cole! No ehkäpä Tyler vois niitä mikkitaitojaan yrittää FCW:n puolella parannella ja omaksua enemmän WWE tyylistä painia.
Ite jatkan edelleen kattelua, kun nyt on enemmän syitä kuin juuri loppuneen kauden seuraamiseen... COLE, Bryan, Del Rio & Curtis.
EDIT: Novak on kans ihan ok.
Ihan kiinnostava seasoni tulossa. Pro-valinnat varsin mukavia ja Bryan-Cole-settiä luvassa. Noviiseista kiinnostaa etenkin Johnny Curtis ja Byron Saxton.
Curtis vaikuttaa olevan ihan näppärä kehässä ja hyvässä kunnossa oleva ihan karismaattinen äijä. Toivottavasti vetää facegimmickiä.
Saxton taas on mielenkiintoinen ECW-selostajastinttinsä takia. Hyvän näköistä asennettä ja hyvä ring gear. Mikissä on ollut sekä selostajana että viime aikoina painijanakin varsin hyvä. Ja jos ei muuta, niin nätti snap side effect finisherinä.
Ihan "solidia äksöniä" olettaisin olevan tulossa. Brodus Clay on muuten kamalan ruma.
Curtis vaikuttaa olevan ihan näppärä kehässä ja hyvässä kunnossa oleva ihan karismaattinen äijä. Toivottavasti vetää facegimmickiä.
Saxton taas on mielenkiintoinen ECW-selostajastinttinsä takia. Hyvän näköistä asennettä ja hyvä ring gear. Mikissä on ollut sekä selostajana että viime aikoina painijanakin varsin hyvä. Ja jos ei muuta, niin nätti snap side effect finisherinä.
Ihan "solidia äksöniä" olettaisin olevan tulossa. Brodus Clay on muuten kamalan ruma.
- Jani Panos
- Darien Fawks
Ei hittolainen, miten huumoripainotteinen jakso. Sai kyllä repeillä taas reippaasti Colen ja Joshin hilpeälle dynamolle. Keltanokka-Keitlin voitti, mutta ehkä hänestä vielä jotain tulee. Neloskausi tulee olemaan off the charts. Mitenköhän Maikkelin ja Matthewsin selostukset miespainotteisella kaudella?
-
Show_Stopper
Kieltämättä varsin tympeä veto. Olisivat voineet jatkaa ensimmäisen kahden kauden tapaan kahdeksalla rookiella, ihan vain Rollinsin ja Richie Steamboatin tähden. Tämänhetkisestä kokoonpanosta puuttuu kunnollinen vetonaulanimi, mikä selittää ainakin osittain Del Rion ja Bryanin mukanaolon.vendicta kirjoitti:Perhana, huhuista poiketen WWE-kirjoitustiimi oli sitten pudottanut idean, jossa Cole oli pro!
Kolmosen finaali vieläkin katsomatta. Syfy-tiputuksen jälkeen on saanut viikottain odotella vähintään sen pari-kolme päivää kunnollista versiota XWT:hen. Pistää vihaksi.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
Toisaalta paha ettei ohjelmalla ole vetonaulanimeä, mutta toisaalta jos se lähetetään jonain nettilähetyksenä mikä heti laskee ohjelman "arvoa" on se pienempi uhraus kuin se, että esimerkiksi Rollins oltaisiin tuotu WWE:n puolelle ennen kuin hän on siihen valmis. Mieluummin vähän pidempi aika FCW:ssä ja sitten kestonaamaksi WWE:hen, kuin lyhyt käynti jossain NXT:ssä ja näkymättömiin katoaminen.Show_Stopper kirjoitti:Kieltämättä varsin tympeä veto. Olisivat voineet jatkaa ensimmäisen kahden kauden tapaan kahdeksalla rookiella, ihan vain Rollinsin ja Richie Steamboatin tähden. Tämänhetkisestä kokoonpanosta puuttuu kunnollinen vetonaulanimi, mikä selittää ainakin osittain Del Rion ja Bryanin mukanaolon.
- Spunkmeyer
No huhhuh, oli kyllä talvikauden tähän mennessä kovin yllätys tuo Kaitlynin voitto. Kyllähän Naomi olisi sen "ansainnut" enemmän, mutta itse olin Katin puolella. Onhan sillä kaikki mahdollisuudet kehittyä AJ:n ja Naomin tasoiseksi painijaksi. Silti jotenkin ironista että seuraavat Trish ja Lita jäivät kilpailun kakkoseksi ja kolmoseksi 
No ei se mitään. NXT:n kolmoskausi oli ehkä muutamaa ylilyöntiä lukuunottamatta hyvin viihdyttävää ja poikkeuksellista viihdettä. Onneksi neloskautta ei tarvitse odottaa pitkään.
No ei se mitään. NXT:n kolmoskausi oli ehkä muutamaa ylilyöntiä lukuunottamatta hyvin viihdyttävää ja poikkeuksellista viihdettä. Onneksi neloskautta ei tarvitse odottaa pitkään.
We'll take you to the killing floor.
Ehkä WWE on ajatellut, että kakkoseksi ja kolmanneksi jääneet ovat niin taitavia tehdäkseen itsestään tähtiä jo muutenkin. Kaitlynin ehkä tahtovat korkealle myös, mutta tietyt taidot vielä hakusessa ja NXT-Voitto tuo nostetta. Kaitlyn siis tarvitsi voittoa enemmän kuin taakse jääneet, jotka nousevat tähdiksi muutenkin. Kaitlyn ei välttämättä.Spunkmeyer kirjoitti:No huhhuh, oli kyllä talvikauden tähän mennessä kovin yllätys tuo Kaitlynin voitto. Kyllähän Naomi olisi sen "ansainnut" enemmän, mutta itse olin Katin puolella. Onhan sillä kaikki mahdollisuudet kehittyä AJ:n ja Naomin tasoiseksi painijaksi. Silti jotenkin ironista että seuraavat Trish ja Lita jäivät kilpailun kakkoseksi ja kolmoseksi![]()
- Spunkmeyer
Ihan mahdollista, mikä olisi sääli kyllä semmoisen "real-life -uskottavuuden" kannalta. Tässähän piti ainakin minun mielestäni nimenomaan olla kyse oikeista voittajistaMerovingi kirjoitti:Ehkä WWE on ajatellut, että kakkoseksi ja kolmanneksi jääneet ovat niin taitavia tehdäkseen itsestään tähtiä jo muutenkin. Kaitlynin ehkä tahtovat korkealle myös, mutta tietyt taidot vielä hakusessa ja NXT-Voitto tuo nostetta. Kaitlyn siis tarvitsi voittoa enemmän kuin taakse jääneet, jotka nousevat tähdiksi muutenkin. Kaitlyn ei välttämättä.Spunkmeyer kirjoitti:No huhhuh, oli kyllä talvikauden tähän mennessä kovin yllätys tuo Kaitlynin voitto. Kyllähän Naomi olisi sen "ansainnut" enemmän, mutta itse olin Katin puolella. Onhan sillä kaikki mahdollisuudet kehittyä AJ:n ja Naomin tasoiseksi painijaksi. Silti jotenkin ironista että seuraavat Trish ja Lita jäivät kilpailun kakkoseksi ja kolmoseksi![]()
Mutta samapa tuo jos tällä saadaan kaikki kolme finalistia mukaan show'hun. Minä olen tyytyväinen.
We'll take you to the killing floor.
- Darien Fawks
Tuskin WWE on mitään kummempia tässä ajatellut. Koska show-painissa kyse on nimenomaan yleisön viihdyttämisestä, niin miksi lafka tahtoisi itse valita voittajan? Olihan Kaitlyn sitä paitsi paljon paljon Naomia kuumempi ja kiinnostavampi.Merovingi kirjoitti:Ehkä WWE on ajatellut, että kakkoseksi ja kolmanneksi jääneet ovat niin taitavia tehdäkseen itsestään tähtiä jo muutenkin. Kaitlynin ehkä tahtovat korkealle myös, mutta tietyt taidot vielä hakusessa ja NXT-Voitto tuo nostetta. Kaitlyn siis tarvitsi voittoa enemmän kuin taakse jääneet, jotka nousevat tähdiksi muutenkin. Kaitlyn ei välttämättä.Spunkmeyer kirjoitti:No huhhuh, oli kyllä talvikauden tähän mennessä kovin yllätys tuo Kaitlynin voitto. Kyllähän Naomi olisi sen "ansainnut" enemmän, mutta itse olin Katin puolella. Onhan sillä kaikki mahdollisuudet kehittyä AJ:n ja Naomin tasoiseksi painijaksi. Silti jotenkin ironista että seuraavat Trish ja Lita jäivät kilpailun kakkoseksi ja kolmoseksi![]()
Oli muuten hyvä pointti Kaitlynilta, että karismaa ei voi opettaa, mutta painitaitoja voi. Samahan on ollut tilanne esimerkiksi Mizin suhteen. Mies on kehässä parantanut otteitaan kuin sika mudassa möyrimistään, mutta on karisman puolesta ollut aina järjettömän korkealla tasolla. Eipä ole ihme, että WWE:ssä niin kutsuttu painitaito ei useinkaan ratkaise.