Onko oikeasti mennyt ohi? Leffaa mainostettu kuitenkin lähes jokaisessa viikottaisessa.TupsuVeitikka kirjoitti:Big Show näemmä Knucklehead leffan pääosassa. Missäs välissä karhu on elokuvaa tehnyt kun kuitenkin suhkot isossa roolissa Smackdownissa on ollut pitkään putkeen?
Showpainijat muissa medioissa
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
- TupsuVeitikka
Ei Maxin puolella..ToNy-MaN kirjoitti:Onko oikeasti mennyt ohi? Leffaa mainostettu kuitenkin lähes jokaisessa viikottaisessa.TupsuVeitikka kirjoitti:Big Show näemmä Knucklehead leffan pääosassa. Missäs välissä karhu on elokuvaa tehnyt kun kuitenkin suhkot isossa roolissa Smackdownissa on ollut pitkään putkeen?
..Stranger.
- SkullCrushingFinale
Kyllähän noi siitä aina välillä on puhunut, etenkin Cole on pariin kertaan kehunut miten mainio komedia ko. pätkä on. Ainakin viime SmackDownissa oli myös Teddy Longin taustalla josssain backstage segmentissä leffan juliste.TupsuVeitikka kirjoitti:Ei Maxin puolella..ToNy-MaN kirjoitti:Onko oikeasti mennyt ohi? Leffaa mainostettu kuitenkin lähes jokaisessa viikottaisessa.TupsuVeitikka kirjoitti:Big Show näemmä Knucklehead leffan pääosassa. Missäs välissä karhu on elokuvaa tehnyt kun kuitenkin suhkot isossa roolissa Smackdownissa on ollut pitkään putkeen?
Itse leffasta olen kyllä skeptinen, WWE tuskin on ikinä hyvää leffaa tehnyt. Show kuulemma ylittää odotukset näyttelijänä, eli hänelle siitä kuitenkin kredittiä.
- TupsuVeitikka
- Jack DiBiase
- Moderaattori
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Krapulaleffana toimii täydellisesti, kunnon aivotonta mättöä vailla mitään realismia.Jack DiBiase kirjoitti:Cenan tähdittämä The Marine tulee näköjään tänään Subilta klo 21. Ei sillä että olisin ajatellut katsoa...
Pelkästään sen takia voisi ainakin vähän vilkaista.Ravenwood kirjoitti:Kelly Carlson tosin on ihan h**vetin kuuma kinkku
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
FCF:n Starbuck ja Jessica Love ovat huomenna aamulla Radio Rockin Korporaatiossa vieraina. Promoamassa ovat varmaankin lauantain Talvisotaa, mutta luulen, että se voi tuossa ohjelmassa jäädä hieman toissijaiseksi seikaksi.
EDIT: Nyt on tuo haastattelu kuunneltavissa Rockin nettisivuilla. Alkaa jostain seitsemän minuutin kohdalta ja pituutta on hurjat kolme minuuttia.
EDIT: Nyt on tuo haastattelu kuunneltavissa Rockin nettisivuilla. Alkaa jostain seitsemän minuutin kohdalta ja pituutta on hurjat kolme minuuttia.
- RoadWarrior
-
Show_Stopper
RoadWarrior kirjoitti:Chris Hero näkyy olevan juuri nyt JIMillä Australian rajalla nimisessä ohjelmassa.
Vanha klippi, mutta varmasti hassua nähdä Heroa suomalaisessa mediassa. Oletettavasti mukana tietenkin myös taustatutkimusta huokuvat suomennokset.
"Olen ammattipainigorillan hallitseva maailmanmestari"
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..
- Darien Fawks
- SkullCrushingFinale
Jos joku kaipaa, niin koko casting.BustUout kirjoitti:Eilen kattoin luunmurskaajat-leffan, seuraavat WWE-starat oli mukana:
stone cold, kevin nash, great khali, bill goldberg ja sit vielä joku
iha ok leffa
Joo. Itse olen tämän fin-tv :stä nähnyt joku puoli vuotta sitten, mutta päätin katsoa ihan tv-ruudulta eilen. Ihan hyvä elokuva oli. Taisi mukana olla vielä R-Truth ja JTG, jos oikein näin. JTG :stä olen ainakin 99% varma.SkullCrushingFinale kirjoitti:Jos joku kaipaa, niin koko casting.BustUout kirjoitti:Eilen kattoin luunmurskaajat-leffan, seuraavat WWE-starat oli mukana:
iha ok leffa
Have a nice day!
- Nickeldeon
Oliko tosiaan JTG? Itsekkin ihmettelin tuota pitkään, mutten ainakaan häntä elokuvan näyttelijäkaartista löytänyt.The Boss kirjoitti:Joo. Itse olen tämän fin-tv :stä nähnyt joku puoli vuotta sitten, mutta päätin katsoa ihan tv-ruudulta eilen. Ihan hyvä elokuva oli. Taisi mukana olla vielä R-Truth ja JTG, jos oikein näin. JTG :stä olen ainakin 99% varma.SkullCrushingFinale kirjoitti:Jos joku kaipaa, niin koko casting.BustUout kirjoitti:Eilen kattoin luunmurskaajat-leffan, seuraavat WWE-starat oli mukana:
iha ok leffa
Huvittavaa että Luunmurskaajat tehtiin vuonna 2005, joka oli vielä sitä aikaa kun Khali ei edes ollut WWE'ssä.
The greatest gimmick of all times, "Half Naked" Brian Kendrick in TNA
JTG :ltä se yksi korispelaaja näytti kyllä, mutta ei se sitten hän tainnutkaan olla.. Näytti kyllä ihan saakerin samannäköiseltä.Nickeldeon kirjoitti:Oliko tosiaan JTG? Itsekkin ihmettelin tuota pitkään, mutten ainakaan häntä elokuvan näyttelijäkaartista löytänyt.The Boss kirjoitti:Joo. Itse olen tämän fin-tv :stä nähnyt joku puoli vuotta sitten, mutta päätin katsoa ihan tv-ruudulta eilen. Ihan hyvä elokuva oli. Taisi mukana olla vielä R-Truth ja JTG, jos oikein näin. JTG :stä olen ainakin 99% varma.SkullCrushingFinale kirjoitti: Jos joku kaipaa, niin koko casting.
Huvittavaa että Luunmurskaajat tehtiin vuonna 2005, joka oli vielä sitä aikaa kun Khali ei edes ollut WWE'ssä.
Have a nice day!
- Phenomenon
Nelly on JTG? v***n RASISTIT!!!
HOT IN HERRE!?!?!?!!?!?!
Sivistys on nolla näillä käyttäjillä. Voin pitää pienen trivian teille elokuvista/julkiksista/musiikista! Huom! Mukana EI ole smäktaun musiikkia.
HOT IN HERRE!?!?!?!!?!?!
Sivistys on nolla näillä käyttäjillä. Voin pitää pienen trivian teille elokuvista/julkiksista/musiikista! Huom! Mukana EI ole smäktaun musiikkia.
Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
http://www.imdb.com/media/rm1121946880/tt0398165
toi oikealla oleva näyttää JTG:ltä, mutta luultavasti tuota takana seisovaa luultiin r-truthiksi, mutta se on terry crews
toi oikealla oleva näyttää JTG:ltä, mutta luultavasti tuota takana seisovaa luultiin r-truthiksi, mutta se on terry crews
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
- Captain Charisma
- Phenomenon