TV-ohjelmat

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
SkullCrushingFinale

Re: TV-ohjelmat

Viesti Kirjoittaja SkullCrushingFinale » To 30.06.2011 22:00

Criminal Minds =D> Huikea vitoskauden avaus, etenkin viimeset viisi minuuttia. Foyet on rikossarjahistorian kovin bad guy. Huikeeta, mahtavaa!

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » To 30.06.2011 22:33

Ai että tuo Supernatural on loistava sarja. Vitoskauden loppuun ollu armotonta tykitystä ja nyt oon kutosen puolessa välissä. Tää on ollu vähä laimeampaa menoa, mutta silti on pysynyt hyvin homma hanskassa.
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

Trisu
Queen of the World
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Trisu » Ti 19.07.2011 20:29

Vanha kunnon X-Files on tullut uudelleen lämmiteltyä tässä lähiaikoina. Niin siis nyt kun sitä uskaltaa jopa katsoakin, köh... (alkutunnarin skippaan tosin edelleen) Ai että, en muistanutkaan miten kultainen sarja on kyseessä! <3 Toimii loistavasti valoisina kesäöinä ja onhan tuohon tässä kesän aikana kyllä tullutkin pari tuntia kulutettua kun kohta on jo kolme tuokkaria katsottuna.

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ti 19.07.2011 20:44

Trisu kirjoitti:Vanha kunnon X-Files on tullut uudelleen lämmiteltyä tässä lähiaikoina. Niin siis nyt kun sitä uskaltaa jopa katsoakin, köh... (alkutunnarin skippaan tosin edelleen) Ai että, en muistanutkaan miten kultainen sarja on kyseessä! <3 Toimii loistavasti valoisina kesäöinä ja onhan tuohon tässä kesän aikana kyllä tullutkin pari tuntia kulutettua kun kohta on jo kolme tuokkaria katsottuna.
Ehdottoman loistavaa kamaa. Itsekin muistan ajan kun pelkkä tunnari sai jalat tutisemaan. Erittäin mielenkiintoinen sarja.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

Axl

Viesti Kirjoittaja Axl » Su 24.07.2011 22:27

Terapiassa on muuten aivan loistava ohjelma ja loistavalla ohjelmapaikallakin onneksi. Ihmeellistä, miten kiinnostava ohjelma se voi olla, vaikka siinä on yleensä vain kaksi ihmistä ja yksi huone. Kakkoskaudella kaikki potilaat eivät kiinnostaneet, mutta nyt kolmoskaudella kaikki hahmot ovat mielenkiintoisia: intialainen leski Sunil, joka muutti Nykkiin amerikkalaistuneen poikansa ja miniänsä luokse, vuorosanansa unohtava näyttelijätär Frances (mielestäni vähiten kiinnostava potilas), adoptoitu homoseksuaali 16-vuotias Jesse, sekä Paulin uusi oma terapeutti Adele. Ensimmäinen "kierros" vasta mennyt, vielä ehtii mukaan.

Nykyinen kausi on tähän alustavasti viimeinen, HBO, i am dissapoint

valkopeura

Viesti Kirjoittaja valkopeura » Ti 09.08.2011 01:21

Itseäni ei tällä hetkellä tulevista tv-sarjoista kiinnosta mikään muu, kuin true Blood. No ehkä Shameless vähän muttei silti sellasta jaksa alkaa seurata. Game Of Thrones saa vähän kaikkialla kehuja jokaiselta, mutta toisaalta niin saivat pako ja Supernaturalkin :/ Tiedä sitten onko kehuhuihin uskominen.

Voisi ajatella True Bloodista, Vamppyyrit laimeaa ! asia ei todellakaan ole sitä. true Blood ei onneksi ole mikään Twilight tai Vampire Diaries. Vähän edempiä viestejä seuratessani minua kiinnostaisi mikä niin sanotusti oli porsaanreikä True Bloodin 2. kaudella mikä soti juonea ja kaikkea vastaan? Ym ym. Tiedän itse pari porsaanreikää muttei ne niin visusti liity millekkään kaudelle ja eivät häiritse minua. true Bloodin 3.kausi todellakin nosti tasoa 2.kaudesta varmaan ehkä Russel Edingtonin ja Walterin ansiosta, jos nimi nyt oli Walter... Kuitenki se vamppyyri kuka osas kivan nopeesti kirjottaa textarei heheq. Nyt 4-kausi on ollut huonointa True Bloodia ikinä mut jotenkin ilmassa on sellanen tunne, että taso voisi yhtäkkiä noustakin kamalasti. Tämän kirjoitusen jäleen voisikin uuden True Bloodin tsekata.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.

Genghis Khan

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ti 09.08.2011 16:22

Kesän mittaan olen katsonut Gilmoren tyttöjä sellaiset puolitoista kautta. Hieno sarja, onnistuu olemaan hauska ja koskettava. Ja mikä tärkeintä henkilöhahmot ovat mahtavia. Jatkaa muutamien edeltäjiensä perinnettä amerikkalaisen pikkukaupungin omalaatuisen väen elämien kartoittamisessa.

Ja tietenkin ne popkulttuuri-viittaukset tuovat sarjaan ihan oman juttunsa.
Looking California, feeling Minnesota.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 09.08.2011 18:07

valkopeura kirjoitti:Game Of Thrones saa vähän kaikkialla kehuja jokaiselta, mutta toisaalta niin saivat pako ja Supernaturalkin :/ Tiedä sitten onko kehuhuihin uskominen.
Tuo nyt on vähän typerä asennoituminen. Mitään et menetä jos uhraat päivästäsi tunnin ja otat selvää. Ensimmäiset pari jaksoa eivät välttämättä suuria tunteita herätä, mutta kauaa ei mene jahka olet koukussa ja hyppäät mukaan ylistykseen.
JDub kirjoitti:Cock_Sucker sopisi kyllä sinulle paremmin..

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 09.08.2011 18:20

Show_Stopper kirjoitti:
valkopeura kirjoitti:Game Of Thrones saa vähän kaikkialla kehuja jokaiselta, mutta toisaalta niin saivat pako ja Supernaturalkin :/ Tiedä sitten onko kehuhuihin uskominen.
Tuo nyt on vähän typerä asennoituminen. Mitään et menetä jos uhraat päivästäsi tunnin ja otat selvää. Ensimmäiset pari jaksoa eivät välttämättä suuria tunteita herätä, mutta kauaa ei mene jahka olet koukussa ja hyppäät mukaan ylistykseen.
Itse katsoin ekaa jaksoa noin 20 minuuttia. En ollut kovin innoissani, kun tuossa oli jotain yliluonnollis elementejä ja kyllästyin. Poistin ne viisi lataamaani jaksoa koneelta. Itse odotin sarjan olevan tuommonen johonki suunnillee keskiaikaan kohdistuva sarja, jossa taistellaan valtaistuimesta siihen mitenkään tuommoisten yliluonnollisten juttujen liittymättömyys. Ei vaan jaksa jotain zombeja.

Californication on osoittanut ihan ok sarjaksi ja sitä voisi katsella tässä ennen kuin ne omat "lempparit" taas alkavat eli House, Mentalist, Big Bang Theory ja Community. Siinäpä ne kai olivat ja kai se Skinsin uusi kausiki pitää katsoa, vaikka viime kausi oliki jonkinsortin kuraa.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Merovingi

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 09.08.2011 18:57

MR.Off Topic kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti:
Itse katsoin ekaa jaksoa noin 20 minuuttia. En ollut kovin innoissani, kun tuossa oli jotain yliluonnollis elementejä ja kyllästyin. Poistin ne viisi lataamaani jaksoa koneelta. Itse odotin sarjan olevan tuommonen johonki suunnillee keskiaikaan kohdistuva sarja, jossa taistellaan valtaistuimesta siihen mitenkään tuommoisten yliluonnollisten juttujen liittymättömyys. Ei vaan jaksa jotain zombeja.
'
....

No sitähän se sarja kokonaisuudessaan on, mutta jos kärsivällisyytesi on tuota luokkaa suosittelen pysymään Salattujen elämien parissa.

Tuossa maailmassa on yliluonnollisia elementtejä, mutta ne ovat koko ajan pinnan alla ja taustalla kurkistelemassa, taikuutta sarjassa on mutta erittäin vähän. Game of Thrones on täyttä poliittista kieroilua vallasta, jossa kukaan osapuoli ei ole hyvä tai paha - kaikki ajavat omaa agendaansa.

Suosittelen että nyt lataat sen sarjan kokonaan uudestaan ja katsot sitä vähän enemmän kuin 20 minuuttia. Oikeasti, ei tuon kaltaisista sarjoista saa mitään irti 20 minuutissa vaan käynnistyminen tarvitsee muutaman jakson. Itse olin totaalisesti koukussa jossain 5-6 jakson kohdalla, siihen mennessä sarja oli ollut ihan ok. Sen jälkeen puhdasta platinaa.

True Blood ei toki ole mikään Twilight tai Vampire Diaries, mutta on se silti suunnattu aika vahvasti vastakkaiselle sukupuolelle. Välillä se vähän ärsyttää, mutta laatusarja suurimman osan ajasta.

Franklinia varmaan haet? Ehkä vähän geneerinen tapaus, en oikein ikinä ymmärtänyt mitä virkaa hänellä oli koko kaudella. Aivan kuin Taralle olisi tarvittu jotain tekemistä..

True Bloodin neloskaudesta voisin sanoa muutaman sanan..
Spoiler: näytä
Eihän tämä uusin kausi ole ollut niin hyvä kuin kolmoskausi, mutta on se silti kahta ensimmäistä parempi. Erityisesti minua ilahduttaa Jessica, sillä hän on erittäin mielenkiintoinen hahmo - tuo hienosti esille, mitä ongelmia vampyyrius aiheuttaa ja hän on vielä täysin teini-iässä.. Täyttä konfliktia koko ajan. Onhan Jessica vielä pirun hot'n horny minkä takia hänestä ei voi olla pitämättä.

Ericin muistinmenetys oli varmasti ainoa keinoa saada tyydytettyä naiskatsojat saattamalla Eric ja Sookie yhteen. Itseä ei tuo juuri kiinnosta, mutta on hauskaa miten osat ovat vaihtuneet - Bill on mul**u hallitsija (pakosta) ja Eric on kiltti koulupoika. Odotan sitä väistämätöntä hetkeä, kun Eric saa muistinsa takaisin ja miten hän siihen reagoi.

Eniten kiinnostaa tuo kauden alussa näytetty Billin ja Nan Flanaganin kohtaaminen Englanissa 80-luvulla ja heidän käymänsä keskustelu. Viittaa siihen, että AVL on jonkinlainen salaliitto, klikki vampyyreja jotka tahtovat saada omassa yhteisössään valtavan vallan.. Odotan mielenkiinnolla mitä tuosta saadaan irti.

Ihan hyvä kausi, vaikka kolmoskauden politiikka ja kieroilu olikin paljon viihdyttävämpää. Tämä Antonia on kyllä aika paha vihollinen, kun pysty nekromantikkona hallitsemaan vampyyreja ja tahtoo tuhota kaikki vampyyrit maan päältä..
Boardwalk Empirea olen katsonut suunilleen kolme jaksoa, ihan viihdyttävä sarja. 20-luku, jazz, kieltolaki ja dat tyyli. Visuaalisesti ja tarinallisesti nautittava sarja, suosittelen jos Mafia kiinnostaa.

Ainiin, Nelonen teki loistavan työn ja alkoi näyttää Ozia eli Kylmää rinkiä viime perjantaina uusintana. Historian paras vankilasarja, joka pyyhkii Paolla perseensä. Suosittelen katsastamaan!
hevosen k**pä

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 09.08.2011 19:03

MR.Off Topic kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti:
Nyt oikeesti. :-?

White Walkers on taka-alalla pysyttelevä sivujuoni jota raapaistaan koko ensimmäisen kauden aikana vain hatarasti pinnalta.
Epäkuolleita ei edes nähdä prologin jälkeen kun vasta loppumetreillä, edelleen vaikuttamatta mitenkään pääjuoneen. Kyseessä ei myöskään ole mitään geneerisiä aivosyömäreitä.
Jospa malttaisit hetken ja olisit vetämättä typeriä johtopäätöksiä. Tuolla periaatteella pärjää pitkälle viihteenkulutuksessa ja elämässä yleensä.

Ehdottaisin alkuperäiskirjan lukemista mutta valitettavasti siinä ei ole värikkäitä kuvia.
Viimeksi muokannut Show_Stopper, Ti 09.08.2011 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Riveni
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Riveni » Ti 09.08.2011 19:05

Show_Stopper kirjoitti: White Walkers on taka-alalla pysyttelevä sivujuoni jota raapaistaan koko ensimmäisen kauden aikana vain hatarasti pinnalta.
Mutta pysyykö se moisena tulevilla kausilla?
Ei.
kumiorava kirjoitti:Jossain määrin ihailen sitä intoa, että heppu jaksaa kirjoittaa rivikaupalla markkinaliberaalista utopiastaan jollekin painifoorumille.

Show_Stopper

Viesti Kirjoittaja Show_Stopper » Ti 09.08.2011 19:09

Riveni kirjoitti:
Show_Stopper kirjoitti: White Walkers on taka-alalla pysyttelevä sivujuoni jota raapaistaan koko ensimmäisen kauden aikana vain hatarasti pinnalta.
Mutta pysyykö se moisena tulevilla kausilla?
Ei.
Et nyt hirveesti auta asiaa. :evil:

MR.Off Topic

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 09.08.2011 19:15

^ Jep, pitäishän tuo joku päivä yrittää uudelleen tsekata. Itselläni nyt vain yleensä ottaen on ongelma, että jos joku ei heti ala kiinnostamaan, niin ei se sitten välttämättä ala ollenkaan. En vain ole ikinä löytänyt mitään mielenkiintoa niin sanotuista "kauhuelementeistä", kun ne parhaillaan haukotuttavat tai iljettävät. Ehkä tässä joku päivä tuon saisi takaisin katseluun. Niin muutes, mikä salatut elämät? Nii joo se mistä DMW teki niitä raporteja.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Japeet

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ti 09.08.2011 20:25

Kyllä ne White Walkersit -jotka siis ilmeisesti ovat sama asia kuin the Others?- pysyvät ainakin kirjoissa sivujuonteena ainakin vitoskirjaan asti. Kerran tai kaksi niitä taidetaan jopa konkreettisesti nähdä =)

Sarjaa en ole katsonut mutta jos on puoliksikaan yhtä hyvä kuin kirjat niin suosittelen ehdottomasti!

pyyja

Viesti Kirjoittaja pyyja » Ti 09.08.2011 21:35

Kevät talvesta tuli tutustutua uuten sarjan nimeltä Spartacus: Blood and Sand, kaverin suosituksesta ja kolmen jakson jälkeen olin koukussa. Lyhyesti sanottuna sarjassa seurataan elämää ja kieroilua gladiaattori koulussa. Tässä eka kauden traileri:

Sarja jonka kuudetta kautta tällä hetkellä odotan on Dexter. Jäin tähän sarjaan koukkuuun heti ensi minuuteista. Dexter hahmona on kultaa ja varsinkin hetket hänen ajatuksistaan mahtavuutta. Jokainen kausi on ollut loistava ja pakottanut jatkamaan seuraamista. Suosittelen vahvasti tutustumaan jos on jäänyt syystä tai toisesta näin tekemättä.

Homeland on uusi sarja, joka alkaa lokakuun alussa ja parin näkemäni trailerin perusteella tulee varmasti seurattua. Tässä lyhyt kuvaus poimittuna sarjan facebook sivulta:

A taut psychological thriller about a volatile CIA officer (Emmy® winner Claire Danes) who becomes convinced that a recently rescued American POW may be connected to an al Qaeda plot to be carried out on U.S. soil. Mandy Patinkin and Damian Lewis also star.

Tässä traileria:

The Rocker

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ti 09.08.2011 23:44

Alan katsomaan Game of Thronesia sitten kun saan kirjan luettua. Eli ehkä viikon kuluttua jos jaksan keskittyä vähän enemmän lukemiseen (Hannibal ja Under the Dome juuri nyt jonossa). Tai sitten luen verkkaista tahtia ja odottelen dvd boksia.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

takaovi

Viesti Kirjoittaja takaovi » Ke 10.08.2011 20:34

Tilasin 24:n ensimmäisen ja toisen tuotantokauden DVD boxit. Omistan ennestään jo kolmannen ja neljännen. Nyt sitten armotonta tykitystä joka ilta ja olen jälleen täysin koukussa. Monet haukkuvat täydeksi kuraksi, mutta minulle 24 on kyllä paras sarja koskaan missään ikinä =D>

Aamen.
No anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke ottelu

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » To 11.08.2011 07:50

takaovi kirjoitti:Tilasin 24:n ensimmäisen ja toisen tuotantokauden DVD boxit. Omistan ennestään jo kolmannen ja neljännen. Nyt sitten armotonta tykitystä joka ilta ja olen jälleen täysin koukussa. Monet haukkuvat täydeksi kuraksi, mutta minulle 24 on kyllä paras sarja koskaan missään ikinä =D>

Aamen.
Eikö 24:sen viimeisimmät tuotantokaudet saaneet eniten kritiikkiä? Itse luulin ekojen kausien olevan ylistettyjä. Itse olen katsonut kaikki, ja pidin todella kovasti.

Ps: Katoin imdb:stä, että 24:n arvosana on 8.7; joka on todella kova. Eli haters gonna hate anyway,
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi

enska

Viesti Kirjoittaja enska » To 11.08.2011 11:24

Nykysarjoista seuraan tällä hetkellä pelkkää Breaking Badia. Muu tv-ohjelma-aika kuluu Kylmän ringin ja Salaisten kansioiden parissa. Twin Peaks -kultaboksinkin voisi syksyn aikana kaivaa kaapista esiin. Se on kaikkien aikojen paras sarja.

Breaking Badin fanit: minneköhän
Mike on viemässä Jesseä?

ViiZei

Viesti Kirjoittaja ViiZei » To 11.08.2011 12:52

enska kirjoitti:Nykysarjoista seuraan tällä hetkellä pelkkää Breaking Badia. Muu tv-ohjelma-aika kuluu Kylmän ringin ja Salaisten kansioiden parissa. Twin Peaks -kultaboksinkin voisi syksyn aikana kaivaa kaapista esiin. Se on kaikkien aikojen paras sarja.

Mike on viemässä Jesseä?
Hei joko Breaking Bad on alkanut? On muuten yksi nerokkaimmista sarjoista aikoihin. Enskalle suosittelen myös Walking Deadia, jonka avausjaksoa on muistaakseni kehuttu yhdeksi kaikkien aikojen parhaiksi.
Big Show ja Kane

Make wrestlingalert rage again

enska

Viesti Kirjoittaja enska » To 11.08.2011 13:40

ViiZei kirjoitti:
enska kirjoitti:Nykysarjoista seuraan tällä hetkellä pelkkää Breaking Badia. Muu tv-ohjelma-aika kuluu Kylmän ringin ja Salaisten kansioiden parissa. Twin Peaks -kultaboksinkin voisi syksyn aikana kaivaa kaapista esiin. Se on kaikkien aikojen paras sarja.

Mike on viemässä Jesseä?
Hei joko Breaking Bad on alkanut? On muuten yksi nerokkaimmista sarjoista aikoihin. Enskalle suosittelen myös Walking Deadia, jonka avausjaksoa on muistaakseni kehuttu yhdeksi kaikkien aikojen parhaiksi.
On alkanut juu; neloskautta on tullut jo neljän jakson verran.

Walking Deadin ykkösseasoni tuli katsottua viime syksynä. Paatuneena zombifanina nautin sarjasta, vaikka olenkin sitä mieltä, että saisi aiheesta parempaakin settiä tehtyä. Paras jakso oli mielestäni kauden päätösjakso, josta tuli pienet Resident Evil -vibat.

Hamatti

Viesti Kirjoittaja Hamatti » To 11.08.2011 14:29

Walking Deadista kannattaa lukea sarjakuvat, huomattavasti TV-sarjaa parempaa settiä.

Migu.22

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » To 11.08.2011 15:14

Mike on viemässä Jesseä?
Enkös minä sitä mainostanutkin 8).

Itse olen katsonut viimeaikoina järkyttävän määrän piirrettyjä, hieman Officea (<3) ja vissiin neljättä uusintakierrosta Ozia. Lopetan tosin jälleen Kylmän ringin vitoskauden jälkeen. Kutonen on pyhäinhäväistys.

Täykkäreiden viimeistä tuotantokautta odotellessa...
\____0___/

Hautsi_

Viesti Kirjoittaja Hautsi_ » Pe 26.08.2011 18:45

Entouragen viimeistä kautta enää kolme jaksoa jäljellä :cry: onhan se ehkä jopa paras viime vuosina tv:ssä pyörineistä sarjoista. Ja laatu on ollut koko ajan tasaisen erinomaista.
Ei mikään ihme että,egyptiläinen keihään finaaliin, nehän on heitellyt kiviä yli vuoden Kairon kaduilla #huono #jopamauton

Vastaa Viestiin