MIKSI h****tissä TÄMÄ TÄNNE KAHDESTI TULI? EN YMMÄRRÄ, ENKÄ PAINANUT "LÄHETÄ" KUIN KERRAN.
KIRJOITAN TÄTÄ "LIVENÄ", ELI SAMALLA KUN KATSON!
Sanokaa minun sanoneen, mutta tässä Ortonin tilanteessa on jotain mätää. Mahdollisesti Daniel Bryan vastaan Randy Orton WrestleManiassa? Mutta silloin joko ottelu olisi ilman World Heavyweight mestaruutta tai Sheamus ängettäisiin mukaan. Mutta Wade Barrettia ei saa unohtaa! Samat sanat WWE:lle. Mielenkiintoista…
The Great Khali sekä Big Show tag teaminä? Ihan hyvä idea oikeastaan! Suurin ja vielä suurempi. Oletinkin Rhodesin sekä Barrettin olevan vastustajia. + Barrettin uudelle titantronille ja kappaleelle. Itse pidän molemmista. En ymmärrä tätä Alertin Khali-vihaa. Khali on suuri, ja se on syynä hänen ottelujen "hitaudelle". Hän eroaa sentään perus uikkari-hepusta. Sekä jos herra vielä tekee rahaa paljon, Khali on bisnestä! Kunhan vain he lopettavat sen "playboy"-pelleilyn. Tuo Show'n spear on nätti. Loppu vaisu. Plussaa siitä, että Show teki chokeslamin, mutta olisi ollut hieno… AMSKDMASK! KATSO p****le! WMD Khalille! Tuo räjäytti pankkini! En osannut odottaa tuota. Mutta nyt osaan odottaa toisen hepun (Khali tai Show) heel turnia. Tälle 
Nyt lähes turha backstage segmentti. Henry ja Long. Miksi WWE.com meni spoilaamaan jutun? En ymmärrä. Henry on kuitenkin karismaattinen kokoisekseen ("You can take your heavy breathing!"). Ja Show riehuu aika perkeleesti. Ja viimeksi kuin "jätti" uhkaili Teddyä, Teddy haukkui jätin suohon! Miksi ääni muuttui kellossa? Ihonvärinmuutoksen takia?
Tämä DiBiasen sekä Hunicon kuvio on todella tylsä. Ja voisi WWE pistää Camachon ottelemaan, niin nähtäisiin hänenkin taitonsa. Kuvion tylsyyttä lisää DiBiasen kipeä käsi. Antaa sen parantua rauhassa. Ottelussa ei mitään ihmeellistä. Peruskauraa. Pelkkää voittojenvaihtoa.
Katso, Usojakin nähdään. Tag team divisioona tarvitsisi jo sitä h**vetin piristystä. Apinatko sitä käsikirjoittaan, kun eivät s****na mitään keksi. Edes uutta joukkuetta! Rosa Mendes piristää hyvin ottelua. Eteenkin Bookeria! Nyt kyllä Michael Cole osaa ärsyttää vähän jopa minuakin. Hän puhuu siitä, miten hyvin Booker osaa englantia sekä Matthews espanjaa. Sitten hän kertoo hienoa menestystään tanssikilpailuista. Eikö kehässä ole ottelukin meneillään? Loppuun näimme surkeaakin surkeamman superkickin sekä backstabberin. Käytännössä tämä voitto oli huono asia divisioonalle, koska nyt "meillä ei ole uusia ykköshaastajia".
Ja sieltä saapuu DANIEL BRYAN. Hienoja kylttejä WWE Universella. Ja Bryan jauhaa pelkkää paskaa. Miehen mikkitaidot ovat surkeita, eikä hänen juttunsa käy järkeen. Ja Bryan ei ole saanut ketään luovutettua varmaan koko 2012 vuotena. Pelkkiä diskaus-, uloslasku- sekä selätysvoittoja. Ja toki kerran hän pakeni häkistäkin. Halpaa heattia sanon minä. Loppu olikin vähän mielenkiintoisempi, mutta tuo ärsyttävä "YES! YES!" vei senkin hohdon asiasta. Noniin, en olisi ikinä uskonut, että olisin jossain ottelussa Sheamuksen puolella, mutta kerta se ensimmäinen. MICHAEL COLE, EI! Älä Cole ala pitämään Bryanista! Bryan on pelle! Olen Knup mc:n kanssa samaa mieltä. ASDKASD! Ja Bryan yrittää vaihteeksi lähteä. Tuohon "spottiin" olisi pitänyt lisätä Brogue Kick. Mitäs h**vetin v**tua? Kamera alkaa kuvaamaan jotain scumbag pelleä, kun kehässä tapahtuu. Ja loppu vaisu. TODELLA vaisu. Bryan varmasti ajattelee: "Voitin diskauksella, OLEN LUOVUTUSLIIKKEIDEN SPESIALISTI!".
Tämän Rhodes, Barrett sekä Long -backstage promon jälkeen, oletan että herra Marella eliminoi jomman kumman heistä kahdesta. Nyt on luvassa todella mielenkiintoinen ottelu Ezekiel Jacksonin sekä Jinder Mahalin välillä. Tämä ottelu on varmasti pitkä ja ikimuistoinen. Tuota Jacksonin Guyana-taustaa aletaan ottaa jenkkien tietoon -- housuissa on Guyanan lippu! JES! MAHTAVAA! MAHAL VOITTI! PERJANTAI-ILTANI ON PELASTETTU (olen junassa matkalla Turusta Ouluun). Bookerkin oli vähän "what?" meiningillä.
Michael Cole kirjoitti:It's called tapping out, Booker
.
Ja mikä v***n p**ka kappale noiden diivojen ottelujen taustalla soi? "LÄLÄLÄLÄLÄLÄLÄ". Loistavaa. Tämäkin on varmasti todella pitkä sekä mielenkiintoinen. Olen pettynyt, jos Natalya ei pieri tänään. Alica läppäsi häntä peppuunkin. Hihihihi. Ihmettelin, että ei Natalya ottelua voittaa voi, ja onneksi näimme pieruhuumoria! Kruunasi tämän hienon ottelun. Yllättävän paljon WWE panostaa yhteen diivaan (Tamina).
Otunga ja Laurinaitis tulevat pelastamaan SmackDownin. Olen oikeasti todella tyytyväinen, että David Otunga saa pushia. Olen aina pitänyt hänestä. Twitterherrat, seuratkaa @OTUNGAFACTS.
Nyt onkin jo vuorossa main eventimme, battle royal. Ja Otunga saa ainoana oikein oman "sisääntulonsa", kun muut tulevat samaan aikaan niin Otunga tulee omalla musiikillaan. Tätä on nyt aika hankala selostaa Pientä "informaatiota" nyt annan:
-McIntyre pärjää aika hyvin, tuo Kiddin heitto oli jees
-Slaterin eliminaatio oli naurettava 
-Marella välttelee "taitavasti" taistelua
-Primo eliminoi Epicon? Kannattaa hajottaa ainoa tag team, jotka vielä sattuvat olemaan mestareita
-Primon ja Gabrielin kamppailu oli hienoa seurattavaa
Kyllä Otungan voitto olisi ollut hienompi. Marella on pelle, Otunga on painija/lakimies.
Pidin Smäkkäristä. Yksi parhaista pitkään aikaan. Tämän jaksoi katsoa loppuun mielellään. Vielä kun junassa on, eikä ole tekemistä.

Smäkkärille.
EDIT: Hymiöt ei sitten toimineetkaan, enkä jaksa alkaa niitä laittelemaan. Enkä muokkaamaan mahdollisia kirjoitusvirheitä.