Oikeastaan latasinkin. Mutta menin YouTubeen aivan muista syistä. Siinä etusivulla komeili hänen uppaama 240p flipattu "BROCK LESNAR RETURNS!".Goblet kirjoitti:Ladatkaa pojat, ladatkaa.eCiuj kirjoitti:WWE spoilasi asian taitavasti Twitterissä. Kesken Cenan puheen tuli twiitti "LOOK WHO'S ENTERED THE BUILDING" ja kuva Lesnarista. Itseni kannalta tuon spoilasi YouTube hintti, kenet unsubbasin heti.DeadManWalking kirjoitti:Itsehän katsoin jakson YouTuben kautta, jossa jakson viimeinen osa oli nimetty "BROCK LESNAR RETURNS!". Olin toki tietoinen tuosta Lesnarin paluusta jo muutenkin, mutta onhan tuo voinut jotain sellaista ihmistä harmittaa, joka asiaa ei tiennyt.
RAW
Re: RAW
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Minulla on aina sellainen tapa, että en mene millekään sivustolle josta voisi edes vähän spoilaantua, ennen kuin olen katsonut jakson. Toimii. Edes facebookkia ei voi käyttää.eCiuj kirjoitti:Oikeastaan latasinkin. Mutta menin YouTubeen aivan muista syistä. Siinä etusivulla komeili hänen uppaama 240p flipattu "BROCK LESNAR RETURNS!".
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Ex-PPV-Veikkausdiktaattori
WrestlingAlertin Vuoden Tulokas 2011
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
Muuten voisi olla sama juttu, mutta jos en ehdi katsoa esim. SmackDownia kuin vasta maanantaina siinä ehtii ensin puhelimeni ja sitten tietokoneeni räjähtää.Goblet kirjoitti:Minulla on aina sellainen tapa, että en mene millekään sivustolle josta voisi edes vähän spoilaantua, ennen kuin olen katsonut jakson. Toimii. Edes facebookkia ei voi käyttää.eCiuj kirjoitti:Oikeastaan latasinkin. Mutta menin YouTubeen aivan muista syistä. Siinä etusivulla komeili hänen uppaama 240p flipattu "BROCK LESNAR RETURNS!".
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- Spunkmeyer
^ No eihän SD:ssä koskaan tule mitään megaylläreitä.
Luin uutisen Lesnarin sopparista viikonloppuna, mutta koska tuolloin oli aprillipäivä, en tiennyt mitään varmasti. Katsoin Manian ja odotin josko Lesnar tulisi, ja sitten katsoin RAW:n. Ja se tuli niin täydellisesti kuin mahdollista. Yleisö oli totaalisen pähkinöinä. Ei tuota musiikkia oltu kahdeksaan vuoteen kuultu. Aikuiset miehet pomppivat riemusta yleisössä.
Siinä kun tuli hetken hiljaisuus ennen tunnarin alkamista, minulle tuli sellainen fiilis että "juuri nyt voisi olla se tuhannen taalan paikka". Pistin volaa kovemmalle. Jos vaikka nyt oikeasti olisi se hetki. Täydellistä. Tunnari on muutenkin täydellinen tämmöiseen kampäkkiin. Se alku vaan iskee aivan täydellisesti. Fiilikseni oli yksi yhteen yleisön kanssa. Ja sitten kun se mies lopulta astui esiin, fiilikseni kohosi aivan samalla tavalla kuin yleisöllä kuului kohoavan. Olin tässä kohtaa vääntänyt volyymit vielä kovemmalle.
Olin kertoa tässä kohtaa miksi Lesnar on minulle kovin juttu WWE:ssä koskaan, vaikkakin oli mukana suht vähän aikaa. Mutta siitä saisi oman aiheensa, ja säästän sen vaikka Lesnar-ketjuun. Toteanpa vain saman jonka ilokseni olen saanut lukea monen teidän kirjottavan:
Suurin.
Markout.
KOSKAAN.
Juu, olen katsonut painia kohta lähemmäns 11 vuotta. Mutta en ole kertaakaan ollut mistään näkemästäni niin tohkeissani, että olisin huutanut ja kiljunut, taputtanut ja elämöinyt vimmatusti, lähtenyt hyppimään ja pomppimaan ympäri kämppääni ja mitä kaikkea. Ja nauranut samalla. Kyllä tämä olisi ollut aikamoinen kokemus livenä.
Minä kun rukoilin ja toivoin että Lesnar tulisi takaisin ja tämä pistettäisiin Cenaa vastaan.
RISE ABOVE HAT!

RAW:sta muuten: se oli todella hyvä. Lesnarin jälkeen toiseksi kovin asia WWE:ssä on nyt Bryan-tilanne. Mies yritettiin haudata, vai yritettiinkö mies sittenkin kääntää faceksi? Onko tämä sattumaa vai salaliitto? Aivan sama, YES!-chantit ovat nerokkainta parhautta aikoihin. WrestleMania on ohi, mutta WWE:ssä on paljon nähtävää ja koettavaa. Hienoa.
Luin uutisen Lesnarin sopparista viikonloppuna, mutta koska tuolloin oli aprillipäivä, en tiennyt mitään varmasti. Katsoin Manian ja odotin josko Lesnar tulisi, ja sitten katsoin RAW:n. Ja se tuli niin täydellisesti kuin mahdollista. Yleisö oli totaalisen pähkinöinä. Ei tuota musiikkia oltu kahdeksaan vuoteen kuultu. Aikuiset miehet pomppivat riemusta yleisössä.
Siinä kun tuli hetken hiljaisuus ennen tunnarin alkamista, minulle tuli sellainen fiilis että "juuri nyt voisi olla se tuhannen taalan paikka". Pistin volaa kovemmalle. Jos vaikka nyt oikeasti olisi se hetki. Täydellistä. Tunnari on muutenkin täydellinen tämmöiseen kampäkkiin. Se alku vaan iskee aivan täydellisesti. Fiilikseni oli yksi yhteen yleisön kanssa. Ja sitten kun se mies lopulta astui esiin, fiilikseni kohosi aivan samalla tavalla kuin yleisöllä kuului kohoavan. Olin tässä kohtaa vääntänyt volyymit vielä kovemmalle.
Olin kertoa tässä kohtaa miksi Lesnar on minulle kovin juttu WWE:ssä koskaan, vaikkakin oli mukana suht vähän aikaa. Mutta siitä saisi oman aiheensa, ja säästän sen vaikka Lesnar-ketjuun. Toteanpa vain saman jonka ilokseni olen saanut lukea monen teidän kirjottavan:
Suurin.
Markout.
KOSKAAN.
Juu, olen katsonut painia kohta lähemmäns 11 vuotta. Mutta en ole kertaakaan ollut mistään näkemästäni niin tohkeissani, että olisin huutanut ja kiljunut, taputtanut ja elämöinyt vimmatusti, lähtenyt hyppimään ja pomppimaan ympäri kämppääni ja mitä kaikkea. Ja nauranut samalla. Kyllä tämä olisi ollut aikamoinen kokemus livenä.
Minä kun rukoilin ja toivoin että Lesnar tulisi takaisin ja tämä pistettäisiin Cenaa vastaan.
RISE ABOVE HAT!

RAW:sta muuten: se oli todella hyvä. Lesnarin jälkeen toiseksi kovin asia WWE:ssä on nyt Bryan-tilanne. Mies yritettiin haudata, vai yritettiinkö mies sittenkin kääntää faceksi? Onko tämä sattumaa vai salaliitto? Aivan sama, YES!-chantit ovat nerokkainta parhautta aikoihin. WrestleMania on ohi, mutta WWE:ssä on paljon nähtävää ja koettavaa. Hienoa.
We'll take you to the killing floor.
Raw oli taianomainen. Koin kylmien väreiden kulun puolitoistatuntisen aikana useammin kuin kenties koskaan painin parissa. Olen useasti yrittänyt siinä onnistumatta kertoa forumille kuinka ympäripyöreästi vuosi 2003 on Cocalle se kaikista tärkein painivuosi jättäen taakseen jopa laadultaan kenties vahvimman vuoden 2000. Ilmiö ei ole vaikeasti selitettävissä. Kyseessä on vuosi kun aloin seuraamaan painia. Kun superstarat ruudun toisessa päässä korvasivat kaikki aiemmin ihailemani julkkikset. Sen takia kultaisimmat muistot asettuvat tiiviisti nimenomaan nuoren Rey Mysterion, tuhoa kylvävän Goldbergin, harmaantuneen Hulk Hoganin ja etenkin sen hetkisistä tähdistä suurimman - Brock Lesnarin ympärille. Siksi on tuskin ihme, että jakson loppu sai minut syöksymään hunajavirran voimasta huoneeni takaseinään. I just can't believe this is happening!
Brock Lesnarin räjähdysmäisen paluun lisäksi myös A-Trainin paluu ja Rockyn ilmoitus jatkosta saivat minut vetistelemään. Ja tottakai Miamin kuumaakin kuumemmalle yleisölle Yes-chanteineen Lesnarin rintalihaksiakin suuremmat kiitokset. Tämä oli paras Raw ikinä!
PS. Darra, kai muistit hurrata Cenalle?
Brock Lesnarin räjähdysmäisen paluun lisäksi myös A-Trainin paluu ja Rockyn ilmoitus jatkosta saivat minut vetistelemään. Ja tottakai Miamin kuumaakin kuumemmalle yleisölle Yes-chanteineen Lesnarin rintalihaksiakin suuremmat kiitokset. Tämä oli paras Raw ikinä!
PS. Darra, kai muistit hurrata Cenalle?
WrestlingAlertin seuraava kehäpsykologi
Herranjumala menee kyllä WWE:llä kovaa. On tarjota The Rockia ja Brock Lesnaria samaan jaksoon.. huhhuh. Yleisö oli aivan sairaan loistava ja teki tästä showsta vieläkin paremman. Aivan huikeaa settiä josta toki kaikki jo sanottu.
Vince nauraa koko matkan pankkiin.
Vince nauraa koko matkan pankkiin.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
YES YES YES YES YES. Oliko tässä jaksossa muutakin? YES!
Rock ottelee jossain välissä mestaruudesta? BROCK tekee paluunsa?! Aivot taisivat juuri räjähtää.
Onnistuin olemaan Manian ja RAW:n ilman spoilereita, joten tämä oli kyllä hurja yllätys. Cenalle löytyi taas helposti uusi feudi johon keskittyä, huh. Ja Michael Cole olisi voinut pitää turpansa kiinni tämän paluun aikana. Holy shit -chantti sopi tilanteeseen kyllä loistavasti. Veikkaanpa että lipputuloissa Brock > The Rock. Harmi vain että Lesnar ei näytä enää niin hurjalta koneelta kuin ennen. Noh mies sentään otteli UFC:ssä, niin annettakoon se anteeksi. Ja olipas sillä likaiset lenkkarit jalassa, badass!
Ja Suomen lippua oli taas kiva bongailla. Ja mitä hemmettiä Ziggler teki siinä ottelun loppupuolella? Näytti että yritti tapattaa itsensä tolppaan lentämällä. Legen-dary.
Rock ottelee jossain välissä mestaruudesta? BROCK tekee paluunsa?! Aivot taisivat juuri räjähtää.
Onnistuin olemaan Manian ja RAW:n ilman spoilereita, joten tämä oli kyllä hurja yllätys. Cenalle löytyi taas helposti uusi feudi johon keskittyä, huh. Ja Michael Cole olisi voinut pitää turpansa kiinni tämän paluun aikana. Holy shit -chantti sopi tilanteeseen kyllä loistavasti. Veikkaanpa että lipputuloissa Brock > The Rock. Harmi vain että Lesnar ei näytä enää niin hurjalta koneelta kuin ennen. Noh mies sentään otteli UFC:ssä, niin annettakoon se anteeksi. Ja olipas sillä likaiset lenkkarit jalassa, badass!
Ja Suomen lippua oli taas kiva bongailla. Ja mitä hemmettiä Ziggler teki siinä ottelun loppupuolella? Näytti että yritti tapattaa itsensä tolppaan lentämällä. Legen-dary.
"Your arms are just too short to box with God!"
Oijoijoi mikä Raw! Toivo WWE:hen meinasi olla jo ihan kadoksissa Manian jälkeen mutta onneksi se kääntykin parempaan päin noooin upeasti!
Oon tuosta parista minuutista WM-pojille paaaaaaaaaaljon enemmän kateellinen kuin koko Wrestlemaniasta ja muusta ohjelmasta yhteensä.
Näin sitä kuuluu ajella WM-suosta ylös, keula 90 astetta yläsuuntaan.
Lesnar > Mania
RAW >>>>>>>>>>>>> 'Mania.
RAW > WrestleMania
Minkäs värisiä ne teidän syömänne sienet oli?WM aikaan irkissä olleet näki varmaan kun uhkasin olla kattomatta WWE'tä. Noh, silti katsoin jo Raw'in ja voin sanoa, että WWE on armahdettu.
Yhdyn moneen henkilöön sanomalla:
RAW > WM.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
Itse en syönyt sieniä, vaan näin Brock Lesnarin.Juge kirjoitti:Oijoijoi mikä Raw! Toivo WWE:hen meinasi olla jo ihan kadoksissa Manian jälkeen mutta onneksi se kääntykin parempaan päin noooin upeasti!Oon tuosta parista minuutista WM-pojille paaaaaaaaaaljon enemmän kateellinen kuin koko Wrestlemaniasta ja muusta ohjelmasta yhteensä.
Näin sitä kuuluu ajella WM-suosta ylös, keula 90 astetta yläsuuntaan.
Lesnar > Mania
RAW >>>>>>>>>>>>> 'Mania.
RAW > WrestleManiaMinkäs värisiä ne teidän syömänne sienet oli?WM aikaan irkissä olleet näki varmaan kun uhkasin olla kattomatta WWE'tä. Noh, silti katsoin jo Raw'in ja voin sanoa, että WWE on armahdettu.
Yhdyn moneen henkilöön sanomalla:
RAW > WM.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
- The Rocker
En muista mutta Pink Floyd alko kuulostamaan normaalia paremmalta.Juge kirjoitti: Minkäs värisiä ne teidän syömänne sienet oli?
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- SkullCrushingFinale
v***u et kuumotti ku kuulin et spurdon äiti lukee näit foorumejavendicta kirjoitti:eiku make haki mulle es.Juge kirjoitti:Minkäs värisiä ne teidän syömänne sienet oli?
- Jack DiBiase
- Moderaattori
Jonne-läpät pois painialueelta.
Ja Juge voi perustella mielipiteensä sen sijaan, että postaa turhan one-linerin.
Ja Juge voi perustella mielipiteensä sen sijaan, että postaa turhan one-linerin.
WE BACK YA'LL?!
- Darien Fawks
Tiistaina ei tästä pojasta ääntä lähtenyt. Vaikea oli tilata Subwaysta safkaa ja jutella Mania-porukalle. Toisaalta varmaan hyväksikin pitää välillä turpansa kiinni... anyway: 'nuff said. 
Katson Rawia vasta nyt ja toivon että saan samanlaisen fiiliksen kuin Y2Jn paluun kohdalla. Silloin hypin ympäri kämppää koska Jerichon paluu oli vain jotain niin suurta minulle, lähinnä sen takia muutenkin enää kattonu tätä.
Tosin wrestlemaniaa edeltävät kuut aina joulusta eteenpäin on melkein pakko joka vuos kattoa, nyt Lesnarin paluukin mukaan niin voi hyvin uhrata muutaman tunnin tähän viihteeseen viikossa.
EDIT! : No mene ja tiedä, olihan se ihan ok fiilis kun Brock paikalle saapui Holy Shit huutojen saattelemana... Odotellaanpa muutama viikko ja katotaan mihin suuntaan homma lähtee kulkemaan.
Tosin wrestlemaniaa edeltävät kuut aina joulusta eteenpäin on melkein pakko joka vuos kattoa, nyt Lesnarin paluukin mukaan niin voi hyvin uhrata muutaman tunnin tähän viihteeseen viikossa.
EDIT! : No mene ja tiedä, olihan se ihan ok fiilis kun Brock paikalle saapui Holy Shit huutojen saattelemana... Odotellaanpa muutama viikko ja katotaan mihin suuntaan homma lähtee kulkemaan.
Viimeksi muokannut Litium, Su 08.04.2012 00:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Go back to Toronto !" "I´m from Winnipeg you idiot !"
- Darien Fawks
Olitko ennakkoon tietoinen Y2J:n paluusta? Jotenkin hassua sanoa, että odottelee show'ssa sitä, kuinka paljon innostuu Brock Lesnarin paluusta, kun selvästikin sitten tietää siitä jo ennalta. Tosin itsekin saan edelleen kylmät väreet tuosta hienosta hetkestä, kun katson show'ta näin jälkeenpäin koneelta. Upea RAW kerrassaan.Litium kirjoitti:Katson Rawia vasta nyt ja toivon että saan samanlaisen fiiliksen kuin Y2Jn paluun kohdalla. Silloin hypin ympäri kämppää koska Jerichon paluu oli vain jotain niin suurta minulle, lähinnä sen takia muutenkin enää kattonu tätä.
Hänethän silloin spotattiin lentokentälläDarien Fawks kirjoitti:Olitko ennakkoon tietoinen Y2J:n paluusta?Litium kirjoitti:Katson Rawia vasta nyt ja toivon että saan samanlaisen fiiliksen kuin Y2Jn paluun kohdalla. Silloin hypin ympäri kämppää koska Jerichon paluu oli vain jotain niin suurta minulle, lähinnä sen takia muutenkin enää kattonu tätä.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Jos sitä kommentoisi jotain nyt kun katsoo uusinta näinkin tuoreeltaan.
- 3 stooges? Nevö höörd.
- Lauri kutsuu Brock Lesnarin paikalle näin heti shown alkuun :O, mielenkiintoista nähdä mitä miehellä on sanottavanaan.
- Ja Cena interuptaa lähes välittömästi
Läpsy Lesnaria lättyyn! Oho, tuli alkusointu
Ja massiivinen brawl on valmis! Cena suu veressä!! Vähän alkaa tuntumaan, ettei tätä Summerslamiin asti säästellä.
- Fun-ka-saurus! Ja Santino! Mielenkiintoista nähdä, mitä tästä tulee. No ihan kiva matsi saatiin. Brodus murskasi Dolphin kyllä melko totaallisesti. Dolph ei saanut yhtään iskua Brodukseen. Vähän halvalla nyt pantiin Dolphia.
- Cena on käyny parturissa. Nyt vasta huomasin
Cenalta hyvää settiä Laurille! Asennetta!
- Jahas, Mark saa uuden mahdollisuuden Punkin vyöhön.
- R-Truth on kyllä ihan p****estä nykyään facena. Mies joka kuljettaa mukanaan jotain mielikuvitusystävä Little Jimmyä. Myötähäpeäni on suuri. Heelinä miehessä oli sentään jotain.
- Big Show tulee ja pilaa taas Codyn ottelun. Viimeksi hävisi Kofille, ja nyt Truthille.
- Santino löytää stooget. Pari kertaa hymähdin. Ihan hauskaa pöhköilyä
- Lord Tensai! Jahas, kaksi Japanin soturia vastakkain! Onks toi Tensain otsatatuointi aito? Häijyn näköinen on ainakin. KO voitto jälleen. Vahvaksi Tensaita ainakin rakennetaan. Mielenkiintoinen hahmo.
- Punk tulee promottamaan. Jee! Hienoa kuulla pitkästä aikaa hieman vakavampaa promotusta Punkilta. Tunteikasta. Chris tulee taas näytölle härnäämään Punkkia. Hangover
- Nyt on Punk vihainen. Toivottasti lyö Henrystä p*skat pihalle. Ja näin Punk diskaa itsensä. Jericho tulee kaljapackien kanssa paikalle. Taidetaankin piestä Punkista p*skat pihalle, ja nöyryyttää viime viikkoiseen tapaan. Uuh, Stone Cold ei todellakaan tykkäisi tästä.
- Ooooh Radioooo tell me everything you knooow. Jahas, Del Rioa vastaan. Vau komee Mersu. Lokinsiipi- ovetkin
Tosi lyhyt ottelu. No, kai tämäkin jotain palveli..
- Ja sitten tulevatkin 3 stooges. Hulk Hogan! Wait a minute..
Aika hyvä imitaatio :O Herättääköhän tämä keskustelua tuolla TNA:n suunnalla? Ai että mä tykkään tästä Kanen sisääntulomusiikista. Nähdäänkö eeppinen Hulk Hogan vs. Kane? Aha, Chokeslam ja se siitä? Thanks for coming Kane. Saatiinpahan Kane telkkariin..
- Henry saa vielä yhden mahdollisuuden ensi viikolla, No DQ, no countouts. Sekaantuuko Jericho? Takuulla. Säilyttääkö Punk? Toivotaan parasta.
- Lesnarin haastattelu
En vieläkään usko, että hän on tullut takaisin.
- Main Eventissä Otunga vs. Cena? Öhh? Ok. Pitäis olla Cenan heiniä, mutta luulen, että jotain jännää tapahtuu. (Live Smackdown jo huomenna? Käy.) Mukava ottelu tähän asti, mahtaako säilyä puhtaana? AA! STF! Ihan perusottelu. Ja sieltähän se Brock tulee. Melko brutaali low blow. Ja F5. Show päättyy lähes samanlailla kuin viikko sitten.
Vähän kehnompi RAW. Otteluista ei mikään erityisesti säväyttänyt. Eikä oikein mikään muukaan. Toivottavasti ensi viikolla taas paranee.
- 3 stooges? Nevö höörd.
- Lauri kutsuu Brock Lesnarin paikalle näin heti shown alkuun :O, mielenkiintoista nähdä mitä miehellä on sanottavanaan.
- Ja Cena interuptaa lähes välittömästi
- Fun-ka-saurus! Ja Santino! Mielenkiintoista nähdä, mitä tästä tulee. No ihan kiva matsi saatiin. Brodus murskasi Dolphin kyllä melko totaallisesti. Dolph ei saanut yhtään iskua Brodukseen. Vähän halvalla nyt pantiin Dolphia.
- Cena on käyny parturissa. Nyt vasta huomasin
- Jahas, Mark saa uuden mahdollisuuden Punkin vyöhön.
- R-Truth on kyllä ihan p****estä nykyään facena. Mies joka kuljettaa mukanaan jotain mielikuvitusystävä Little Jimmyä. Myötähäpeäni on suuri. Heelinä miehessä oli sentään jotain.
- Big Show tulee ja pilaa taas Codyn ottelun. Viimeksi hävisi Kofille, ja nyt Truthille.
- Santino löytää stooget. Pari kertaa hymähdin. Ihan hauskaa pöhköilyä
- Lord Tensai! Jahas, kaksi Japanin soturia vastakkain! Onks toi Tensain otsatatuointi aito? Häijyn näköinen on ainakin. KO voitto jälleen. Vahvaksi Tensaita ainakin rakennetaan. Mielenkiintoinen hahmo.
- Punk tulee promottamaan. Jee! Hienoa kuulla pitkästä aikaa hieman vakavampaa promotusta Punkilta. Tunteikasta. Chris tulee taas näytölle härnäämään Punkkia. Hangover
- Nyt on Punk vihainen. Toivottasti lyö Henrystä p*skat pihalle. Ja näin Punk diskaa itsensä. Jericho tulee kaljapackien kanssa paikalle. Taidetaankin piestä Punkista p*skat pihalle, ja nöyryyttää viime viikkoiseen tapaan. Uuh, Stone Cold ei todellakaan tykkäisi tästä.
- Ooooh Radioooo tell me everything you knooow. Jahas, Del Rioa vastaan. Vau komee Mersu. Lokinsiipi- ovetkin
- Ja sitten tulevatkin 3 stooges. Hulk Hogan! Wait a minute..
- Henry saa vielä yhden mahdollisuuden ensi viikolla, No DQ, no countouts. Sekaantuuko Jericho? Takuulla. Säilyttääkö Punk? Toivotaan parasta.
- Lesnarin haastattelu
- Main Eventissä Otunga vs. Cena? Öhh? Ok. Pitäis olla Cenan heiniä, mutta luulen, että jotain jännää tapahtuu. (Live Smackdown jo huomenna? Käy.) Mukava ottelu tähän asti, mahtaako säilyä puhtaana? AA! STF! Ihan perusottelu. Ja sieltähän se Brock tulee. Melko brutaali low blow. Ja F5. Show päättyy lähes samanlailla kuin viikko sitten.
Vähän kehnompi RAW. Otteluista ei mikään erityisesti säväyttänyt. Eikä oikein mikään muukaan. Toivottavasti ensi viikolla taas paranee.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
Ei aivan niin hyvä kuin viime viikkoinen, mutta kyllä tämänkin parissa viihtyi.
Pidän Punkin ja Jerichon kuviosta ja siitä miten sitä vietiin eteenpäin. Saisikohan tähän sekoitettua vielä sen Austinin?
Melkeinpä en usko että ensi viikollakaan Henry saa toivottua matsia Punkin kanssa ja näin se venyisi Extreme Rulesiin. Mutta toisaalta, mitä Jericho sitten tekisi?
Lesnarista ei oikein ota vielä selvää. Sen verran kuitenkin että hän haluaa rusikoida Cenan. Kuultiin taas vahvoja Cena-chantteja, puolesta ja vastaan. Hän rakastaa niitä.
Extreme Rulesissa näillä näkymin siis kohtaavat he, saapas nähdä toteutuuko vaiko tuleeko mutkia matkaan?
Hulk Hogan! Olihan häntä jo odotettukin, brother! Muuten kolmikko oli aika tylsä.
Mutta missä oli Daniel Bryan? Nyt WWE:n pitäisi takoa kun rauta on kuumaa! Katsomossa oli jälleen järkyttävä määrä YES-kylttejä ja sitä ihmiset huusivatkin. Kohta tämä unohtuu jos ei Bryania näy
Siinä kai ne tärkeimmät...
Pidän Punkin ja Jerichon kuviosta ja siitä miten sitä vietiin eteenpäin. Saisikohan tähän sekoitettua vielä sen Austinin?
Melkeinpä en usko että ensi viikollakaan Henry saa toivottua matsia Punkin kanssa ja näin se venyisi Extreme Rulesiin. Mutta toisaalta, mitä Jericho sitten tekisi?
Lesnarista ei oikein ota vielä selvää. Sen verran kuitenkin että hän haluaa rusikoida Cenan. Kuultiin taas vahvoja Cena-chantteja, puolesta ja vastaan. Hän rakastaa niitä.
Extreme Rulesissa näillä näkymin siis kohtaavat he, saapas nähdä toteutuuko vaiko tuleeko mutkia matkaan?
Hulk Hogan! Olihan häntä jo odotettukin, brother! Muuten kolmikko oli aika tylsä.
Mutta missä oli Daniel Bryan? Nyt WWE:n pitäisi takoa kun rauta on kuumaa! Katsomossa oli jälleen järkyttävä määrä YES-kylttejä ja sitä ihmiset huusivatkin. Kohta tämä unohtuu jos ei Bryania näy
Siinä kai ne tärkeimmät...
I'm the Game, 'cause I'm that damn good!
Tämä oli sitten tässä.
Tämä oli sitten tässä.
Jotenkin en päässyt tähän jaksoon sisään lukuunottamatta tuota Cena - Lessu kuviota. Ehkäpä se viimeviikkoinen spektaakkeli nostatti odotukset hieman liian korkealle. Ihan katsottava jakso tämäkin oli ja parit hyvät naurutkin tästä sai kuten Hulk Hoganin paluu.
Pitää olla kyllä uskomattoman vammainen tapaus bookatakseen Cenaa facena ja Lesnaria heelinä. Ja jokainen "önönö smarkit markkeja"-spede voi samantien vetää römpsän päähänsä ja hukuttautua viemäriin.
You asked if I'd be anyone from history, fact or fiction, dead or alive:
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
I said "I'd be Tony Cascarino, circa 1995".
No huh huh! Three Stooges!
...eikun. Lesnarin ja Cenan brawli oli loistava startti show:lle, ja varsinkin kun Brock innostui lyömään yhden kerran ihan kunnollakin. Tuli nimittäin asennetta tähän feudiin ihan kertaheitolla. Ja promoakin saatiin kuulla, ja vielä jakson loppuun lisää hyvää shittiä. Hitto mikä äijä!
Mahtaa Punkia mietityttää, että miten käy ensi WrestleManiassa. Rock ja Brock ovat viemässä ME:n paikkoja ihan varmasti, ja Punkin iso ME jää vieläkin odottamaan itseään. Punkin ja Jerichon feudi alkaa mennä mukavan intensiiviseksi. Vaikka onhan tämäkin kuvio ennenkin nähty. Mutta innolla odottaen ER:n taistelua!
Mitä helvettiä Zack Ryderille tehdään? Mies taidetaan unohtaa kokonaan... Ja sitten pushataan jotain Del Rioa, joka on tylsempi kuin Lieksan yö.
...eikun. Lesnarin ja Cenan brawli oli loistava startti show:lle, ja varsinkin kun Brock innostui lyömään yhden kerran ihan kunnollakin. Tuli nimittäin asennetta tähän feudiin ihan kertaheitolla. Ja promoakin saatiin kuulla, ja vielä jakson loppuun lisää hyvää shittiä. Hitto mikä äijä!
Mahtaa Punkia mietityttää, että miten käy ensi WrestleManiassa. Rock ja Brock ovat viemässä ME:n paikkoja ihan varmasti, ja Punkin iso ME jää vieläkin odottamaan itseään. Punkin ja Jerichon feudi alkaa mennä mukavan intensiiviseksi. Vaikka onhan tämäkin kuvio ennenkin nähty. Mutta innolla odottaen ER:n taistelua!
Mitä helvettiä Zack Ryderille tehdään? Mies taidetaan unohtaa kokonaan... Ja sitten pushataan jotain Del Rioa, joka on tylsempi kuin Lieksan yö.
"Your arms are just too short to box with God!"
- MR.Off Topic
Ennyt tiiä. Lesnar kuitenkin vetää hiton hyvin rooliaan heelinä ja miehestä saatiin Lauripojalle kiva mörssäri, joukkotuhoase, sotakone. Minusta tämä on järkevä tapa tätä bookata eikä tarvitse ottaa sitä riskialtista heel turniakaan Cenalle. Sitäpaitsi Cena tuntu olevan vauhissa ainakin bäkkäripromossaan. Tämän jakson aloitus on oiva esimerkki siitä, miten saadaa jakso aloitettua ryminällä ja hyvin ja ei tarvita sen kummemmin sanoja. Brockilla taisi hetkeksi unohtua lajin nimi, kun pätkäytti Cenaa pikkusen kasvoille. Ihan hyvä vaan niin saatiin tilanne näyttämään entistä rajummalta. Yhtä asiaa tosin tässä alussa inhoitin ja se on nuo kliseiset "koko rosteri ei saa pidettyä tyyppejä paikallaan jotka pääsevät pari kolme kertaa hyökkäämään toisten päälleen" tilanteet. Pistää vituttamaan tommoset.MutiM kirjoitti:Pitää olla kyllä uskomattoman vammainen tapaus bookatakseen Cenaa facena ja Lesnaria heelinä. Ja jokainen "önönö smarkit markkeja"-spede voi samantien vetää römpsän päähänsä ja hukuttautua viemäriin.
Jerichon ja Punkin hetki ei minusta toiminut kovinkaan hyvin. Toki se ennen ottelua kuultu oli ihan hyvä, mutta ei Punkista vain saa niin paljon irti tällä gimmickillä. v***ttaa muuten myös se, että kuinka helppo painijalle on tehdä finisher, kun matsi ei ole enää käynnissä. Tällä nyt viittaan tuohon Henryn World Strongest Slamiin. Jos Henry olisi esimerkiksi tehnyt suoraan siitä, kun Punk seisoi apronilla, niin olisi voinut pistää yllätyksen piikkiin, mutta nyt se vain näytti siltä, että Punkin voittaa lyömällä tämän selän kehänreunukseen, koska sen jälkeen mies ei juuri pysty enää vastustelemaan. Tätä segmenttiä, ottelua koko Punk-Jericho kuviota oltaisiin voitu tiivistää rankalla kädellä ja näin saatu tästä huomattavasti viihdyttävämpi. Nyt meinasi hieman jopa pistää pitkästyttämään Jerichon kaataessa kaljaa Punkeron päälle.
Muussa RAWssa ei nyt juuri mitään mielenkiintoista ollut. Ottelut oli perushuonoja paitsi ME:stä en sano mitään koska en katsonut kuin tuloksen ja jälkitapahtumat. WWE tunkee myös näihin jaksoihin ihan liikaa kaikkea rewindeja ja muuta paskaa. Mutta kertaus on kai opintojen äiti, mutta kun ei oikeasti kiinnosta ja tietää ne jo ensimmäisestä kerrastaki, nii ottaahan nuo päähän. Jakaisipa joku netissä versiota, missä noita ei olisi, lataisin semmosen joka h**vetin ainoa kerta! Hulksterin comeback oli ihan hauska, en vain tiedä mitä lisäarvoa se toi tälle showlle. Kai se jotain.
BTW olisi hiton hienoa, jos WWE toisi Ambrosen ja Foleyn kuvion RAWhon. Olisi myös hyvä tapa debytoida Moxley WWE:hen eikä mitään normaalia debytointi tapaa vaan siis suoraan tämmöseen isoon kuvioon ison tähden kanssa. Ambrose voisi aluksi vaikka sanoakkin olevansa "FCW superstar Dean Ambrose". Tästä saataisiin hieno HC-matsi Extreme Rulesiin.
Tuli muuten aika paljo negaa tähän viestiin, mutta ihan viihdyttävä jakso oli silti. Löytyi vain aikapaljon asioita mitä halusin tuoda esille.