Merovingi kirjoitti:Franklin aika tylsä ja turha
Katottiinkohan me samaa sarjaa. Franklin oli ihan täydellinen tollaseks sekoks psykopaatiks. melkei yhtä hyvä, kun Lostin Ben, vaikka hahmot nyt ovatkin ihan erilaisia ja niitä ei voi verrata. Se Franklinin "tunnusmusa" oli kanssa mahtava loi hyvin salaperäistä tunnelmaa silloin alussa. True Bloodin 3. kauden dvd:llä joku jakso missä Adan Ball ja joku kommentoi. Niin Adan Baln kehuu kuinka Franklin on vaa sellanen psykopaatti, ketä ei voi olla rakastamatta. Adan Baln on sarjan käsikirjoittaja.
Merovingi kirjoitti:Christopher Meloni on mukana ensi kaudella. Monelle tuttu Ozin psykopaattisena Kellerinä, joten odotan innolla millainen hänen hahmonsa tulee olemaan.
Eipä ole minulle tuttu näyttelijä. Oletan, että Oz tarkoittaa Kylmää rinkiä? Olen sitä vaan joskus jotain satunnaisia jaksoja vilkaissut.
Merovingi kirjoitti:Siltähän tämä Jasonin meno vaikuttaa. Fanipalvelua ja paritusta teinitytöille..
Tältä kaudelta on lupa odottaa parempaa, kun Newlin tuli moikkaaman Jasonia. Jospa hänkin alkaisi tehdä muutakin, kuin kaatamaan naisia, mutta eniten toivon järkyttävää asiaa: hahmonkehitystä. Sitä kun ei hänen kohdallaan ole tapahtunut yhtään.
Minä en toivo Jasonin hahmonkehitystä, tai ainakaan ennen, kun näen mitä se saisi aikaan. Jason on juurikin hauska ja tyhmä juntti, osaa esittää sellaista hyvin. Adan Balnkin sano, että tarvitsee olla viisas, jos pystyy esittämään noin hyvin tyhmää ihmistä ja sitähän Austraalialainen Jasonin näyttelijä on. Ehkä teinityttö katselijat tykkäävät Jasonin parisuhteista, mutta olen vaan elämäni aikana törmännyt yhteen pikkutyttöön kuka ihquttaisi Jasonia ( Irc Galleriassa oli Jason modi) Kaikkihan teinitytöt on ihan suu auki ja kuola valuu Ericille samalla tavalla, kuin sitä Twilightin Edwardia kohtaan. " 3 kauden ekassa jaksossa Eric oli kokonaan ilman vaatteita nam namnmnamman upeaa".
3. Kaudella minulle ehkä Alcide jäi vähän etäiseksi, mutta 4. kauden jälkeen hahmo kiinnostaa minua aika paljonkin. Ymmärrän, jos joku pitäisi häntä tylsänä, mutta jotenkin aidon ja uskottavan tuntunen hahmo minun makuuni
Yleinen True Bloodin katsojien kestoinhokki on Tara. Nythän kaikkien Taran vihaajien toive toteutuu, kun nainen saattaa jäädä pois sarjasta. Musta Tara ei oo ollenkaan niin kauhee, kuin muut sanoo, vaikka senkin hahmon kirjotus meni 2. kauden jälkeen ihan perseilleen.