Matseja nähtiin taas mahottomasti ja toisinkuin Enskaa, itseäni viihdytti eniten Andersonin ja AJ:n vääntö. Koko Claire kuvio on hieman typerä, mutta kaipa tuota bookataan niin hyvin kuin näin kliseistä "Kauniit ja Rohkeat" -kuviota voidaan bookata. Höhötellä ainakin saa tälle kuviolle.
Joe ainakin minua kiinnostaa vieläkin, mutta kyllähän se minun sisäistä Pope markkia raapaisu, kun mies hävisi. Ajattelin siinä tyypin takoessa Joeta, että ois coolia, jos Joe nappais jonku Triangelin, mutta tuo nopea Popen taputus Crossarmbreakeriin ei oikein napannut. Odotin ottelun jatkuvan vielä hetken sentäs.
Itse myös höhöttelin Robbie E:lle, koska mies on jotenkin sopivan humoristinen heel luuseri, joka tulee kerrasta toiseen kehään ottamaan turpaan, mutta voittaessaan juhlii kuin viimeistä päivää. Oikeasti nää Randy Orton tyylinen tuulettelu sopi Robbie E:lle kuin nappi silimään. Hyvää hjuumoria ja saatiin suhtkoht uskottavasti Jeffreyki häviämään tämmöselle luuserille.
Luojan kiitos huusin, kun ässät ja kasit tulivat hakkaamaan karisman mustalta aukolta muistuttavan Sam Shawn helvettiin tosin tämä tuulettelu hieman hälveni siinä vaiheessa, kun kerrottiin Samin saavan mahdollisuutensa ensi viikolla. Ensi kuussa voisivat antaa Brian Cagelle mahdollisuuden, sillä siinä olisi melkoinen tähti TNA:han. Toisaalta ois coolia myös, jos TNA antaisi jollekkin joukkueelle mahdollisuuden tuossa Gut Checkissä.
RVD:n ja Danielsin matsi oli kyllä perus TV-pläjäys, josta ei nyt turhan paljon negatiivista tai positiivista ole sanottavana. No peukkuu ylös siitä, että tulessa oleva Christopher Daniels otti voiton. Magnus ja Bully Ray myös heittivät ihan perus matsin ja BR:llekkin ekat pisteet. Plussaa ässä leikkurista.
Arieksen ja Rooden matsi oli kyllä kivan intensiivinen kamppailu, joka lämmitti minun mieltäni ainaki hitosti. Toki ässien ja kasien hyökkäys oli enemmän kuin selvä asia ainakin itselleni jo ennen matsin alkua tuon Arieksen promon jälkeen ja oli ihan looginenkin. Eipäs tarvinut kumpaakaan laittaa häviämään, vaikka itse olisin kyllä jopa nautiskellut Rooden voitosta. Hardcore Justicessa meitä kuitenkin odottaan melkoinen herkkupala tämän kaksikon heittäessä kaiken peliin.
Minusta tämä oli aika perus Impact eli siis varsin viihdyttävä paketti. Itseäni ei kovemmin ärsytä mikään muu kuin tuo AJ:n kuvio, mutta sekin on huvittavuudessaan ihan ok. Itse tosin haluaisin AJ:tä käytettävän jossain muualla kuin tämmösessä kuviossa, mutta jos sitten ensi vuonna tai sitä seuraavana. Andersonin promo oli muuten ihan kiva ennen matsia.