Aikoinaan oli oikein hyvä lisäri, johon meni ihan mukavasti aikaa. Yksinpeli oli oikein hyvä mielestäni: juoni oli hyvä ja yhtenäinen sekä ihan realistinen, henkilöt olivat hyviä sekä teema toimi. Nettipeli tuntemattomien kanssa tylsää (ettäkö enää edes löytyy pelaajia), mutta pari pelimuotoa mukavia kavereiden kesken. Mielestäni parempi kuin The Ballad of Gay Tony yksinpelinä, mutta nettipelinä häviää. Mikäli on sopuhintainen, suosittelen ostamaan.Mostal0 kirjoitti:Jakakaa kokemuksia GTA Lost and Damnedista. Onko se hommaamisen arvoinen?
Videopelit
Re: Videopelit
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE
Jumankekka, kun tuo Crash Bandicoot on hankala. Timantit ovat hankalia ja tuo Sunset Vista on järkyttävä.. Muistaakseni sieltä tulee vielä se inhottavampi kenttä, Slippery Climb... Noh kyllä tämä tästä 
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
Dayz, voi että ku koukuttaa koukuttaa. Muita pelureita?
Tekis mieli, mutta pitää odotella rahatilanteen parantumista, jonka jälkeen ARMAn ostoon. Katselin juutuubista niitä peräkontti "trolleja", oli ihan hauskoja.Borga kirjoitti:Dayz, voi että ku koukuttaa koukuttaa. Muita pelureita?
- Mr.Perfekt
Tuli sitten ladattua tuo Sleeping Dogs kun kerta ilmaiseksi PSN Plussasta jaellaan.
Ihan toimiva peli mitä nyt muutaman tunnin tullut pelailtua. Etenkin taistelusysteemistä plussaa.
Ihan toimiva peli mitä nyt muutaman tunnin tullut pelailtua. Etenkin taistelusysteemistä plussaa.
Vai semmoinen, pistin itsekin nyt lataukseen myös.Mr.Perfekt kirjoitti:Tuli sitten ladattua tuo Sleeping Dogs kun kerta ilmaiseksi PSN Plussasta jaellaan.
Hieman tosin hämmentää - otin ilmaisen kuukauden tuota PSN+ tossa loppuvuodesta eikä se ole vieläkään ohi. Rahaakaan ei ole tililtä hävinnyt. Hämmentävää. Noh, kelpaa. :D
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Tsekkaappas VISA-lasku =DWanhus kirjoitti:Vai semmoinen, pistin itsekin nyt lataukseen myös.Mr.Perfekt kirjoitti:Tuli sitten ladattua tuo Sleeping Dogs kun kerta ilmaiseksi PSN Plussasta jaellaan.
Hieman tosin hämmentää - otin ilmaisen kuukauden tuota PSN+ tossa loppuvuodesta eikä se ole vieläkään ohi. Rahaakaan ei ole tililtä hävinnyt. Hämmentävää. Noh, kelpaa.
XB
X 360 - Jump In.
PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-
X 360 - Jump In.PLAYSTATION 3 - PLAY B3YOND
-The Future Is Blue-Re: Videopelit
Kato perhana, on tuolta 15 € kadonnutkin tammikuun alusta.
Hienosti tuli skipattua. Noh eipä ainakaan haittaa, onhan tossa noita pelejä.
"If you combined Paul Heyman and Big E, you would have one full haircut"
Elämäni pisimmät 2 minuuttia
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/hyl ... alosapelit
http://www.pelaajalehti.com/uutiset/hyl ... alosapelit
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-Re: Videopelit
PS3. v***n Sony. En voi uskoa kuinka p**ka tuo softapuoli tuossa rotiskossa on. Tämän päivän hardwaret ovat pelkkiä natisevia muovilaatikoita ja softa vuodelta 2005. Esim. tuo store... en vain voi käsittää miten tuollainen p**ka voi vielä mennä läpi vuonna 2013.
2007 koko konsoli toimi lähes kaikilla osapuolilla paremmin. Not kidding. Firmware 3:sta kaikki lähti alamäkeen.
2007 koko konsoli toimi lähes kaikilla osapuolilla paremmin. Not kidding. Firmware 3:sta kaikki lähti alamäkeen.
XB
X 360 - Jump In.
-The Future Is Blue-
-The Future Is Blue-- valkopeura
En voi pelaa Blue Dragonia ja Lost Odysseyaa koska en omista Xboxia mutta toisaalta ne ois varmaan samanlaisia pettymyksiä kuin Xenoblade Chronicles. Mielummin tukee Japanilaista rautaa kuin tuota pahuuden tyyssijaa vielä kun on aika lähellä olla weeaboo.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Onkos kenelläkään kokemuksia NHL 2004 -pelin modatusta versiosta? Itse tuli eilen asennettua vanha 04 koneelle, ja päivitettyä sitten ihan täysin uusi modaus tuohon peliin, ja voin kertoa että on ylivoimaisesti paras tietokoneelle tehty jääkiekkopeli ikinä. Eikä loppujen lopuksi häviä kauheasti edes näille uuden sukupolven NHL-peleille. Ihan h**vetin hyvä.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- valkopeura
Devil May Cry tuo pelisarja josta olen pelannut jokasen osan nelosta lukuunottamatta ja Dmc2 jäi silloin joskus kesken. On kummallista että olen noinkin paljon pelannut kys pelisarjaa koska siinä v***ttaa minua melko monikin asia. Minulla on ollut jonkinlainen fetissi tollasiin action peleihin jossa vedät komboja miekalla tai jollai lyömä aseella vrt ( Devil May Cry, Onimusha, God Of War, Castlevania, Bayonetta. God Of War on muuten hyvä esimerkki ihan turhasta pelistä jota kaikki kriitikot rakastaa.. Kuitenkin uusin DMC on odotuksiini nähden posittivinen yllätys. Aina jos joku pelisarja depotataan jonkun uuden tekijän toimesta olettaa että peli epäonnistuu. Ajoittain uudessa DMC:ssä huumori on jopa oikeasti hauskaa vaikka nyt juuri pelin lähenessä loppua tietää mitä odottaa. Ehdoton plussa siitä että enään ei pelkästään liikuta jossain linnassa vaan liikkumismiljöö vaihtelee. Paljon kuitenkin joidenkin tehtävien aikana jo sama maisema alkaa ärsyttämään niinkuin hyvin monissa peleissä. Tällä hetkellä sanoisin että tämä Debot on suoraan sanottuna paras Devil May Cry koskaan, tosin edellisten osien pelaamisesta on lähemmäs sellanen 10vuotta aikaa niin voi olla että muistan väärinkin. En muuten vieläkään myöskään lämpene näille pitkille tappeluille jossa vihollisen perään syntyy uutta ja uutta vihollista. Pomojen kanssa vedetyt dialogit on aivan mahtavia rakastan peleissä sitä kun pomot alkaa vttuilemaan sulle ennen eeppistä taistelua ja sanot niille jotain takasin (vrt Final Fantasy) Tuo yksi pomo oikein sanoi minulle Die you emo piece of shit
On tää parempi peli kuin Dead Space 2 suosittelen kaikille jos pitää tän genren peleistä. On suurinpiirtein jokainen sellainen tätä huonompi. Alussa epäilin että tää juonihan voi olla ihan helkkarin hyvä eipä se sitä oo mutta kohoaa sekin toisia Devil May Cry pelejä paremmiksi joiden juonet muistaakseni olivat turhan simppeleitä ja melkeinpä saattoi sanoa että pelit olivat lähes juonettomia.. Joku ehkä voi alkaa välittää tässä pelissä vähän noista joistain hahmoista etenkin tosta yhestä jonka kiusoitellulla tappamisella yritettiin saada samaa reaktiota kuin muuan Aeriksen tappamisesta. Ei toimi ei. Pelissä vielä kuulee ajoittain Goottiklubejen suosituimman bändin jumputuksia
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Xboxin marketplacessa on ollut jopa ihan oikeita aleja. Ostin viimeviikolla Rainbow Six Vegasin ja Call of Juarezin 3 eurolla kappale. Tollasta jämäkamaa jotka tulee varmaan joskus pelailtua. Tänään tuli kyllä kaikkein mukavin ale vastaan. Nimittäin tulipahan ostettua tuo Max Payne 3 vaivaseen vitoseen. Ja tosiaan myös Fallout 3 on vitosen hintaan ja kaikkea muutakin on alessa. Mikäli siis ei ole tarve omistaa kaikkea materiana.
Erinomainen valintaStefa kirjoitti:Nimittäin tulipahan ostettua tuo Max Payne 3 vaivaseen vitoseen.
Re: Re: Videopelit
Komppaan. Loistava peli, juuri sitä, mitä Max Payne 3:lta sopii odottaakin.Ravenwood kirjoitti:Erinomainen valintaStefa kirjoitti:Nimittäin tulipahan ostettua tuo Max Payne 3 vaivaseen vitoseen.
Darien Fawksille ViiZei kirjoitti: Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään.
Joooo! Mä oon tosi huono pelaamaan mitään pelejä netissä, mut toi Max Payne on koukuttanut mut ihan täysin. Aika aktiivisesti tuota nykyäänkin pelailen, joten pelaillaan vaan porukalla tässä joku päivä. Yleensä viikonloput natsaa paremmin, koska #nolife.Stefa kirjoitti:Tarvis vissiin pelailla multiplayeria joskus ?
Tässä on sitä jotakin. Ei paljon paremmin voi vitosta käyttää.Stefa kirjoitti:Ja tosiaan myös Fallout 3 on vitosen hintaan.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Onneksi on jo levyllisenä versiona. Toki itse pyrinkin nimenomaan ostamaan konsolilleni pelit levyinä, mutta poikkeuksia tehdään kun on halpaa. Max Payne tulee vielä hankittua varmaan levyllisenä jos siitä oikeen innostun. Hyvä tapa kokeilla peliä noin edulliseen hintaan. Mitä sitä turhaa lainailemaan tuossa vaiheessa.takaovi kirjoitti:Tässä on sitä jotakin. Ei paljon paremmin voi vitosta käyttää.Stefa kirjoitti:Ja tosiaan myös Fallout 3 on vitosen hintaan.
No en mäkään mikään erityisen hyvä pelaamaan netissä. Haloa ja Far Cryta sillon tällön. Mut joo ehdottomasti pelailu kelpaa!Joooo! Mä oon tosi huono pelaamaan mitään pelejä netissä, mut toi Max Payne on koukuttanut mut ihan täysin. Aika aktiivisesti tuota nykyäänkin pelailen, joten pelaillaan vaan porukalla tässä joku päivä. Yleensä viikonloput natsaa paremmin, koska #nolife.
Itellä löytyy ihan toi levyversio, mutta olen silti ajatellut josko hommais vielä sen Collector's Editionin tjsp. vaikka en mä sillä mitään oikeestaan tekiskään. Olis siinä ainakin hieno patsas mukana jos ei muuta.Stefa kirjoitti:Max Payne tulee vielä hankittua varmaan levyllisenä jos siitä oikeen innostun.
Uusista peleistä sen verran että, uusi Tomb Raider lähti eilen tilaukseen ja sen saapumista tässä odottelen. En koskaan mikään sarjan fani ole ollut ja ainoat kosketukset tuohon pelisarjaan onkin siellä ihan ensimmäisissä peleissä Sega Saturnin ja Pleikkari ykkösen aikoihin. Pelaaja-lehden arvostelun perusteella nyt kuitenkin innostuin laittamaan ton rebootatun Laran tilaukseen. Ei tässä nyt oikein mitään muutakaan pelattavaa ole, kun ei se GTA V:kään tule vielä hetkeen.
Mitäs arvon Rästlingkansa on mieltä F.E.A.R.-sarjasta?
Tuossa hyllyssä odottaisi trilogia pelaamista.
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
Ykkönen on aivan h**vetin hyvä. Yksi parhaista FPS-peleistä mitä olen pelannut. Mainiosti loppuun hiottu peli. Kakkonen on ihan kivaa ryminää mutta fiilis on jotenkin ihan eri. Ykkösen pelasin PC:llä, kakkosen Boxilla. Kakkonen ei vaan tuntunut enää samalta peliltä. Kolmosta en ole pelannut.Krizski kirjoitti:Mitäs arvon Rästlingkansa on mieltä F.E.A.R.-sarjasta?
Harvoin pelailen ampumis- tai kauhupelejä, mutta jotenkin tämä sarja on kiinnostava. Joskus näin, kun kaveri pelasi hetken aikaa ja mietin, että pitäisikö joskus itsekin pelata nuo läpi. Jotain juonesta tiedän, että tuo Almatyttö on suuressa roolissa sarjan ajan ja oliko se ekassa pelissä, jossa on pahiksena tuo ihmisiä syövä yliluonnollinen ihminen. En nyt juuri muista nimeä.Stefa kirjoitti:Ykkönen on aivan h**vetin hyvä. Yksi parhaista FPS-peleistä mitä olen pelannut. Mainiosti loppuun hiottu peli. Kakkonen on ihan kivaa ryminää mutta fiilis on jotenkin ihan eri. Ykkösen pelasin PC:llä, kakkosen Boxilla. Kakkonen ei vaan tuntunut enää samalta peliltä. Kolmosta en ole pelannut.Krizski kirjoitti:Mitäs arvon Rästlingkansa on mieltä F.E.A.R.-sarjasta?
Sen lyhyen pätkän, mitä olen nähnyt niin ainakin ykkösessä tuota kauhuelementtiä on hyvin mukana. Ehkä pitäisi pelata illalla pimeässä niin saa kunnon fiiliksen aikaan
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
The Krizski Youtubessa
Diaryni: