Videopelit
Re: Videopelit
Tulipas itsekkin pelattua F1 2012, alustana myös Xbox 360. Useamman kuukauden pelaamattomuus näkyi melkein heti: joka mutkasta lähtiessä spinnaus. Tahkosin varmaan pari tuntia, lopulta se alkoi jo onnistumaan, kunnes Italiassa viimeisellä kierroksella spinnasin siinä tokan sektorin alussa olevassa shikaanissa kärkipaikalta. Tipuin ulos top kympistä. Vähän ketutti, mutta ei se mitään, pitää harjoitella lisää.
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Olikos se sama mesta, jossa Häkkinen spinnasi silloin kärkipaikalta joskus vuonna 1999?vendicta kirjoitti:Tahkosin varmaan pari tuntia, lopulta se alkoi jo onnistumaan, kunnes Italiassa viimeisellä kierroksella spinnasin siinä tokan sektorin alussa olevassa shikaanissa kärkipaikalta.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- MR.Off Topic
Alotin uuden careerin F1 2012:ssa ja ajelin tuossa Australian gp:n. Force Indialla ajelemaan lähdin ja aika-ajoista nappasin hieman hapuilevalla ajolla kymmenennen sijan. Kisassa sitten loisto startin kautta nappasin ensimmäisillä kierroksilla ensin viidennen sijan ja Vettelin ja Webberin kinastellessa edessä nappasin nopeasti myös kolmannen sijan. Jossain vaiheessa kilpailun alkupuolella kuitenkin sössin ja jouduin tekemään suurehkoja korjaus liikkeitä ja Vettel tuli ohi. Pienenä tien tukkona ajelin loput kisasta, mutta neljäntenä pysyin kivasti sen sijaan Mark Webber jäi kahdeksanneksi, koska ilmeisesti hänen taistelu tallikaverinsa kanssa alkukierroksilla ei päättynyt hyvin.
Sanottakoon vielä, että Australian radalla olin muuten varsin nopea, mutta kolmannella sektorilla otan aina aivan helvetisti takkiin. En vaan osaa ajaa niitä paria nopeaa mutkaa siinä sektorin alussa ja se ottaa pattiin ihan vitusti. No muilla radoilla paremmin.
Sanottakoon vielä, että Australian radalla olin muuten varsin nopea, mutta kolmannella sektorilla otan aina aivan helvetisti takkiin. En vaan osaa ajaa niitä paria nopeaa mutkaa siinä sektorin alussa ja se ottaa pattiin ihan vitusti. No muilla radoilla paremmin.
- DeadManWalking
Minulla oli ennen sama noissa nopeissa mutkissa, mutta treenin jälkeen se alkaa sujua. Se on sellainen kohta, että se on pakko osata ajaa juuri sillä oikealla nopeudella ja oikeilla käännöksillä. Jos menet liian kovaa, niin olet varmasti pihalla ja jos ajat liian hiljaa niin cpu:t ovat paljon nopeampia.MR.Off Topic kirjoitti:Sanottakoon vielä, että Australian radalla olin muuten varsin nopea, mutta kolmannella sektorilla otan aina aivan helvetisti takkiin. En vaan osaa ajaa niitä paria nopeaa mutkaa siinä sektorin alussa ja se ottaa pattiin ihan vitusti. No muilla radoilla paremmin.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
Just sama paikka, olin jo kääntänyt vasemmalle ja sitten käänsin oikealle ja samantien lähti lapasesta.DeadManWalking kirjoitti:Olikos se sama mesta, jossa Häkkinen spinnasi silloin kärkipaikalta joskus vuonna 1999?vendicta kirjoitti:Tahkosin varmaan pari tuntia, lopulta se alkoi jo onnistumaan, kunnes Italiassa viimeisellä kierroksella spinnasin siinä tokan sektorin alussa olevassa shikaanissa kärkipaikalta.
- MR.Off Topic
Itse muistelin myös, että olisin jo osannut nuo, mutta näköjään tauon jälkeen pitää taas tuommoset opetella uudestaan. No tuo kisa on ajettu, joten uusiin koitoksiin!DeadManWalking kirjoitti:Minulla oli ennen sama noissa nopeissa mutkissa, mutta treenin jälkeen se alkaa sujua. Se on sellainen kohta, että se on pakko osata ajaa juuri sillä oikealla nopeudella ja oikeilla käännöksillä. Jos menet liian kovaa, niin olet varmasti pihalla ja jos ajat liian hiljaa niin cpu:t ovat paljon nopeampia.MR.Off Topic kirjoitti:Sanottakoon vielä, että Australian radalla olin muuten varsin nopea, mutta kolmannella sektorilla otan aina aivan helvetisti takkiin. En vaan osaa ajaa niitä paria nopeaa mutkaa siinä sektorin alussa ja se ottaa pattiin ihan vitusti. No muilla radoilla paremmin.
MGS 5 traileria pukkaa
Eeppiselle pelisarjalle siis tänä vuonna tulossa jatkoa. Ainakin traileri oli jälleen loistavasti tehty ja eiköhän se pelikin ole vanhaa tuttua Kojimaa niin hyvässä kuin pahassa. Mielenkiinnolla jäädään odottamaan mitä sieltä ulos lopulta putkahtaa.
Eeppiselle pelisarjalle siis tänä vuonna tulossa jatkoa. Ainakin traileri oli jälleen loistavasti tehty ja eiköhän se pelikin ole vanhaa tuttua Kojimaa niin hyvässä kuin pahassa. Mielenkiinnolla jäädään odottamaan mitä sieltä ulos lopulta putkahtaa.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
Tähän vahva sama. Juuri tänään aloitin careerin Williamsilla ja tuo kolmossektori ja etenkin ne mainitsemaasi kaksi mutkaa siinä alussa pilaavat aina koko kierroksen, ja aika-ajoissakin jäin lopulta sijalle 16.MR.Off Topic kirjoitti:Sanottakoon vielä, että Australian radalla olin muuten varsin nopea, mutta kolmannella sektorilla otan aina aivan helvetisti takkiin. En vaan osaa ajaa niitä paria nopeaa mutkaa siinä sektorin alussa ja se ottaa pattiin ihan vitusti. No muilla radoilla paremmin.
Eilen tahkottiin taas lisää co-opia kaverin kanssa ja alkaa viimein peli kulkemaan molemmilla. Ihan joka kisassa ei enää tule penaltia ja onpa mukaan mahtunut muistaakseni jopa ainakin yksi täysin puhdas kisa, jossa en edes spinnannut tai ajanut mutkaa pitkäksi kertaakaan ja se palkittiinkin voitolla, joka tosin on toistaiseksi jäänyt ainoaksi. Kaverini on kyllä tainnut voittaa jo 3 tai 4 kisaa.
Espanjan GP:tä varten harjoittelin quick racen avulla, että pärjäisi siinä vähän paremmin kun ensimmäisellä kaudellamme se meni itseltäni penkin alle. Noh, sattuipa käymään niin, että nappasin paalupaikan co-opissa, mutta eikös sitten joku hikinen Vergne tullut ensimmäisessä mutkassa kylkeen ja puski minut ulos radalta niin, että minulta lähti etusiipi irti. Siinä sitten koko kisan viimeisenä nilkutin kierroksen loppuun ja tyylikkäästi vetäisin sitten varikkosuoran ja lähtösuoran erottavaan aitaan ja auto levisi kokonaan
Silverstonessa kaikki meni nappiin ja ajoin paalupaikan ja kisassa voiton. Sen sijaan Hockenheimissa homma meni todella katkeraksi. Aika-ajo meni pieleen, kun en heti mokailujen takia saanut nopeaa kierrosta ja sitten alkoikin sataa, minkä jälkeen sai jo aikalailla heittää kaiken toivon kärkiajasta. Kisaan lähdinkin sitten tyylikkäästi viimeisenä. Erinäisten vaiheiden jälkeen pääsin melko nopeasti nousemaan toiselle sijalle ja pidinkin sijoitukseni loppuun asti, mutta mm-pisteet jäivät saamatta, sillä sain kaksi 10 sekunnin aikasakkoa kun kahteen eri kertaan ajoin kisan alkupuolella edellä ajavan p*****seen, kun ne hemmetin cpu-kuskit jarruttavat niin aikaisin mutkiin. Lopullinen sijoitus sen myötä 11.
Unkarissa en meinannu löytää millään hyviä säätöjä. Ensimmäisessä sektorissa olin yli puoli sekuntia nopeampi kuin kukaan muu, mutta 2. ja 3. sektorilla otin hieman takkiin. Aika-ajossa taisin olla sijalla 6. Kisassa pääsin samantien kärkeen, jossa viihdyinkin pari kierrosta, mutta sitten menin tietysti spinnaamaan kierroksen loppupuolella 90 asteen mutkassa ja tein vielä saman seuraavalla kierroksella. Tämän jälkeen ajoinkin moitteetta ja virheittä, mutta vauhti ei riittänyt parempaan kuin 14. sijaan. Vähän jäi kyllä ärsyttämään, sillä ilman niitä kahta spinnausta olisin varmasti ollu kärkikamppailussa mukana, mutta minkäs teet kun opin ajamaan sen mutkan kunnolla ja varman päälle vasta kisassa...
Rotta.
- MR.Off Topic
Itsehän ajelin aamulla Malaysian gp:n, jossa olin varsin nopea harjoituksissa ja aika-ajoissa ja nappasin paalupaikan kisaan. Kisassa sitten satoi alusta asti, mutta ajoin melko varmasti koko kisan kärjessä, vaikka olin yleensäottaen puoli sekunttia muita hitaampi. Tosin ajoin myös kisan nopeimman kierroksen, mutta sillä kierroksella olin kokoajan sillä rajalla, että pyörähdän kohta. Button pääsi jossain vaiheessa ohi, mutta nappasin miehen pään siinä kahden seuraavan mutkan aikana. Kuulostaa siis likipitäen melko täydelliseltä kisalta loppujen lopuksi? No pyörähdin viimeisessä mutkassa ja lopullinen sijoitus oli viides. -.-
MR.Off Topic kirjoitti:No pyörähdin viimeisessä mutkassa ja lopullinen sijoitus oli viides. -.-
Tuttu tunne, on ollut hermot koetuksella useamman kerran, nykyään ajankin viimeisen kierroksen hyyyyyvin varovasti, seos ykkösellä ja mutkista rauhallisesti ulos.
BTW: ihmettelin kautta ajaessa että miksi olen melkein 7-8 sekuntia nopeampi aika-ajoissa. Joku oli vaihtanu tason amatööriin... Nyt laitoin toiseksi vaikeimman ja huomenna kokeiluun kisassa.
Itse poikkean massasta, mutten kovin kauas. Aloitin nimittäin uuden kauden ja tämän aiheen (ja toki uuden 39" TV:n) innoittamana F1 2011:n uudestaan. Vanhasta kaudesta oli 2 kisaa jäljellä ja vetaisin ne ja kerkesin aloittaa uudenkin kauden jo. Näinkin nopeasti kaikki pelin vahvuudet ja heikkoudet tulivat hyvin esiin ja käynkin ne läpi näin plussina ja miinuksina:
Plussat:
-Koko viikonlopun läpikäynti harjoituksineen on hienoa, samoin kuin kaikki radat ja autot ominaisuuksineen
-Ajomallinus ei nyt mitään tietokonesimujen tasoa ole, mutta sopivan realistinen ja haastava ja ennen kaikkea nautinnollinen. Ihan samaa tasoa Crammondien kanssa.
-Tekoäly on itse ajonsa puolesta todella hyvä. Taistelee vastaan reilusti mutta kovaa ja ihan kunnon puolin-toisin ohitustaisteluja on tullut jo monta.
-Säätömahdollisuudet rajallisuudesta huolimatta merkittäviä nopeuden kannalta. Helppo oppia.
-Grafiikka sinänsä hyvää..
Miinukset:
-..mutta ei esim. GT5 tasoa.
-Ainakin Pleikkarilla ruudunpäivitys on aivan uskomattoman heikkoa, autojen ympäröimänä välillä jotain 5fps. Vrt. jälleen GT5 60fps
-Ulkoasu muutenkin: Jos kerta lisenssit löytyy, minkä takia pelissä ei haeta yhtään aidon F1-sarjan ulkoasua esim. tuloslistoissa ja HUDeissa.
-Monet pienet jutut, kuten järjettömät penaltyt ja tekoäly sekakelissä
-Ylipäätänsä turhan arcademainen ote koko hommaan
Itse siis ajan vaikeimmalla tasolla ilman mitään apuja, Playstationilla ja rattina Driving Force GT. Viime (eli ensimmäisellä) kaudella olin Force Indialla lopulta viides viiden voiton kera. Oma vauhti vaihteli vähän radan mukaan, sadekelillä tosin yleensä sen 2s/kierros muita nopeampi, eli pari voittoa taisi tulla sateella. Täksi kaudeksi pääsin McLarenille, eli mestaruuttahan tässä lähdetään hakemaan. Ensimmäinen kisa tosin meni täysin pieleen, riskitaktiikalla yritin voittoon epäonnistuneen aika-ajon jälkeen ja lopulta pyörähdin kuluneilla renkailla kahdesti ja päätin lopulta oma-aloitteisesti keskeyttää
Kyllähän tämä kaiken kaikkeaan nautittava peli on.
Toisaalta toivoisin, että olisi pätevä tietokone, nimittäin rFactor 2, eli käsittääkseni tämän hetken paras simu kiihottaisi kovasti, etenkin kun ratinkin omistan. Etenkin pelitalon oma viime vuoden Marussia olisi varmasti mielenkiintoinen kokemus, luultavasti aika eri luokkaa kuin Codemastersin Formulat. Fysiikat ja säätömahdollisuudet muutenkin varmasti koukuttaisivat, tulevista kymmenistä modeista puhumattakaan.
Lainasin myös kaverilta Skyrimin. Aika uusi pelityyppi meikäläiselle, mutta mielenkiinnolla odotan, josko sitä itsekkin jäisi pitkästä aikaan johonkin peliin kunnolla koukkuun.
Ajattelin myös ostaa MGS1:n Playstation Storesta.
Aika paljon asiaa tällä kertaa
Plussat:
-Koko viikonlopun läpikäynti harjoituksineen on hienoa, samoin kuin kaikki radat ja autot ominaisuuksineen
-Ajomallinus ei nyt mitään tietokonesimujen tasoa ole, mutta sopivan realistinen ja haastava ja ennen kaikkea nautinnollinen. Ihan samaa tasoa Crammondien kanssa.
-Tekoäly on itse ajonsa puolesta todella hyvä. Taistelee vastaan reilusti mutta kovaa ja ihan kunnon puolin-toisin ohitustaisteluja on tullut jo monta.
-Säätömahdollisuudet rajallisuudesta huolimatta merkittäviä nopeuden kannalta. Helppo oppia.
-Grafiikka sinänsä hyvää..
Miinukset:
-..mutta ei esim. GT5 tasoa.
-Ainakin Pleikkarilla ruudunpäivitys on aivan uskomattoman heikkoa, autojen ympäröimänä välillä jotain 5fps. Vrt. jälleen GT5 60fps
-Ulkoasu muutenkin: Jos kerta lisenssit löytyy, minkä takia pelissä ei haeta yhtään aidon F1-sarjan ulkoasua esim. tuloslistoissa ja HUDeissa.
-Monet pienet jutut, kuten järjettömät penaltyt ja tekoäly sekakelissä
-Ylipäätänsä turhan arcademainen ote koko hommaan
Itse siis ajan vaikeimmalla tasolla ilman mitään apuja, Playstationilla ja rattina Driving Force GT. Viime (eli ensimmäisellä) kaudella olin Force Indialla lopulta viides viiden voiton kera. Oma vauhti vaihteli vähän radan mukaan, sadekelillä tosin yleensä sen 2s/kierros muita nopeampi, eli pari voittoa taisi tulla sateella. Täksi kaudeksi pääsin McLarenille, eli mestaruuttahan tässä lähdetään hakemaan. Ensimmäinen kisa tosin meni täysin pieleen, riskitaktiikalla yritin voittoon epäonnistuneen aika-ajon jälkeen ja lopulta pyörähdin kuluneilla renkailla kahdesti ja päätin lopulta oma-aloitteisesti keskeyttää
Toisaalta toivoisin, että olisi pätevä tietokone, nimittäin rFactor 2, eli käsittääkseni tämän hetken paras simu kiihottaisi kovasti, etenkin kun ratinkin omistan. Etenkin pelitalon oma viime vuoden Marussia olisi varmasti mielenkiintoinen kokemus, luultavasti aika eri luokkaa kuin Codemastersin Formulat. Fysiikat ja säätömahdollisuudet muutenkin varmasti koukuttaisivat, tulevista kymmenistä modeista puhumattakaan.
Lainasin myös kaverilta Skyrimin. Aika uusi pelityyppi meikäläiselle, mutta mielenkiinnolla odotan, josko sitä itsekkin jäisi pitkästä aikaan johonkin peliin kunnolla koukkuun.
Ajattelin myös ostaa MGS1:n Playstation Storesta.
Aika paljon asiaa tällä kertaa
Darien Fawksille ViiZei kirjoitti: Jos tämä oli taas joku hassunhauska "suomen kielen" vitsi niin juokse jo seinään.
Tulipa tossa eilen tylsyyksissä kaivettua arkistoista Dead Island. Tuli aikanaan jätettyä peli aika vähälle huomiolle, eikä oikein innostanut. Nyt kuitenkin, ehkä Walking Deaddien ja muiden sarjojen innoittamana tämä alkoikin nyt iskemään, kun antoi toisen mahdollisuuden. Erittäin hyvä taistelusysteemi, grafiikka on näyttävää, juonikin menettelee ja pelaamisessa on hyvä fiilis alusta alkaen. Aika alkuvaiheilla vielä mennään, joten ihan täydellistä arviota ei pysty tekemään.
Suurin synti on kyllä omaan mieleen tuo zombien/tartunnansaaneiden tai mitä nyt sitten lienevätkään spawnaileminen uudestaan ja uudestaan. Aika persiistä niitata samoja örmyjä samalta tienpätkältä mennessä ja tullessa. Myöskin käsiaseiden (en ole vielä pistooleihin ja muihin tuliaseisiin törmännyt) turhan nopea hajoaminen turhauttaa. Mutta muuten kyllä mainio peli!
Suurin synti on kyllä omaan mieleen tuo zombien/tartunnansaaneiden tai mitä nyt sitten lienevätkään spawnaileminen uudestaan ja uudestaan. Aika persiistä niitata samoja örmyjä samalta tienpätkältä mennessä ja tullessa. Myöskin käsiaseiden (en ole vielä pistooleihin ja muihin tuliaseisiin törmännyt) turhan nopea hajoaminen turhauttaa. Mutta muuten kyllä mainio peli!
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- MR.Off Topic
Tuli ostettua uusi Madden tuossa eilen. Tänään kerkesin tuossa illalla testaillakkin ja olihan sitä hiukkasen hukassa. Rookie tasolla selvästi sokeakin voittaa miljoona nolla, mutta pro tasolla otin sitten ihan lahjakkaasti nokkaan. Positiivista oli se, että vähitellen opin enemmän ja enemmän ja tuli vähemmän ja vähemmän virheitä. Yhden TD:n pääsin myös loppupuolella tekemään. Puolustaminen ei itseltä vielä oikein hyvin toiminut, mutta vähitellen aloin ymmärtämään jotain siitäkin. Eiköhän peli tässä vähitellen aukea enemmän ja enemmän.
PC:lle ostin sitten ohjaimen ja nimenomaan xbox360 -ohjaimen. Luultavasti alkaa tuon F1 pelaaminenkin sujua paremmin kuin tuolla vanhalla ohjaimella tai näppäimistöllä. Pitääpi tuossa illalla ajella yksi viikonloppu.
PC:lle ostin sitten ohjaimen ja nimenomaan xbox360 -ohjaimen. Luultavasti alkaa tuon F1 pelaaminenkin sujua paremmin kuin tuolla vanhalla ohjaimella tai näppäimistöllä. Pitääpi tuossa illalla ajella yksi viikonloppu.
Itsellä lojuu kaapissa vain 10 tuntia käytetty G27. Harmillisesti PC:llä ei tarpeeksi tehoja kuin LFS pelaamiseen, ja Ps3 en ole vielä ostanut yhtään formulaa. Kunhan PS4 tulee ja PS3 pelit lähtee halvalla, niin tässä talossa ajetaan ratilla kilpaa ja paljon.MR.Off Topic kirjoitti:PC:lle ostin sitten ohjaimen ja nimenomaan xbox360 -ohjaimen. Luultavasti alkaa tuon F1 pelaaminenkin sujua paremmin kuin tuolla vanhalla ohjaimella tai näppäimistöllä. Pitääpi tuossa illalla ajella yksi viikonloppu.
PS3 tullut tahkottua jonkin verran GT5 ja itselle ei vaan iske. Tykkään enemmän arcademaisesta ilmeisesti
Ko. peli on muutenkin pleikkarilla kaiketi ihan hirveä, mitä olen kaverilta juttua kuullut. Youtube-vertailuvideon perusteella jopa 360:llä on paremman näköinen ja sulavampi. PC:llä taitaa olla kaikista paras, ainakin sulavuuden ja grafiikan näkövinkkelistä.Ihmine kirjoitti:-Ainakin Pleikkarilla ruudunpäivitys on aivan uskomattoman heikkoa, autojen ympäröimänä välillä jotain 5fps. Vrt. jälleen GT5 60fps
Hyi hitto, miten huono peli. Kaverini osti minulle sen jouluna lahjaksi Steamista jostain syystä. Päätin sitten taannoin kokeilla peliä, mutta reilun tunnin pelisession jälkeen lopetin pelaamisen ja päätin jättää pelin omaan arvoonsa. Tavaroiden älyttömän nopea hajoaminen ärsytti suunnattomasti ja käyttöliittymä pelissä oli jotenkin todella surkea. Ei jatkoon.takaovi kirjoitti:Tulipa tossa eilen tylsyyksissä kaivettua arkistoista Dead Island
Tuli ostettua tovi sitten Steamin tarjouksesta Mount & Blade -paketti ja siitä asensin Warbandin. Viimeksi alkuperäistä M&B:tä tullut pelattua parisen vuotta sitten, joten pikkuisen oli pelimekaniikka unohtunut, mutta kylläpä tulikin huomattua, että on hyvä peli. 3,5 tuntia meni kuin siivillä, vaikka tuntuu siltä, etten ehtinyt vielä edes tehdä paljoa muuta kuin muutaman tehtävän ja vähän kerätä itselleni sotajoukkoa. Vahva ehdokas parisuhteen tuhoajaksi tämä peli.
Rotta.
Aikalailla sama oli omakin reaktio ja ajatus ensimmäisellä kerralla, kun tuota koitin. Mutta sanoisin kyllä, että jos pystyy antamaan tuon aseiden kieltämättä liian nopean hajoamisen vähän anteeksi, niin kyllä tästä ihan kelpo pelin löytää. Tietysti jossei pelin aihe ole mieleen, niin sitten kannattaa jättää sivuun.Tzei-em kirjoitti:Hyi hitto, miten huono peli. Kaverini osti minulle sen jouluna lahjaksi Steamista jostain syystä. Päätin sitten taannoin kokeilla peliä, mutta reilun tunnin pelisession jälkeen lopetin pelaamisen ja päätin jättää pelin omaan arvoonsa. Tavaroiden älyttömän nopea hajoaminen ärsytti suunnattomasti ja käyttöliittymä pelissä oli jotenkin todella surkea. Ei jatkoon.takaovi kirjoitti:Tulipa tossa eilen tylsyyksissä kaivettua arkistoista Dead Island
- MR.Off Topic
Monacon gp on kyllä aevan p****estä. Suoraan hanurista, sieltä minne valo ei paista, peurahelvetistä, negaDarrasta eli toisinsanoen siis aivan p****estä. Sitä ei ole tarkoitettu kilpa-ajoon millään tavalla. Kymmenes sija sentäs aika-ajosta, mutta meni kyllä h**vetin pitkään ennen kuin aloin oppimaan ajamaan sen ensimmäisen sektorin. Q3 meni sitten hiukan perseelleen, mutta muuten varsin hyvä aika-ajot. Ainoa vain, että etusiipi irtoaa yleensä siinä kolmanne tai neljännen kierroksen aikoihin radalla. Saa nähdä mitä kisasta tulee. Miljoona rangaistusta ja keskeytys? Vai pitäiskö lähössä tähätä suoraan Alonson kylkeen niin olisi tästäkin gp:stä jotain hyötyä. Espanja sateessa tuli jo kustua sillä ensin pyörähdin kärkipaikalta, jonka jälkeen sijoitus 11. Sitten uudestaan parin kierroksen jälkeen ja 17. Sitten aloitin hirveän ajojahdin edellä menevän tallitoverin Di Restan perään ja lopulta sain kiinni kunnes ajoin kunnolla ulos ja hajoitin auton. Way to go champ!
- DeadManWalking
Minä pääsin sentään aika-ajossa kolmanteen ruutuun Williamsilla! Siltikin vihaan tuota rataa ihan sydämeni pohjasta, ja sen lähes 40 kierroksen ajaminen tappaa kyllä tässä vaiheessa aivosoluja ihan urakalla. Pitäisiköhän kenties vaikka lyhentää kisan pituus 25% mittaiseksi, koska ei tuota h****tti nyt oikeasti vaan jaksa ajaa.MR.Off Topic kirjoitti:Monacon gp on kyllä aevan p****estä. Suoraan hanurista, sieltä minne valo ei paista, peurahelvetistä, negaDarrasta eli toisinsanoen siis aivan p****estä. Sitä ei ole tarkoitettu kilpa-ajoon millään tavalla. Kymmenes sija sentäs aika-ajosta
Monacon kisaviikonloppu on ollut sikälikin jännä, että en päässyt oikeastaan ajamaan harjoituksissa ollenkaan. Kävin kyllä kokeilemassa, mutta vesisateella ajosta ei tullut yhtään mitään joten menin sitten ihan kylmiltään aika-ajoihin. Siinä sitten Q1:n aikana yritti tehdä rataa vähän itselleen tutuksi, hankalaa meinasi aluksi vähän olla.
Onko useamman kauden ajaneita F1 2012? Pelasin eka kauden alun williamsilla, pääsin 4-5 kisan jälkeen silloin aikoja sitten Sauberille. Pelasin Sauberilla sitten mestaruuteen (nousin tosiaan kauden viidessä vika kisassa kuudennelta sijalta mestaruuteen). Nyt toisen kauden alussa Sauber on KOKOAJAN viiden parhaan joukossa. Onko muilla samantapaisia kokemuksia?
Itsekin innostuin jälleen pelaamaan F1 2012, ja nyt ollaan menossa ensimmäistä kautta ja kohta alkaa Valencian kisa. Monacosta ei olla täällä tykätty, ja onhan se kieltämättä vaikea rata. Sattui vielä sadekeli kisan alkuun, ja rytinäksihän se meni. Turva-auto taisi käydä kahdesti radalla, mikä oli kyllä tavallaan siistiä. Pelaan professional-vaikeusasteella ilman luistonestoja tai muita apukeinoja. Menestys on vaihtelevaa, kun välillä mennään siellä 10 parhaan joukossa, kun taas välillä vauhti ei riitä mihinkään. Ja sieltä kärkikympistäkin tulee yleensä tiputtua omien ajovirheiden seurauksena.
We need CM Punk!
Ensimmäinen kausi on mullakin tosiaan menossa ja Bahrainin kisassa ajoin sadekelissä aikaajoissa viidenteen ruutuun. Kisassa sitten non viiden sekunnin kaula kakkoseen, joten onnistuin hyvin itse kisassa voittaen.
Barcelonassa jälleen satoi vettä milloin sattui ja aika-ajot menivätkin sitten viimeissä osiossa täysin penkin alle, kun vesisade pilasi osion. Kymmenestä ruudusta pitäisi lähteä kisaan, joka onneksi ennusteiden mukaan olisi pilvinen sateen tosennäköisyyden ollessa seitsemässä prosentissa.
Monacoa odotan kauhulla, jotenkin tuntuu minulle ahtaat radat olevan näin mututuntumalla liian ahtaita!
Barcelonassa jälleen satoi vettä milloin sattui ja aika-ajot menivätkin sitten viimeissä osiossa täysin penkin alle, kun vesisade pilasi osion. Kymmenestä ruudusta pitäisi lähteä kisaan, joka onneksi ennusteiden mukaan olisi pilvinen sateen tosennäköisyyden ollessa seitsemässä prosentissa.
Monacoa odotan kauhulla, jotenkin tuntuu minulle ahtaat radat olevan näin mututuntumalla liian ahtaita!
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä
Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422
Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!
The Krizski Youtubessa
Diaryni:

The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
The Krizski Youtubessa
Diaryni:
Osittain Wrestlingalertin innoittamana, minäkin aloin pelamaan taas pitkästä aikaa F1 2011-peliä.
2. kausi menossa, ajokkina Williams. Juuri sain ajetuksi Euroopan GP:n. Valencia on muuten yllättävän hyvä rata! Hakkaa helposti esim. Kanadan kun puhutaan katuradoista. Harjoituksissa ei mitään ihmeellistä, sijoitukset siellä 10-14 vajaat pari sekuntia kärkeä perässä. Aika-ajossa satoi sitten vettä aivan kaatamalla. Yllätyksekseni olin hyvinkin nopea sadekelillä verrattuna tekoälykuskeihin ja paalupaikka irtosikin lähes kahden sekunnin erolla Massaan. Olin kuitenkin ekassa harjoituksessa saanut 10 lähtöruutua pudottavan rangaistuksen vaarallisen ajon vuoksi
No kisaan sitten ruudusta 11. ja sää oli mitä mainion. Sain hyvän lähdön ja muutaman ekan mutkan jälkeen olin noussut sijalle 8. Kuudennelta sijalta sitten tulin lopulta varikolle, ajan 30% kisakierroksista btw. Kovat renkaat alle, ja ainoa varikkostoppi suoritettu. Palasin sijalle 8. ja parin kierroksen aikana nousin takaisin kuudenneksi, kun muutkin olivat suorittaneet pysähdyksen. Aloin nousta pikkuhiljaa sijoitus kerrallaan ylöspäin. Vauhtia riitti. Sitten noin 7 kierrosta ennen maalia kierroksen alkupäässä, koko kärkinelikko jäi pahasti sumppuun kierroksella ohitettavan taakse ja kaiken lisäksi vielä melko hankalassa paikassa. Minä näppäränä ohitin sitten ulkopuolelta lähes koko letkan ja seuraavassa mutkassa menin Hamiltoninsta ohi ja siirryin kisan kärkeen. Kaikki näytti hyvältä viimeisen kierroksen puoliväliin asti. Takarenkaani olivat loppu, ja pyörähdin radan puolivälissä. Putosin sijalle 8. jolla ajoin myös maaliin. Hyvä sijoitus, mutta ei se voittokaan ollut kovin kaukana. Pikkusen ketuttaa.
2. kausi menossa, ajokkina Williams. Juuri sain ajetuksi Euroopan GP:n. Valencia on muuten yllättävän hyvä rata! Hakkaa helposti esim. Kanadan kun puhutaan katuradoista. Harjoituksissa ei mitään ihmeellistä, sijoitukset siellä 10-14 vajaat pari sekuntia kärkeä perässä. Aika-ajossa satoi sitten vettä aivan kaatamalla. Yllätyksekseni olin hyvinkin nopea sadekelillä verrattuna tekoälykuskeihin ja paalupaikka irtosikin lähes kahden sekunnin erolla Massaan. Olin kuitenkin ekassa harjoituksessa saanut 10 lähtöruutua pudottavan rangaistuksen vaarallisen ajon vuoksi
No kisaan sitten ruudusta 11. ja sää oli mitä mainion. Sain hyvän lähdön ja muutaman ekan mutkan jälkeen olin noussut sijalle 8. Kuudennelta sijalta sitten tulin lopulta varikolle, ajan 30% kisakierroksista btw. Kovat renkaat alle, ja ainoa varikkostoppi suoritettu. Palasin sijalle 8. ja parin kierroksen aikana nousin takaisin kuudenneksi, kun muutkin olivat suorittaneet pysähdyksen. Aloin nousta pikkuhiljaa sijoitus kerrallaan ylöspäin. Vauhtia riitti. Sitten noin 7 kierrosta ennen maalia kierroksen alkupäässä, koko kärkinelikko jäi pahasti sumppuun kierroksella ohitettavan taakse ja kaiken lisäksi vielä melko hankalassa paikassa. Minä näppäränä ohitin sitten ulkopuolelta lähes koko letkan ja seuraavassa mutkassa menin Hamiltoninsta ohi ja siirryin kisan kärkeen. Kaikki näytti hyvältä viimeisen kierroksen puoliväliin asti. Takarenkaani olivat loppu, ja pyörähdin radan puolivälissä. Putosin sijalle 8. jolla ajoin myös maaliin. Hyvä sijoitus, mutta ei se voittokaan ollut kovin kaukana. Pikkusen ketuttaa.
“There’s a thin line between being a hero and being a memory.”
Haluatko kuunnella vittumaisuuttani livenä? Menin sitten hommaamaan Xbox360. Tässä olusten kanssa opettelen mokoma käyttämään. Itsehän olen tätä Atari-ikää. Add "ToNyXeD" ja saat hyvää. 
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
- DeadManWalking
Ajoin Monacon kisaa, onnistuin saamaan aivan unelmalähdön ja nousin kolmosruudusta kärkeen. Samalla Alonso päättää testata, että miten kaiteet kestävät auton törmäystä. Noh, eivät kovinkaan hyvin sillä Alonso rikkoi autonsa ihan paskaksi ja veti samalla Hamiltonin, Kobayashin ja Massan pois kisasta. Punainen lippu ja kisa aloitettiin alusta. Uusintastartin jälkeen pari kierrosta ja turva-auto tuli radalle. Tämän jälkeen päästiin taas ajamaan, tein ajovirheen ja auton vasemman eturenkaan ripustus paskaksi. Keskeytin ja olin onnellinen, että pääsin Monacosta pois...
... kunnes peli kaatuu. Ei ollut tallentanut itseään, joten Monacon kisa odottaa yhä itseään. Autosave-bugista ei ollut onneksi kyse, vaan ihan puhtaasta kaatumisesta. On tämä p****estä.
... kunnes peli kaatuu. Ei ollut tallentanut itseään, joten Monacon kisa odottaa yhä itseään. Autosave-bugista ei ollut onneksi kyse, vaan ihan puhtaasta kaatumisesta. On tämä p****estä.