Pienet uutiset & huhut

Kaikkea yleistä showpainiin liittyvää. Yritetään kuitenkin pysyä asiallisessa keskustelussa.
Vastaa Viestiin
Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Su 03.11.2013 23:52

Heitetäänpä ne omat viisi senttiäni tähän keskusteluun. En ymmärrä eräiden fooruministien Hogan vihaa. Mitä haittaa miehestä on, jos tekee RR-esiintymisen? Itse ainakin tuon haluan nähdä, koska Hogan popit on Hogan popit ja ne tulee olemaan isot. Koko bisneksen tunnistettavin naama, josta ei ole mitään haittaa RR-ottelussa. Eikä miehestä olisi haittaa muutenkaan lyhyellä about RR:stä 'maniaan kestävällä runilla kunhan ottelut pidetään vähissä. Miten itse näkisin olisi, että mies tekisi RR:ssä esiintymisen, sitten osallistuisi promottamalla Neo Corporation feudiin, jos voisi osallistua olemalla Daniel Bryanin puolella, joka on voittanut Rumblen. Jossain väliPPV:ssä nähdään joukkueottelu, jossa Bryan ja Hogan ovat yksi joukkue ja toinen joku muu. Hoganin rooli on minimi. Sitten mies vetää vielä WM:ssä matsin tai on vaikkapa Bryanin kulmauksessa.

Tommosella skenaariolla ei varmasti haittaisi. Toisi pientä eeppisyyttä ja auttaisi Bryania tulemaan entistä suositummaksi ja voisi tehdä WM:stä ikimuistoisen hetken. Mutta ehdottomasti, jos Hogan vetää pidemmän runin niin miestä pitää käyttää niin, että hän auttaa jotain feissiä tekemään itsestään isomman nimen. Tai sitten tehdään pelkkä RR-esiintyminen. Turhaa angstausta Hoganista monilla täällä, mies on kuitenkin bisneksen suurin legenda, kun oikealla mittarilla mitataan.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Ma 04.11.2013 00:01

Tuli vaan mieleen, että jos esimerkiksi Damien Sandow voittaisi tai joku muu heel Rumblen ja eliminoisi Hoganin, niin hänhän voisi ratsastaa tällä "I eliminated Hulk Hogan". Voisin hyvin kuvitella että tällä tavalla saataisiin Hoganin avulla jonkun nousukkaan uraa vähän tönäistyä.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Japeet
Viestit: 1514
Liittynyt: Pe 29.12.2006 16:00

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Japeet » Ma 04.11.2013 00:24

Eipä jollain Hoganin eliminoimisella pitkälle ratsasteta. Kuitenkin hyvinkin harmiton tapaus jossain Rumblessa jossa lähes aina on pari legendaa käynyt pyörähtämässä. En näe mitään pahaa siinä että vaikka Swagger ja Cesaro dominoivat hetken, Hogan tulee ja eliminoi miehet. Pari posetusta ja ehkä leg drop ja sitten kevyt eliminointi. Ei yllätysesiintyminen kuitenkaan tarkoita voittoa eikä edes kuviota kenenkään kanssa (mitä en myöskään panisi pahakseni jos Hoganin kunto vain antaa periksi, muussa tapauksessa esimerkiksi nimenomaan Real Americansien pieksentä Colter mukaanlukien ja päälle pikku promo olisi ihan riittävä rooli)

kossi5
Viestit: 637
Liittynyt: La 16.06.2007 21:01
Paikkakunta: Helsingin Herra

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja kossi5 » Ma 04.11.2013 00:41

Paljon tyhmemmilläkin asioilla on ratsastettu pitkälle. Ja kun kyseessä on heel ja heidän on tarkoitus saada ihmiset vihaamaan itseään. Niin sehän toimii juuri oikein kun jätkä hokee kokoajan eliminoineensa Hoganin ja kaikkia v***ttaa kuunnella sitä. = Job well done.

Mutta toisaalta emmä nyt tiedä miten paljoo se auttaa sen uraa. Eli en tiedä itekkään mitä mieltä oon.
Seeing Seth Rollins penis isn't how I was expecting to start off my day.
[X] Stingin paluu oli hyvä veto ja minä syön hatullisen lehtiä!

Avatar
Kenitys
Moderaattori
Viestit: 1873
Liittynyt: To 04.11.2004 20:11
Paikkakunta: Tsadi
Viesti:

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Kenitys » Ma 04.11.2013 10:09

MR.Off Topic kirjoitti:Heitetäänpä ne omat viisi senttiäni tähän keskusteluun. En ymmärrä eräiden fooruministien Hogan vihaa. Mitä haittaa miehestä on, jos tekee RR-esiintymisen? Itse ainakin tuon haluan nähdä, koska Hogan popit on Hogan popit ja ne tulee olemaan isot. Koko bisneksen tunnistettavin naama, josta ei ole mitään haittaa RR-ottelussa. Eikä miehestä olisi haittaa muutenkaan lyhyellä about RR:stä 'maniaan kestävällä runilla kunhan ottelut pidetään vähissä. Miten itse näkisin olisi, että mies tekisi RR:ssä esiintymisen, sitten osallistuisi promottamalla Neo Corporation feudiin, jos voisi osallistua olemalla Daniel Bryanin puolella, joka on voittanut Rumblen. Jossain väliPPV:ssä nähdään joukkueottelu, jossa Bryan ja Hogan ovat yksi joukkue ja toinen joku muu. Hoganin rooli on minimi. Sitten mies vetää vielä WM:ssä matsin tai on vaikkapa Bryanin kulmauksessa.

Tommosella skenaariolla ei varmasti haittaisi. Toisi pientä eeppisyyttä ja auttaisi Bryania tulemaan entistä suositummaksi ja voisi tehdä WM:stä ikimuistoisen hetken. Mutta ehdottomasti, jos Hogan vetää pidemmän runin niin miestä pitää käyttää niin, että hän auttaa jotain feissiä tekemään itsestään isomman nimen. Tai sitten tehdään pelkkä RR-esiintyminen. Turhaa angstausta Hoganista monilla täällä, mies on kuitenkin bisneksen suurin legenda, kun oikealla mittarilla mitataan.
Tähän ei oikeastaan ole mitään lisättävää. Minä ainakin haluan nähdä Hoganin Rumblessa.

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 04.11.2013 10:15

MR.Off Topic kirjoitti:En ymmärrä eräiden fooruministien Hogan vihaa. Mitä haittaa miehestä on, jos tekee RR-esiintymisen?
Koska se on Hulk Hogan. Kyllä se on jämpti niin. :?
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Dorian
Viestit: 2163
Liittynyt: To 10.02.2011 15:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ma 04.11.2013 11:55

Koska sen kävely vaikuttaa hankalammalta kuin Khalin kävely. Hulk upit ja kehä tyhjäksi, niin ollaan taas pilattu monesko Rumble putkeen joko johonkin v***n sarjakuvakomediaan tai paskaan voittajaan.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Ma 04.11.2013 12:06

Dorian kirjoitti:Koska sen kävely vaikuttaa hankalammalta kuin Khalin kävely. Hulk upit ja kehä tyhjäksi, niin ollaan taas pilattu monesko Rumble putkeen joko johonkin v***n sarjakuvakomediaan tai paskaan voittajaan.
This. Eikä varmasti tarvitse mainita mitään Hoganin 37 senttisestä pyyttonista. Eikun v***u, onko niitä jopa kaksi?! :shock:
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Migu.22
Viestit: 730
Liittynyt: Ti 03.05.2005 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Migu.22 » Ma 04.11.2013 16:23

Dorian kirjoitti:Koska sen kävely vaikuttaa hankalammalta kuin Khalin kävely. Hulk upit ja kehä tyhjäksi, niin ollaan taas pilattu monesko Rumble putkeen joko johonkin v***n sarjakuvakomediaan tai paskaan voittajaan.
Tässä on taas selvä näkemysero, koska vaikuttaa siltä että taka-ajatuksena on se, että rästlinki on jollain tasolla vakavastiotettavaa urheilua.

Itsehän ottaisin Hoganin avosylin vastaan, vaikkei olisikaan kykeneväinen edes siihen leg droppiin. Rästlinki on kuitenkin ennenkaikkea viihdettä, ja tulisikin olla lähempänä tuota "v***n sarjakuva"meininkiä, kuin feikki-MMA:ta. Ja ei, en halua että WWEn meno muuttuu miksikään totaaliseksi pelleilyksi, mutta nämä supersankaritarinat sunmuut sopivat nuoraneliöön kuin nenä päähän. Ne ovat juuri se juttu, miksi meikäläinen katsoo painia.
\____0___/

Avatar
Dorian
Viestit: 2163
Liittynyt: To 10.02.2011 15:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dorian » Ma 04.11.2013 16:28

Ja hulk upit ja jonkun 3MB:n eliminoiminen olisi odotettu ja ihailtu sankaritarina, koska..? Feels like it was 2005, when it felt like 2002, when it felt sort of the late 80's. Jos se oikeasti kykenisi edes kävelemään kunnolla, niin sitten. Mutta ei pliis nyt enää.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Avatar
Krizski
Viestit: 1226
Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Krizski » Ma 04.11.2013 20:06

Minulla ei tosiaankaan ole Hogania mitään vastaan. Hänen paluunsa olisi iso asia WWE:n kannalta. Juurikin joku Royal Rumble yllätysesiintyjä, jonka jälkeen jotain promojuttuja Corporation-kuviossa. Yksi mahdollinen, miksi Hogan tulisi on mahdollinen Ultimate Warriorin HOF-julkistus. Muistaakseni Warrior ei vielä ole HOF:iin nostettu.

Muita uutisia:
- New Japan Pro Wrestling star Prince Devitt is teasing that he will be going to WWE soon. He tweeted this weekend:

“I am going to WWE…. To find a new member of #BulletClub..”

Devitt then posted a photoshopped photo of CM Punk with other members of his stable in New Japan.

WWE has been rumored to be interested in Devitt for a while now. The story goes that William Regal showed a tape of Devitt vs. Adrian Neville (the former Pac) to Triple H, leading to WWe signing Neville and being interested in Devitt. As of this summer, Devitt’s name was on a list of talents WWE was interested in reaching out to.
Eli Prince Devitt olisi tulossa WWE:hen. Japanin wrestlingistä kiinnostuneet voisivat vähän avata, että millaisesta kaverista on kyse. Saavutuksissa ainakin on, että Prince Devitt on kolminkertainen IWGP Junior Heavyweight Champion ja kuusinkertainen IWGP Junior Heavyweight Tag Team Champion. Eli mestaruuksia on ollut olalla jo muutamaan otteeseen.

Sitten se, mitä jokainen on odottanut vesi kielellä, että koska WWE mahtaisi tehdä näin radikaalin jutun!
- There has been some talk of doing a WWE Title vs. World Heavyweight Title match at WrestleMania XXX next year. The current plan is to build the World Heavyweight Title up between now and WrestleMania, which is why Cena won it from Alberto Del Rio.

Partial source: PWInsider
Huhuhan tuo jälleen on, mutta kyllähän Cena saa todellakin nostettua WHC-mestaruuden arvoa niin korkealle, että mahdollinen mestari vs mestari kuvio voitaisiin saada tehtyä Wrestlemania XXX:ään. Kova ratkaisu, mutta varmasti mielenkiintoinen toteutuessaan :)
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

Avatar
Jack DiBiase
Moderaattori
Viestit: 3819
Liittynyt: Su 18.04.2004 14:52

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Jack DiBiase » Ma 04.11.2013 20:48

Devitt oli se, jonka piti jatkaa Dynamite Kidin ja Pegasus Kidin jatkumoa. Tai ehkä on vielä tulevaisuudessakin.
WE BACK YA'LL?!

Avatar
The Rocker
Viestit: 3325
Liittynyt: Ma 20.08.2007 20:54
Paikkakunta: Parkano

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja The Rocker » Ma 04.11.2013 22:33

Jack DiBiase kirjoitti:Devitt oli se, jonka piti jatkaa Dynamite Kidin ja Pegasus Kidin jatkumoa. Tai ehkä on vielä tulevaisuudessakin.
Pitäisi sitten olla aika h**vetin hyvä painija.
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Avatar
RoadWarrior
Viestit: 370
Liittynyt: Ma 11.01.2010 19:36

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja RoadWarrior » Ma 04.11.2013 23:30

Krizski kirjoitti:Minulla ei tosiaankaan ole Hogania mitään vastaan. Hänen paluunsa olisi iso asia WWE:n kannalta. Juurikin joku Royal Rumble yllätysesiintyjä, jonka jälkeen jotain promojuttuja Corporation-kuviossa. Yksi mahdollinen, miksi Hogan tulisi on mahdollinen Ultimate Warriorin HOF-julkistus. Muistaakseni Warrior ei vielä ole HOF:iin nostettu.
Randy Savage ei myöskään ole vielä WWE:n Hall of Famessa, joten hänen valitseminen Hall of Fameen voisi myös olla syy sille miksi Hulk Hogan tekisi lyhyen paluun WWE:hen.

Avatar
Mr.Perfekt
Viestit: 794
Liittynyt: Su 24.08.2008 17:51
Paikkakunta: Lahti

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Mr.Perfekt » Ti 05.11.2013 10:39

The Rocker kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:Devitt oli se, jonka piti jatkaa Dynamite Kidin ja Pegasus Kidin jatkumoa. Tai ehkä on vielä tulevaisuudessakin.
Pitäisi sitten olla aika h**vetin hyvä painija.
Vaikken materiaalia tyypiltä kauheasti ole nähnytkään niin pakko sanoa että Devitt on kyllä pirun kova.
Mieluusti näkisin myös esim. Karl Andersonin WWE'ssä. Tyyppihän on hyvää pataa Tensain kanssa vaikka se tuskin mihinkään vaikuttaa.

Avatar
MR.Off Topic
Viestit: 3971
Liittynyt: Ke 22.08.2007 17:34
Paikkakunta: GODLAND

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja MR.Off Topic » Ti 05.11.2013 15:47

Mr.Perfekt kirjoitti:
The Rocker kirjoitti:
Jack DiBiase kirjoitti:Devitt oli se, jonka piti jatkaa Dynamite Kidin ja Pegasus Kidin jatkumoa. Tai ehkä on vielä tulevaisuudessakin.
Pitäisi sitten olla aika h**vetin hyvä painija.
Vaikken materiaalia tyypiltä kauheasti ole nähnytkään niin pakko sanoa että Devitt on kyllä pirun kova.
Mieluusti näkisin myös esim. Karl Andersonin WWE'ssä. Tyyppihän on hyvää pataa Tensain kanssa vaikka se tuskin mihinkään vaikuttaa.
Prince Devittin ainoa ongelma on koko ja se fakta, että mies on jo yli kolmekymmentä. Toisaalta vielä varmasti semmoinen 10 hyvää painivuotta edessä, joten ei sen nyt pitäisi suurempi ongelma olla. Menee jossain mielessä kategoriaan danielbryanit ja cmpunkit kokonsa ja taitonsa puolesta. Kehätaitotejen puolelta miestä on varmaan parempi verrata DB:hen kuin toiseen mainitsemaani henkilöön. Mikkitaidoista ei mitään hajua. Itsellä olisi aika uusi NJPW-tapahtuma koneella, joka pitäisi kokonaisuudessa katsella. Gonerin mielipiteitä herrasta olisi mukava kuulla, kun ikoni itse on foorumilla nyt pyörähdellyt.

PS. Wikipedia jo kertoilee Devittin tehneen sopparin, mutta se ei nyt kauhean luotettava lähde ole.

Karl Andersonin WWE:n olisi pitänyt napata jo samoihin aikoihin kuin Tensain. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin WWE voisi miehen ottaa palkattujensa listoille sillä tälläkin miehellä on jo 33 vuotta ikää ja vähän semmonen fiilis, että NXT:n läpi pitäisi mies viedä.

Muina huomioina sanottakoon, että lueskelin jotain artikkelia, jossa mainittiin muuan Adam Colen olevan Triple H:n seurattavien talenttien listalla. Lisäksi semmosen huomion tässä myös tein, että Evan Bourne on palannut sairastuvalta takaisin äksöniin. Ihan vain mielipiteenä sanoisin, että WWE:llä muutaman kaverin NXT:stä nostamalla ja talentin todellisella hyödyntämisellä saataisiin pystöön melkoinen kickass lightweight divisioona. Ihan huomiona vaan.
GOD OF ALERT Heeelp meee

Tajunnan Rakennelmia

Avatar
Merovingi
Viestit: 2898
Liittynyt: Ma 06.03.2006 18:31
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Merovingi » Ti 05.11.2013 17:58

MR.Off Topic kirjoitti:Prince Devittin ainoa ongelma on koko ja se fakta, että mies on jo yli kolmekymmentä. Toisaalta vielä varmasti semmoinen 10 hyvää painivuotta edessä, joten ei sen nyt pitäisi suurempi ongelma olla. Menee jossain mielessä kategoriaan danielbryanit ja cmpunkit kokonsa ja taitonsa puolesta. Kehätaitotejen puolelta miestä on varmaan parempi verrata DB:hen kuin toiseen mainitsemaani henkilöön. Mikkitaidoista ei mitään hajua. Itsellä olisi aika uusi NJPW-tapahtuma koneella, joka pitäisi kokonaisuudessa katsella. Gonerin mielipiteitä herrasta olisi mukava kuulla, kun ikoni itse on foorumilla nyt pyörähdellyt.
No en nyt pitäisi prinssin ongelmana ikää, koska tuossa kolmenkympin paikkeilla se ura on vasta huipussaan ja läpimurto tehty tai vasta tulossa. Tietysti on 32 vuoden ikä taakkana, jos harkitaan nostoa Main Eventiin, koska uraa ei siinä vaiheessa ole niinkään paljon jäljellä. MVP:n rajoite Main Event -kuvioihin nousulle taisi juuriki olla miehen korkea ikä, joten hänen pushaamistaan sinne ei nähty enää kannattavana sijoituksena.

Mutta ei kaikista painijoista ole tarkoituskaan tulla päämestaria, joten mikään ei estä Devittiä luomasta hyvää WWE-uraa Upper Midcardissa. Ikä ja koko silloin eivät paljoa merkkaa ja tilin saa helpoimmin, sillä japanilainen strong style -tyyli on aika rasittavaa keholle. Amazing Kong kuvaili YouShootissaan, miten muutaman Japanissa painitun vuoden jälkeen mietti jaksaako enää lajia, mutta painiessaan jenkeissä tajusi että voi P-Amerikassa jatkaa vielä kevyet 10 vuotta. Ero on siis aika raju.
hevosen k**pä

Avatar
Goner
Viestit: 426
Liittynyt: To 20.11.2003 16:03

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Goner » Ke 06.11.2013 02:45

Hämmentävää että Devittin tweeteistä syntyy vieläkin uutisia. Hän sanoi puoli vuotta sitten menevänsä TNA:han, minkä jotkut TNA-fanit ottivat tosissaan. Devitt on tänä vuonna ollut selvästi viihdyttävin painija twitterissä, mutta jos joku on vähänkään häntä siellä tänä aikana seurannut, niin ymmärtäisi, ettei mitään näitä puheita kannata ottaa tosissaan.

Pwspyware tosin on ilmeisesti uutisoinut neuvotteluista, joten saattaa hän olla menossakin. WWE on kiinnostunut, mutta ei lähtö ole mikään itsestäänselvyys. Toisin kuin WWE:n vuosien saatossa poimima indy-väki, Devitt on nyt hyvässä asemassa. Hän ei ole pikkupromootioissa kaiken jo nähnyt indy-tähti, joka haluaisi vihdoin tienata jotain, vaan vahvimmin nousevan ison promootion suurin ulkomaalaistähti, joka on vasta tänä vuonna kunnolla murtautunut heavyweightien main event -kuvioihin. Halutessaan WWE:llä on toki varaa ostaa kenet tahansa, mutta paikka NXT:ssä minimipalkalla ei ehkä houkuttele, jos vaihtoehtona on hyvä asema taloudellisesti koko ajan vahvemmassa New Japanissa. Lisäksi Devitt on irlantilainen, joten ei perhe ja kotimaan tutut olisi USA:ssa yhtään lähempänä.

Devittiä äänestin Alertissa vuoden painijaksi vuonna 2010, minkä jälkeen hän on kärsinyt kunnon haastajien puutteesta tasoltaan aika kapeassa Jr-divisioonassa. Tänä vuonna hän on taas minun kolmen vahvimman ehdokkaan joukossa, muttei otteluidensa vuoksi, vaan muutenkin erinomaista painivuotta omalla tavallaan piristäneenä loistavana hahmona. New Japan on tarjonnut fantastisia otteluita useamman painijan toimesta kuin mikään promootio todennäköisesti ikinä, mutta Devitt on pystynyt erottumaan ihan eri tavalla heel-turnistaan lähtien. Ei sitä voi ymmärtää muuten kuin katsomalla, ja siitä tykkää tai ei. Hänen hahmonsa on lähes tälläisenään WWE:hen sopiva ja voisi hän siellä pärjätäkin. Vaikea sanoa miten hän pärjäisi mikissä WWE:n persoonattomien käsikirjoitusten kanssa, mutta NJPW:ssä hän on viihdyttänyt (tämän vuoden suosikkipromoni). Painijana häntä parempi olisi ehkä vain Daniel Bryan.

Jos joku haluaa jotain suht tuoretta katsoa, niin tässä kaksi erilaista matsia. Ensimmäinen on babyface-spottailu Tokyo Domesta ja toinen oikein mukava heel-ajan lumberjack-matsi.

NJPW Wrestle Kingdom 7 4.1.2013 - Prince Devitt vs. Low Ki vs. Kota Ibushi
NJPW Destruction 29.9.2013 - Prince Devitt vs. Hiroshi Tanahashi

Avatar
eCiuj
Viestit: 2210
Liittynyt: Ti 04.10.2011 00:00
Paikkakunta: Turku

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja eCiuj » To 07.11.2013 20:38

Hyvät naiset ja herrat, se päivä on sattunut/tulee sattumaan hyvin, hyvin pian. The Miz kääntyy heeliksi! Niin on tavallaan tapahtunut jo, näet The Miz heitti todella hyvän heel promon house show'ssa Belfastissa. Tuo lyhyt promo > kaikki viimeisen vuoden ajan olleet MizTV:t yhteensä. Uutinen.
AAAWWWEEESSSOOOMMMEEE

Avatar
DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Viestit: 8632
Liittynyt: Ke 13.07.2005 13:51
Paikkakunta: Kuopio + Oulu/Manchester

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » To 07.11.2013 20:46

eCiuj kirjoitti:Hyvät naiset ja herrat, se päivä on sattunut/tulee sattumaan hyvin, hyvin pian. The Miz kääntyy heeliksi! Niin on tavallaan tapahtunut jo, näet The Miz heitti todella hyvän heel promon house show'ssa Belfastissa. Tuo lyhyt promo > kaikki viimeisen vuoden ajan olleet MizTV:t yhteensä. Uutinen.
Ai tää jätkä on vielä olemassa? Kyllä nyt maa tärisee - not.
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Avatar
Koopatroopa
Viestit: 494
Liittynyt: Ti 08.05.2007 17:47

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Koopatroopa » To 07.11.2013 21:35

Sescoops.com:
With WWE Chairman Vince McMahon recently blaming the “attractions” at SummerSlam being responsible for the show drawing a disappointing buyrate, a good part of that blame is going on Daniel Bryan. As we’re already seeing with the Big Show vs. Randy Orton Survivor Series main event, the feeling is that Daniel Bryan is too small and too “average” – so there’s a push to feature WWE’s larger-than-life characters at the top of the card.

That’s not to say that Daniel Bryan isn’t still very highly regarded behind the scenes as a world-class worker who is extremely over, but it’s unlikely that we’ll be seeing another WWE title reign for the Aberdeen, Washington native anytime soon. Bryan is scheduled to team with CM Punk against The Wyatt Family at Survivor Series.
Kuva
Darien Fawks kirjoitti: Etkö ymmärrä, että mielipiteesi on subjektiivinen?

Panu5
Viestit: 1059
Liittynyt: Ke 12.10.2005 14:56
Viesti:

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Panu5 » To 07.11.2013 22:28

eCiuj kirjoitti:Hyvät naiset ja herrat, se päivä on sattunut/tulee sattumaan hyvin, hyvin pian. The Miz kääntyy heeliksi! Niin on tavallaan tapahtunut jo, näet The Miz heitti todella hyvän heel promon house show'ssa Belfastissa. Tuo lyhyt promo > kaikki viimeisen vuoden ajan olleet MizTV:t yhteensä. Uutinen.
Miksi juuri Belfastissa? Kyllä aika vahvat luulot on, että tämä asia jää vain Euroopan rajojen sisäpuolelle ja Miz liittynee Daniel Bryanin ja CM Punkin hyvin potentiaaliseen joukkueeseen Survivor Seriesissä.

Avatar
Krizski
Viestit: 1226
Liittynyt: Ma 24.10.2011 18:58
Paikkakunta: Koskenkorva/Savonlinna

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Krizski » Pe 08.11.2013 17:39

- Big Show is main eventing WWE’s Survivor Series pay-per-view with Randy Orton because there’s a renewed effort within WWE to put larger or bigger wrestlers in the spotlight. This is the reason for Show being pushed and why we’ve seen more of Luke Harper and The Great Khali lately.

There’s a feeling that Daniel Bryan was on top for a few months and WWE’s pay-per-view buyrates have been down during that period. The feeling among upper management is that Bryan isn’t a larger than life wrestler and that’s what fans want. They feel a guy like Bryan should be on the mid-card having great matches.

Source: PWInsider
>:(
The Krizski Twitterissä
The Krizski Youtubessa
The Krizskin pelistriimejä Twitchissä

Diaryni:
WWE by Krizski viewtopic.php?f=5&t=7422

Uuden WWE PPV-veikkauksen ylituomari!
Vuoden 2013 kehittynein!!

Avatar
Dorian
Viestit: 2163
Liittynyt: To 10.02.2011 15:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dorian » Pe 08.11.2013 18:06

Jälkimmäinen kuulostaa aivan B+ playerin kuvaukselta. Workkia.
Tämä pysyy tässä niin kauan, kunnes seuraavat asiat tapahtuvat:

SM-liiga käy liian pieneksi Jokereille [ ]

Hjallis harkimo suksii vittuun Jokereista [ ]

Joel Armia tekee Olympiakisoissa maalin [ ]

Minä ja DMW istutaan tuopin ääressä [ ]

Avatar
Dedu
Viestit: 798
Liittynyt: Ke 10.12.2008 18:54

Re: Pienet uutiset & huhut

Viesti Kirjoittaja Dedu » Pe 08.11.2013 20:10

Krizski kirjoitti:
- Big Show is main eventing WWE’s Survivor Series pay-per-view with Randy Orton because there’s a renewed effort within WWE to put larger or bigger wrestlers in the spotlight. This is the reason for Show being pushed and why we’ve seen more of Luke Harper and The Great Khali lately.

There’s a feeling that Daniel Bryan was on top for a few months and WWE’s pay-per-view buyrates have been down during that period. The feeling among upper management is that Bryan isn’t a larger than life wrestler and that’s what fans want. They feel a guy like Bryan should be on the mid-card having great matches.

Source: PWInsider
>:(
Dorian kirjoitti:Jälkimmäinen kuulostaa aivan B+ playerin kuvaukselta. Workkia.
Mä niin toivon, että tämä on workkia. Muuten voinkin sitten varmaan lopettaa WWE:n katselun. Jos tämä on totta, niin pian WWE:n main event sakki koostuu jostain isoista ja aivan v***n hitaista äijistä, joilla ei painillisesti ole mitään tarjottavaa.

Mutta uskon ja toivon ettei tämä ole totta.
Myhvatte kirjoitti:pitäisi kai olla iloinen että Cena ei pistänyt sekä Lesnaria että Rollinsia taputtamaan, pukenut molempia mekkoihin ja pannut p*****seen, samalla vitsaillen Summerslamin beatdownista.

Vastaa Viestiin