TV-ohjelmat
Re: TV-ohjelmat
Almassa häiritsee yksi asia: Se näyttää Sabotagen ja Sami Hedbergin sekoitukselta.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 mielensäpahoittaja
Vuoden 2013 surkuhupaisin
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 paras feudi
- DeadManWalking
- WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko
Se veti sen itse asiassa huonommin kuin Fred Durst bändeineen. Aika huonosti siis.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- DeadManWalking
Siis mitä paskaa tämä Hjalliksen uusi talk show on? Hjalmari keskustelee Hynysen, Lauri Tähkän ja jonkun nevö hööd kirjailijan kanssa rakkaudesta. Kymmenen minuuttia olen seurannut, ja en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
EDIT:
No okei, siinä on onneksi vaihtuva teema. Jos siellä Hjalmari olisi viikon välein puhunut rakkausjuttuja niin aika sanattomaksi olisi jättänyt. Ensi viikolla puhutaan talousrikoksista, voi olla jopa ihan kiinnostaviakin juttuja.
EDIT:
No okei, siinä on onneksi vaihtuva teema. Jos siellä Hjalmari olisi viikon välein puhunut rakkausjuttuja niin aika sanattomaksi olisi jättänyt. Ensi viikolla puhutaan talousrikoksista, voi olla jopa ihan kiinnostaviakin juttuja.
Four passes break any defenseRiveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä.
- The Rocker
"Siis silloin kun mä ite teen talousrikoksia niin mä toimin näin"DeadManWalking kirjoitti:Siis mitä paskaa tämä Hjalliksen uusi talk show on? Hjalmari keskustelee Hynysen, Lauri Tähkän ja jonkun nevö hööd kirjailijan kanssa rakkaudesta. Kymmenen minuuttia olen seurannut, ja en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
EDIT:
"The only time success comes before work is in the dictionary."
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"Legal interpretation takes place in a field of pain and death." -Robert Cover
Blogi (Päivitetty 12.05.2015)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
HUOM: The Walking Dead alkaa tästä päivästä eteenpäin pyörimään maanantaisin uunituoreilla jaksoilla. Eli jaksoilla on nyt sama esityspäivä Suomessa kuin yhdysvalloissa.
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics.
Even if you win, you're still retarded.
Even if you win, you're still retarded.
GiganttinenToNy-MaN kirjoitti:HUOM: The Walking Dead alkaa tästä päivästä eteenpäin pyörimään maanantaisin uunituoreilla jaksoilla. Eli jaksoilla on nyt sama esityspäivä Suomessa kuin yhdysvalloissa.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- Phenomenon
Huhhuh, TV-historian kovimpia äijiä tämä Cao Cao.
"Xu Chu... Did you get in trouble again?" (Mielikuvituksellinen kummisetä hymiö)
Ja
Xu Chu: "It wasn't spur of the moment. I've been meaning to do him in!"
Cao Cao: "HAAA! Outrageous! Outrageous! Outrageous! DRAG HIM OUT! DRAG HIM OUT! OFF WITH HIS HEAD!"

Phe-no se on, sai hän suosion
fanilauma perässänsä on jo loputon
Mah-do-ton, ownausputki on
nörttejä lakos, voimansa on rajaton
On kyllä ennenkuulumatonta tälläinen, ei_voi_muuta_sanoa_kun_hattua_nostaa.jpg. Harvi vaan, että en oo vieläkään oikein 3. kautta katsonut, koska olen kuullut, että ei tule tapahtumaan mitään.ToNy-MaN kirjoitti:HUOM: The Walking Dead alkaa tästä päivästä eteenpäin pyörimään maanantaisin uunituoreilla jaksoilla. Eli jaksoilla on nyt sama esityspäivä Suomessa kuin yhdysvalloissa.
Oot kuullu kyllä sitte valheita. Kolmonen hyvää tykitystä ajoittain vaisun kakkosen jälkeen.Kuunlento kirjoitti:On kyllä ennenkuulumatonta tälläinen, ei_voi_muuta_sanoa_kun_hattua_nostaa.jpg. Harvi vaan, että en oo vieläkään oikein 3. kautta katsonut, koska olen kuullut, että ei tule tapahtumaan mitään.ToNy-MaN kirjoitti:HUOM: The Walking Dead alkaa tästä päivästä eteenpäin pyörimään maanantaisin uunituoreilla jaksoilla. Eli jaksoilla on nyt sama esityspäivä Suomessa kuin yhdysvalloissa.
Kuullmma mylsän koulujen opetussuunnitelmaa on muutettua ja seksivalistusvideona näytetään tästälähin HJK-Schalke otteluNo anna kakkua, anna sakkoa, s****na. Hymyile, hymyile oikein. Mä en kestä näitä s****nan mikkihiiriä. KAKS TUOMARIA, KUMPIKIN SANOO, EN NÄHNY!-Harri Ahola
- valkopeura
Tänään katoin Walking Deadin enkä ollut nähnyt edellistä jaksoa. WD oikeastaan on oikein sopiva sarja tälläseen seurantaa ettei joka jaksoa ole pakko nähdä. Varmaan vaa säästyin tylsältä kun niissä jaksoissa on aina niin paljon tylsää mukana. Sentakia Wd:stä on aina mulle tullut mieleen Prison Break koska molemmissa sarjoissa on hirveesti sellasia itsestäänselviä kohtauksia jotka ei kiinnosta kiviäkään ja sarjan katsominen ei herätä mitään tunteita.
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Hyväksyn tän Prison Break vertaamisen vasta sitten, jos tämän kauden tai ensi kauden (olettaisin sellaisen sieltä saapuvan) aikana unohdetaan täysin alkuperäinen idea ja ruvetaan säätämään jotain maailmanpelastamista. Prison Break oli hyvä sarja alkuun, mutta viimeisellä kaudella ei olisi enää osannut sanoa sarjan kertovan vankilapaosta. Mentiin kyllä niin metsään, että jätin lopun katsomatta kokonaan.valkopeura kirjoitti:Tänään katoin Walking Deadin enkä ollut nähnyt edellistä jaksoa. WD oikeastaan on oikein sopiva sarja tälläseen seurantaa ettei joka jaksoa ole pakko nähdä. Varmaan vaa säästyin tylsältä kun niissä jaksoissa on aina niin paljon tylsää mukana. Sentakia Wd:stä on aina mulle tullut mieleen Prison Break koska molemmissa sarjoissa on hirveesti sellasia itsestäänselviä kohtauksia jotka ei kiinnosta kiviäkään ja sarjan katsominen ei herätä mitään tunteita.
- MR.Off Topic
Jos sarja seuraa edes jokseenkaan sarjakuvaa, niin kyllä se sieltä tulee. Tavallaan.takaovi kirjoitti:Hyväksyn tän Prison Break vertaamisen vasta sitten, jos tämän kauden tai ensi kauden (olettaisin sellaisen sieltä saapuvan) aikana unohdetaan täysin alkuperäinen idea ja ruvetaan säätämään jotain maailmanpelastamista. Prison Break oli hyvä sarja alkuun, mutta viimeisellä kaudella ei olisi enää osannut sanoa sarjan kertovan vankilapaosta. Mentiin kyllä niin metsään, että jätin lopun katsomatta kokonaan.valkopeura kirjoitti:Tänään katoin Walking Deadin enkä ollut nähnyt edellistä jaksoa. WD oikeastaan on oikein sopiva sarja tälläseen seurantaa ettei joka jaksoa ole pakko nähdä. Varmaan vaa säästyin tylsältä kun niissä jaksoissa on aina niin paljon tylsää mukana. Sentakia Wd:stä on aina mulle tullut mieleen Prison Break koska molemmissa sarjoissa on hirveesti sellasia itsestäänselviä kohtauksia jotka ei kiinnosta kiviäkään ja sarjan katsominen ei herätä mitään tunteita.
- DeadManWalking
Nämä Jone Nikulan ylivenytetyt ja liian pitkät lauseet jaksavat kyllä hämmästyttää aina uudestaan. Lauseissa on miljoona pilkkua mutta sitä yhtä pistettä saa kyllä odotella.
CMore Series on tutustuttanut meikäläisen Parks and Recreation -sarjaan. Taidetaan Suomessa tuntea enemmän Puisto-osasto nimellä. Aika näppärää huumoria kyllä ja iskee ainakin meikäläiseen. Hyvää settiä
- Phenomenon
Kaikki 95 jaksoa katsottu Three Kingdomsia. Simply awesome. Tulen kyllä joskus katsomaan uudestaankin. Loistavat englanninkieliset tekstitykset tuolla Youtubessa, respectit tekijälle.
95 jaksoa sodasta näin ajatellen kuulostaa puuduttavalta mutta henkilöhahmot kantoivat sarjaa uskomattoman hyvin. Ja harvoin oikeasti v***ttaa TV-sarjaa katsoessa jonkun hahmon kuoleminen mutta tätä katsoessa tuli kyllä lähes itkettyä Sun Jianin ja Lu Bun kuolemille. Taistelut sarjassa olivat uskomattoman hienosti tehtyjä. Strategiat olivat loistavia ja jos edes osa niistä on oikeasti 1800 vuotta sitten tajuttu tehdä niin
Cao Caon näyttelijä oli ihan v***n hyvä ja hahmon kuolema oli kova paikka sarjalle kun oli kantanut koko sarjaa harteillaan noin 60 jaksoa. Onneksi Zhuge Liang ja Sima Yi ottivat Cao Caon paikan sarjan vahvoina hahmoina.
Kiinalaiseksi sarjaksi tästä puuttuivat ne v***n tyhmät liitelyt. Muutama isompaa mokaa kyllä mahtui mukaan kun Guan Yu:n hiukset ja parta muuttuivat yhden jakson aikana harmaiksi. Instant Grey. Myös Liu Beille tuli naurettua kun heitti lapsensa maahan... Lapsesta kasvoikin sitten lähes jälkeenjäänyt Liu Shan joten ehkä tuolla heitolla oli todellakin tarkoituksensa
*****/*****

95 jaksoa sodasta näin ajatellen kuulostaa puuduttavalta mutta henkilöhahmot kantoivat sarjaa uskomattoman hyvin. Ja harvoin oikeasti v***ttaa TV-sarjaa katsoessa jonkun hahmon kuoleminen mutta tätä katsoessa tuli kyllä lähes itkettyä Sun Jianin ja Lu Bun kuolemille. Taistelut sarjassa olivat uskomattoman hienosti tehtyjä. Strategiat olivat loistavia ja jos edes osa niistä on oikeasti 1800 vuotta sitten tajuttu tehdä niin
Cao Caon näyttelijä oli ihan v***n hyvä ja hahmon kuolema oli kova paikka sarjalle kun oli kantanut koko sarjaa harteillaan noin 60 jaksoa. Onneksi Zhuge Liang ja Sima Yi ottivat Cao Caon paikan sarjan vahvoina hahmoina.
Kiinalaiseksi sarjaksi tästä puuttuivat ne v***n tyhmät liitelyt. Muutama isompaa mokaa kyllä mahtui mukaan kun Guan Yu:n hiukset ja parta muuttuivat yhden jakson aikana harmaiksi. Instant Grey. Myös Liu Beille tuli naurettua kun heitti lapsensa maahan... Lapsesta kasvoikin sitten lähes jälkeenjäänyt Liu Shan joten ehkä tuolla heitolla oli todellakin tarkoituksensa
*****/*****

Nyt on useampana iltana tullut katseltua MAX:ilta David Letterman show'ta. En nyt oikein sanoa miten rankkaisin Conanin ja Jay Lenon Tonight show'n kanssa, kun noita kahta ei Suomen televisiossa näytetä, mutta kyllä tuo Lettermanin hillitty charmi toimii.
Äärimmäisen hyvä ja mielenkiintoinen sarja, Saimoulle suuret kiitokset ja terveiset! 

- valkopeura
Ei hitto tää näytettiin suomen tv:st ehkä joskus 2003,2004 aikana yömyöhään. Nyt sitten tiiänkin mikä se sarja oli, muistankin että oli pirun kiinnostava ehkä 2 jaksoo katoin silloin. Enään yks kirja ja yks elokuva jonka oon lapsuudessani lukenut / nähnyt niin kaikki tälläset mysteerit on selvitetty hyvästä taiteetsta. Kiitti enska oot jumalaenska kirjoitti:Äärimmäisen hyvä ja mielenkiintoinen sarja, Saimoulle suuret kiitokset ja terveiset!
Darien Fawks kirjoitti:Kappas, Mr.Off Topic kävi ulostamassa oikein kunnolla tänne ketjuun. Ihan pakarat heiluivat sitä tehdessä.
Ihan mielenkiinnosta: millaisia muistikuvia? Näitä on aina kiva etsiskellä, ja alertilla taitaa olla aika hyvä saldo nostalgiametsästyksessä.valkopeura kirjoitti: Enään yks kirja ja yks elokuva jonka oon lapsuudessani lukenut / nähnyt niin kaikki tälläset mysteerit on selvitetty hyvästä taiteetsta.
- valkopeura
Leffasta on liian hatarat muistikuvat ja tuosta kirjasta olen täällä jo joskus aiemmin puhunutkin mutta sanotaan uudelleen:Japeet kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta: millaisia muistikuvia? Näitä on aina kiva etsiskellä, ja alertilla taitaa olla aika hyvä saldo nostalgiametsästyksessä.valkopeura kirjoitti: Enään yks kirja ja yks elokuva jonka oon lapsuudessani lukenut / nähnyt niin kaikki tälläset mysteerit on selvitetty hyvästä taiteetsta.
2000 tai 2001 luvulla alakoulussa lainasin koululukemiseksi aikuisten kauhuosastolta kannen perusteella kiinnostavimman kirjan. Kannessa oli alaston vampyyrinainen sivuttain peittäen tärkeimmät priva-alueensa. Tämä nainen toimi ainakin kirjan alussa prostitoituna. On sellanen mielikuva että tapahtuma miljöö olisi ollut Ranska Pariisi. Muistaakseni tässä kirjassa ei muuta yliluonnollista ollut kuin tämä nainen joka oli vampyyri ainoa laatuaan kait. Kerkesin kyllä lukea kirjasta vähemmän kuin puolet. On todennäkösempää että kirja oli englanninkielellä osasin tuohon aikaan jo hyvin englantia tietyistä syistä. Muistaakseni tämä kirja olisi paremmin soveltunut fantasia kategoriaan kuin kauhun alle. Kirjassa kuvattiin paljon muitakin henkilöitä jotka oli normaaleja ihmisiä kuin tätä vampyyria. Opettaja sitten takavarikoikin minulta tuon kirjan kun näki sopimattoman nudekannen, enkä koskaan enään löytänyt sitä uudestaan =(( Tiiän että on hiton hyvä kirja koska tohon aikaa tutustuin Universumin Tomu trilogiaankin ja vaikka oli silloin mulle liian vaikeaa tekstiä niin pystyin sisäistämään kiinnostukseni ja lukemaan sitten myöhemmällä iällä.
- Phenomenon
Chef Kemppainen: Antakaa 0-100 arvosana tälle kreemille maun ja koostumuksen mukaan...
Sarah: 30
Eerik: 10
Chef Kemppainen: MÄ ANNAN NOLLA! *heittää kreemit seinälle*

Just olin tuon aikaan vessassa, nyt v*******.Phenomenon kirjoitti:Chef Kemppainen: Antakaa 0-100 arvosana tälle kreemille maun ja koostumuksen mukaan...
![]()
Onhan se huikea sarja, joka valitettavasti kohta loppuu. Ensimmäinen jakso oli aikamoinen pettymys lähinnä oman pessimistityyden takia. Omassa genressään erinomaisesti toteutettu.
Ei tosikoille.
Vuoden 2013 comeback
Vuoden 2013 paras feudi
Vuoden 2013 paras feudi
- Phenomenon
Itekki alotin katsomaan niiden tv-mainosten takia. Hyvä sarja, toivottavasti ei jää yhteen kauteen niinkuin Suomen Suurin pudottaja.
- DeadManWalking
No jaa, aika heikko esim. alkuperäiseen verrattuna. Tai sitten tähän toiseen Ramsayn suosikkiformaattiin eli Kuppilat kuntoon, Jyrki Sukula.
Ihan ok perjantai-illan viihdettä.
Ihan ok perjantai-illan viihdettä.
- Phenomenon
Pyh, Ramsay käyttää mekkoja. Tuli mieleen Sledgehammerin Scotland Yard vitsi. Upea aksentti!