Ehkäpä heitän oman lusikkani soppaan tässä vaiheessa, olen vain yrittänyt pysyä hieman ulkopuolisena ns. "neutraalina" seuraajana vain tässä. Pistetääs sitten omaa ratea näistä tasapareista, niin saadaan kolmas kierros aikaiseksi. Täytyy sanoa jo tässä vaiheessa, että on vaikeat parit ja ymmärrän hyvin miksi on tullut tasatilanne aikaiseksi.luulokuningas kirjoitti:Joko päätät itse (kun et muutenkaan ole tainnut äänestää), heität kolikkoa tai annat jonkun muun äänestää.
Tasan olevat otteluparit:
Bad News Barret 5
Cesaro 5
Cesaro ansaitsee melkeinpä suvereenisti mennä näistä kahdesta herrasta seuraavalle kierrokselle jo pelkästään painitaitojensa puolesta. Monet ovat kuitenkin dissanneet Cesaron puuttuvaa karismaa, jota löytyisi kuulemma enemmän Bad News Barretilta. Saattaa tuokin olla totta, mutta omasta mielestäni Cesarolla on myös ihan omalaatuista karismaansa jota mm. Vince\Bookkaajat eivät tunnu huomaavan ollenkaan ja häntä bookkaillaan miten sattuu kun ei keksitä välillä tekemistä.
Cesaro on parivaljakosta parempi painija, mutta melkeinpä myös parempi promottaja.
Cesaro tuli hienosti aikanaan WWEhen sisään näihin pääohjelmiin, mutta tässä Andre The Giant memorial voiton ja Paul Heyman nopean kuvion jälkeen katosi yhtäkkiä punainen lanka rakentelusta bookkajien sormista. Ja herra Cesaro katosi jobbailemaan. Onneksi nyt on tullut tag-team näkyvyyttä Tyson Kiddin kanssa ihan mukavasti, sillä heistä molemmat ovat ansainneet näkyvän paikkansa rosterissa.
Barret osaa kyllä promottaa huikean hyvin ja olen aina pitänyt herrasta. Brawler-tyyppinen painija joka ei turhia mattopainiotteita kehässä ota, ellei ole tarpeen. Ennemminkin mennään nyrkit pystyssä tappelemaan ja heittelemään kavereita. Onneksi Wade Slam -finisheristä on luovuttu, sillä se oli jotain kamalaa. Myöskin herran kaikista kolmesta tähänastisista gimmickeistä olen kyllä pitänyt. Englantilainen herrasmiespahis (barret barrage), Ballroom fighter ja nyt tämä Bad News Barret. Jostain syystä on vain jumahtanut kaveri IC-taisteluihin. Aikoinaan Boretomia vastaan oli rakenteilla jotain suurta ja siinä olisi ollut ponnahduslauta suurempiin valoihin, mutta loukkaantuminen tuli vastaan.
Cesaro ja Barret ovat molemmat varmasti tosielämässä mukavia ihmisiä. Ainakin sen käsityksen olen saanut heistä, mitä nyt erilaisia materiaaleja olen katsellut. Kuitenkin Cesaro ansaitsee jatkopaikan aivan ilmiömäisillä painitaidoilla, atleettisuudellaan ja mielestäni loistavalla karismalla.
Bo Dallas 5
Konnor 5
The Ascensions on toimiva tag-team joka vihdoin pitkän odotuksen jälkeen on nostettu päärosterin puolelle kylvämään tuhoa, jota he loivat jo NXT:n puolella. Tosin päärosterin puolella tuo homma on hieman vaisumpaa ollut, en tiedä sitten mistä johtunee.
Konnor on Ascensionin kantava voima. NXTn puolella kun alkuperäinen The Ascension hajosi (koska toinen puolisko erotettiin huumejuttujen takia tjsp.) jatkoi Konnor yksinään tätä Ascension teemaa yksilöpainijana. Enimmäkseen siitä tuli mieleen uudenajan The Undertaker, mutta itselleni kyllä maistui. Lähinnä kyllä odottelin, että hän saisi vierelleen uuden tag-team kaverin ja pystyisivät siitä sitten jatkamaan loistavaa Ascension gimmickia tag-team divarissa joka on muutenkin todella kapea WWE:ssä. Ja näin onneksi tapahtuikin, mitään pois painitaidoista ottamatta Konnorlta.
Konnor on enemmän brawler tyyppinen painija, kuin mikään taitava kehäkettu. Voimakkaita otteita näyttää kehässä ja on muutenkin uskottavan näköinen kaveri roolissaan.
Bo Dallas... Siinäpä vasta kaveri. Tämä Bolievers-gimmick on aivan jotain loistavaa mitä hänelle on keksitty. Se on oikeastaan syy, jonka takia hänet päästän tästä kaksikosta jatkoon. Silloin aikoinaan kun hänet olen nähnyt NXT-aikoina painimassa ilman mitään kummempaa gimmickia perus indyuikkarina, ei kyllä meinannut jäädä mitään hyvää sanottavaa kaverista.
Bo Dallas on edennyt hyvin neutraalista painijasta omaksi gimmickikseen, jota tälläkin foorumilla ylistetään mm. Enskan ylläpitämässä diaryssa. Dallas on kyllä valitettavasti nyt pari viikkoa ollut kadonneena jonnekkin, lieneekö loukkaantunut vai eikö vain ole keksitty mitään järkevää tekemistä bookkaajien puolelta?
Bo Dallashan on myös Bray Wyattin veli, joten tuosta yhteydestä olen kyllä odottanut tapahtuvan jotain mielenkiintoista joskus päärosterin puolella. NXTn puolellahan he ainakin promon (backstagella) muodossa ottivat jonkinlaisen sanaharkan. En ihan muista mihin tuo päättyi, mutta anyways.
Bo Dallas omaa ihan hyvät painilliset taidot myös kehässä, vaikkakaan niitä ei ole päärosterin puolella paljoa nähty gimmickin takia. Mutta menee ihan hyvin tuollaisena midcarderina. Tosin Konnorilla olisi singles-urallaan todennäköisesti mahdollisuudet nousta todella korkealle hahmonsa, kokonsa ja intensiteettinsä kanssa. Aika näyttää mihin suuntaan nämä kaverit vielä kehittyvät ja suuntaavat.
Randy Orton 5
Dolph Ziggler 5
Täytyy sanoa että oli todella vaikea pala tämä kaksikko. Olen Randy Ortoniin aina välillä kyllästynyt ja taas uudelleen ihastunut. Yleensä tekee hyvää kun Randy on poissa jonkin aikaa, sillä takaisintulon jälkeen hänen viper-gimmickinsä tuntuu taas ihan freesiltä hetken aikaa.
Randy tuntuu toistavan perusotteluissa aivan liikaa samoja perusliikkeitä ja mennään aina samalla kaavalla. Huvittavia ovat myös miehen "out-of-nowhere-RKOt". Joskus ovat ihan näyttäviä kyllä, en sitä sano. Mutta tuotakin vähän viljellään turhan paljon.
Randy on kuitenkin todella taitava painija ja se on nähty tässä yli 10v aikana monesti. Varsinkin alkuaikoina hänet päästettiin ottelemaan veteraaneja vastaan erilaisia otteluita. Mm. Mick Foley toi Randysta ihan erilaisia ja uusia kulmia esiin painijana tuolloin. Evolution teki Randysta myöskin tähden ja luulen, että tuona aikana sai aika paljon neuvoja mm. Flairilta ja Triple Hlta painibusineksesta.
Randyn kehäotteet ovat yleensä kiihkeitä, stiffeja ja joskus jopa jännittävän arvaamattomia. Teknisesti osaavia otteita tuntuu löytyvän paljon ja keskittyy yleensä vastustajassaan tiettyihin osiin joita alkaa heikentämään. Randy osaa myös otella tarinankerronnallisesti todella hyvin.
Ziggler on kuitenkin todella uusi nouseva stara, tai voidaanko sanoa nouseva stara, kun hän on ollut jo muutaman vuoden ainakin omasta mielestäni ansainnut paikkansa melkeinpä main-event tasolla. Harmi vain, että Zigglerin mestaruuskaudet ovat jääneet todella lyhyiksi loukkaantumisten ja muiden ihmetysten takia.
Zigglerillä on karismaa vaikka muille jakaa ja se minuun onkin Zigglerissä alunperin iskenyt. Show-off gimmick oli jotenkin niin ylimielinen, mutta kun hän oikeasti takasi sanansa kehässä, ei jäänyt mitään valittamisen aihetta muille.
Ziggler on todella näyttävä bumbbien ottaja ja saa näin ollen vastustajansa liikkeet näyttämään aina astetta pahemmalta kuin muut painija. Hän jos joku, osaa myydä liikkeitä. Hyvin usein vaarana saattaa olla myös oversellaus Zigglerin tapauksessa, mutta se on vain joskus ihan huvittavaa katsottavaa.
Ziggler osaa myös painia! Tekniikkaa, brawlausta ja ilmavia liikkeitä. Vähän sitä sun tätä, sieltä sun täältä. Lähinnä tuollainen "keskipainoluokan" all-around kaveri. Joka osaa myös otella todella kovia otteluita, jos hänelle vain spotti ja mahdollisuus suotaisiin. Tulevaisuuden main-event tavaraa ehdottomasti, toivottavasti vain ei jää ikuiseksi midcarderiksi.