Paras vitsi

Ai vapaapaini ei juuri nyt nappaa? No puhutaan sitten vaikkapa tv-ohjelmista tai termodynamiikasta.
Vastaa Viestiin
Mkr!

Viesti Kirjoittaja Mkr! » Ma 17.04.2006 13:09

...
Viimeksi muokannut Mkr!, Su 23.12.2007 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

HHH The Game

Viesti Kirjoittaja HHH The Game » Ma 17.04.2006 13:23

Mkr! kirjoitti: Tuhansia vuosia sitten mustalaiset levisivät kaikkiin maailman maihin. Nyt on enää yksi maa missä ei ole mustalaisia ja se on työmaa.
Toi oli hyvä! :P
Vexi on velkaa

Genghis Khan

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Ke 19.04.2006 22:37

Mitä hevosvedonlyöntiä Mustaine harrastaa?
- No daveja tietenkin!
Looking California, feeling Minnesota.

Poni

Viesti Kirjoittaja Poni » To 20.04.2006 15:59

Vasikka ja äitilehmä olivat syömässä pellolla heinää, kun joukko turisteja tuli katsomaan niitä. Vasikka kysyi: Saanko Ammua heille ja äitilehmä vastasi hänelle: Ilman muuta. Vasikka sanoi turisteille Am Am.

Ha-ha.

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Ti 02.05.2006 18:25

Mitä yhteistä on autolla ja hirvellä?
-Molemmat käyvät bensalla paitsi hirvi.

Mitä saa kun kaataa Tuplan ja viskiä kuppiin?
-Tuplaviskiä.

WANHA seuraavaksi, mutta kuitenkin. Mies tuli jääkiekkoottelusta ja jäi auton alle. Autokuski kysyi: "Miten kävi?" Siihen mies vastasi: "Suomi voitti 1-0." :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Inkfish

Viesti Kirjoittaja Inkfish » To 04.05.2006 14:29

Mitä pappia voi panna suuhun?
- Kepappia.

FirEndien

Viesti Kirjoittaja FirEndien » To 04.05.2006 16:28

:lol: :lol: :lol:
Päivän naurut teidän paskoista vitseistänne. Tämä tyttö kiittää.

Sitten itse paskat vitsit kehiin:

Ruotsalainen mies meni norjalaiselle öljynporauslautalle töihin, jossa oli pelkkiä miehiä. Hän oli ollut siellä töissä jo pari viikkoa, kun sitten tätä ruotsalaista alkoi panettamaan hirveästi. Hän meni lautan johtajan luo ja sanoi.
"Minua panettaa kamalasti, mitä nyt eteen?"
Omistaja sanoi, että kannella oli laatikko, jossa oli reikä, että menisi työntämään sitä. No, ruotsalainenhan meni, ja käytyään laatikon luona hän meni takaisin johtajan luo.
"Se oli elämäni paras pano! Kuinka usein siellä saa käydä?"
"Kaikkina muina päivinä paitsi torstaisin."
"Miksei silloin?"
"Silloin on sinun vuorosi olla siinä laatikossa."
:lol:

Sitten toinen.

Poliisit olivat ratsiassa tien varressa. Jostakin syystä he päättivät, että jos sadannessa autossa olisi kaikilla turvavyöt kiinni, ja kuski ajaisi kunnolla, saisi ko. kuski tuhat euroa.
No, sadas auto ajoi kunnolla vastaan, ja poliisit menivät pysäyttämään sen. Autoa ajoi mies, pelkääjän paikalla oli miehen vaimo ja takapenkillä miehen vanha äiti. Kytät antoivat miehelle tämän tonnin, ja kysyivät että mitäs aiotte tehdä näillä rahoilla?
"Voishan sen ajokortin viimein hankkia", mies totesi.
"Älkää kuunnelko sitä, puhuu kännissä aina mitä sattuu!" miehen vaimo sanoi.
Takapenkiltä kuului miehen äidin ääni: "Minähän sanoin ettei varastetulla autolla pitkälle pääse!"
:lol:

Okei.
Sitten kaikista typerin.

Mitä eroa on ja polkupyörällä? Siinä on sekä satula.
Ah ah ah haahah :lol: :roll:

Nyt olen hiljaa.
eCiuj kirjoitti:Pakko sanoa, että olen epäillyt FirEndieniä naiseksi, mutta en pysty käsittämään kuka nainen viettää kymmenen vuotta elämästään 'Alertissa.

Ipetsu

Viesti Kirjoittaja Ipetsu » Pe 05.05.2006 19:20

FirEndien kirjoitti:Mitä eroa on ja polkupyörällä? Siinä on sekä satula.
Minä en älyä tuota vitsiä. Onkohan siinä mitään älyämistä :lol:

Niin ja oma vitsi

Vaseliinilla käyvä auto

Olipa kerran ruotsalaissyntyinen keksijä, joka asui kaukana kaupungista, syrjäisessä ja hiljaisessa metsätorpassa. Tämä mies sai valmiiksi uuden keksintönsä -autonmoottorin, joka toimii paitsi bensiinillä, myös vaseliinilla.

Keksijä asensi moottorin vanhaan autoonsa ja lähti ajelemaan kaupunkia kohti, tarkoituksenaan myydä keksintö autotehtaalle. Matka oli pitkä, alkoi hämärtää...

Samaan aikaan oli varsin itsepäinen ja epäsopuisa perhe lopettelemassa illallistaan. Kinaa synnytti epäselvyys siitä, kuka tiskaisi astiat.
- Minä en tiskaa, se on akkojen hommaa, karjaisi isä.
- Minä laitoin ruuan, en tiskaa, valitti äiti.
- Mä oon tiskannu joka ilta tällä viikolla, ei oo mun vuoro, kimitti tytär.

Riita jatkui ja jatkui, kukaan ei antanut periksi. Lopulta perhe päätti, että jokainen käy alasti selälleen keittiön lattialle makaamaan. Se, joka ensiksi liikkuisi, nauraisi tai sanoisi jotakin, joutuisi tiskaamaan.
Perhe riisuutui ja asettui makuulle keittiön lattialle...

Keksijä huomasi hajamielisyyksissään unohtaneensa tankata autonsa. Auto alkoi nykiä ja lopulta pysähtyi tankki tyhjänä tienposkeen. Keksijä nousi autostaan ja tähyili ympärilleen ja havaitsi valoa muutaman sadan metrin päässä. Toiveikkaana hän lähti hakemaan bensiiniä lainaksi.

Keksijä saapui talolle ja koputti oveen. Kukaan ei tullut avaamaan. Outoa, talossa paloi kuitenkin kaikki valot. Hän avasi oven ja astui sisälle. Hämmästyksekseen keksijä näki talonväen makaamassa alastomana keskellä keittiön lattiaa. Hän päätti kuitenkin kysyä apua.

- Anteeksi, olisiko teillä lainata vähän bensaa, kun minun autoni jäi tuohon tielle ? - Minä maksan tietysti, hän sanoi. Kukaan ei vastannut.
Keksijä kohautti harteitaan ja alkoi itse etsiskellä bensiiniä. Keittiön komeroita tutkiessaan hän ei voinut olla huomaamatta, kuinka hyvännäköinen perheen tytär oli. Koska kukaan talonväestä ei reagoinut häneen mitenkään, päätti keksijä käyttää tilaisuutta hyväkseen ja naida napautti tytärtä.

Suoritettuaan toimensa ilman häiriötä keksijä oivalsi, että autotallistahan sitä bensaa pitäisi katsella. Hän meni talliin, mutta etsintä päättyi edelleen tuloksetta.

Palattuaan takaisin keittiöön hän totesi, ettei äidissäkään oikeastaan mitään vikaa ollut. Ja ei kun toimeen. Keksijä kiksautti perheen äitiäkin.

Vielä olisi tietenkin mahdollista, että vintillä on kanisteri. Keksijä kipusi ylös, mutta turhaan hän sieltä mitään haeskeli. Bensiiniä ei talossa kerta kaikkiaan ollut. Harmistuneena hän jälleen palasi keittiöön.

Siinä talonväkeä katsellessaan hän yhtäkkiä muisti moottorinsa erikoisuuden.
- Olisikohan täällä jossain vaseliinia, hän tokaisi ääneen itselleen.
Silloin perheen isä nousi pystyyn ja karjaisi:
- Ei s****na, minä tiskaan !!!

Genghis Khan

Viesti Kirjoittaja Genghis Khan » Pe 05.05.2006 19:23

Kuva
OHOH
Looking California, feeling Minnesota.

DeadManWalking
WrestlingAlertin johtava jääkiekkoanalyytikko

Viesti Kirjoittaja DeadManWalking » Pe 05.05.2006 19:29

Kun nyt puhutaan näiden huippu-urheilijoiden alkoholin käytöstä, niin eikö se ole parempi, että urheilija ryyppää, kuin että vain ryyppää...
Riveni kirjoitti:Tämä ei tosin auta siihen että joku Naarajärveläinen luulee olevansa Oulusta (Ja Manchesterista). Eihän sieltä olekkaan kuin se 400 kilometriä Ouluun, vaikka tämän pahamaineisen JYPin kotokunnille on alle 100 kilometriä. 8)
Four passes break any defense

Panu5
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu5 » Pe 05.05.2006 20:45

p**ka ja vanha juttu, mutta kuitenkin.

Jeesus sovitti synnit, mutta kuka sävelsi?

Lol, maailman tyhmin jutttu.

Mikä on vihreä ja seisoo pellolla?
-Raaka lehmä.

hevi-gereero

Viesti Kirjoittaja hevi-gereero » Pe 05.05.2006 21:51

En mä mitään muutakaan keksinyt...
Olipa kerran mies ja nainen, jotka voittivat arvonnassa oman saaren.
He eivät keksineet sille mitään nimeä, vaan ajattelivat, että saaresta tulee sen niminen minkä he kuulevat ensimmäiseksi kaupungilla. Joku juoppo huusi Kamelin Karvainen p**se.(Siis ihan sitä eläintä tarkoitetaan :lol: ) He kävivät Kamelin Karvaisella Perseellä ja totesivat että hieno on. Sen jälkeen vaimo synnytti lapsen, jolle he eivät myöskään keksineet nimeä, vaan toistivat saman jutun kuin saarenkin kanssa. He kuulivat sanan reikä. He menivät Reijän kanssa Kamelin Karvaiselle Perseelle, ja hukkasivat oman lapsensa.He etsivät kaikkialta,mutta mistään ei löytynyt lasta.Sen jälkeen he joutuivat soittamaan hätänumeroon, johon mies paniikissa tokaisi: Olemme etsineet koko Kamelin Karvaisen Perseen, mutta Reikää ei löydy mistään! Hehehehehheh... :shock:
A on Apina, B On Banaani, jonka se pisteli, C on Cembalo jolla se soitteli.

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » To 11.05.2006 12:23

Kolme poikaa kerskui:
- Minun isälläni on Ferrari, joka kiihtyy nollasta sataan kahdeksassa sekunnissa!
Toinen poika sanoi:
- Minun isälläni on Harley Davidson, joka kiihtyy nollasta sataan neljässä sekunnissa!
Viimeinen poika sanoi:
- Minun äidilläni on vaaka, joka kiihtyy nollasta sataan yhdessä sekunnissa.

Kumiorava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumiorava » La 03.06.2006 22:36

Mikä on Millenium-rumpujen fanien lempilevy?

- Absoluuttinen Nollapiste - Muovi Antaa Periksi.
http://www.istuntosali.net

BLOGI / DeviantArt / Last.fm / Mikseri

the car is on fire
and there's no driver at the wheel

Final

Viesti Kirjoittaja Final » La 03.06.2006 23:08

Hmh, laitetaan nyt joku surkea juttu tänne.. Tässä:
Kuvittele että ajat upouutta autoa poliisit perässäsi, kun yhtäkkiä vastaan tulee rotko ja poliisit piirittävät sinut, mitä tehdä?
- Lopettaa kuvittelu, heha

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » Su 04.06.2006 09:48

Entäs sitten kun olet joen toisella puolella ja sinun pitäisi päästä toiselle puolelle. Vedessä on krokotiilejä, joten et voi mennä joesta. Sillan toisessa päässä on leijona ja toisessa jaguaari. Miten pääset joen toiselle puolelle?
- Otat jaguaarin ja ajat leijonan päältä ja olet joen toisella puolella.

Rowdy

Viesti Kirjoittaja Rowdy » Su 04.06.2006 11:40

Miksi hevarit juovat kahvinsa mustana?

Koska se on pahaa.
"I have come here to chew bubblegum and kick ass ...and I'm all out of bubblegum."

Mahti Ankka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mahti Ankka » Su 04.06.2006 17:12

Natural kirjoitti:Entäs sitten kun olet joen toisella puolella ja sinun pitäisi päästä toiselle puolelle. Vedessä on krokotiilejä, joten et voi mennä joesta. Sillan toisessa päässä on leijona ja toisessa jaguaari. Miten pääset joen toiselle puolelle?
- Otat jaguaarin ja ajat leijonan päältä ja olet joen toisella puolella.
Muuten ihan kiva, mutta se on Jaguar, eikä jaguaari. Busted.
"Such beauty, it touches me! Love, hatred, pain, pleasure, life, death, they are all there...This is to be human! This is to be evil!"

Vasarasta päähän!

Risse

Viesti Kirjoittaja Risse » Su 04.06.2006 22:14

tästä ketjusta kyllä tuli päivän naurut :D kiitos.. ajattelin yhden vitsin tänne lisätä.. aika vanha.. mutta hauska silti :D

Oululainen ope kyselee lasten vanhempien töitä. On poliisia, myyjää jne. Ville 7v. ei puhu mitään. Ope kysyy mitä vanhempasi tekevät. Äiti on kaupassa töissä sanoo Ville ja vaikenee. Mitäs isäsi tekee? Ville vastaa: Isä tanssii homobaarissa, strippaa ja jos maksetaan hyvin harrastaa seksiä asiakkaiden kanssa. Ope järkyttyy ja vie Ville sivummalle ja kysyy: " Onko se totta" Ville kuiskaa.. "No ei. Oikeesti iskä pelaa Kärpissä mutten kehdannut sanoa"

:D ei mulla mitään kärppiä vastaankaan oo koska asun muhoksella :D

Hyrkanos

Viesti Kirjoittaja Hyrkanos » Su 04.06.2006 22:43

Seuraava vitsi voi jäädä tajuamatta kaikkein nuorimmilta.

Hansonin veljekset selittivät että Mmmbop on lyhyt aika jota ei voi mitata. Muutamat tiedemiehet sitten haastoivat käsityksen, ja asian tutkimiseen käytettiin miljoonien dollareiden apurahat. Sittenpä joku löysi kuin löysikin ajan jota ei voida millään mitata. Epäilijät tietenkin tivasivat että sellaista aikaa ei voi olla, sillä mikään ei kestä niin vähän aikaa että aikaa ei voi mitata. Mutta väärässäpä olivat.

Mmmbop tarkoittaa sitä aika jonka verran Mmmbop-kappale vaikuttaa kiinnostavalta

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » To 03.08.2006 20:35

Manne osti uuden auton, mutta siinä ei ollut renkaita. Hän osti renkaat ja alkoi laittamaan niitä omalla pihallaan. Sitten Mannen talon ohi käveli Insinööri ja kiinnitti huomiota tämän työhön. Insinööri kysyi:
- "Miksi laitat renkaat kiinni kahdella pultilla?"
Manne vastasi:
- "No hai ku ei yhellä pysy!"

Jack 'The Party' Ass

Viesti Kirjoittaja Jack 'The Party' Ass » La 05.08.2006 03:47

Jack 'The Party' Ass kirjoitti:Mitä tapahtuu, jos Randy Ortonista tulee legenda?

-Hän tekee itsemurhan. Muahahah~!
Vieläkin foorumin vitsi numper uno ;)

Worst Technical Wrestler

Viesti Kirjoittaja Worst Technical Wrestler » Ke 23.08.2006 14:36

Napattu Suomi24:stä:
kutvone kirjoitti:Miks Hesassa on voimakas savun haju?

...

Tony Halme taas kärähti ratista....
=D>

Natural

Viesti Kirjoittaja Natural » Ke 23.08.2006 15:04

Vähän aikaa sitten oli tämä juttu hyvä.

"Silloin oli in tulla kaapista. Sillanpää tuli kaapista, Tony Halme tuli lääkekaapista ja Myllylä viinakaapista."

Sitten on tämä:

Poliisi pysäytti koomikon ylinopeudesta ja sanoi: "Ajokortti ja rekisteriote".
Siihen koomikko vastasi: "Haluat kai seuraavkasi yhden Rieseneistäni?"

Karmacoma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Karmacoma » Ke 23.08.2006 15:15

Natural kirjoitti: Poliisi pysäytti koomikon ylinopeudesta ja sanoi: "Ajokortti ja rekisteriote".
Siihen koomikko vastasi: "Haluat kai seuraavkasi yhden Rieseneistäni?"
Tässä olisi nyt tärkeää muistaa oikea kirjoitusmuoto: Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?
Religion is like farting: we like our own but hate everyone elses.
-Homer Simpson

Vastaa Viestiin